.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: با مصرف پیتزا؛ نیتریت، چربی اشباع و ترانس، سدیم و کالری زیادی وارد بدن می‌شود. محبوب‌ترین فست فود دنیا چه بلایی سرتان می‌آورد؟
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی گفت: با مصرف پیتزا؛ نیتریت، چربی اشباع و ترانس، سدیم و کالری زیادی وارد بدن می‌شود.(ادامه)
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید.

۱۰ نشانه برای اینکه مبتلا به قند خون هستید
بیماری قند خون به قاتل خاموش مشهور است. اگر این ۱۰ نشانه را در بدن خود می‌بینید، مبتلا به قند خون هستید. (ادامه)
​نوشیدنی‌های انرژی‌زا موجب ضربان قلب غیرطبیعی و افزایش فشار خون چند ساعت پس از نوشیدن آن می‌شوند. نوشیدنی که فشار خون را افزایش می‌دهد
​نوشیدنی‌های انرژی‌زا موجب ضربان قلب غیرطبیعی و افزایش فشار خون چند ساعت پس از نوشیدن آن می‌شوند.(ادامه)
خشکی مغز و راه های درمان آن
یک متخصص آسیب شناسی سلولی گفت: رعایت اصول تغذیه‌ای و تنظیم مناسب زمان خواب در شبانه روز از کاهش خشکی مغز جلوگیری می‌کند.(ادامه)
بایدها و نبایدهای غذایی در پاییز و زمستان
یک متخصص طب سنتی گفت: در فصول پاییز و زمستان مصرف کاهو، خیار و گوجه‌فرنگی را که طبع سرد دارند کمتر کنیم؛ ضمن اینکه خرمالو و انار میوه‌های بسیار مفیدی برای این فصل هستند.(ادامه)
اختلال خواب در دانش‌آموزان را جدی بگیرید
دکتر نرگس رحمانی، روانشناس کودک می‌گوید اختلال خواب کودکان در طول شب دو دلیل دارد: «اضطراب و تنظیم نبودن ساعت خواب کودکان.»(ادامه)
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند. این کارها را انجام ندهید، "سکته" می‌کنید
یک متخصص قلب و عروق نشانه بارز مشکلات قلبی را درد و ناراحتی قفسه سینه حین فعالیت عنوان کرد و افزود: اگر افراد چنین علامتی دارند باید هرچه سریعتر به پزشک قلب و عروق مراجعه کرده و نسبت به بررسی سلامت قلب خود اقدام کنند.(ادامه)
آیا بدن واقعا به ۸ لیوان آب در روز نیاز دارد؟
مطالعه جدید دانشمندان، حقایق تازه‌ای را در مورد میزان نیاز بدن به آب در طول روز بازگو می‌کند.(ادامه)
۷ راه برای تشخیص سرطان
سرفه، درد قفسه سینه و تنگی نفس، کاهش وزن بدون دلیل، تغییرات در گوارش و خارش یا زردی پوست می‌تواند از نشانه‌های ابتلا به سرطان باشد(ادامه)
وضعیت آب و هوای هفته آینده کربلا و نجف
نجف در نقطه جنوبی‌تر عراق با گرمای شدیدتری روبه‌روست و کربلا با دمای کمی خنک‌تر با گرمای 45 درجه‌ای مواجه خواهد بود.(ادامه)
فوق تخصص گوارش گفت :مصرف داروهای اعصاب و داروهای ضد افسردگی و داروهایی که برای بیماران پارکینسونی استفاده می‌شود یبوست را به همراه دارد. میوه‌هایی برای درمان یبوست
فوق تخصص گوارش گفت :مصرف داروهای اعصاب و داروهای ضد افسردگی و داروهایی که برای بیماران پارکینسونی استفاده می‌شود یبوست را به همراه دارد.(ادامه)
20 روش تقویت روحیه در کمتر از یک ساعت (علمی و ثابت شده)
(ادامه)
دهه چهل ، شهربانی اعلامیه ای درباره مقررات ویژه ماه محرم صادر کرده بود. ‏اعلامیه شهربانی دهه چهل درباره مقررات ویژه ماه محرم + عکس
دهه چهل ، شهربانی اعلامیه ای درباره مقررات ویژه ماه محرم صادر کرده بود.(ادامه)
کنترل چربی خون با مصرف برخی مواد غذایی
چربی خون با افزایش کلسترول بد و تری‌گلیسرید در خون بروز پیدا می‌کند؛ افراد با مصرف برخی مواد غذایی می‌توانند چربی خون خود را کنترل کنند.(ادامه)
علائمی که نشان دهنده مصرف زیاد قند است
آیا شما عاشق خوراکی های شیرین هستید و مدام چای شیرین میل می کنید؟ پس باید از خطرات قند و شکر نیز آگاه باشید زیرا برای سلامت بسیار خطر دارد.(ادامه)
علائم زخم معده چیست؟
زخم معده یک بیماری دستگاه گوارشی دارد که به دلایل متفاوت به وجود می آید، در ادامه از تمام آنچه باید درباره زخم معده بدانید مطلع خواهید شد.(ادامه)
خشکی چشم و دهان نشانه چیست؟
بیماری شوگرن نوعی بیماری و اختلال خود ایمنی است که به مرور موجب خشکی چشم و دهان می گردد. این بیماری معمولا در زنان میانسال بیش از مردان دیده می شود.(ادامه)
خوراکی‌های مضر برای چشم‌
عامل بسیاری از مشکلات و بیماری های چشم می تواند تغذیه ناسالم باشد. مواد غذایی که برای چشم مضر هستند را بشناسید و برای سلامت چشم از مصرف آنها پرهیز کنید.(ادامه)
عوارض مصرف زیاد و روزانه نوشابه
افراد از مضر بودن نوشابه آگاه هستند اما باز هم مصرف میکنند، درصورتی که اطلاع پیدا کردن از آسیب های جبران ناپذیر مصرف زیاد آن باعث کاهش نوشیدن نوشابه میشود.(ادامه)
عوارض مصرف نوشابه گازدار
(ادامه)
بیماری‌های کبدی یکی از خطرناک‌ترین عوارض نوشیدنی‌های گازدار و شیرین کننده مصنوعی هستند. نوشیدنی پرطرفداری که کبد را نابود می‌کند
بیماری‌های کبدی یکی از خطرناک‌ترین عوارض نوشیدنی‌های گازدار و شیرین کننده مصنوعی هستند.(ادامه)
ناگفته‌های مهم از فتنه‌های سه‌دهه اخیر/ فکر نمی‌کردیم جریانات مشابه صدر اسلام را در عصر حاضر ببینیم/ فتنه‌ گران ۷۸ از داخل دفتر ریاست جمهوری خط می‌گرفتند/ ماجرای تاکید مهم رهبرانقلاب به سرلشکر صفوی در فتنه ۷۸ / در فتنه ٨٨ به اندازه ٨ سال جنگ ....(خبر)
(ادامه)
۶ عامل نابودی کبد
بیماری کبدی می‌تواند ارثی یا ژنتیکی باشد، این عارضه می‌تواند در اثر تجمع چربی در سلول‌های کبد به وجود آید.(ادامه)
۶ عامل خطرزا برای کبد
بیماری کبدی می‌تواند ارثی باشد اما مشکلات کبدی همچنین ممکن است به خاطر عوامل مختلفی که به این عضو حیاتی آسیب می‌زنند مانند ویروس‌ها، مصرف الکل و نیز چاقی ایجاد شوند.(ادامه)
برای کسی که در حال کاهش وزن است و برای لاغر شدن تلاش می‌کند، گذراندن تعطیلات می‌تواند سخت باشد؛ اما نباید این طور باشد. شما واقعا می‌توانید از تعطیلات نوروز و شیرینی‌ها و تنقلات آن لذت ببرید، به این شرط که نکاتی را رعایت کنید.
چطور در تعطیلات عید چاق نشویم؟
برای کسی که در حال کاهش وزن است و برای لاغر شدن تلاش می‌کند، گذراندن تعطیلات می‌تواند سخت باشد؛ اما نباید این طور باشد. شما واقعا می‌توانید از تعطیلات نوروز و شیرینی‌ها و تنقلات آن لذت ببرید، به این شرط که نکاتی را رعایت کنید. (ادامه)
تمامی مواد غذایی مضر برای سرماخوردگی
با سرماخوردگی بدن سیستم ایمنی اش ضعیف می شود و خوردن هر چیزی می تواند بر آن تاثیر بگذارد. چه بسا بسیاری از مواد مغذی وجود دارند که در این دوره مضر محسوب می شوند.(ادامه)
عامل اصلی بیماری کبد
پزشکان معتقدند چاقی و اختلال در متابولیسم قند و چربی، باعث سیروز کبدی می‌شود.(ادامه)
گیاهی هزار ساله با هزار خاصیت
از هر برگ این گیاه هزار خاصیت، چندین فقره فایده تراوش می‌کند و کلی کاربرد دارد. اگرچه آلوئه‌ورا هزاران سال است که نقش مهمی را در پزشکی سنتی ایفا می‌کند.(ادامه)
بهترین برنامه غذایی برای دیابتی‌ها
رئیس گروه بهبود تغذیه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی: تغذیه سالم یکی از عوامل موثر در پیشگیری و کنترل بیماری‌های غیر واگیر از جمله دیابت است.(ادامه)
نشانه‌های کبد چرب
متخصص طب سنتی گفت: کهیر، اگزما، اختلال آنزیمی کبدی و رنگ زرد شخص می‌تواند نشان دهنده کبد چرب باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.