.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌ واکنش تند امام جمعه زاهدان به مذاکره با جیش‌الظلم
تسنیم : نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: برخی حرف از گفتگو با تروریست‌های جیش‌الظلم می‌زنند! یعنی با دشمنی که به خاک وطن و ناموس تعرض کرده گفتگو کنیم! در حالی که باید با متجاوزان به خاک ایران با اقتدار برخورد شود.‌(ادامه)
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟ چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟
چرا از مرگ و مردن می ترسیم؟ عات ترس انسان از مرگ چیست؟ دلائل ترس و وحشت از مرگ در قران و روایات چیست؟(ادامه)
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند. حضرت خدیجه (س) تا پای جان، از رسالت پیامبر(ص) حمایت کرد
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند.(ادامه)
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است. آیا در برزخ، شفاعت وجود دارد؟
اصل شفاعت در شیعه و همه مذاهب اسلامی در قیامت مورد قبول است و آن را ضروری دین می‌دانند. ولی در این که شفاعت در برزخ هم وجود دارد یا نه محل اختلاف است.(ادامه)
رئیس جمهور پیشین آمریکا طی سخنرانی تبلیغاتی، نماینده سابق خود در سازمان ملل را جنگ‌طلب و بخشی از حلقه سیاسیون فاسد این کشور توصیف کرد. ترامپ به سفیر سابق خود نیز رحم نکرد؛ «هیلی جنگ‌طلب است»
رئیس جمهور پیشین آمریکا طی سخنرانی تبلیغاتی، نماینده سابق خود در سازمان ملل را جنگ‌طلب و بخشی از حلقه سیاسیون فاسد این کشور توصیف کرد.(ادامه)
دی سانتیس فرماندار فلوریدا از رقابت‌های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد و حمایت خود را از ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه اعلام کرد. کناره گیری دیسانتیس از انتخابات به نفع ترامپ
دی سانتیس فرماندار فلوریدا از رقابت‌های درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کناره گیری کرد و حمایت خود را از ترامپ به عنوان نامزد حزب جمهوری خواه اعلام کرد.(ادامه)
نخستین پنج شنبه شب پربرکت رجب در حالی فرا می‌رسد که با نمایان شدن هلال ماه در آسمان، یکی از بهترین ایام برای دعا و درخواست از خدا است. آداب خواندن نماز لیلة الرغائب / متن و ترجمه دعا
نخستین پنج شنبه شب پربرکت رجب در حالی فرا می‌رسد که با نمایان شدن هلال ماه در آسمان، یکی از بهترین ایام برای دعا و درخواست از خدا است.(ادامه)
محمد شریفی با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس معرفی شد.

سرپرست فرمانداری چالوس معرفی شد
محمد شریفی با حضور سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری چالوس معرفی شد. (ادامه)
دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه اردن بین تیم‌های فوتبال ایران و قطر امروز ساعت ۲۱ برگزار می‌شود. ایران- قطر امشب به مصاف هم می‌روند
دیدار فینال تورنمنت چهارجانبه اردن بین تیم‌های فوتبال ایران و قطر امروز ساعت ۲۱ برگزار می‌شود. (ادامه)
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد. قمر در عقرب را چقدر جدی بگیریم؟
تعریف ساده و بی‌آلایش قمر در عقرب اینست که کره ماه در حرکت گردشی خود به دور زمین از صورت فلکی عقرب و یا برج عقرب عبور کرده و خود را در این مسیر در این نواحی قرار می‌دهد.(ادامه)
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن برای سال جدید تحصیلی، برنامه خواهد داشت تاکید کرد: در این حوزه باید برنامه‌ریزی شود تا دانش‌آموزان، ابزار دشمنان نشوند / مدرسه فقط محلی برای آموزش دانش نیست و باید بر حفظ هویت فرهنگی، دینی و معرفتی جوانان ما کار کند ....(خبر)
(ادامه)
روز غدیر، روز آراستن و زینت است. پس هرکس برای روز غدیر، زینت کند، خداوند خطاهای او را می‌آمرزد و فرشتگانی را به سوی او می‌فرستد، آنان نیکی‌های او را می‌نگارند و مراتبش را تا عید غدیر سال آینده بالا می‌برند. با برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید. ۱۰ دلیل برای اهمیت روز غدیر
روز غدیر، روز آراستن و زینت است. پس هرکس برای روز غدیر، زینت کند، خداوند خطاهای او را می‌آمرزد و فرشتگانی را به سوی او می‌فرستد، آنان نیکی‌های او را می‌نگارند و مراتبش را تا عید غدیر سال آینده بالا می‌برند. با برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید.(ادامه)
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است. حذف بی‌سروصدا و بدون اخراج محسن رضایی از ساختار دولت!
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.(ادامه)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!». آیت الله بهجت چگونه زیست؟(يادداشت)
بیست و هفتمین روز از اردیبهشت 88 شمسی پرونده عمر این جهانی مرجعی جلیل القدر بسته شد اما حتی این کوچ هم نتوانست دفتر دلدادگی‌اش به سیدالشهدا(س) را ببندد. وصیت کرده بود که از ثلث مانده‌هایش، مجلس عزا و روضۀ امام حسین علیه‌السلام اقامه شود. شاید می‌خواست با زبان حال بگوید که حدود نود سال عزاداری و روضه و عرض ارادت به ساحت حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام هنوز کافی نیست؛ چراکه امام «معاوضه کرده است با خدا، معامله کرده است با خدا!».(ادامه)
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت. نادر طالب‌زاده به روایت چهره‌های جهانی
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت.(ادامه)
دشمنان متوهم و خبیث ملت ایران تصور می‌کردند با انحلال ارتش می‌توانند از مردم و ایران انتقام بگیرند و جای پای خودشان را در کشور برای نقشه‌های شوم‌شان مستحکم کنند. ارتش امروز بالنده و پیش‌رونده(يادداشت)
دشمنان متوهم و خبیث ملت ایران تصور می‌کردند با انحلال ارتش می‌توانند از مردم و ایران انتقام بگیرند و جای پای خودشان را در کشور برای نقشه‌های شوم‌شان مستحکم کنند.(ادامه)
دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان
(ادامه)
دعای ۴۴ صحیفه سجادیه از جمله ادعیه‌ای است که مؤمنان را با ادب و آداب برخورد با ماه مبارک رمضان آشنا می‌کند که از جمله آنها تأکید بر صله رحم و همسایه‌داری است. ۲ عمل مهم که در ماه رمضان باید انجام داد
دعای ۴۴ صحیفه سجادیه از جمله ادعیه‌ای است که مؤمنان را با ادب و آداب برخورد با ماه مبارک رمضان آشنا می‌کند که از جمله آنها تأکید بر صله رحم و همسایه‌داری است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۲ ساری مانع زدایی را مهمترین و بزرگترین گام برای مهار تورم و رشد تولید بیان کرد. تاکید نماینده ولی فقیه در مازندران بر تلاش دولتمردان برای تحقق شعار سال
نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال ۱۴۰۲ ساری مانع زدایی را مهمترین و بزرگترین گام برای مهار تورم و رشد تولید بیان کرد.(ادامه)
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا برای نخستین بار پس از اعلام سومین تلاش برای حضور در کاخ سفید، به آیووا سفر خواهد کرد. سایه اتهام روابط نامشروع بالای سر ترامپ
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا برای نخستین بار پس از اعلام سومین تلاش برای حضور در کاخ سفید، به آیووا سفر خواهد کرد.(ادامه)
دعوت ۲ بازیکن مطرح والیبال ایران به تیم ملی با اما و اگرهای زیادی همراه شد و به نظر می‌رسد یکبار دیگر حواشی زیادی پیرامون این موضوع ایجاد شود. لیست تیم ملی والیبال، عجیب‌تر از همیشه/ چرا موسوی و غفور دعوت شدند؟
دعوت ۲ بازیکن مطرح والیبال ایران به تیم ملی با اما و اگرهای زیادی همراه شد و به نظر می‌رسد یکبار دیگر حواشی زیادی پیرامون این موضوع ایجاد شود.(ادامه)
برای آنان تفاوتی ندارد کجای این مرز و بوم خدمت می‌کنند؛ چراکه لباس سربازی به تن کردند و به دو از چشم همگان آماده خدمت هستند و عملکردشان نشان از قدرتی دارد که توجه همگان را به خود معطوف کرده است. سربازان امام زمان (عج)؛ گمنام‌های خوش‌نام
برای آنان تفاوتی ندارد کجای این مرز و بوم خدمت می‌کنند؛ چراکه لباس سربازی به تن کردند و به دو از چشم همگان آماده خدمت هستند و عملکردشان نشان از قدرتی دارد که توجه همگان را به خود معطوف کرده است.(ادامه)
شهری که خار چشم منافقان شد + تصاویر
آملی‌ها در ششم بهمن سال ۶۰ اگرچه در ۱۰ ساعت، ۴۰ شهید دادند اما اجازه ندادند خاک مقدس وطن به دست منافقین بیافتد.(ادامه)
تضعیف رهبر و نیروی نظامی هر کشوری، از رئوس دشمنی‌های بزرگ تاریخ با ملت‌ها بوده است. فرهنگ مردمان هر تمدنی در هرنقطه از جهان با هرایدئولوژی و نوع حکومت متفاوت، در زمان قانونگذاری به مسئله با اهمیت «اقتدار رهبری» توجه نشان داده است. بازی تضعیف ایران قوی(يادداشت)
تضعیف رهبر و نیروی نظامی هر کشوری، از رئوس دشمنی‌های بزرگ تاریخ با ملت‌ها بوده است. فرهنگ مردمان هر تمدنی در هرنقطه از جهان با هرایدئولوژی و نوع حکومت متفاوت، در زمان قانونگذاری به مسئله با اهمیت «اقتدار رهبری» توجه نشان داده است.(ادامه)
عکس هایی از موتور سواری نیکی کریمی در فیلم سینمایی آذر. موتورسواری نیکی کریمی وسط خیابان! + عکس
عکس هایی از موتور سواری نیکی کریمی در فیلم سینمایی آذر.(ادامه)
آیا انگشت کردن در بینی می‌تواند با خطر آلزایمر مرتبط باشد؟
دانشمندان می‌گویند، انگشت کردن در بینی می‌تواند ما را در معرض خطر ابتلاء به آلزایمر و زوال عقل قرار دهد.(ادامه)
امام حسن عسکری (ع) فرمودند: عابدترین مردم کسی است که واجباتش را انجام بدهد و اقامه کند. عابدترین افراد از نگاه امام حسن عسکری(ع)
امام حسن عسکری (ع) فرمودند: عابدترین مردم کسی است که واجباتش را انجام بدهد و اقامه کند.(ادامه)
پس از آنکه کی‌یف، تهران را به ارسال تسلیحات به مسکو متهم کرد، کاردار ایران به وزارت خارجه اوکراین احضار و اعتبارنامه سفیر ایران لغو شد. اوکراین اعتبارنامه سفیر ایران را لغو کرد
پس از آنکه کی‌یف، تهران را به ارسال تسلیحات به مسکو متهم کرد، کاردار ایران به وزارت خارجه اوکراین احضار و اعتبارنامه سفیر ایران لغو شد.(ادامه)
واکنش معاون وزیر ورزش به لغو بازی ایران
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال بدون مشورت ما سفر کانادا را برنامه‌ریزی کرده بود. (ادامه)
پیام تبریک مسؤولان در پی قهرمانی نساجی مازندان در جام حذفی فوتبال ایران
مسؤولان استان مازندران طی پیام‌های جداگانه قهرمانی تیم فوتبال نساجی مازندران را در جام حذفی کشور تبریک گفتند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.