.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رییس پلیس فتا از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر کرده بود خبر داد. ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
رییس پلیس فتا از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر کرده بود خبر داد.(ادامه)
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، گفت: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود. ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، گفت: ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت به صورت الکترونیکی آغاز می‌شود.(ادامه)
مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است. تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است.

تنبیه دانش‌آموز مرزن آبادی توسط معلم در حال پیگیری است
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش مرزن آباد گفت: تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلمش در حال پیگیری است. (ادامه)
بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص متنی خلاف واقع و توهین آمیز در فضای مجازی خطاب به یک دندانپزشک و نیز ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، با عنوان کشیدن دندان سالم یک پسر ۱۱ ساله، بیانیه صادر کرد. بیانیه بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص انتشار خبر «اقدام عجیب یک دندانپزشک در بابل!»
بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل در خصوص متنی خلاف واقع و توهین آمیز در فضای مجازی خطاب به یک دندانپزشک و نیز ریاست دانشگاه علوم‌پزشکی بابل، با عنوان کشیدن دندان سالم یک پسر ۱۱ ساله، بیانیه صادر کرد.(ادامه)
رییس شورای حفاظت آزمون سراسری در خصوص عضویت داوطلبان آزمون سراسری در گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب هشدار داد. هشدار به کنکوری‌ها درباره عضویت در گروه‌های مجازی مدعی تقلب
رییس شورای حفاظت آزمون سراسری در خصوص عضویت داوطلبان آزمون سراسری در گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب هشدار داد.(ادامه)
سرهنگ «رامین پاشایی» درباره پیام‌هایی که مجرمان سایبری در شبکه‌های اجتماعی داخلی برای کاربران ارسال می‌کنند، اظهار داشت: این مجرمان از هر روزنه‌ای مترصد فرصت هستند تا به حساب‌های بانکی شهروندان دسترسی پیدا کنند. پای کلاهبرداران به سامانه شاد باز شد
سرهنگ «رامین پاشایی» درباره پیام‌هایی که مجرمان سایبری در شبکه‌های اجتماعی داخلی برای کاربران ارسال می‌کنند، اظهار داشت: این مجرمان از هر روزنه‌ای مترصد فرصت هستند تا به حساب‌های بانکی شهروندان دسترسی پیدا کنند.(ادامه)
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟ در ماجرای اختلافات منوچهر هادی و یکتا ناصر چه کسی مجازات می‌شود؟
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟(ادامه)
اینکه چه کار کنیم فرزندانمان به مسائل دینی علاقه‌مند شوند یک موضوع گسترده است که برای هر خانواده و هر فرد روش جداگانه‌ای دارد. چگونه فرزندان خود را به نماز و روزه علاقه‌مند کنیم؟
اینکه چه کار کنیم فرزندانمان به مسائل دینی علاقه‌مند شوند یک موضوع گسترده است که برای هر خانواده و هر فرد روش جداگانه‌ای دارد.(ادامه)
این مربی تربیت خانواده گفت: ایام نوروز بهترین راه برای رسیدگی به فرزندان و اهمیت به آنها است. در ایام نوروز برای فرزندانتان وقت بگذارید
این مربی تربیت خانواده گفت: ایام نوروز بهترین راه برای رسیدگی به فرزندان و اهمیت به آنها است.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت:پس از راه‌اندازی اینترنت کودک و نوجوان، والدین می‌توانند با خیالت راحت تنظیماتی را به اختیار در شیوه استفاده از فضای مجازی توسط کودکان انجام دهند. تعداد کاربران اینترنت کودک از یک میلیون عبور کرد
وزیر ارتباطات گفت:پس از راه‌اندازی اینترنت کودک و نوجوان، والدین می‌توانند با خیالت راحت تنظیماتی را به اختیار در شیوه استفاده از فضای مجازی توسط کودکان انجام دهند.(ادامه)
عمل خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه ٨ ساله بستکی در مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با موفقیت انجام شد. خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه ۸ ساله
عمل خارج کردن قیچی از جمجمه پسر بچه ٨ ساله بستکی در مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس با موفقیت انجام شد.(ادامه)
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است. روایت تلخ عروس‌های داعش!
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است.(ادامه)
غذای نوزادان سر از فروشگاه های مواد غذایی در می آورد؟! / اگر مابه تفاوت نرخ ارز شیرخشک در قالب یارانه به خانواده ها به جای داروخانه ها پرداخت می شد هم چالش نقدینگی داروخانه ها و هم معضل در دسترس بودن این محصول برطرف می شد ....(خبر)
(ادامه)
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: حریم خصوصی نه فقط در مدرسه و کلاس درس بلکه در تمام ابعاد زندگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد. ممنوعیت فیلمبرداری معلم بلاگرها از دانش آموزان/ خانواده‌ها حق شکایت دارند
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: حریم خصوصی نه فقط در مدرسه و کلاس درس بلکه در تمام ابعاد زندگی شهروندان باید مورد توجه قرار گیرد.(ادامه)
بر اساس یک پژوهش جدید، نوشیدن حداقل یک لیوان آب‌میوه  ۱۰۰ در صد طبیعی با افزایش وزن اندک در کودکان و بزرگسالان مرتبط است. آبمیوه نخورید حتی اگر طبیعی باشد
بر اساس یک پژوهش جدید، نوشیدن حداقل یک لیوان آب‌میوه ۱۰۰ در صد طبیعی با افزایش وزن اندک در کودکان و بزرگسالان مرتبط است.(ادامه)
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور با اشاره به وجود عوامل متعدد در رشد قدی کودکان، گفت: شیر و لبنیات می‌تواند نیاز بدن به کلسیم را در تا حد چشمگیری تامین کند. کودکان چگونه قد بلند می شوند/نقش لبنیات در رشد قد
مسئول آموزش همگانی انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور با اشاره به وجود عوامل متعدد در رشد قدی کودکان، گفت: شیر و لبنیات می‌تواند نیاز بدن به کلسیم را در تا حد چشمگیری تامین کند.(ادامه)
یکی از نگرانی‌های والدین این است که کودکشان حرف زشت می‌زند و به‌ ویژه در جمع دشنام می‌دهد. چطور با بدزبانی کودک برخورد کنیم؟
یکی از نگرانی‌های والدین این است که کودکشان حرف زشت می‌زند و به‌ ویژه در جمع دشنام می‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند .... بی‌مهری به بیماران تالاسمی مازندران / «خون» ، «خون» و بازهم «خون» !
شمال نیوز : آمار بیماران تالاسمی و کم‌خونی در استان مازندران بالاست، بیمارانی که رگ حیات آنان علاوه بر هوا و تنفس، به دریافت مستمر خون نیز وصل و وابسته است و این نکته را هم سازمان انتقال خون استان که تلاش دارد خون مورد نیاز این عزیزان را تأمین کند و هم کادر درمان و مراکز بیمارستانی که وظیفه دارند این خون را در زمان مقرر، به بیماران تزریق کنند، به‌خوبی می‌دانند ....(ادامه)
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: پدری با انگیزه صحنه‌سازی برای متهم کردن شاکیان پرونده نزاع قبلی خود که مرتکب شده بود، برای رهایی از مجازات و پرداخت دیه، فرزندش را به قتل رساند. فرزندکشی برای فرار از اتهام در اردبیل
دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: پدری با انگیزه صحنه‌سازی برای متهم کردن شاکیان پرونده نزاع قبلی خود که مرتکب شده بود، برای رهایی از مجازات و پرداخت دیه، فرزندش را به قتل رساند.(ادامه)
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۲ به خدمت مقدس سربازی در استان مازندران خبر داد. اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۲ در مازندران
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۲ به خدمت مقدس سربازی در استان مازندران خبر داد.(ادامه)
مربی یک مدرسه فوتبال که ۸ پسر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد. حکم مربی شیطان صفت فوتبال مشخص شد
مربی یک مدرسه فوتبال که ۸ پسر نوجوان را مورد آزار و اذیت قرار داده بود با حکم قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به اعدام محکوم شد.(ادامه)
وزیر اقتصاد درباره اعطای سهام به متولدین سال ۱۴۰۲ گفت: با سازمان برنامه و بودجه مذاکره می‌کنیم که این سهام به متولدین ۱۴۰۲ هم داده شود. متولدین سال ۱۴۰۲ سهامدار می‌شوند
وزیر اقتصاد درباره اعطای سهام به متولدین سال ۱۴۰۲ گفت: با سازمان برنامه و بودجه مذاکره می‌کنیم که این سهام به متولدین ۱۴۰۲ هم داده شود.(ادامه)
یک روانشناس گفت: یکی از راهکار‌ها برای برخورد با نوجوانی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند این است که مسئله را زیاد به روی او نیاوریم و مرتباً درباره آن صحبت نکنیم. با فرزندی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند چگونه رفتار کنیم؟
یک روانشناس گفت: یکی از راهکار‌ها برای برخورد با نوجوانی که محتوای غیر اخلاقی می‌بیند این است که مسئله را زیاد به روی او نیاوریم و مرتباً درباره آن صحبت نکنیم.(ادامه)
مرد شرور که باعنوان مربی فوتبال ۸ پسر نوجوان را مورد آزار واذیت قرار داده درحالی محاکمه شد که والدین این بچه‌ها خواهان اشد مجازات برای متهم هستند. محاکمه مربی فوتبال به اتهام آزار ۸ پسر نوجوان
مرد شرور که باعنوان مربی فوتبال ۸ پسر نوجوان را مورد آزار واذیت قرار داده درحالی محاکمه شد که والدین این بچه‌ها خواهان اشد مجازات برای متهم هستند.(ادامه)
محمدی با بیان به اینکه اساساً با فروش اینترنتی دارو به شکل موجود مخالف هستیم گفت: دارو با سایر محصولات قابل قیاس نیست و به کنترل‌های خاص و دقیق نیاز دارد. معاون وزیر بهداشت: مردم از خرید اینترنتی دارو خودداری کنند
محمدی با بیان به اینکه اساساً با فروش اینترنتی دارو به شکل موجود مخالف هستیم گفت: دارو با سایر محصولات قابل قیاس نیست و به کنترل‌های خاص و دقیق نیاز دارد.(ادامه)
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست .... سردار سیدرضی، علمدار سردار دلها / جبهه مقاومت، آکنده از سرداران بزرگ و قهرمان است / علم‌سرداران شهید مقاومت بر زمین نمی ماند
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست ....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 39 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.