.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسبق دقایقی قبل با حضور در مدرسه میعاد تهران در محله نارمک رأی خود را به صندوق انداخت. احمدی‌نژاد هم رأی داد
محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسبق دقایقی قبل با حضور در مدرسه میعاد تهران در محله نارمک رأی خود را به صندوق انداخت.(ادامه)
دومین جلسه رسیدگی به اتهام زن میانسالی که متهم است برای کشتن شوهرش دو آدمکش اجیر کرده در حالی برگزار شد که وی بار دیگر منکر اجاره قاتل شد اما همدستانش این ادعا را رد کردند. همسر مقتول منکر اجاره آدمکش شد
دومین جلسه رسیدگی به اتهام زن میانسالی که متهم است برای کشتن شوهرش دو آدمکش اجیر کرده در حالی برگزار شد که وی بار دیگر منکر اجاره قاتل شد اما همدستانش این ادعا را رد کردند.(ادامه)
فرماندهی انتظامی تهران در خصوص ویدئوی درگیری راننده اسنپ با زن جوان که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، توضیح داد. ماجرای درگیری راننده اسنپ با زن جوان
فرماندهی انتظامی تهران در خصوص ویدئوی درگیری راننده اسنپ با زن جوان که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، توضیح داد.(ادامه)
عکس/ احمدی نژاد بعد از چندماه بالاخره آفتابی شد!
(ادامه)
رسانه منتسب به محمود احمدی نژاد در خبری با تیتر «سنگ‌صبور مردم»، تصاویری از «دیدار مردمی» وی نیز که اعلام شده، مربوط به روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه است، منتشر کرد. احمدی‌نژاد بعد از چندماه، «بالاخره» آفتابی شد! / بازگشت با عنوان «سنگ‌صبور مردم» + تصاویر
رسانه منتسب به محمود احمدی نژاد در خبری با تیتر «سنگ‌صبور مردم»، تصاویری از «دیدار مردمی» وی نیز که اعلام شده، مربوط به روز دوشنبه چهارم اردیبهشت ماه است، منتشر کرد.(ادامه)
کشف یک دوش پرتاب کماندویی در تهران 
یک دوش پرتاب تک آوری یا کماندویی از خانواده آرپی‌جی‌ها توسط عوامل کلانتری ۱۲۷ نارمک در شهر تهران کشف شد(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: «محسن شکاری، اغتشاشگری که سوم مهرماه ۱۴۰۱، خیابان ستارخان تهران را بست و یکی از مامورین حافظ امنیت را با قمه مجروح کرد، صبح امروز اعدام شد.»
اعدام برای اولین متهم ناآرامی‌های تهران+ جزئیات پرونده
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: «محسن شکاری، اغتشاشگری که سوم مهرماه ۱۴۰۱، خیابان ستارخان تهران را بست و یکی از مامورین حافظ امنیت را با قمه مجروح کرد، صبح امروز اعدام شد.» (ادامه)
رسوایی سلبریتی‌ها در حد ملی!/ از صدای لو رفته مجری «من و تو» تا قماربازی که به مردم هم باخت
هر آشوب در زمان خود این پیامد را هم دارد که مثل هم‌زدن آش، برخی نخود‌ها را رومی‌آورد! و معلوم می‌کند که داستان، نه مردم هستند، و نه آزادی.(ادامه)
17 شهریور 57 چگونه گذشت؟! / تصاویر
قیام خونین 17 شهریور سال 1357 و قتل‌عام‌ مردم‌ تهران‌ در این روز ازجمله روزهای مهم انقلاب اسلامی است که به باور بسیاری از کارشناسان و تاریخ پژوهان، مقدمه‌ای بر آغاز مرحله نهایی قیام ملت ایران و سقوط رژیم ستم شاهی بود.(ادامه)
برپایی نمایشگاهی از عکس‌های غلامرضا تختی/ جمعه 4 شهریور
به مناسبت نود و سومین سالروز تولد جهان پهلوان تختی، نمایشگاه عکس «جهان پهلوان» با حضور پیشکسوتان کشتی و چهره‌های نام آشنای ورزشی و سینمایی ایران ساعت ۱۶ عصر روز چهارم شهریورماه در نگارخانه گلستان برگزار می‌شود.(ادامه)
عکس های یادگاری با احمدی‌نژاد در مراسم شب تاسوعا
دولت بهار عکس های یادگاری برخی مردم با احمدی‌نژاد در مراسم شب تاسوعای حسینی در میدان ٧٢ نارمک را منتشر(ادامه)
عکس | دیدار احمدی نژاد با مردم در آستانه سفرش به ترکیه
احمدی نژاد در میدان ۷۲ نارمک با مردم دیدار کرد.(ادامه)
جشن تولد محمود احمدی نژاد/ او چند ساله شد؟ + تصاویر
جمعی از هواداران محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم به مناسبت ۶ آبان، زادروز ۶۵ سالگی او در میدان ۷۲ نارمک حضور یافتند. (ادامه)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند. تحریم های سازمان ملل علیه ایران چیز مهمی نبود؛ بقیه تحریم ها هم برای دوره خاتمی و روحانی بود / برجام هم نخوانده امضا کرده اند؛ یک بچه دبیرستانی هم می دانست که نباید آن را امضا کند/ نباید به برخی اطرافیانم اطمینان می‌کردم (خبر)
محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق ایران گفت: زمانی که می‌خواستم وارد دولت شوم نسبت به عده‌ای حسن ظن داشتم و از آن‌ها دعوت به همکاری کردم، اما خیلی زود فهمیدم حسن ظنم به عده‌ای اشتباه بود و نباید تا این حد حسن ظن می‌داشتم و نسبت به عده‌ای دیگر هم باورم این بود که وقتی از آن‌ها دعوت می‌کنم برای خدمت به مردم، عدالت و آرمان‌های انقلاب آن‌ها حتما محکم پای این مسائل می‌ایستند.(ادامه)
تصویری از صف دیدار با احمدی‌نژاد مقابل خانه‌اش در نارمک
کانال تلگرامی دولت بهار، منتسب به هواداران محمود احمدی نژاد، تصویری از صف دیدار با رئیس دولت نهم و دهم مقابل خانه‌اش در نارمک منتشر کرده است.(ادامه)
شائبه‌ی ترور احمدی‌نژاد!
کانال دولت بهار که دائما تلاش دارد جلوه‌ی خاصی به اخبار مربوط به احمدی‌نژاد بدهد، این‌بار ادعای عجیبی را مطرح کرده است.(ادامه)
آنطور که دولت بهار نوشته، گیلانی ها با حضور در میدان ۷۲ نارمک با قرائت و تقدیم نامه‌ای، از احمدی‌نژاد برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کردند. دعوت جمعی از مردم گیلان از احمدی نژاد برای حضور در انتخابات+ تصاویر
آنطور که دولت بهار نوشته، گیلانی ها با حضور در میدان ۷۲ نارمک با قرائت و تقدیم نامه‌ای، از احمدی‌نژاد برای نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کردند.(ادامه)
ثروتمندترین رئیس جمهور ایران چه کسی بود؟
بنی صدر را شاید بتوان یکی از ثروتمند‌ترین روسای جمهوری ایران دانست؛ موضوعی که محمدحسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی درباره آن گفته است: در اسناد لانه جاسوسی هم آمده که یکی از روانشناسان آمریکایی دو بار بدون اینکه خودش را معرفی کند به بهانه‌ای با بنی صدر ملاقات داشته و در ملاقات دوم گزارش می‌دهد که روی بنی صدر می‌شود از طریق مالی سرمایه گذاری کرد و علتش هم این است که در جلسه دوم، ساعت بسیار گران‌قیمتی در دست بنی صدر دیده است که این نشان می‌دهد از نظر مالی می‌توان روی او نفوذ کرد. (ادامه)
اقدام عجیب احمدی‌نژاد در محله نارمک!
(ادامه)
اعدام زنی که شوهرش را به قتل رساند
زنی جوان که شوهرش را با پرتاب چاقو به قتل رسانده بود، پس از طی مراحل قانونی و استیذان رئیس قوه قضائیه به دار مجازات آویخته شد.(ادامه)
سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۴۳ افزایش بهای بنزین در تهران با وضع خاصی انجام شد. حسنعلی منصور، نخست‌وزیر وقت که در مجلس شورای ملی مشغول سخنرانی درباره نظرات دولت و افزایش بعضی از عوارض بود هنگامی که عقربه‌های ساعت روی ۱۲ قرار گرفت اعلام کرد که «از این ساعت بنزین در تهران لیتری ده ریال شد.» ۵۵ سال پیش چگونه نخست‌وزیر وقت افزایش بهای بنزین را اعلام کرد؟
سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۴۳ افزایش بهای بنزین در تهران با وضع خاصی انجام شد. حسنعلی منصور، نخست‌وزیر وقت که در مجلس شورای ملی مشغول سخنرانی درباره نظرات دولت و افزایش بعضی از عوارض بود هنگامی که عقربه‌های ساعت روی ۱۲ قرار گرفت اعلام کرد که «از این ساعت بنزین در تهران لیتری ده ریال شد.» (ادامه)
عکس:جشن تولد احمدی نژاد در نارمک
حضور جمعی از دوستداران برای تبریک زادروز ۶۳ سالگی دکتر احمدی نژاد در میدان ۷۲ نارمک.(ادامه)
عکس/ احمدی نژاد و حسین شریعتمداری در مسجدجامع نارمک
احمدی نژاد و حسین شریعتمداری در مراسم ختم پدر سعیدقاسمی در مسجدجامع نارمک.(ادامه)
پدر سعید قاسمی فعال فرهنگی ـ سیاسی و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس دار فانی را وداع گفت. پدر سعید قاسمی دار فانی را وداع گفت
پدر سعید قاسمی فعال فرهنگی ـ سیاسی و از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس داغدار شد +عکس
خبر فوت جعفر کاشانی کاپیتان و بازیکن سابق پرسپولیس، خواب را صبح امروز از چشم هواداران این تیم پراند.(ادامه)
اتفاق عجیب در لحظه اعلام خبر شهادت استاد مطهری از رادیو + صوت
ساعت یک بامداد ۱۲ فروردین سال ۵۸ خبر شهادت استاد مطهری در حالی در رادیو خوانده شد که در همان لحظه گوینده رادبو در حال خواندن بخشی از کتاب "داستان راستان" بود.(ادامه)
دورهمی احمدی‌نژاد در میدان 72
بعید بود احمدی‌نژاد بی‌برنامه از کنار نیمه شعبان بگذرد. قرار بود سه‌شنبه عصر در خانه‌ای نزدیک میدان ۷۲ نارمک، در محله خودش، مراسم جشن نیمه شعبان را برگزار کنند و فردای آن- چهارشنبه- به اصفهان برود و آنجا هم در جشنی به مناسبت میلاد امام زمان حضور یابد و سخنرانی کند.(ادامه)
شرح وقایع 21 بهمن 57 در شهرهای مازندران
يادبود دهه فجر، خود مانع بزرگى در راه تحقق اين هدف است، سعى می‌كنند انقلاب را از ياد مردم ببرند اما دهه فجر، انقلاب را به ياد مردم می‌آورد، سعى می‌كنند امام را از ياد مردم ببرند اما دهه فجر، تجسم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست. «رهبر انقلاب»(ادامه)
خطرناک‌ترين و امن‌ترین نقاط تهران هنگام زلزله احتمالی
گسل ری درجنوب تهران در صورت فعالیت پرتلفات‌ترین گسل کشور و شاید جهان مي‌باشد از جاده خاوران شروع و با گذر از دولت آباد و حرکت روی جاده کمربندی تهران در حد نصاب کوره‌هاي آجرپزی چهار دانگه پایان مي‌یابد(ادامه)
عکس سلفی با احمدی نژاد در حاشیه عزاداری روز عاشورا
محمود احمدی نژاد، رئیس دولت های نهم و دهم در حاشیه مراسم نماز ظهر عاشورای مسجد جامع نارمک با تعدادی از مردم عکس یادگاری گرفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.