.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دبیر انجمن متخصصین عفونی کشور، در خصوص بیماری کرونا، آنفلوانزا و ویروسRSV توضیحاتی ارائه داد. دبیر انجمن متخصصین عفونی کشور : ماه آینده پیک جدید کرونا را تجربه می کنیم
دبیر انجمن متخصصین عفونی کشور، در خصوص بیماری کرونا، آنفلوانزا و ویروسRSV توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
محمد حسین توانایی استاد دانشگاه و مدرس مهارت های زندگی در ارتباط با تاثیر فضای مجازی بر خانواده ها و کودکان و نوجوانان در این باره می گوید تاثیر فضای مجازی بر کودکان کتمان ناپذیر است
محمد حسین توانایی استاد دانشگاه و مدرس مهارت های زندگی در ارتباط با تاثیر فضای مجازی بر خانواده ها و کودکان و نوجوانان در این باره می گوید(ادامه)
سربازان غایب از کسرخدمت ایثارگری بهره مند می‌شوند
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از امکان بهره‌مندی سربازان غایب حین خدمت از کسرخدمت ایثارگری والدین خبرداد.(ادامه)
شهربانو بهروزیان گفت: برای کودکتان الگوی خوبی باشید. کودکان از والدین خود تقلید می‌کنند. بنابراین طوری رفتار کنید که از کودکتان انتظار دارید. اگر شما دشنام بدهید و ناسزا بگویید، آن‌ها هم چنین خواهند کرد. آن‌ها درک نمی‌کنند که چرا شما می‌توانید فحش بدهید اما آن‌ها مجاز نیستند. این کلمات را هرگز به کودکتان نگویید
شهربانو بهروزیان گفت: برای کودکتان الگوی خوبی باشید. کودکان از والدین خود تقلید می‌کنند. بنابراین طوری رفتار کنید که از کودکتان انتظار دارید. اگر شما دشنام بدهید و ناسزا بگویید، آن‌ها هم چنین خواهند کرد. آن‌ها درک نمی‌کنند که چرا شما می‌توانید فحش بدهید اما آن‌ها مجاز نیستند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه: تهدیدکنندگان بازاریان و کامیون‌داران شناسایی و محاکمه می شوند
محسنی اژه‌ای گفت:احکام تعداد دیگری که اقدام به قتل و ایجاد ناامنی با سلاح گرم و سرد کرده بودند نیز بعضاً تایید شده و به زودی اجرا خواهد شد.(ادامه)
رییس سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که طبق لایحه‌ای که در حال تنظیم است، ساعت کاری در سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود.
ساعت کاری ادارات در سراسر کشور ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود/ روز‌های پنجشنبه در تمام شهرستانها هم مانند تهران، ادارات تعطیل خواهد بود
رییس سازمان امور اداری و استخدامی اعلام کرد که طبق لایحه‌ای که در حال تنظیم است، ساعت کاری در سراسر کشور از ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز: سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه  وضعیت کلی حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت استان در دو ماهی که از آموزش حضوری گذشت را تشریح کرد. از تدریس گویش‌های محلی تبری در مدارس مازندران استقبال می کنیم / تریبون آزاد در مدارس استان اجرا می شود
شمال نیوز: سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه وضعیت کلی حاکم بر دستگاه تعلیم و تربیت استان در دو ماهی که از آموزش حضوری گذشت را تشریح کرد.(ادامه)
دستگیری سه اغتشاشگر با سلاح جنگی در لرستان توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)
دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد گفت: سه اغتشاشگر که قصد ایجاد ناامنی در استان از طریق سلاح گرم داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل دستگاه قضایی شدند.(ادامه)
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در ارتباط با اهمیت خوردن صبحانه و نان مصرفی، توضیحاتی ارائه داد. بهترین نان صبحانه کدام است
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در ارتباط با اهمیت خوردن صبحانه و نان مصرفی، توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
بدگویی از همسر جلوی فرزندان چه عواقبی دارد؟
بدگویی از همسر جلوی فرزندان یکی از اشتباهات والدین است که علاوه بر ضربه زدن به کودکشان باعث می‌شوند فرزندشان از آن‌ها دور شود.(ادامه)
توضیح پلیس پایتخت درباره ماجرای رخ داده در یک هنرستان دخترانه
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت درباره ماجرای رخ داده در مجاورت یک هنرستان رخ داده در خیابان کارون توضیحاتی را ارائه کرد.(ادامه)
پنی موردانت پس از شکست در کسب آرای لازم از رقابت برای رهبری حزب محافظه‌کار و نخست وزیری انگلیس انصراف داد و به این ترتیب ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس شد. ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس شد
پنی موردانت پس از شکست در کسب آرای لازم از رقابت برای رهبری حزب محافظه‌کار و نخست وزیری انگلیس انصراف داد و به این ترتیب ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس شد.(ادامه)
شمال نیوز : دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مصوبه کنکور قابل اجرا نیست پس به جای فردا، امروز آن را اصلاح کنید. مصوبه کنکور قابل اجرا نیست، آن را اصلاح کنید
شمال نیوز : دستیار سیاسی و رسانه‌ای رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که مصوبه کنکور قابل اجرا نیست پس به جای فردا، امروز آن را اصلاح کنید.(ادامه)
فرزندان کدام والدین به وسواس مبتلا می‌شوند؟
بیماری گریبانگیر وسواس معمولا از فکر‌های تکراری شروع می‌شود. لزوماً نشانه‌اش شستن مکرر دست‌ها و وسایل شخصی نیست. می‌تواند حتی فکر کردن به اینکه کاری را درست انجام داده‌ام یا نه باشد یا حتی احساس مسئولیت در مقابل اتفاقات ناگوار! وسواس پدیده غریبی است.(ادامه)
آیا دانش آموزان واقعا به مشق شب نیاز دارند؟
حتی با افزایش حجم داده‌ها، تشخیص اینکه آیا مشق شب به دانش آموزان کمک می‌کند یا آسیب می‌رساند، دشوار است.(ادامه)
بلیت سینما‌های کشور نیم‌ بها شد
بلیت سینما‌های سراسر کشور به مدت ۲ هفته، نیم‌ بها است.(ادامه)
ماجرای ثبت نام کلاس اولی‌های متولد مهر و قانونی که سال آینده اصلاح می‌شود
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: حدود ۵۰ هزار دانش آموز متولد مهر در پایه اول ثبت نام شده اند.(ادامه)
برای کودکم چه کتابی بخرم؟
روانشناس به والدین توصیه کرد که با فرزندان‌شان کتاب بخوانند و گفت: کتاب داده‌های مختلفی به کودک می‌دهد اما جایگزین قدرتمندی برای تربیت در غیاب والدین نیست.(ادامه)
اختلال خواب در دانش‌آموزان را جدی بگیرید
دکتر نرگس رحمانی، روانشناس کودک می‌گوید اختلال خواب کودکان در طول شب دو دلیل دارد: «اضطراب و تنظیم نبودن ساعت خواب کودکان.»(ادامه)
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم. سخنگوی جبهه اصلاحات: اصلاح‌طلب‌ها در حاشیه قرار گرفته اند و بیشتر نظاره‌گرند
نارضایتی‌ها به جان باختن مهسا امینی دختر ۲۲ ساله سقزی بعد از بازداشت توسط پلیس گشت ارشاد، برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه، در دو هفته گذشته ابعاد گسترده‌تری به خود گرفته و در روز‌های گذشته شاهد موجی از اعتراضات در شهر‌های مختلف ایران بوده‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز: والدین حنانه کیاکجوری یکی از جانباختگان اغتشاشات اخیر در نوشهر با صدور بیانه ای، اغتشاش از سوی عده ای از آشوبگران فتنه گر که موجب برهم زدن امنیت مردم، مصدوم و کشته شدن تعدادی از هموطنان در این شهر شد را محکوم کردند. بیانیه والدین حنانه کیاکجوری یکی از جانباختگان حوادث اخیر
شمال نیوز: والدین حنانه کیاکجوری یکی از جانباختگان اغتشاشات اخیر در نوشهر با صدور بیانه ای، اغتشاش از سوی عده ای از آشوبگران فتنه گر که موجب برهم زدن امنیت مردم، مصدوم و کشته شدن تعدادی از هموطنان در این شهر شد را محکوم کردند.(ادامه)
وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: والدین مهسا امینی از عاملان دستگیری مهسا از زمان رسیدن او به پلیس امنیت اخلاقی و سپس جریان تحقیقات و صحبت کردن با او، شکایت کردند. خانواده مهسا امینی از عاملان دستگیری او شکایت کردند | وعده بازپرس به خانواده امینی
وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: والدین مهسا امینی از عاملان دستگیری مهسا از زمان رسیدن او به پلیس امنیت اخلاقی و سپس جریان تحقیقات و صحبت کردن با او، شکایت کردند.(ادامه)
صدور شناسنامه المثنی منتفی است
محمد باقرعباسی گفت: شناسنامه‌های جلد قرمز یا مستعمل یا دچار تغییرات هویتی نیازمند تغییر بوده و صدور شناسنامه المثنی منتفی است.(ادامه)
حضور رئیس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱
رئیس جمهور امروز با حضور در یکی از مدارس شهر تهران زنگ آغاز سال تحصیلی جدید را در سراسر کشور نواخت.(ادامه)
چطور "کلاس اولی‌ها" را برای مدرسه آماده کنیم؟
یک روانشناس به تشریح نحوه آماده سازی کلاس اولی‌ها برای ورود به مدرسه پرداخت.(ادامه)
ترفندی عجیب برای دور زدن قانون / طلاق صوری با اعمال شاقه!
شمال نیوز: معافیت فرزند از سربازی و استفاده از حقوق والد فوت شده دو علت اصلی طلاق صوری است.(ادامه)
هدیه به زائران خردسال اربعین در موکب بانوان فاطمی
سفیران موکب بانوان فاطمی در مسیر پیاده‌روی نجف به کربلا ضمن اهدای هدیه به کودکان از مادرانی که فرزندان خود را در حماسه اربعین شرکت کرده‌اند تقدیر می‌کنند.(ادامه)
بحران اُفت تحصیلی در دوران نوجوانی را چطور طی کنیم؟
همه ما می دانیم که نوجوان دیگر کودک نیست که تمام دنیایش والدین و درس باشد، او دغدغه های بزرگتری چون ارتباط با همسالان، فضای مجازی و وضعیت شغل و زندگی آینده اش پیدا کرده که حتی یکی از اینها ممکن است باعث اُفت تحصیلی اش شود، زمانی پدر و مادر باید نگران باشند که این اُفت تحصیلی باعث لطمه زدن او به آینده و زندگی اش شود. اما والدین باید چه کار کنند، این گزارش را بخوانید.(ادامه)
نسخه بی برو برگرد طب سنتی برای مقابله با تب کودکان
برای اکثر مادرها، تب کودکان مثل یک کابوس بزرگ است که آن ها را در مدیریت تب دچار چالش های بسیاری می کند اما خبرخوب این است که تب کودکان آنقدرها هم خطرناک نیست و حتی دراکثر موارد با درمان های خانگی و بدون مراجعه به پزشک می توان آن را درمان کرد. (ادامه)
شب ادراری بیماری نیست و بیشتر اوقات سیر فیزیولوژیک طبیعی است که پس از مدتی برطرف می شود. بهترین درمان برای شب ادراری کودکان چیست؟
شب ادراری بیماری نیست و بیشتر اوقات سیر فیزیولوژیک طبیعی است که پس از مدتی برطرف می شود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.