.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است. جاي خالي تابلوهاي هشداردهنده شنا در غرب مازندران براي كاهش تلفات
شمال نیوز: تابلوهاي هشداردهنده شنا به عنوان يكي از موثرترين شيوه هاي تبليغات محيطي در شهرهاي ساحلي غرب مازندران است كه نقش بسيار بازدارنده اي دركاهش شمارقربانيان درياي خزر دارد كه متاسفانه در اين مناطق كمتر به اين موضوع پرداخته شده است.(ادامه)
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است .... استاندار و نمایندگان ؛ چالش های بودجه ای و عدم تخصیص اعتبارات واقعی
شمال نیوز : نبود برنامه هاي دانایی محور در استان بر اساس اهداف چشم انداز عدم شناسایی و پتانسیل یابی قابلیت های عمرانی در استان مازندران باعث ابتر ماندن طرحهای آینده محور در استان شده است ....(ادامه)
خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۱۷ فروردین ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶:
اخوى محمد، [معاون اجرایی رییس‏‌جمهور] آمد. گزارش سفرش به عربستان براى عمره را داد؛ میهمان آنها بوده. راجع به انتخابات [ریاست‏‌جمهوری] صحبت شد. به مضمون بيانيه [حزب]كارگزاران [سازندگی]، براى تأیيد آقاى [سیدمحمد] خاتمى انتقاد دارد كه زيادى از او تعريف شده و دربارة تقسيم ارزها و مسایل ديگر نيز حرف زد. (ادامه)
اعضای هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در مازندران با حکم آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان معرفی شدند.
اعضای هیات نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در استان مازندران مشخص شدند
اعضای هیئت نظارت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در مازندران با حکم آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان معرفی شدند. (ادامه)
مدير كل پزشكي قانوني استان تعداد فوتی های ناشی از تصادف در هفته نخست تعطیلات را 13نفر اعلام کرد. 13نفر بر اثر تصادف در تعطیلات هفته نخست امسال فوت کردند
مدير كل پزشكي قانوني استان تعداد فوتی های ناشی از تصادف در هفته نخست تعطیلات را 13نفر اعلام کرد.(ادامه)
افزایش 3 درصدی نزاع 8 ماه امسال در مازندران
مديركل پزشكي قانوني مازندران از افزایش 3 درصدی نزاع در 8 ماه سالجاری خبر داد و گفت: بخش قابل توجهي از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگيري از طرف مراجع قضايي و انتظامي به مراكز پزشكي قانوني ارجاع مي‌شود كه بر اساس نوع و ميزان آسيب‌ديدگي با توجه به قانون مجازات اسلامي براي آنان گواهي صادر مي‌شود.(ادامه)

نگاهي به سوابق و برنامه هاي دكتر دژپسند / كانديداي وزارت اقتصاد(يادداشت)
(ادامه)
هلال احمر مازندران؛ درخشش انسانیت در روزهای سخت(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز:دکتر شجاعی ، عضو هيات علمي و مسئول آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشكي مازندران از برگزاری سمینار سرطان پستان در استان مازنمدران خبر داد..... سمینار « چالش هاي تشخيصي و درماني سرطان پستان » در مازندران
شمال نیوز:دکتر شجاعی ، عضو هيات علمي و مسئول آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشكي مازندران از برگزاری سمینار سرطان پستان در استان مازنمدران خبر داد.....(ادامه)
چهارم آذرماه سال 1358 زماني كه شوراي فرماندهي وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي براي طرح يك مسئله درون‌سازماني خدمت حضرت امام خميني (ره) رسيدند...
بسيج؛ افتخارات گذشته، انتظارات آينده(يادداشت)
چهارم آذرماه سال 1358 زماني كه شوراي فرماندهي وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي براي طرح يك مسئله درون‌سازماني خدمت حضرت امام خميني (ره) رسيدند... (ادامه)
قتل همسر؛ پس از درخواست طلاق
مردی که مقابل خانه، همسرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود در بازجویی‌ها انگیزه خود را درخواست طلاق از سوی همسرش عنوان کرد. (ادامه)
معاينه ۲۰۷ جسد در كرمانشاه + آمار تفکیکی شهرستان ها
در پي وقوع زلزله ۷.۲ ريشتري شب‌گذشته در مرز ايران و عراق، تاكنون ۲۰۷ جسد توسط پزشكي قانوني استان كرمانشاه معاينه و براي آنان جواز دفن صادر شده است.(ادامه)
شمال نیوز: وی متولد شهرستان شاهرود استان سمنان در مقابل چشمان استاندار و نمایندگان مدعی مازنی به عنوان یک مدیر غیر بومی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد ..... وقتی در بهداشت و درمان استان قحط الرجال است / یک غیر بومی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران شد !
شمال نیوز: وی متولد شهرستان شاهرود استان سمنان در مقابل چشمان استاندار و نمایندگان مدعی مازنی به عنوان یک مدیر غیر بومی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران منصوب شد .....(ادامه)
شمال نیوز: سفراي آفريقايي روز يكشنبه با حضور در شهرستان قائم شهر، زادگاه پزشك بدون مرز و نام آشناي مردم آفريقا (دكتر سيد ناصر عمادي) از مردم و مسئولين اين شهر براي خدمات ارزنده پزشكي فرزند قائم شهر و شهرشان  كه بارها دور از شهر و ديار و خانواده، خدمتگزار نيازمندان كشورشان (آفريقا) بوده قدرداني خواهد نمود. ..... حضور همزمان سفرای 6 کشور آفریقایی در ساری و قائم شهر+برنامه ها
شمال نیوز: سفراي آفريقايي روز يكشنبه با حضور در شهرستان قائم شهر، زادگاه پزشك بدون مرز و نام آشناي مردم آفريقا (دكتر سيد ناصر عمادي) از مردم و مسئولين اين شهر براي خدمات ارزنده پزشكي فرزند قائم شهر و شهرشان كه بارها دور از شهر و ديار و خانواده، خدمتگزار نيازمندان كشورشان (آفريقا) بوده قدرداني خواهد نمود. .....(ادامه)
برترين متخصص پوست علمي كشور در سال ٩٦ یک مازندرانی است
(ادامه)
روايتي از فروش اعضاي بدن؛ از كليه تا كبد، براي كمي پول
(ادامه)
شمال نیوز : دكتر سيد ناصر عمادي پزشك بدون مرز مازني و عضو هيأت علمي علوم پزشكي تهران با ٣٨ رأي در دومین سال پیاپی بعنوان نفر اول و  سيستاني معاون استانداري أصفهان  با ٢٤ رأي بعنوان نفر دوم.... پزشک بدون مرز مازنی عضو هیئت رئیسه مجمع هلال احمر کشور شد
شمال نیوز : دكتر سيد ناصر عمادي پزشك بدون مرز مازني و عضو هيأت علمي علوم پزشكي تهران با ٣٨ رأي در دومین سال پیاپی بعنوان نفر اول و سيستاني معاون استانداري أصفهان با ٢٤ رأي بعنوان نفر دوم....(ادامه)
15 ماده غذایی که تسکین دهنده انواع دردها هستند
التهاب و درد ناشی از آن ناشی از واکنش بافت های بدن نسبت به عفونت، آلودگی، جراحت و یا یک ماده محرک است. نشانه های التهاب از این قرارند: درد، تورم و قرمز شدن محل درد. گاهی اوقات عملکرد بافت و یا اندام ملتهب شده دچار اختلال می گردد و فرد دیگر به درستی قادر به حرکت نیست. برخی از بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی همیشه با التهاب همراه هستند....(ادامه)
برای شکایت از پزشکان متخلف باید به کجا و چگونه شکایت کنیم؟
شمال نیوز: در کنار اخبار مرتبط با پیشرفت های پزشکی و نوآوری های جدید این عرصه، اخبار مرتبط با تخلفات و جرایم پزشکی هم از آن گونه مطالبی هستند که همیشه مورد اقبال افکار عمومی قرار داشته و این پرسش مطرح بوده که تخلفات و جرایم پزشکی به چه رفتارهایی اطلاق می شود و نحوه شکایت و پیگیری آن ها چگونه است؟ (ادامه)
هویت 6 قربانی فاجعه پلاسکو مشخص شد/ اسامی
سازمان پزشکی قانونی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: احراز هویت شش فوتی حادثه پلاسکو به اتمام رسید. (ادامه)
"محمد رضا ميرشمسي" در آيين معارفه رييس جديد هيات نظارت و بازرسي انتخابات استان مازندران افزود: شوراي نگهبان به كسي باج نمي‌دهد. اجازه نمي‌دهد تا كسي برايش تصميم بگيرد. البته هر كدام از اعضاي شوراي نگهبان نظر خود را دارند اگر چه ... مراسم تودیع و معارفه رييس دفتر نظات و بازرسي انتخابات مازندران برگزار شد
"محمد رضا ميرشمسي" در آيين معارفه رييس جديد هيات نظارت و بازرسي انتخابات استان مازندران افزود: شوراي نگهبان به كسي باج نمي‌دهد. اجازه نمي‌دهد تا كسي برايش تصميم بگيرد. البته هر كدام از اعضاي شوراي نگهبان نظر خود را دارند اگر چه ...(ادامه)
محمود صادقی صحن مجلس را شلوغ کرد
نماینده اصلاح طلب مجلس بعد از آنکه صحبت‌هایش در مورد میزان حقوق دریافتی نمایندگان با انتقاد تند همکارانش مواجه شد، گفت: حقوق نمایندگان بین ۴ تا ۵ و نیم میلیون تومان است و دریافتی‌های دیگری هم برای مخارجی است که نماینده‌ها به طور طبیعی دارند. (ادامه)
دكتر عمادي كه در گذشته نيز تجربيات قابل توجهي از مطالعه و مبارزه با سلاح هاي شيميايي بخصوص در جنگ عراق عليه ايران و حمله داعش به جنوب كركوك در كارنامه درماني و تحقيقاتي خود دارد ،از حضور در اين دوره آموزشي بعنوان داوطلب هلال احمر و عضو هيات علمي دانشگاه براي حفظ جان انسانهاي بي گناه.... سفر« پزشک بدون مرز مازنی » به پاکستان + تصاویر
دكتر عمادي كه در گذشته نيز تجربيات قابل توجهي از مطالعه و مبارزه با سلاح هاي شيميايي بخصوص در جنگ عراق عليه ايران و حمله داعش به جنوب كركوك در كارنامه درماني و تحقيقاتي خود دارد ،از حضور در اين دوره آموزشي بعنوان داوطلب هلال احمر و عضو هيات علمي دانشگاه براي حفظ جان انسانهاي بي گناه....(ادامه)
فوت 46 نفر بر اثر حادثه کار در 6 ماه
46 نفر 6 ماه نخست امسال بر اثر حوادث كار در مازندران جان خود را از دست دادند.(ادامه)
 بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و دولتمردان رجایی و باهنر این روزها چه می‌کنند؟
بسیاری از مردان باقیمانده از کابینه شهیدان رجایی و باهنر با گذشت سال‌ها هنوز دستی برآتش سیاست دارند و برخی هم تنها از دور نظاره‌گر تغییر و تحولات سیاسی هستند و(ادامه)
شمال نیوز : وزير خارجه بروندي و هيات همراه ملاقات با دكتر عمادي را از آن جهت كه يك فرد صاحب به علم و دانش تخصصي برجسته جهاني به همراه سوابق خدمات انساني را به كشورش دعوت مي نمايد بسيار مهم و .... ضیافت شام وزير خارجه بروندي برای پزشک بدون مرز مازنی
شمال نیوز : وزير خارجه بروندي و هيات همراه ملاقات با دكتر عمادي را از آن جهت كه يك فرد صاحب به علم و دانش تخصصي برجسته جهاني به همراه سوابق خدمات انساني را به كشورش دعوت مي نمايد بسيار مهم و ....(ادامه)
این خوراکی‌ها به سلامت کبد کمک می‌کنند
عادت‌هاي غذايي نادرست در طولاني مدت مشكلات جدي براي سلامتي ايجاد مي‌كنند. كبد، يكي از مهم‌ترين اندام‌هاي بدن است كه تحت تاثير همين عادت‌ها قرار دارد. (ادامه)
شمشیر دو لبه فیش های حقوقی
وزير بهداشت در يادداشتي با عنوان شمشير دولبه به موضوع فيش هاي حقوقي غيرمتعارف پرداخت. (ادامه)
همسركشی به خاطر عضويت در تلگرام
مرد كه در برابر بازپرس ويژه قتل پايتخت چاره‌اي جز اعتراف نداشت اظهارات خود را اين‌طور شروع كرد كه همسرم در گروه‌هاي تلگرامي زيادي عضو بود (ادامه)
منشاء سردردهای ماه رمضان چیست؟
دکتر آزاده نجارزاده با اشاره به ضرورت مدیریت صحیح مصرف انواع مواد غذایی در فصول مختلف به ویژه در ماه مبارك رمضان، تاكيد كرد: روزه‌داری در فصول گرم سال، ‌ مستلزم رعایت شرایط ویژه در مصرف موادغذایی است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 37 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.