.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس | انتقاد عضو دفتر نشر آثار رهبر انقلاب از طرح موضوع بانوی اول
مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب از طرح موضوع بانوی اول توسط برخی مسئولان انتقاد کرد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سرنوشت سلمان رشدی، گفت: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، مسلمانان آنها را تنبیه خواهند کرد. هتاکان به قرآن از امروز مخفیانه زندگی کنند
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سرنوشت سلمان رشدی، گفت: کسانی که قرآن کریم را آتش زدند از سرنوشت سلمان رشدی مرتد عبرت بگیرند، مسلمانان آنها را تنبیه خواهند کرد.(ادامه)
ماجرای تعرض جنسی مسعود رجوی به زنان منافقین
چند روزی می‌شود تصویر و فیلم نماز جماعت منافقین در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. با وجود انتشار خاطرات اعضای سابق گروهک تروریست منافقین، اما هیچکس به صورت دقیق نمی‌داند دقیقا چه چیزی به زنان اردوگاه اشرف پشت آن دیوارها گذشت و نمازگزاران این تصویر چه ظلم‌ها و تجاوزهای جنسی‌ای بر اعضای خود روا کردند.(ادامه)
همسر رئیسی و همسران روسای دولت چهار کشور در یک قاب
پایگاه اطلاع رسانی «چندثانیه» تصویری از جمیله علم الهدی ، کنار همسران روسای دولت چهار کشور منتشر کرد.(ادامه)
 با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور و افراد حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس را بانوان تشکیل می‌دهند ضروری است لایحه حمایت از کرامت زنان در مجلس تصویب شود.

اجرای ۲۲۴ برنامه در هفته زن مازندران/ لایحه حمایت از کرامت زنان در مجلس تصویب شود
با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کشور و افراد حوزه انتخابیه نمایندگان مجلس را بانوان تشکیل می‌دهند ضروری است لایحه حمایت از کرامت زنان در مجلس تصویب شود. (ادامه)
ستاره سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید در آستانه ثبت چهارمین ازدواج رسمی زندگی خود است. رونالدو برای چهارمین بار ازدواج می‌کند
ستاره سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید در آستانه ثبت چهارمین ازدواج رسمی زندگی خود است.(ادامه)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد / در قضایای اخیر خود زن‌ها در مقابل فراخوان کشف حجاب ایستادند و در دهان آنها زدند / قوانین خانواده آنچنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم کردن به زنان نباشند(خبر)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)

او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود. جان فدا / رهبر انقلاب: قاسم سلیمانی نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب امام بود/ وصیت سردار: امروز قرارگاه حسین‌ بن علی، ایران است/ بدانید جمهوری اسلامی حرم است
او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.(ادامه)
مردی در کشور تایلند اخیراً توجهات زیادی را در فضای مجازی دریافت کرده است. همه چیز از آنجا شروع شد که او عکس خودش را در حال گشت و گذار با هشت همسرش به اشتراک گذاشت؛ هشت همسری که ظاهرا همگی با یکدیگر به خوبی کنار آمده اند. این مرد و ۸ زنش در یک خانه زندگی می کنند +عکس
مردی در کشور تایلند اخیراً توجهات زیادی را در فضای مجازی دریافت کرده است. همه چیز از آنجا شروع شد که او عکس خودش را در حال گشت و گذار با هشت همسرش به اشتراک گذاشت؛ هشت همسری که ظاهرا همگی با یکدیگر به خوبی کنار آمده اند.(ادامه)
عکس یادگاری جالب همسران بازیکنان آرژانتین در جشن قهرمانی
همسران بازیکنان آرژانتین در جشن قهرمانی جام جهانی 2022 عکس یادگاری گرفتند.(ادامه)
آوار شعار زن زندگی آزادی بر زندگی زوج‌ها!
باید بپذیریم که در پس شعار زن زندگی آزادی، چیز‌هایی نهفته است که بسیاری از مردم ما امروز به سبب فضای احساسی حاکم بر جامعه، آن‌ها را نمی‌بینند.(ادامه)
شمال نیوز: برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد. تاریخ دربی مشخص شد
شمال نیوز: برنامه مسابقات هفته های دوازدهم تا پانزدهم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.(ادامه)
بیمه تکمیلی جدید برای بازنشستگان + جزئیات
بیمه تکمیلی جدید برای بازنشستگان به این نحو بوده که ثبت‌‌نام طرح آرامش 1401 ویژه بازنشستگان و مستمری‌‌بگیران تحت‌پوشش ساتا برای بهره‌مندی از خدمات بیمه‌نامه درمان تکمیلی آغاز شد.(ادامه)
رئیس دولت سیزدهم گفت: چند ساعت قبل مُطلّع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد که گفته ما بنا به آزاد کردن ایران داریم، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما در نیاید و هرگز گاو شیرده نخواهد شد. پاسخ رئیسی به بایدن: ایران گاو شیرده نخواهد شد
رئیس دولت سیزدهم گفت: چند ساعت قبل مُطلّع شدم رئیس‌جمهور آمریکا جمله‌ای گفته که شاید از حواس پرتی‌اش بوده باشد که گفته ما بنا به آزاد کردن ایران داریم، ایران ۴۳ سال قبل آزاد شد و مصمم است به اسارت شما در نیاید و هرگز گاو شیرده نخواهد شد.(ادامه)
جسد چنگیزخان بعد از قرن‌ها پیدا شد؟ + تصاویر
(ادامه)
نامه عجیب زنان یک روستا علیه شوهران‌ و دامادهایشان
نامه عجیب زنان یک روستا علیه شوهران‌شان به یک مقام دولتی | ما از همسران،‌ فرزندان و دامادهایمان شکایت داریم!(ادامه)
2900 نفر از ایثارگران شاغل خواستار تبدیل وضعیت شدند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اعلام اینکه 2 هزار و 900 نفر از افراد شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان از این اداره کل نامه تبدیل وضعیت دریافت کرده‌اند، گفت: تاکنون تبدیل وضعیت 2 هزار و 89 نفر از متقاضیان انجام شده است. (ادامه)
محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه گفت : با سارقان شبکه‌ای بدون مماشات برخورد شود/ بانک مرکزی هر چه زودتر در قبال مسئله رمزارزها شفاف‌سازی کند/ عدالت شخص قاضی در صدور حکم کافی نیست.....(خبر)
(ادامه)
آیت الله لائینی:عقل و خردمندی ویژگی برجسته حضرت ام البنین (س) بود
نماینده ولی فقیه در مازندران عقل، خردمندی، فهم و کمال را از ویژگی های برجسته حضرت ام البنین (س) ذکر کرد.(ادامه)
نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه «قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» همه‌جانبه دیده شده، گفت: برای عدم اجرای «قانون جوانی جمعیت» مجازات تعیین شده است / برخی نمایندگان دوره دهم خانه‌ نصف قیمت گرفتند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز:

رهبر معظم انقلاب به مناسبت تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیام تسلیتی صادر کردند. پیام رهبر انقلاب به مناسبت تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت زهرا (س)
شمال نیوز: رهبر معظم انقلاب به مناسبت تشییع شهدای گمنام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیام تسلیتی صادر کردند.(ادامه)
 شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته مقدس طرح « خورشید خانه ات باش» با محوریت زندگی جهادگرانه مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در استان اجرا می شود. طوسی : طرح « خورشید خانه ات باش» در مازندران اجرا می شود
شمال نیوز: مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: همزمان با هفته مقدس طرح « خورشید خانه ات باش» با محوریت زندگی جهادگرانه مبتنی بر سبک زندگی اسلامی در استان اجرا می شود.(ادامه)
عکس جنجالی مردی در کنار 13 همسر باردارش
عکس عجیبی از یک مرد در کنار 13 زن باردار منتشر شده است که گفته می شود آنها همسران این مرد می باشند.(ادامه)

فضایل و کمالات امام موسی بن جعفر علیه السلام بی شمار و برای جویندگان آن ها واضح و روشن است. نگاهی به فضائل و کمالات امام کاظم علیه السلام(يادداشت)
فضایل و کمالات امام موسی بن جعفر علیه السلام بی شمار و برای جویندگان آن ها واضح و روشن است.(ادامه)
جهانگیری: سران هر سه قوه از یک جریان سیاسی خواهند بود؛ نهاد‌های حاضر نیز از آن‌ها حمایت می‌کنند و از همان جریان هستند / این می‌تواند به حل مسائل کشور کمک کند، اما آنچه مهمتر است، همراهی و همدلی مردم است ....(خبر)
(ادامه)
 در بحث انتخابات ریاست جمهوری سوالاتی درباره خانواده کاندیداها مطرح می‌شود که در این راستا آشنایی با همسران کاندیداها خالی از لطف نیست. همسر جلیلی، رضایی، رئیسی، همتی و زاکانی چه کاره هستند؟/ با همسر کاندیداها آشنا شوید
در بحث انتخابات ریاست جمهوری سوالاتی درباره خانواده کاندیداها مطرح می‌شود که در این راستا آشنایی با همسران کاندیداها خالی از لطف نیست. (ادامه)
شمال نیوز : مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری مازندران از خیرین نیک اندیش خواست تا به پویش کمک به #مادران-زندانی بپیوندند . استمداد مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری مازندران برای پیوستن خیرین به پویش کمک به #مادران -زندانی + پوستر
شمال نیوز : مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری مازندران از خیرین نیک اندیش خواست تا به پویش کمک به #مادران-زندانی بپیوندند .(ادامه)
سردار قاآنی: دیوار اطراف اسرائیل را خراب خواهیم کرد / ‌گفته‌ایم استخوان‌های آمریکای جنایتکار را می‌شکنیم/ صدای شکستن آن به موقع به گوش خواهد رسید ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی گفت: روز یکشنبه ۱۷ اسفند، مراسم قدردانی از ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و تعدادی محدود از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های اجتماعی .... تجلیل از خانواده زنان شهیده و بانوان جانباز مازندران با حضور استاندار
شمال نیوز : سمیه قاسمی طوسی گفت: روز یکشنبه ۱۷ اسفند، مراسم قدردانی از ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و تعدادی محدود از خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های اجتماعی ....(ادامه)
شمال نیوز : آیین تجلیل و قدردانی از ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، جمعی از مدیران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌ها و الزامات بهداشتی برگزار شد . آئین بزرگذاشت زنان شهیده و تجلیل از بانوان جانباز مازندران برگزار شد
شمال نیوز : آیین تجلیل و قدردانی از ۲۱ زن شهیده و ۴۳ بانوی جانباز استان با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران، معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، جمعی از مدیران و خانواده‌های شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌ها و الزامات بهداشتی برگزار شد .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.