.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حفظ سلامت قلب با مسواک زدن
مسواک زدن دندان ها نه تنها از پوسیدگی دندان ها پیشگیری کرده و بهداشت دهان را حفظ می کند، بلکه برای تضمین سلامت قلب هم مفید است.(ادامه)
قبل از آزمایش بخوانید!
میترا زراتی، متخصص تغذیه گفت: بیشتر ما حداقل سالی یک بار برای چکاپ یا بررسی های طبی به آزمایشگاه مراجعه می کنیم. معمولا پزشک بر حسب سن و سابقه خانوادگی و پزشکی خود لازم می داند برخی عوامل بررسی شوند. البته در بسیاری از موارد، پرسش رایج این است که نیاز به ناشتا بودن هست یا نه؟ اما به غیر از ناشتا بودن موارد دیگری نیز وجود دارد که رعایت شان به هر چه دقیق تر شدن نتایج کمک می کند.(ادامه)
آزمایش خون‌ تان را در خانه تفسیر کنید
آزمایش خون داد‌ه‌اید و از نتایج آن سر در نمی‌آورید؟ ما به شما می‌گوییم که این برگه به شما چه می‌گوید.(ادامه)
هر کاری که انجام می‌دهید، روی آن تمرکز کنید. انجام چند کار همزمان، بهره‌وری‌تان را پایین می‌آورد و در دراز مدت، باعث کم شدن حافظه می‌شود. مثلاً وقتی سرکار هستید، مرتباً به خانه زنگ نزنید و از بچه‌هایتان پرس و جو نکنید. وقتی غذا درست می‌کنید، همزمان با تلفن صحبت نکنید و به پسرتان دیکته بگویید. انجام فقط یک کار در آن واحد باعث می‌شود که امکان خطا در آن کار به حداقل برسد و کیفیت خوبی داشته باشد. ۷ پیشنهاد مفید برای ایجاد تعادل در زندگی مادران کارمند(يادداشت)
هر کاری که انجام می‌دهید، روی آن تمرکز کنید. انجام چند کار همزمان، بهره‌وری‌تان را پایین می‌آورد و در دراز مدت، باعث کم شدن حافظه می‌شود. مثلاً وقتی سرکار هستید، مرتباً به خانه زنگ نزنید و از بچه‌هایتان پرس و جو نکنید. وقتی غذا درست می‌کنید، همزمان با تلفن صحبت نکنید و به پسرتان دیکته بگویید. انجام فقط یک کار در آن واحد باعث می‌شود که امکان خطا در آن کار به حداقل برسد و کیفیت خوبی داشته باشد.(ادامه)
آیا درد ناحیه معده در همه موارد به بیماری‌های گوارشی مربوط می‌شود؟در همه موارد خیر. پزشک در این خصوص باید دقت بیشتری داشته باشد اگر درد معده هنگام پله بالا رفتن، فعالیت بدنی و عصبانیت تشدید شود، می‌تواند علل غیرگوارشی (قلبی) داشته باشد. رازهای درد قفسه سینه را بشناسید
آیا درد ناحیه معده در همه موارد به بیماری‌های گوارشی مربوط می‌شود؟در همه موارد خیر. پزشک در این خصوص باید دقت بیشتری داشته باشد اگر درد معده هنگام پله بالا رفتن، فعالیت بدنی و عصبانیت تشدید شود، می‌تواند علل غیرگوارشی (قلبی) داشته باشد.(ادامه)
علائم قبل از سکته را بشناسید
گاهی درد ناحیه شکم با درد معده اشتباه گرفته شده و سهل‌انگاری و نادیده گرفتن این نشانه جان فرد را به خطر می‌اندازد؛ لذا آشنایی با اولین علایم سکته قلبی خالی از لطف نیست. (ادامه)
بیماری که دیر متوجه آنها می شوید
ما به هیچ وجه قصد ترساندن شما را نداریم، اما برخی بیماری ها ممکن است بسیار جدی و حتی تهدید کننده حیات شما باشند، زیرا به صورت بسیار آهسته بروز می کنند و هیچ گونه نشانه ای ندارند. در اینجا به بررسی شش بیماری رایج می پردازیم که تقریبا بدون علائم اولیه بروز می کنند و نشانه ها زمانی پدیدار می شوند که بسیار دیر شده است.(ادامه)
فراموشی هایی که آلزایمر نیستند
تحقیقات نشان می دهد که افسردگی می تواند با تغییر اندازه و عملکرد در بخش هایی از مغز که به مهارت هایی نظیر حافظه ، سرعت فکر کردن ، توجه و تمرکز و همچنین توانایی حل مسائل می پردازند، ارتباط داشته باشد.(ادامه)
جرمگیری دندان مضر یا مفید؟
عدم رعایت بهداشت دهان باعث ایجاد جرم دندانی و بیماری‌های دهان می‌شود و مشکلات ناشی از آن تاثیر بسیاری بر کیفیت زندگی افراد می‌گذارد و می‌تواند آنها را دچار گرفتاری و ناراحتی کند. درمان آن نیز معمولا نیازمند هزینه‌های گزاف، مواد و تجهیزات دندانپزشکی و نیروی انسانی است. بنابراین پیشگیری از این بیماری یکی از نیازهای جامعه است و داشتن اطلاعاتی در مورد عامل ایجاد کننده جرم دندانی می‌تواند بسیار موثر باشد.(ادامه)
15نشانه سرطان که مردها نادیده می‌گیرند
15 مورد از متداول ترین علائم سرطان که باید حتما جدی گرفته شوند. بیشتر دردها دلیل وجود سرطان نیستند. دردهایی که مداوم هستند و به دلایل نامشخص ایجاد می شوند حتما باید تحت بررسی قرار گیرند. (ادامه)
هشدارهای بدن برای کم کاری تیروئید
گاهی اوقات بدنتان با برخی هشدارهای مهم میی خواهد شما را از اختلال در کارکرد خود خبردار کم کاری غده تیروئید با برخی علائم در بدن ظاهر می شود که در این مطلب به آن ها اشاره می کنیم(ادامه)
7 راه پیشگیری از سکته مغزی
چاقی عامل خطری برای سکته مغزی می باشد، چون می تواند منجر به افزایش فشار خون و کلسترول خون گردد.(ادامه)
وقتی افسردگی خوب نمی شود
هر فردی که افسردگی مزمن دارد به احتمال خیلی زیاد مشکل تیروئید نیز دارد. این نه اغراق است و نه دروغ. گاهی اوقات متخصصان غدد فقط آزمایش TSH را برای بیمار تجویز می کنند بدون آنکه کل هورمون های تیروئید را بررسی کنند؛ بنابراین به نتیجه درستی نمی رسند.(ادامه)
بستری شدن پیشکسوت استقلال+عکس
مدیر تیم فوتبال سایپا به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
خبر امیدوار کننده برای بیماران HIV
(ادامه)
با بیماری خاموش ۴۰ ساله‌ها آشنا شوید
(ادامه)
بیماری خاموش در کمین 40 ساله‌ها
(ادامه)
سرطان معده، خاموش و بی‌علامت!
(ادامه)
شمال نیوز: مهدی کروبی همکاری کاملی با مأموران امنیتی داشت و بیشتر دوست داشت در منزل قیطریه تنها باشد و حتی تمایلی به حضور ... سفرهای کروبی به شمال، کاشان، قم و کرج در ایام حصر/ دیدارهایی که به درخواست موسوی انجام می‌شود
شمال نیوز: مهدی کروبی همکاری کاملی با مأموران امنیتی داشت و بیشتر دوست داشت در منزل قیطریه تنها باشد و حتی تمایلی به حضور ...(ادامه)
طرح چکاپ همسران چیست؟
مبدع و مدیر مسئول طرح چکاپ همسران با بیان اینکه مرحله آزمایشی این طرح در تهران اجرا می‌شود، گفت: این مرحله از منطقه 3 تهران آغاز شده و در ادامه در مناطق 5،6 و 7 تسری خواهد یافت. (ادامه)
مردان کمتر مراقب خود هستند
کسانی که دچار چاقی شکمی شبیه سیب هستند بیشتر در معرض ابتلا به دیابت و مقاومت به انسولین هستند. در نظر داشته باشید کم تحرکی و پشت میزنشینی به افزایش وزن و متعاقب آن مقاومت به انسولین منجر می‌شود(ادامه)
سرطان معده؛ خاموش و خطرناک
بهترین روش تشخیص سرطان معده، آندوسکوپی است، اما عکسبرداری از معده به شیوه دبل کنتراست» نیز می‌تواند به تشخیص این بیماری کمک کند. اگر سرطان معده به موقع تشخیص داده شود، درمان‌پذیر است، اما با پیشرفت بیماری احتمال بهبودی کاهش می‌یابد. (ادامه)
پسر ایرانی بسیار جذاب! +عکس
مورد عجیب «متین جلیل زاده» یک مورد منحصر به فرد نیست؛ «آدم های جذاب مغناطیسی». اما موضوع عجیبی که در مورد او وجود دارد این است که در حالی که بیشتر افراد مشابه او، اشیاء فلزی را جذب می کنند، او می تواند اجسام پلاستیکی را هم جذب کند. (ادامه)
آزمایشاتی که مردان باید انجام دهند
(ادامه)
آخرین وضعیت عابدزاده از زبان پزشک
رییس بیمارستان آراد و پزشک معالج احمدرضا عابدزاده، علت مراجعه دروازه‌بان اسبق تیم‌ ملی ایران به این بیمارستان را توضیح داد.(ادامه)
اعدامی‌ زنده‌شده به زندان منتقل شد
(ادامه)
ساخت قبور 4 طبقه در بهشت‌زهرا (س)
(ادامه)
آخرین اخبار از وضعیت میرحسین موسوی
(ادامه)
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟
(ادامه)
نشانه های نزدیک شدن حمله قلبی
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.035 seconds.