.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واکنش معاون وزیر ورزش به لغو بازی ایران
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: فدراسیون فوتبال بدون مشورت ما سفر کانادا را برنامه‌ریزی کرده بود. (ادامه)
پیام تبریک مسؤولان در پی قهرمانی نساجی مازندان در جام حذفی فوتبال ایران
مسؤولان استان مازندران طی پیام‌های جداگانه قهرمانی تیم فوتبال نساجی مازندران را در جام حذفی کشور تبریک گفتند. (ادامه)
تبریک رئیس مجمع نمایندگان مازندران درپی قهرمانی تیم نساجی
رئیس مجمع نمایندگان مازندران قهرمانی تیم نساجی را در رقابت های جام حذفی کشور تبریک گفت.(ادامه)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند وظیفه جمهوری اسلامی حضور سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در نظم جدید جهانی است/ دانشگاه امروز با دانشگاه اول انقلاب واقعاً قابل مقایسه نیست / جنگ اخیر اوکراین را باید عمیق‌تر و در چارچوب شکل‌گیری نظم جدید جهانی دید / از مسئولان، کار جدی و واقعی مطالبه کنید و آنها را از کار نمایشی برحذر بدارید(خبر)
ایشان در آغاز سخنانشان با ابراز خرسندی از سخنان صادقانه و صریح نمایندگان تشکل‌های دانشجویی افزودند: اینگونه سخنان، مفید و لذت‌بخش است البته بسیاری از این مسائل پاسخ دارد اما مشکل این است که گفت‌و شنودی میان دانشجویان و مسئولان وجود ندارد که ضروری است مسئولان، وزرا و مسئولان دستگاههای مختلف با حضور در دانشگاهها به مطالبات و دغدغه‌ها پاسخ دهند(ادامه)
دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان
در روز نوزدهم از ماه مبارک رمضان از خداوند می خواهیم توفیق بهره مندی از برکات این ماه را به ما عطا فرماید .بیدار شدن در وقت سحر حتی اگر روزه نمی گیریم ، فرصت بهره مندی از برکات این ماه را فراهم می آورد.(ادامه)
اطلاعیه آموزش و پرورش درباره بازگشایی حضوری مدارس ابتدایی
معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران درباره شرایط بازگشایی حضوری مدارس ابتدایی اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
آیت الله لائینی:حریم شکنی قدس رضوی دردآور و شکننده است
نماینده ولی فقیه در مازندران حریم شکنی حرمت قدس رضوی و حادثه تروریستی در مشهد مقدس را محکوم کرد و آن را شکننده و دردآور دانست وگفت: دشمنان تلاش دارند جنگ شیعه و سنی به راه اندازند.(ادامه)

رنگ آمیزی استان‌های کشور را ببیند. از حالت سبزبهاری و آبی آسمانی به قرمز جگری رسیده‌ایم. دوباره آمار مرگ و میر کرونایی در حال بالا رفتن است. خدا را شکر در آغاز کرونا وزیر نبودید آقای نوری!
رنگ آمیزی استان‌های کشور را ببیند. از حالت سبزبهاری و آبی آسمانی به قرمز جگری رسیده‌ایم. دوباره آمار مرگ و میر کرونایی در حال بالا رفتن است.(ادامه)
شمال نیوز: طرح‌های این چنینی اگرچه در ابتدا همواره با هیجان، وعده‌هایی در موردشان داده می‌شود، اما زمانی که نوبت به تخصیص اعتبارات می‌رسد، برای تحقق آنها باید منتظر معجزه بود. معجزاتی که معمولا برای طرح‌های سوادکوه، کمتر اتفاق می‌افتد. دروازه سوادکوه چشم انتظار تخصیص اعتبارات / وعده ها عملی نشد !
شمال نیوز: طرح‌های این چنینی اگرچه در ابتدا همواره با هیجان، وعده‌هایی در موردشان داده می‌شود، اما زمانی که نوبت به تخصیص اعتبارات می‌رسد، برای تحقق آنها باید منتظر معجزه بود. معجزاتی که معمولا برای طرح‌های سوادکوه، کمتر اتفاق می‌افتد.(ادامه)
تدوین سند راهبردی زنان در وزارت صمت
حسینی گفت: سند راهبردی زنان در وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شده است.(ادامه)
قدردانی صمیمانه فرزند آیت‌الله حسن‌زاده آملی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع معظم‌له
فرزند علامه ذوفنون حسن‌زاده آملی گفت: از مردم شریف آمل، مردم بزرگوار مازندران، شهرستان‌های مختلف کشور، مردم غیور استان‌ها، شاگردان ارزشمند و بزرگوار حضرت علامه از قم و سایر شهرها، استان‎های دور و نزدیک که در مراسم تشییع و وداع حضور پرشور و کم‌نظیر داشتند صمیمانه تشکر و قدردانی دارم. (ادامه)


استان مازندران باید فردی بومی، مرد میدان و مرد عمل، دارای برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت برای استان باشد، دارای سابقه مدیریتی موثر در حوزه استانداری، با دولت مرکزی هماهنگ باشد و قدرت تبدیل پتانسیل‌های بالقوه استان به بالفعل را داشته باشد. شاخص‌های استاندار مازندران در دولت جدید(يادداشت)
استان مازندران باید فردی بومی، مرد میدان و مرد عمل، دارای برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت برای استان باشد، دارای سابقه مدیریتی موثر در حوزه استانداری، با دولت مرکزی هماهنگ باشد و قدرت تبدیل پتانسیل‌های بالقوه استان به بالفعل را داشته باشد.(ادامه)
فرمانده سپاه کربلا کسب مدال نقره حسن یزدانی را تبریک گفت
فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج استان مازندران درپی کسب مدال نقره المپیک ۲۰۲۰ توسط حسن یزدانی پیام تبریک صادر کرد.(ادامه)
واکنش وزیر بهداشت به توئیت «جهانپور»
وزیر بهداشت در نامه‌ای به رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت نسبت به توئیت جهانپور واکنش نشان داد.(ادامه)
عکس/ نیکی کریمی کنار سرمربی تیم ملی
تصویری از نیکی کریمی کنار اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال در فضای مجازی منتشر شده است.(ادامه)
روایت جمهوری اسلامی از دروغ بزرگ احمدی‌نژاد
روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی سخنان اخیر محمود احمدی‌نژاد، رئیس دولت‌های نهم و دهم را مورد انتقاد قرار داد.(ادامه)
پیام تسلیت استاندار مازندران به مناسبت درگذشت نادر دست نشان
استاندار مازندران در پی درگذشت نادر دست نشان، از چهره‌های نامدار ورزش فوتبال مازندران و ایران پیام تسلیتی صادر کرد.(ادامه)
دکتر نمکی : برخی می‌خواهند مرگ‌ مردم را ابزار سیاسی و جبران ورشکستگی ‌خود کنند/ به هر طریق ممکن برای ممنوعیت سفر درخواست دادم/ برای فروپاشی نظام سلامت شعار ترغیب به استعفای این تیم را سر می­دهند ....(خبر)
(ادامه)
به جای رفتن به طبیعت، گلستان و بوستان را به خانه بیاوریم
(ادامه)
روز آخر ماه رجب چه اعمالی دارد؟
برای روز آخر ماه رجب اعمال خاصی سفارش شده و سالکان الی الله با انجام این اعمال، خود را آماده ورود به فیوضات ماه شعبان می کنند.(ادامه)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد. اسلام سیاسی همین چیزی است که در نظام ایران تحقق پیدا کرده / ایجاد سلاح و اقتدار برای ترساندن دشمن است؛ بحث غیر دشمن نیست / حضور ما در منطقه نظامی نیست؛ آنجایی که نظامی‌های ما هم بوده‌اند، مستشاری بوده / جوانان به عنوان افسران جنگ نرم از فضای مجازی استفاده کنند(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد. (ادامه)
رهبر معظم انقلاب: جوانان ما در فضای مجازی امیدآفرینی کنند/ دشمن می‌خواهد زنجیره توصیه به حق و صبر را در جامعه قطع کند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: در مبعث سنگین‌ترین مسئولیت عالم وجود که مسئولیت هدایت بشر تا آخر عالم است بر دوش‌های پرتوان آن بزرگوار نهاده شد.(ادامه)
واکنش رئیس هیئت مدیره استقلال به کری‌خوانی وزیر ارتباطات
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال به کری‌خوانی وزیر ارتباطات واکنش نشان داد.(ادامه)
تایید سلامت ۲۱ داوطلب واکسن ایرانی کرونا / مجوز تزریق به ۱۴ نفر دیگر صادر شد
رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام از تزریق واکسن کووایران برکت به ۱۴ نفر دیگر خبرداد.(ادامه)
ثبت رکورد بی‌سابقه برای ساخت کارخانه تولید واکسن کرونا در ایران
حجت نیکی ملکی، سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام درباره ساخت کارخانه تولید واکسن کرونا در توییتر نوشت:(ادامه)
چهل حدیث درباره صدیقه طاهره(س)
حضرت زهرا سلام الله علیها در سوم جمادی الثانی به شهادت رسیدند که به همین مناسبت احادیثی از معصومین علیهم السلام درباره ایشان گردآوری شده است. (ادامه)
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. ‎ پیام استاندار مازندران به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی
احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. ‎(ادامه)
عکس/ اعلام آمادگی بیش از ٩ هزار نفر برای تست واکسن ایرانی کرونا
حجت الله نیکی ملکی رییس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام درباره آخرین جزئیات ثبت متقاضیان تست انسانی واکسن ایرانی کرونا توضیحاتی داد.(ادامه)
اولین تصویر از واکسن کرونای ایرانی +عکس
نیکی‌ملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام: تصویر اولین سری واکسن ایرانی کرونا تولید شده و برای تست انسانی در شرکت شفا فارمد ستاد اجرایی فرمان امام آماده‌ایم. برای تست انسانی واکسن و شکست کرونا به یاری خدا و به همت و تلاش جهادی جوانان دانشمند ایران اسلامی.(ادامه)
انتشار اولین تصاویر از واکسن ایرانی کرونا
پارسینه: نیکی ملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در توییتر خود نوشت: تصویر اولین سری واکسن ایرانی کرونا تولید شده برای تست انسانی در شرکت شفا فارمد ستاد اجرایی فرمان امام آماده‌ایم برای تست انسانی واکسن و شکست کرونا به یاری خدا و به همت و تلاش جهادی جوانان دانشمند ایران اسلامی.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.