.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بدحجاب‌ها به كلاس می‌روند
نمايندگان دلواپس عفاف و حجاب در جامعه طرحي را امضا كردند به نام «طرح صيانت از حريم حجاب و عفاف». (ادامه)
ماجرای پاکتی که حداد عادل به ظریف داد
روزنامه اعتماد در صفحه اول خود گزارشی درباره هدیه سیاسی - فرهنگی حدادعادل به محمدجواد ظریف منتشر کرد. (ادامه)
مُدي كه سرطان‌زاست
ناتاشا كه مراحل درماني سرطان پوست را پشت سر گذاشته و مشغول شيمي‌درماني بود، بعد از ريختن موها و ابروهايش براي ما از تمايل به زيباترشدني گفت كه به قيمت از دست رفتن سلامتي‌اش تمام شد.(ادامه)
انتشار ویروس «HIV» در ایران توسط داعش؟!
بازهم فضاي مجازي و انتشار شايعه اي ديگر. اين بار پس از آنكه در اوايل سال موضوع انتشار ويروس ايدز از طريق تست قند خون مطرح و تكذيب شد، انتشار نامه اي منتسب به استانداري هرمزگان در شبكه هاي اجتماعي سبب شده تا شايعه انتقال ايدز از طريق تست قند خون به طور جدي تري مطرح شود و نگراني هايي را ميان شهروندان ايجاد كند.(ادامه)
رازگشایی از قتل زن بی‌گناه در جلسه دادگاه
(ادامه)
تعرض به دختر ١٩ساله در پاتوق شيشه‌اي
«لكه‌هاي خون روي تار برداشته شده از جسد و خون روي آلت قتاله - كارد آشپزخانه - از نوع A بوده و خون مقتول است. متهم در بازجويي‌ها به قتل اعتراف و علت آن را «تلاش مقتول براي تعرض به خود» اعلام كرده است.» (ادامه)
افزایش 75 درصدی غرق شدگی در خردادماه سالجاری
(ادامه)
شمال نیوز : مشاور استاندار مازندران در امور جانبازان درخواست کرد: حرمت جانبازان را حفظ کنیم و در صحن شورای شهر ساری برای آرامش مردم تصمیم بگیریم، جانباز ضایعه نخاعی و اعصاب و روان بودن بسیار سخت و دشوار است.... از موافقت با استعفای یک عضو شورا تا اشکالات یک مصوبه !
شمال نیوز : مشاور استاندار مازندران در امور جانبازان درخواست کرد: حرمت جانبازان را حفظ کنیم و در صحن شورای شهر ساری برای آرامش مردم تصمیم بگیریم، جانباز ضایعه نخاعی و اعصاب و روان بودن بسیار سخت و دشوار است.... (ادامه)
به كدامين گناه اين كودك بي مادر شد+تصاویر(گزارش)
(ادامه)
56 کشته درحوادث رانندگي فروردین ماه
(ادامه)
كوروش غفاري چراتي
هلال سرخ ،نشان مهرورزي(يادداشت)
كوروش غفاري چراتي (ادامه)
کاهش 7 درصدی مراجعات نزاع در استان
(ادامه)
واکنش وزیر به منتقدان تعرفه های پزشکی
وزیر بهداشت با تاکید بر ضرورت نظارت بر تعرفه ها اضافه کرد: در دوره های گذشته وضعیت تعرفه بسیار تأسف آور بود به صورتی که سیاستمداران واقعیت ها را نمی دیدند و با وجود رشد ۳۰ درصدی تورم، تعرفه ها تنها ۱۰ تا ۱۲ درصد رشد می کرد و پرداخت به بیمه ها نیز با ۱۲ ماه تأخیر صورت می گرفت که این عوامل باعث سرکوب تعرفه در بخش دولتی می شد.(ادامه)
شمال نیوز : با اين حال نحوه اطلاع رساني از سوي سخنگوي دولت باعث شده برخي يارانه بگيران در شكايت و چرايي حذف يارانه هايشان به سازمان هدفمندي يارانه‌ها مراجعه كنند و بسياري از شهروندان كه يارانه آنها از اسفندماه حذف شده است، در تماس با رسانه‌ها.... پولدارها دلگير نشوند! يارانه حذف شد
شمال نیوز : با اين حال نحوه اطلاع رساني از سوي سخنگوي دولت باعث شده برخي يارانه بگيران در شكايت و چرايي حذف يارانه هايشان به سازمان هدفمندي يارانه‌ها مراجعه كنند و بسياري از شهروندان كه يارانه آنها از اسفندماه حذف شده است، در تماس با رسانه‌ها....(ادامه)
یارانه ۵ گروه پر درآمد حذف شد
يارانه نقدي گروه‌هاي پنج‌گانه شامل پزشكان، مالكان خودروهاي گران قيمت لوكس، صاحبان صرافي‌ها، اعضاي هيات مديره بانك‌ها و هيات مديره شركت‌هاي خصوصي و افراد مقيم خارج از كشور قطع شده است(ادامه)
یارانه ۵ گروه پر درآمد حذف شد
(ادامه)
وديعه حج عمره در بانك‌ها چقدر است؟
سود ٢٠ درصدي اين پول كه سال گذشته به مردم واگذار شده است بيش از ١٢٨٠ ميليارد تومان بوده است(ادامه)
رسیدگی به 2594 پرونده در تعطيلات نوروزي
(ادامه)
دبير شوراي اطلاع رساني مازندران گفت : اين استخدام با برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال 1394 صورت گرفته و داوطلبان پس از كسب نمره لازم و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی در دستگاههاي اجرايي آغاز بكار خواهند نمود. استخدام 163 نفر در دستگاههاي اجرايي مازندران
دبير شوراي اطلاع رساني مازندران گفت : اين استخدام با برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال 1394 صورت گرفته و داوطلبان پس از كسب نمره لازم و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی در دستگاههاي اجرايي آغاز بكار خواهند نمود.(ادامه)
کاهش 24 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی درهفته اول تعطيلات نوروزي93
(ادامه)
درخواست ۶ نماینده اقتصاددان از روحانی
چرا باید اجازه داد برخی دستگاهها به اقتضاي منابع مالي در اختيار، درآمدهاي اختصاصي و توان جذب اعتبارات عمومي، با استفاده از سازوكارهاي قانوني و حتي غيرقانوني به دسته ای از کارکنان خود حقوق و مزايا ویژه بپردازند؟ کاری که مردم را روبروی هم قرار میدهد وکشور را در معرض معضلات قرار خواهد داد. این پدیده عمدتا به این خاطر رخ میدهدکه پزشکان متخصص قوی ترین لابی کشور را در اختیار دارند که وجود درآمد اختصاصي، جمعيت كم و غيرمحسوس بودن تغييرات دستمزدي آنها در كل سرجمع اعتبارات بودجه، امکان این امتیازطلبی را برایشان فراهم میکند .(ادامه)
ارایه خدمات پزشکی قانونی در تعطيلات نوروزي
(ادامه)
شمال نیوز : رئيس پليس استان سمنان خاطر نشان ساخت: ماموران در ابتداي امر به يك دستگاه وانت مزداي تك كابين كه كنار جاده رها شده بود برخورد و بررسي موضوع از همان ابتدا آغاز شد.....
راز مرگ دو برادر ساروی در سمنان فاش شد !
شمال نیوز : رئيس پليس استان سمنان خاطر نشان ساخت: ماموران در ابتداي امر به يك دستگاه وانت مزداي تك كابين كه كنار جاده رها شده بود برخورد و بررسي موضوع از همان ابتدا آغاز شد..... (ادامه)
حسین شریعتمداری در زندان+عکس
حسين شريعتمداري كه از گذشته تا الان در بين بچه هاي دماوند "حسين شريعت" بيشتر شهرت دارد، هم مبارز سياسي و آزاده است و هم در جبهه به درجه جانبازي رسيده و هم اكنون چند تركش در كنار نخاعش ميهمان دارد و هم افتخار اخوت با شهيد با اخلاص حاج عباس شريعتمداري را دارد.(ادامه)
مرد معتاد سر همسرش را از تن جدا کرد
(ادامه)
انتصاب در دانشگاه علوم پزشکی مازندران
(ادامه)
نحوه دفن فوت شدگان ايراني در مكه +عکس
(ادامه)
جوانان 52 درصد مرگ ناشی از حوادث کار
(ادامه)
کاهش فوت ناشی از تصادفات رانندگی در آذر
(ادامه)
اختلاف 300 برابری درآمد پزشکان و پرستاران
محمدحسین نجاتی(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.