.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تدابیر امنیتی اطراف خانه احمدی نژاد/تردد ممنوع شد+عکس
(ادامه)
بنده را با کیسه معمولی کیسه نکشیدند بلکه با سنگ پا کیسه کشیدند/ ادامه دادن راه آقای احمدی نژاد لیاقت می‌خواهد|/ رهبری دستور آزادی بنده را صاد?(خبر)
(ادامه)
تا 13 سال آینده زلزله بزرگ تهران رخ می‌دهد؟/ لرزه‌خیزترین نقاط ایران را بشناسید
تهران با دارا بودن 7 پهنه گسلی، جمعیت 12.5 میلیون نفری را در خود جای داده است و به گفته محققان پژوهشگاه بین‌المللی زلزله از آخرین زمان زلزله بزرگ در این شهر 187 سال می‌گذرد و به لحاظ آماری به طور تقریبی هر 200 سال می‌توان انتظار یک زمین‌لرزه با بزرگای بیش از 7 را در این پهنه‌ داشت؛ علاوه بر آن گسل‌هایی که از نزدیکی شهرهایی چون بشرویه، بیرجند، فردوس، بم و گلباف عبور می‌کنند توان لرزه‌زایی بالایی دارند. (ادامه)
امروز سالگرد حماسه ای است که نام آمل را به عنوان شهرهزار سنگر در تاريخ انقلاب اسلامی جاودانه ساخته است.

6 بهمن، سالروز حماسه آفرینی مردمی غیور(گزارش)
امروز سالگرد حماسه ای است که نام آمل را به عنوان شهرهزار سنگر در تاريخ انقلاب اسلامی جاودانه ساخته است. (ادامه)
فوتبالیست قاتل دستگیر شد
فوتبالیست سابق که اوایل فروردین همسرش را در خیابان زرکش تهران به قتل رسانده بود،سرانجام پس از هشت ماه فرار شناسایی و دستگیر شد.(ادامه)
دیروز در محله احمدی‌نژاد چه خبر بود؟
نکته جالب توجه در مراسم روز دوشنبه در مسجد جامع نارمک این بود که فضای فوق امنیتی در خیابان سمنگان و خیابان چمن غربی سنگینی می‌کرد و تعجب همه رهگذران را برانگیخته بود. (ادامه)
احمدی‌نژاد: عده‌ای در دست‌اندازی به بیت‌المال مسابقه می‌گذارند
رییس جمهور سابق کشورمان گفت: کسانی که به اموال مردم دست‌اندازی می‌کنند، نمی‌توانند مدعی پیروی از پیامبر باشند و دیگران را تخطئه کنند.(ادامه)
احمدی نژاد به شدت از شکست و رد صلاحیت وحشت دارد و به خاطر همین معنا تلاش می‌کند تا تمام زوایای حضور در عرصه انتخابات را بسنجد
شرط احمدی نژاد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 96
احمدی نژاد به شدت از شکست و رد صلاحیت وحشت دارد و به خاطر همین معنا تلاش می‌کند تا تمام زوایای حضور در عرصه انتخابات را بسنجد (ادامه)
ناطق نوری: مطهری همچون پدر آزاده است
رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با اشاره به فضایل اخلاقی شهید مطهری به خصوص در بعد هدایت جوانان و راهنمایی‌های آنها گفت که در حال حاضر وضعیت به گونه‌ای است که تا پول به حساب وعاظ نریزند و قبض وصول نشود، نمی‌آیند! (ادامه)
مصطفی کواکبیان تهیه کننده سینما شد
مصطفی کواکبیان به همراه سعید هاشمی موافقت اصولی ساخت فیلم «خانم اصلاح طلب، آقای اصولگرا» را گرفت (ادامه)
برای رعایت اخلاق حرفه ای حرفه ایی که در گوشی شنیدیم را ناشناس عنوان می کنیم. آقای ..با شنیدن صدایمان ابتدا خیلی صمیمی پاسخ می دهد، اما وقتی اسم رییس دولت دهم را می شنود با عصبانیت می گوید: خوشبختانه آنها را نمی بینم و از آنها خبری ندارم. این روزها در میدان 72 نارمک چه می گذرد؟ / احمدی نژاد قول وام 2 میلیونی به مردم می دهد!
برای رعایت اخلاق حرفه ای حرفه ایی که در گوشی شنیدیم را ناشناس عنوان می کنیم. آقای ..با شنیدن صدایمان ابتدا خیلی صمیمی پاسخ می دهد، اما وقتی اسم رییس دولت دهم را می شنود با عصبانیت می گوید: خوشبختانه آنها را نمی بینم و از آنها خبری ندارم.(ادامه)
موج عکس‌ های یادگاری مردم با احمدی نژاد
محمود احمدی نژاد در شب​های گذشته در دسته عزاداری هیئت محبان الحسین(ع) میدان ۷۲ نارمک به عزاداری پرداخته بود. در این حین برخی با او عکس یادگاری گرفته اند که در گروه های مختلف تلگرامی و صفحات فیس بوکی منتشر شده است. خبرآنلاین: محمود احمدی نژاد در شب​های گذشته در دسته عزاداری هیئت محبان الحسین(ع) میدان ۷۲ نارمک به عزاداری پرداخته بود. در این حین برخی با او عکس یادگاری گرفته اند که در گروه های مختلف تلگرامی و صفحات فیس بوکی منتشر شده است. (ادامه)
مشکوک شدن زن به مرد و ممانعت مرد از دادن گوشی تلفن همراه به همسر، سرآغاز جر و بحثی شد که در نهایت به موکشی، پرتاب چاقو و مرگ منجر شد.
همسرکشی در یک نزاع خانگی/ زن ۲۱ ساله، همسر ۲۶ ساله خود را با پرتاب چاقو کشت
مشکوک شدن زن به مرد و ممانعت مرد از دادن گوشی تلفن همراه به همسر، سرآغاز جر و بحثی شد که در نهایت به موکشی، پرتاب چاقو و مرگ منجر شد. (ادامه)
وارستگانی که هفتم تیر از مسجد به پرواز رسیدند
شهید پاک نژاد، نمازگزار صف اول نماز مسجد روضه محمدیه یزد و شهید قاسمی، امامت جماعت مسجد و شهید دیالمه از فعالان مسجدجامع نارمک و شهید درخشان و دانش مستمع مستمر مسجد قبا بودند و...(ادامه)
نکاتی برای 17 ساعت روزه داری
یکی از بهترین دستورات غذایی وعده شام ماه رمضان شامل سالاد سبزی، ٦٠ گرم مرغ یا گوشت قرمز یا ماهی، یک پیاله ماست، دو تکه ‌نان (هر تکه به اندازه یک کف‌دست) یک فنجان برنج پخته و یک واحد میوه است.(ادامه)
مرور واقعه سوم‌ تیر پس از ١٠ سال/ احمدی‌نژاد چگونه احمدی‌نژاد شد
وقتی انگشت جوهرآلودش بالا رفت و برگه رأیی ‌که روی آن نوشته شده بود: «محمود احمدی‌نژاد» توسط دوربین عکاسان ثبت شد؛ سوم تیر ١٣٨٤ بود. تابستان ١٠ سال پیش، مردی ایستاده در صف، تکیه‌زده به دیوار مسجد جامع نارمک، با کاپشنی خاکی‌رنگ و لبخندی بر لب و حلقه دوستانی که در کنارش ایستاده و در روزهای داغ تابستان در انتظار شنیدن اخباری دلگرم‌کننده برای سرنوشت سیاسی‌شان بودند. (ادامه)
خط قرمزهای تغذیه‌ای ١٧ساعت روزه‌داری
(ادامه)
بازیگر زن سینما و تلویزیون، مدل شد/ عکس
یک بازیگر بازیگر سینما و تلویزیون به جامعه مدلینگ پیوست. (ادامه)
بازیگر زن سینما و تلویزیون، مدل شد/ عکس
(ادامه)
مروری بر زندگی پروین احمدی‌نژاد
(ادامه)
«نه سازش نه تسلیم، انرژی هسته‌ای»، «قسم به هر‌چی مَرده، احمدی‌ برمی‌گرده» و... این‌ها نمونه شعارهایی است که در دیدار مردمی محمود احمدی‌نژاد با ساکنان شهر ری و در مسجد جامع المهدی دولت‌آباد شهرری سر داده شد. شعارهایی که بار دیگر یادآور روزهای قبل از انتخابات یازدهم و...
شعار جدید هوادارن احمدی‌نژاد: «قسم به هر‌چی مَرده، احمدی‌ برمی‌گرده» / «به زودی می‌آییم» تعبیر می‌شود؟
«نه سازش نه تسلیم، انرژی هسته‌ای»، «قسم به هر‌چی مَرده، احمدی‌ برمی‌گرده» و... این‌ها نمونه شعارهایی است که در دیدار مردمی محمود احمدی‌نژاد با ساکنان شهر ری و در مسجد جامع المهدی دولت‌آباد شهرری سر داده شد. شعارهایی که بار دیگر یادآور روزهای قبل از انتخابات یازدهم و... (ادامه)
صف مراجعه به احمدی‌نژاد/ عکس
با وجود پایان یافتن دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد همچنان مراجعات مردم به وی برای رفع مشکلات ادامه دارد. (ادامه)
دیدارهای مردمی احمدی نژاد ادامه دارد / گزارش تصویری
(ادامه)
تصاویر/ صف مراجعه به احمدی‌نژاد
با وجود پایان یافتن دوران ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد همچنان مراجعات مردم به وی برای رفع مشکلات ادامه دارد.منزل محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق پس از پایان ریاست جمهوری خود هم‌اینک در میدان 72 نارمک در دورترین نقاط شرقی تهران همچنان محل رجوع جمعی از مردم است. برخی از شهروندان تهرانی روزها با صف کشیدن در مقابل منزل رئیس جمهور سابق ضمن دیدار حضوری و بیان مشکلات خود نامه‌هایشان را نیز به دست وی می رسانند.(ادامه)
هدیه تولد احمدی‌نژاد مشخص شد!
(ادامه)
هدیه تولد احمدی‌نژاد مشخص شد!
سه‌شنبه اولین روزنامه اینترنتی هواداران محمود احمدی‌نژاد منتشر می‌شود. (ادامه)
هواداران احمدی‌نژاد در تدارک جشن تولد 58سالگی
این‌روزها جشن‌تولدگرفتن یکی از برنامه‌های تبلیغاتی هواداران محمود احمدی‌نژاد شده است. آنها که سال گذشته مراسم جشن 57سالگی او را ترتیب داده بودند. (ادامه)
تصاویر/مراسم ختم پدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات
مراسم ختم پدر حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات امروز چهارشنبه در مسجد النبی نارمک برگزارشد.(ادامه)
واکنش احمدی‌نژاد به وضعیت رحیمی
(ادامه)
احمدی نژاد در مراسم تشییع /عکس
پیکر مرحوم حاج سیدمصطفی صادقی،پدر شهیدان صادقی صبح امروز جمعه با حضور محمود احمدی نژآد رئیس جمهور سابق کشورمان از مقابل مسجد جامع نارمک تشییع شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.