.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سلامت روده به طور مستقیم با نوع تغذیه ما ارتباط دارد. به منظور تأمین سلامت این اندام حیاتی، خیلی باید به برنامه غذایی خود توجه کنید؛ مصرف خوراکی‌های مفید را افزایش و مصرف خوراکی‌ها و مواد غذایی مضر را کاهش دهید و یا آنها را حذف کنید. ۵ خوراکی مضر برای سلامت روده را بشناسید
سلامت روده به طور مستقیم با نوع تغذیه ما ارتباط دارد. به منظور تأمین سلامت این اندام حیاتی، خیلی باید به برنامه غذایی خود توجه کنید؛ مصرف خوراکی‌های مفید را افزایش و مصرف خوراکی‌ها و مواد غذایی مضر را کاهش دهید و یا آنها را حذف کنید.(ادامه)
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند. بهترین و بدترین غذاهای افطار و سحر
در ماه رمضان رژیم های غذایی ما بسیار تغییر یافته است، زیرا ما فقط در زمان سحر و افطار غذا می خوریم. به همین ترتیب این دو وعده غذایی یک بخش اساسی روزه داری هستند.(ادامه)
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد. چگونه می‌توان بدون کیسه صفرا زندگی کرد؟
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد.(ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت نکات تغذیه‌ای در مورد روزه داری مبتلایان به چربی خون را تشریح کرد. نکات تغذیه‌ای در مبتلایان به چربی خون در ایام روزه داری
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت نکات تغذیه‌ای در مورد روزه داری مبتلایان به چربی خون را تشریح کرد.(ادامه)
عضو هیئت علمی تغذیه پژوهشکده سرطان معتمد با اشاره به اهمیت روزه‌داری، گفت: ماه رمضان فرصتی برای بهبود سلامتی و حذف عادت های غذایی غلط است. ماه مبارک رمضان زیاد برنج و ماکارونی مصرف نکنید
عضو هیئت علمی تغذیه پژوهشکده سرطان معتمد با اشاره به اهمیت روزه‌داری، گفت: ماه رمضان فرصتی برای بهبود سلامتی و حذف عادت های غذایی غلط است.(ادامه)
رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه ۱۶درصد از کل مسمومیت‌ها با شوینده های خانگی است، گفت: میزان مسمومیت با شوینده ها روند افزایشی داشته است. افزایش مسمومیت با شوینده‌های خانگی
رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه ۱۶درصد از کل مسمومیت‌ها با شوینده های خانگی است، گفت: میزان مسمومیت با شوینده ها روند افزایشی داشته است.(ادامه)
بر اساس یک پژوهش جدید، نوشیدن حداقل یک لیوان آب‌میوه  ۱۰۰ در صد طبیعی با افزایش وزن اندک در کودکان و بزرگسالان مرتبط است. آبمیوه نخورید حتی اگر طبیعی باشد
بر اساس یک پژوهش جدید، نوشیدن حداقل یک لیوان آب‌میوه ۱۰۰ در صد طبیعی با افزایش وزن اندک در کودکان و بزرگسالان مرتبط است.(ادامه)
غذاهایی که پیش از خواب می‌خوریم می‌توانند تأثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و استراحت ما داشته باشند. این خوراکی‌ها شما را بی‌خواب می‌کنند
غذاهایی که پیش از خواب می‌خوریم می‌توانند تأثیر مستقیمی بر کیفیت خواب و استراحت ما داشته باشند.(ادامه)
شعبه سیار تعزیرات حکومتی در پی بررسی و احراز تخلفات فروشگاه یک بیمارستان، حکم پلمب آن را صادر کرد. پلمب فروشگاه یک بیمارستان
شعبه سیار تعزیرات حکومتی در پی بررسی و احراز تخلفات فروشگاه یک بیمارستان، حکم پلمب آن را صادر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است. سید مجتبی شهید نمی‌شد جای تعجب داشت !
شمال نیوز : سیدمجتبی در سالروز تولد زمینی‌اش آسمانی شد. چرا که او متولد اذان صبح ۱۱ دی ماه ۱۳۴۵ در ساری بود. آنچه در پی‌می‌آید، حاصل همکلامی ما با سیدحسین علمدار برادر شهید، حمید فضل‌الله نژاد پسر عمه و شوهرخواهر شهید و علیرضا علی پور ریکنده از همرزمان شهید سیدمجتبی علمدار است.(ادامه)
یک واقعیت تلخ در مورد نوشابه ها این است که به آنها عمدا کافئین افزوده می‌گردد تا ایجاد اعتیاد و وابستگی در مصرف کنندگان خود کنند و این کافئین موجود در نوشابه‌های گازدار نسبت به دیگر نوشیدنی‌های حاوی کافئین مانند قهوه و چای سریع‌تر جذب بدن می‌شود. ۲۱ بلایی که مصرف نوشابه بر سر بدن می‌آورد
یک واقعیت تلخ در مورد نوشابه ها این است که به آنها عمدا کافئین افزوده می‌گردد تا ایجاد اعتیاد و وابستگی در مصرف کنندگان خود کنند و این کافئین موجود در نوشابه‌های گازدار نسبت به دیگر نوشیدنی‌های حاوی کافئین مانند قهوه و چای سریع‌تر جذب بدن می‌شود.(ادامه)
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سیب درختی منبع غنی پکتین است و باعث تسهیل دفع سرب از بدن است. میوه‌ای که سُرب را از بدن دفع می‌کند
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: سیب درختی منبع غنی پکتین است و باعث تسهیل دفع سرب از بدن است.(ادامه)
یک توصیه ساده برای آنکه از سکته قلبی و مغزی دور باشید!
با مطالعه جدید معلوم شده است که حتی تغييرات کوچک در زمان خواب با گونه‌های باکتریایی روده ارتباط مستقیم دارد. (ادامه)
هر فرد، حتی اگر اندام مناسبی داشته باشد، حداقل یک بار در عمرش به دنبال بهترین روش برای لاغری شکم بوده است چراکه داشتن کمر باریک و لاغری پهلو بیشتر از اینکه شما را زیبا جلوه دهد، به سلامتی کمک می‌کند. شش راه نابودی چربی شکم
هر فرد، حتی اگر اندام مناسبی داشته باشد، حداقل یک بار در عمرش به دنبال بهترین روش برای لاغری شکم بوده است چراکه داشتن کمر باریک و لاغری پهلو بیشتر از اینکه شما را زیبا جلوه دهد، به سلامتی کمک می‌کند.(ادامه)
خوردن غذاهای خوب برای قلب به همان اندازه مهم است که باید از خوردن غذاهای مضر خودداری کنید. اولویت دادن به غذاهای کامل، میوه‌ها و سبزیجات آسان است؛ اما باید پیتزا، سیب زمینی سرخ کرده و آب نبات را هم کنار بگذارید. ۷ نوع خوراکی بد برای سلامتی قلب
خوردن غذاهای خوب برای قلب به همان اندازه مهم است که باید از خوردن غذاهای مضر خودداری کنید. اولویت دادن به غذاهای کامل، میوه‌ها و سبزیجات آسان است؛ اما باید پیتزا، سیب زمینی سرخ کرده و آب نبات را هم کنار بگذارید.(ادامه)
بسیاری از افراد هستند که قسم می‌خورند یک روز بدون نوشابه نمی‌توانند سر کنند. اگر شما هم دائم هوس نوشابه می‌کنید در واقع بدنتان دنبال این ماده خوراکی می‌گردد. اگر دائم هوس نوشابه می‌کنید بدن شما این ماده را کم دارد
بسیاری از افراد هستند که قسم می‌خورند یک روز بدون نوشابه نمی‌توانند سر کنند. اگر شما هم دائم هوس نوشابه می‌کنید در واقع بدنتان دنبال این ماده خوراکی می‌گردد.(ادامه)
چرا خسته و بی‌حال هستید؟ یک رژیم غذایی مناسب همراه با خوراکی‌های شاد کننده و ویتامین های مهم قطعا می‌تواند روحیه شما را بهتر کند. با برنا همراه باشید تا با ویتامین های مهم ضد افسردگی آشنا شوید. ویتامین‌های مهم ضد افسردگی چیست؟
چرا خسته و بی‌حال هستید؟ یک رژیم غذایی مناسب همراه با خوراکی‌های شاد کننده و ویتامین های مهم قطعا می‌تواند روحیه شما را بهتر کند. با برنا همراه باشید تا با ویتامین های مهم ضد افسردگی آشنا شوید.(ادامه)
شماهم فکر میکردید نوشابه فقط آب و شکره و خیلی زود هضم میشه ؟ این کلیپ و ببینید و بگویید هنوز به خوردن نوشابه ادامه میدهید ؟
بعد از دیدن این کلیپ بازم نوشابه میخورید ؟
شماهم فکر میکردید نوشابه فقط آب و شکره و خیلی زود هضم میشه ؟ این کلیپ و ببینید و بگویید هنوز به خوردن نوشابه ادامه میدهید ؟ (ادامه)
بر اساس گزارش گاردین، احتمالا به‌زودی یک شیرین‌کننده‌ی مصنوعی محبوب که در هزاران محصول ازجمله نوشابه‌ی رژیمی، بستنی و آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌عنوان خطر احتمالی سرطان برای انسان اعلام خواهد شد. علاقه‌مندان نوشابه و بستنی منتظر یک خبر بد باشند!
بر اساس گزارش گاردین، احتمالا به‌زودی یک شیرین‌کننده‌ی مصنوعی محبوب که در هزاران محصول ازجمله نوشابه‌ی رژیمی، بستنی و آدامس مورد استفاده قرار می‌گیرد، به‌عنوان خطر احتمالی سرطان برای انسان اعلام خواهد شد.(ادامه)
براساس مطالعه‌ای که نتیجه آن در سال ۲۰۱۳ در مایوکلینیک منتشر شد، محققان اعلام کردند که مصرف بیش از ۴ فنجان قهوه در روز می‌تواند خطر مرگ بر اثر بیماری‌های مختلف را در سنین متفاوت افزایش دهد. براساس این مطالعه، محققان به این نتیجه رسیدند که زیاده‌روی در مصرف بعضی از نوشیدنی‌ها می‌تواند مستقیما با کاهش طول عمر افراد در ارتباط باشد. مصرف بیش از ۴ فنجان از این نوشیدنی در روز عمر را کم می‌کند
براساس مطالعه‌ای که نتیجه آن در سال ۲۰۱۳ در مایوکلینیک منتشر شد، محققان اعلام کردند که مصرف بیش از ۴ فنجان قهوه در روز می‌تواند خطر مرگ بر اثر بیماری‌های مختلف را در سنین متفاوت افزایش دهد. براساس این مطالعه، محققان به این نتیجه رسیدند که زیاده‌روی در مصرف بعضی از نوشیدنی‌ها می‌تواند مستقیما با کاهش طول عمر افراد در ارتباط باشد.(ادامه)
بروز عفونت های مجاری ادراری به همراه سرگیجه از جمله عوارض نخوردن آب کافی است. عوارض عدم مصرف آب کافی برای بدن
بروز عفونت های مجاری ادراری به همراه سرگیجه از جمله عوارض نخوردن آب کافی است.(ادامه)
حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد از ۴۰ سالگی به بعد بخواهید به منظور ارتقای سلامت بدن، به طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید. مردان بالای ۴۰ سال این خوراکی‌ها را نخورند
حفظ تعادل در رژیم غذایی در هر سنی ضروری است، اما شاید لازم باشد از ۴۰ سالگی به بعد بخواهید به منظور ارتقای سلامت بدن، به طور جدی‌تری روی برنامه غذایی خود نظارت داشته باشید.(ادامه)
۵ خوراکی مضر برای سلامت روده
غذاهای سرخ‌شده، به ویژه سیب زمینی در فرآیند سرخ کردن، سرشار از چربی‌های اشباع‌شده و نمک می‌شوند. این غذاها باکتری‌های مفید روده را کاهش می‌دهند و حتی ممکن است منجر به التهاب بیشتر روده شوند.(ادامه)
رییس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: وقتی افراد یک ماه روزه می‌گیرند سیستم بدن آن‌ها به گونه ای دیگر تنظیم شده است. حالا اگر بخواهند در روز عید فطر و روزهای پس از رمضان پرخوری کنند؛ دچار مشکلاتی خواهند شد. چگونه بعد از ماه رمضان به تغذیه روزانه برگردیم؟
رییس دبیرخانه کارگروه سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: وقتی افراد یک ماه روزه می‌گیرند سیستم بدن آن‌ها به گونه ای دیگر تنظیم شده است. حالا اگر بخواهند در روز عید فطر و روزهای پس از رمضان پرخوری کنند؛ دچار مشکلاتی خواهند شد.(ادامه)

ثابت نگه داشتن سطح قند خون در طول روز باعث می‌شود تا احساس گرسنگی کمتری داشته باشید و در نهایت روز خود را بهتر و سالم‌تر بگذرانید. این علائم نشان می دهد قند خون تان متعادل نیست!
ثابت نگه داشتن سطح قند خون در طول روز باعث می‌شود تا احساس گرسنگی کمتری داشته باشید و در نهایت روز خود را بهتر و سالم‌تر بگذرانید.(ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از دستگیری محتکر ارزاق عمومی در بابل خبر داد. دستگیری محتکر ارزاق عمومی در بابل
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از دستگیری محتکر ارزاق عمومی در بابل خبر داد.(ادامه)
امروزه تقریبا می توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می کنند، اما اگر مضرات و عوارض جبران ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند! ۱۰ عارضه خطرناک مصرف نوشابه
امروزه تقریبا می توان گفت که اغلب افراد نوشابه مصرف می کنند، اما اگر مضرات و عوارض جبران ناپذیر نوشابه را بدانند شاید از نوشیدن نوشابه پشیمان شوند!(ادامه)
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.



سیمرغ بهترین بازیگر برای استاد نصیریان و مجید صالحی | چه کسی بهترین بازیگر زن شد؟
مراسم اختتامیه چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شامگاه شنبه در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد. (ادامه)
چند روش ساده برای کاهش وزن وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون آسیب رساندن به سیستم بدن لاغر شوید. کاهش وزن تا عید با چند روش ساده
چند روش ساده برای کاهش وزن وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید بدون آسیب رساندن به سیستم بدن لاغر شوید.(ادامه)
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: با مصرف پیتزا؛ نیتریت، چربی اشباع و ترانس، سدیم و کالری زیادی وارد بدن می‌شود. محبوب‌ترین فست فود دنیا چه بلایی سرتان می‌آورد؟
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: با مصرف پیتزا؛ نیتریت، چربی اشباع و ترانس، سدیم و کالری زیادی وارد بدن می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.