.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بی‌حجاب ورفتار‌های غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآن‌ها رویگردان و حتی متنفر شوند. چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بی‌حجاب ورفتار‌های غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآن‌ها رویگردان و حتی متنفر شوند.(ادامه)
حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاوردها افزوده شود و این کاری است که نیروهای مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند. موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است(خبر)
حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاوردها افزوده شود و این کاری است که نیروهای مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند.(ادامه)
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند. حضرت خدیجه (س) تا پای جان، از رسالت پیامبر(ص) حمایت کرد
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند.(ادامه)
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند. سال ۱۴۰۲ دفتر زندگی این هنرمندان را بست +تصاویر
آرش میراحمدی، فردوس کاویانی، پردیس افکاری، ناصر طهماسب، مهدی ظهوری، اسماعیل سلطانیان، حمید منوچهری، پرویز ربیعی و توران مهرزاد از جمله هنرمندان رادیو و تلویزیون بودند که امسال دار فانی را وداع گفتند.(ادامه)
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است. روایت تلخ عروس‌های داعش!
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است.(ادامه)
تصاویر ۳ چهره اصلاح طلب به همراه همسرانشان، پای صندوق رأی
چهره های سرشناس سیاسی چون عبدالناصر همتی، محمدرضا عارف و محمود واعظی به همراه همسران خود پای صندوق های رای حضور یافتند.(ادامه)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود. مادرانی که زیارتنامه دارند(يادداشت)
سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) چند سالی است که به عنوان روز تکریم مادران و همسران شهدا نام‌گذاری شده است، اقدامی نیکو که جایگاه والای زنان در تربیت نسل حماسه‌ساز را یادآور می‌شود.(ادامه)
آیت الله «آملی لاریجانی»با بیان اینکه «فوز العظیم» مقامی برای شهداست و ما از درک آن عاجز هستیم، گفت: صبری که خداوند به مادران شهدا داده بالاترین رزق الهی محسوب می‌شود. «فوز العظیم» مقامی برای شهدا/ صبر مادران شهدا بالاترین رزق الهی است
آیت الله «آملی لاریجانی»با بیان اینکه «فوز العظیم» مقامی برای شهداست و ما از درک آن عاجز هستیم، گفت: صبری که خداوند به مادران شهدا داده بالاترین رزق الهی محسوب می‌شود.(ادامه)
آمریکا اخلاق را باخته، نمی‌داند که هنوز نمی‌توان با کشتن انسان‌های مظلوم پیروزی را به دست آورد / آمریکا و رژیم صهیونیستی در حال نوشتن نسخه زوال خود هستند/ هیچ کس جرات جسارت به ملت ایران را ندارد ....(خبر)
(ادامه)
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد. عطر زنانه زندگی زوج جوان را نابود کرد
زن جوان که به خاطر استشمام بوی عطر زنانه روی لباس همسرش به وی شک کرده بود وقتی به دادگاه خانواده رفت با حقیقت تلخی روبه‌رو شد.(ادامه)
فرزندان ورزشکار صنعت نفت، نور چشم ما هستند
(ادامه)
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود. بهادری: بانوی اول ایران همسران و مادران شهدا هستند/ سلاح‌ورزی صلاحیت ریاست اتاق بازرگانی را ندارد +تصاویر
شمال نیوز : کاهش نرخ تورم، نرخ رشد نقدینگی و از این قبیل آمار یعنی که مسأله در حال حل شدن است، نه اینکه حل شده باشد. امیدواریم این روند با سرعت بالاتری پیش رود.(ادامه)
فردوس کاویانی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت. فردوس کاویانی درگذشت
فردوس کاویانی، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در ۸۲ سالگی دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز: فردوس کاویانی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در سن ۸۲ سالگی، دار فانی را وداع گفت. «فردوس کاویانی» درگذشت | علت فوت بازیگر معروف
شمال نیوز: فردوس کاویانی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در سن ۸۲ سالگی، دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند. دفاع مقدس نشان داد جوانان می توانند همه مشکلات را حل کنند/نهادینه شدن و گسترش فرهنگ مقاومت، دستاورد دفاع مقدس/برای تبیین واقعیات دفاع مقدس باید کارهای هنری جذاب و فراوان انجام شود/ عظمت واقعه دفاع مقدس را باید شناخت(خبر)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند.(ادامه)
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟ چرا رسانه‌های غربی در قبال کشتار پلیس آمریکا ساکت‌اند؟
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟(ادامه)
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است. جزئیاتی از زندگی عامل قتل ۷ مرد مازندرانی
با گذشت یک هفته از افشای راز جنایت‌های سریالی زنی میانسال در مازندران و اعتراف به قتل ۷ مرد سالخورده‌ای که همگی- پشت سر هم-همسران وی بودند، جزئیات تازه‌ای از زندگی خصوصی این زن فاش شده است.(ادامه)
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیئت دولت درخصوص واردات خودرو ویژه جانبازان و ایثارگران را ابلاغ کرد . ابلاغ مجوز واردات خودرو ویژه جانبازان
معاون اول رئیس‌جمهور مصوبه هیئت دولت درخصوص واردات خودرو ویژه جانبازان و ایثارگران را ابلاغ کرد .(ادامه)
کاری که شما انجام دادید یک افتخار بزرگ بود/ ۳ اقیانوس را درنوردیدید و سرافراز به میهن بازگشتید/ شما نشان دادید اینکه میگویند ما اجازه نمیدهیم فلان کشتی‌ها از فلان تنگه‌ها عبور کنند غلط زیادی است/ محرم امسال پرشورتر از سال‌های گذشته بود؛ درست نقطه مقابل خواست دشمن ....(خبر)
(ادامه)
چند تصویر خانوادگی جالب از دو ستاره سال های قبل استقلال منتشر شده است. عکس از همسران دو باجناق استقلالی
چند تصویر خانوادگی جالب از دو ستاره سال های قبل استقلال منتشر شده است.(ادامه)
اینکه نهاد حوزه علمیه، امر تبلیغ را نه به‌عنوان یک ماموریت اصیل در درون خود، بلکه در جایگاه امری فرعی در بیرون از شاکله اصلی خویش تلقی می‌کند، الزاما به معنای کاسته شدن از آمار و کمیت مبلغان دینی نیست؛ بلکه مقصود این است که علاوه‌بر عدم‌تناسب بین کمیت‌های موجود و نیازهای امروزین جامعه، اولویت تبلیغ در بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور(يادداشت)
اینکه نهاد حوزه علمیه، امر تبلیغ را نه به‌عنوان یک ماموریت اصیل در درون خود، بلکه در جایگاه امری فرعی در بیرون از شاکله اصلی خویش تلقی می‌کند، الزاما به معنای کاسته شدن از آمار و کمیت مبلغان دینی نیست؛ بلکه مقصود این است که علاوه‌بر عدم‌تناسب بین کمیت‌های موجود و نیازهای امروزین جامعه، (ادامه)
شمال نیوز:

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا شرایط معافیت از سربازی مشمولان دارای فرزند را تشریح کرد جزئیات معافیت جدید سربازی / شرط مهم برای معافیت مشمولان سربازی
شمال نیوز: رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا شرایط معافیت از سربازی مشمولان دارای فرزند را تشریح کرد(ادامه)
دبیر کارگروه آسیبهای اجتماعی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: براساس نتایج یک پژوهش بیش از ۴۴درصد بانوان بی‌حجاب تذکر مودبانه را می‌پذیرند. معاونت زنان ریاست جمهوری: ۴۰ درصد زنان بی حجاب تهران دیپلمه و خانه دار هستند
دبیر کارگروه آسیبهای اجتماعی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: براساس نتایج یک پژوهش بیش از ۴۴درصد بانوان بی‌حجاب تذکر مودبانه را می‌پذیرند.(ادامه)
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است. شهدا قهرمانان کشورند، اهالی هنر برای نسل جوان الگو سازی کنند / خانواده‌های شهدا نقش مهمی در بیان خاطرات و الگو سازی دارند / شهدا به ایران عزت و سرافرازی بخشیدند/ خاطرات شهدا باید با زبان هنر زنده نگه داشته شود(خبر)
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.(ادامه)
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا نحوه و شرایط معافیت از خدمت سربازی را برای مشمولان و کارکنان دارای ۳ فرزند و بالاتر تشریح کرد. این افراد از سربازی معاف می‌شوند
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا نحوه و شرایط معافیت از خدمت سربازی را برای مشمولان و کارکنان دارای ۳ فرزند و بالاتر تشریح کرد.(ادامه)
شبکه MBC عربستان سریال بحث‌برانگیز «معاویه» را از کنداکتور پخش خود در ماه رمضان خارج کرده است. عربستان پخش سریال جنجالی «معاویه» را متوقف کرد
شبکه MBC عربستان سریال بحث‌برانگیز «معاویه» را از کنداکتور پخش خود در ماه رمضان خارج کرده است.(ادامه)
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: با مذاکرات سازنده ای که اکنون داریم و توافقات خوبی که من مطمئن هستم خواهیم داشت، در آن صورت، راه برای توافقات مهم باز خواهد شد و من به این امیدوارم. گروسی: هنوز کارمان تمام نشده؛ دنبال حل مسائل هستیم / باید تضمین‌های ایران را دریافت کنیم / مطمئنم توافقات خوبی خواهیم داشت؛ در این صورت راه برای توافقات مهمتر باز می شود / اسلامی: در مورد موضوع سه مکان، سال گذشته الگویی را با گروسی توافق کرده بودیم؛ همان را دنبال خواهیم کرد(خبر)
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تاکید کرد: با مذاکرات سازنده ای که اکنون داریم و توافقات خوبی که من مطمئن هستم خواهیم داشت، در آن صورت، راه برای توافقات مهم باز خواهد شد و من به این امیدوارم.(ادامه)
شمال نیوز: بانوی عرصه  جهاد و عرفان سرکار خانم  « آمنه نخعی » همسر سردارحاج.....


بانوی مازندرانی عرصه جهاد و عرفان دعوت حق را لبیک گفت/ پیام تسلیت سردار مرتضی قربانی و فرماندهان لشکر 25 کربلا
شمال نیوز: بانوی عرصه جهاد و عرفان سرکار خانم « آمنه نخعی » همسر سردارحاج..... (ادامه)
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب از طرح موضوع بانوی اول توسط برخی مسئولان انتقاد کرد. عکس | انتقاد عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب از طرح موضوع بانوی اول
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب از طرح موضوع بانوی اول توسط برخی مسئولان انتقاد کرد.(ادامه)
عکس | انتقاد عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب از طرح موضوع بانوی اول
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب از طرح موضوع بانوی اول توسط برخی مسئولان انتقاد کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 21 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.