.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، شنبه شب طی یک چکاپ معمول مشخص شد نتانیاهو به فتق مبتلا شده است. نتانیاهو بستری شد
دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، شنبه شب طی یک چکاپ معمول مشخص شد نتانیاهو به فتق مبتلا شده است.(ادامه)
یکی از وکلای توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات سال گذشته ایران، اخبار منتشر شده درباره وضعیت سلامت او را رد و تاکید کرد که وضعیت سلامت او پایدار است و مستمرا با خانواده در تماس است و ملاقات هفتگی دارد. وکیل توماج صالحی : اقدامات اداری و قضائی لازم برای عمل جراحی پای او در جریان است
یکی از وکلای توماج صالحی، خواننده بازداشتی در جریان اعتراضات سال گذشته ایران، اخبار منتشر شده درباره وضعیت سلامت او را رد و تاکید کرد که وضعیت سلامت او پایدار است و مستمرا با خانواده در تماس است و ملاقات هفتگی دارد.(ادامه)
محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بهبودی نسبی حالش از بیمارستان مرخص شد. بازیگر پیشکسوت از بیمارستان مرخص شد
محمد فیلی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با بهبودی نسبی حالش از بیمارستان مرخص شد.(ادامه)
داریوش شیرچی پدر مرحوم امیرحسین در مصاحبه ای با روزنامه اعتماد به سوالات مختلف پاسخ گفته است. افشاگری عجیب پدر مرحوم شیرچی !
داریوش شیرچی پدر مرحوم امیرحسین در مصاحبه ای با روزنامه اعتماد به سوالات مختلف پاسخ گفته است.(ادامه)
در این مطلب می‌خواهیم 8 ‌مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات سلامت خانم‌ها در 30 سالگی را بازگو کنیم. ۵ ‌مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات خانم‌ها در ۳۰ سالگی!
در این مطلب می‌خواهیم 8 ‌مورد از بزرگ‌ترین اشتباهات سلامت خانم‌ها در 30 سالگی را بازگو کنیم.(ادامه)
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند. این کارها را انجام ندهید، "سکته" می‌کنید
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند.(ادامه)
اگر اوره شما بالاست این اصول را حتما رعایت کنید
سطح اوره خون تحت تاثیر سن، میزان آب بدن، عملکرد کلیه‌ها و سبک تغذیه است. مصرف پروتئین‌ها نقش اساسی دارد، زیرا اوره خون در نتیجه تجزیه پروتئین‌ها به‌وجود می‌آید که در صورت کمبود مایعات بدن تشدید می‌شود. از همین‌رو، توجه به عادت‌های غذایی در کنترل اوره خون و پیشگیری از افزایش و عوارض آن ضروری خواهد بود. (ادامه)
آقایان توجه کنند ؛ این علائم نشانه سرطان هستند
رئیس اداره پیشگیری از سرطان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه مهمترین غربالگری سرطان در آقایان، غربالگری روده بزرگ است، مطرح کرد: توصیه می کنیم مردان تست خون مخفی در مدفوع را از سن 50 سالگی انجام دهند و هر یک تا دوسال یکبار باید تکرار شود تا در صورت نیاز اقدامات لازم صورت گیرد.(ادامه)
مادران کرونایی شیردهی را قطع نکنند
یک متخصص بیماری‌های کودکان با بیان اینکه کرونا از طریق شیر مادر منتقل نمی‌‌شود بر لزوم مراجعه به پزشک در صورت بروز تب در کودکان تأکید کرد.(ادامه)
درمان کدام بیماری‌ها در دوران کرونا نباید به تعویق بیافتد
یکی از موضوعات مهم در دوران شیوع کرونا، بیماری‌هایی است که درمان آن‌ها را هرگز نباید به تعویق انداخت و با در نظر گرفتن ملاحظات و پروتکل‌های بهداشتی باید نسبت به درمان آن‌ها اقدام کرد.(ادامه)
اینفوگرافیک / چند توصیه ساده برای سلامتی مردان
بررسی‌ها نشان می‌دهد که معمولا مردان کمتر از زنان به سلامتی خود توجه دارند، ولی آن‌ها نیز باید مانند زنان به طور مرتب برای چکاپ به پزشک مراجعه کنند و در مسیر مدیریت استرس، انتخاب مواد غذایی مفید و فعالیت‌های بدنی گام بردارند. در این اینفوگرافیک که بر اساس داده‌های منتشرشده از سوی پایگاه اطلاع‌رسانی «جی. آر. ام. ای. دی سنتر» تهیه شده، به چند توسعه ساده که رعایت آن‌ها باعث سلامتی مردان می‌شود اشاره شده است. (ادامه)
این علامت‌ها در بدن شما می‌گوید که شما کم‌خونی دارید
خیلی از علائمی که هر روز با آن سر و کار داریم، از مشکل خونی ما ناشی می‌شود. مدام سرما می‌خوریم و بی‌علت خسته‌ایم. علائمی که نشان می‌دهند ممکن است ما مشکل خونی داشته باشیم را بشناسیم.(ادامه)
۳ توصیه کلیدی درباره پوکی استخوان
سلول‌های موجود در استخوان‌ها به گونه‌ای هستند که استخوان‌های ضعیف و فرسوده را از بین برده و استخوان‌های جدید و قوی را جایگزین می‌کنند.(ادامه)
قلب مردانه و حقایقی از آن!
استرس می تواند برای مردان مرگبار باشد. استرس، خشم و اضطراب موجب افزایش فشار خون و هورمون های استرس می شوند که می تواند محدود شدن جریان خون به قلب را در پی داشته باشد. (ادامه)
شمال نیوز : بی‌تحرکی، مصرف دخانیات، رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان و مصرف غذاهای داغ از جمله دلایل ابتلا به سرطان‌های گوارشی است..... چه سرطانی بین مازندرانی ها شایع‌تر است؟
شمال نیوز : بی‌تحرکی، مصرف دخانیات، رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان و مصرف غذاهای داغ از جمله دلایل ابتلا به سرطان‌های گوارشی است.....(ادامه)
چه کسانی درماه رمضان نباید روزه بگیرند؟
روزه گرفتن برای بیمارانی که بتوانند دوز داروی مصرفی خود را در زمان افطار و سحر استفاده کنند، بلامانع است، اما قبل از آغاز ماه رمضان بهتر است بیماران به متخصص قلب و عروق خود مراجعه کنند و چکاپ کاملی از وضعیت قلب و عروق خود داشته باشند. افرادی که ناراحتی‌های قلبی شدید دارند، بهتر است روزه نگیرند.(ادامه)
متاسفانه سلامت افرادی که در مناطق سیل زده حضور دارند به شدت در خطر است. درواقع سیل می تواند عواقبی سخت برای افراد داشته باشد که صرفا شامل غرق شدن نمی شود. چند نکته مهم در مورد سلامتی افراد در مناطق سیل زده
متاسفانه سلامت افرادی که در مناطق سیل زده حضور دارند به شدت در خطر است. درواقع سیل می تواند عواقبی سخت برای افراد داشته باشد که صرفا شامل غرق شدن نمی شود.(ادامه)
یک حبه سیر در روز برای جلوگیری از بیماری قلبی
مطالعات مختلف نشان داده اند که سیر می تواند به آرامش و گشاد شدن سرخرگ ها، پیشگیری از لخته شدن خون، بهبود گردش خون و کاهش کلسترول کمک کند.(ادامه)
یک حبه سیر در روز برای جلوگیری از بیماری قلبی
مطالعات مختلف نشان داده اند که سیر می تواند به آرامش و گشاد شدن سرخرگ ها، پیشگیری از لخته شدن خون، بهبود گردش خون و کاهش کلسترول کمک کند.(ادامه)
حمله قلبی خاموش را بشناسید +نشانه‌ها
طی یک حمله قلبی خاموش ممکن است متوجه هیچ چیزی نشوید و یا آن را به صورت خفیف، به عنوان مثال، همانند سوزش سردل یا دردی عجیب و مبهم احساس کنید.(ادامه)
چگونه سیر بخوریم تا دهان مان بو نگیرد؟
مطالعات مختلف نشان داده اند که سیر می‌تواند به آرامش و گشاد شدن سرخرگ ها، پیشگیری از لخته شدن خون، بهبود گردش خون و کاهش کلسترول کمک کند.(ادامه)
راه‌هایی ساده برای پیشگیری از سکته مغزی
سکته مغزی می‌تواند با پیامد‌ها و عوارض بلندمدتی که دارد ویران کننده باشد. البته پیشرفت‌هایی که در زمینه درمان سکته مغزی صورت گرفته، شرایط را برای بیماران بهتر کرده است. اما معمولا برای درمان موثر، یک بازه زمانی کوتاه وجود دارد.(ادامه)
عاداتی که خطر بیماری کبد را کاهش می‌دهند
رژیم های غذایی با محتوای چربی اندک به طور معمول حاوی مواد تشکیل دهنده دیگر مانند شکر و شربت ذرت با فروکتوز بالا هستند که هر دو در کبد به چربی تبدیل می شوند. چربی ذخیره شده اضافه در سلول های کبد یکی از ویژگی های بیماری کبد چرب غیرالکلی است.(ادامه)
این ماده هوش کودکان را کم می کند
مسمومیت با سرب ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتند اما وقوع آن بیشتر بین شش ماهگی تا هفت سالگی رایج تر است و کودکان زیر سه سال بیشتر در معرض ابتلا قرار دارند.(ادامه)
با رعایت این ۹ نکته، سلامت‌تان را در طول سفر حفظ کنید
دانشمندان معتقدند بدن سالم پنج مرحله خواب دارد که مرحله چهارم آن بسیار مهم است.(ادامه)
شمال نیوز :  «عماد» کودک دو ساله‌ای که ١٧ خردادماه سال گذشته در حمله تروریستی داعشی ها به مجلس تصویرش در سطح جهانی منعکس شد، حالا یک‌ سال بزرگتر شده است. او که از بدو تولد به بیماری« ام.‌پی.‌اس» یک نوع بیماری متابولیکی و نادر مبتلا بود..... عکس پسرم را در ورودی مازندران دیدم اما از نمایندگان شهرم خبری نشد !
شمال نیوز : «عماد» کودک دو ساله‌ای که ١٧ خردادماه سال گذشته در حمله تروریستی داعشی ها به مجلس تصویرش در سطح جهانی منعکس شد، حالا یک‌ سال بزرگتر شده است. او که از بدو تولد به بیماری« ام.‌پی.‌اس» یک نوع بیماری متابولیکی و نادر مبتلا بود.....(ادامه)
رابطه دیابت نوع 2 و حملات قلبی خاموش
طی یک حمله قلبی خاموش ممکن است متوجه هیچ چیزی نشوید و یا آن را به صورت خفیف، به عنوان مثال، همانند سوزش سردل یا دردی عجیب و مبهم احساس کنید.(ادامه)
بی‌علامت‌ترین سرطان بدن را بشناسید
یک اورولوژیست با بیان اینکه سرطان پروستات یکی از بی علامت‌ترین سرطان‌های بدن است درخصوص نشانه‌های این بیماری توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)
در یک دقیقه بدنتان را چکاپ کنید !
(ادامه)
رژیم گیاهخواری مفید یا مضر؟
مشکل عمده‌ای که همیشه در رژیم گیاهخواری وجود دارد، کمبود ویتامین B۱۲ است که هیچ منبع گیاهی ندارد و حتما باید دریافت مکمل ویتامین B۱۲، کلسیم و سلنیوم مورد بررسی قرار بگیرد تا افراد دچار کمبود آن‌ها نشوند(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.