.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
پیکار‌های تکواندو آزاد دختران خردسال مازندران، با معرفی بهترین‌ها خاتمه یافت. معرفی برترین‌های تکواندو دختران مازندران
پیکار‌های تکواندو آزاد دختران خردسال مازندران، با معرفی بهترین‌ها خاتمه یافت.(ادامه)
۳ مربی و ۷ کشتی گیر مازندرانی در اردوی مشترک تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان شرکت خواهند کرد. ۱۰ مازندرانی در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
۳ مربی و ۷ کشتی گیر مازندرانی در اردوی مشترک تیم ملی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان شرکت خواهند کرد.(ادامه)
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در احکام جداگانه‌ای ۷ ‌نفر از اعضای ... یک زن هم منصوب شد / رئیسی برای ۷ نفر حکم جداگانه زد
شمال نیوز: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان در احکام جداگانه‌ای ۷ ‌نفر از اعضای ...(ادامه)
بابل در لیگ برتر کشتی فرنگی صاحب نماینده شد
بابل با باشگاه سید در فصل جدید لیگ برتر کشتی فرنگی کشور شرکت می‌کند.(ادامه)
۳۰ درصد مدال های المپیک کشتی متعلق به مازندران است
رئیس هیئت کشتی مازندران با بیان اینکه کشتی استان بزرگ است، گفت: ۳۰ درصد مدال های المپیک تاریخ کشتی متعلق به مازندران است.(ادامه)
دو عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر در فهرست دانشمندان برتر جهان قرار گرفتند
(ادامه)
این نماینده مجلس از نامه خود و 100 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور برای تشکیل ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست شخص رئیس‌جمهور خبر داد. نامه 100 نماینده به حسن روحانی برای تشکیل ستاد مقابله با کرونا به ریاست رئیس‌جمهور+اسامی
این نماینده مجلس از نامه خود و 100 نفر دیگر از نمایندگان به رئیس‌جمهور برای تشکیل ستاد مقابله با بیماری کرونا به ریاست شخص رئیس‌جمهور خبر داد.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
جلسات بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیشب در هیئت‌های نظارت بر انتخابات به پایان رسید.
کدام نمایندگان مجلس برای دوره یازدهم رد صلاحیت شدند؟
جلسات بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دیشب در هیئت‌های نظارت بر انتخابات به پایان رسید. (ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی هیأت نظارت بر نمایندگان، با بیان اینکه در یک اقدام بی‌سابقه حدود ۷۵ نفر از نمایندگان فعلی تا قبل از اعلام نظر رسمی شورای نگهبان در دور بعدی پارلمان حضور ندارند.... کدامیک از نمایندگان مجلس دهم انصراف دادند یا رد صلاحیت شدند؟
شمال نیوز : سخنگوی هیأت نظارت بر نمایندگان، با بیان اینکه در یک اقدام بی‌سابقه حدود ۷۵ نفر از نمایندگان فعلی تا قبل از اعلام نظر رسمی شورای نگهبان در دور بعدی پارلمان حضور ندارند....(ادامه)
تصویب تعطیلی پنجشنبه ادارات در کمیسیون آموزش
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب طرح تعطیلی مراکز اداری و آموزشی در روز‌های پنجشنبه خبر داد.(ادامه)
 تکلیف هیات رئیسه چهار کمیسیون اجتماعی، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان اقتصادی امروز در حالی مشخص شد که انتخابات هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضا به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد. ترکیب کامل اعضای هیئت‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال پایانی دوره دهم پارلمان مشخص شد(خبر)
تکلیف هیات رئیسه چهار کمیسیون اجتماعی، آموزش و تحقیقات، بهداشت و درمان اقتصادی امروز در حالی مشخص شد که انتخابات هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به دلیل حد نصاب نرسیدن اعضا به جلسات بعدی کمیسیون موکول شد.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش درباره رشد بی‌رویه آموزشگاه‌های علمی آزاد و کتاب‌های کمک‌آموزشی قانع نشدند. کارت زرد نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش درباره رشد بی‌رویه آموزشگاه‌های علمی آزاد و کتاب‌های کمک‌آموزشی قانع نشدند.(ادامه)
اعلام اسامی مجروحان و فوتی‌های حادثه انفجار تونل آزادراه تهران-شمال
فرماندار چالوس، اسامی مجروحان و فوتی‌های حادثه انفجار تونل آزادراه تهران شمال را اعلام کرد.(ادامه)
یک آقازاده با جعل مدرک دانشگاه آزاد قائم مقام شهردار شد+اسناد
انتظار میرود با انتشار مدارک جعلی فوق دستگاه های امنیتی مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی و شهرداری تهران با ورود به این پرونده ضمن برخورد با خاطیان و جاعلان ، نسبت به شناسایی باند جعل مدارک تحصیلی اقدام جدی صورت پذیرد.(ادامه)
شمال نیوز : من اعتقاد دارم بخشی از این شایعات را هم در زمان‌های متفاوت درست می‌کنند و به موقع از آن بهره‌برداری می‌کنند، دیده‌ایم که چگونه هم بهره‌برداری کردند و موفق هم شدند. یعنی یک ترفند کثیف سیاسی و امنیتی هم هست..... فائزه هاشمی : بابا خیلی پولدار نبود / من چون الان اخراج و بیکار شدم، دارم باغ‌های پسته‌ی مامان را مدیریت می‌کنم
شمال نیوز : من اعتقاد دارم بخشی از این شایعات را هم در زمان‌های متفاوت درست می‌کنند و به موقع از آن بهره‌برداری می‌کنند، دیده‌ایم که چگونه هم بهره‌برداری کردند و موفق هم شدند. یعنی یک ترفند کثیف سیاسی و امنیتی هم هست.....(ادامه)
بخش دوم و پایانی گفتگوی وزیر اقتصاد دولت دهم
(ادامه)
این نمایندگان به لایحه جنجالی FATF رای مثبت دادند؟ +اسامی
روز گذشته اسامی ۹۶ نماینده‌ای که به یکی از لوایح جنجالی FATF رای مخالف داده بودند را منتشر کرد؛ پس از آنالیز رای نمایندگان مشخص شد که ۱۶۴ تن از آن‌ها رای‌شان هنوز شفاف نشده؛ با اسامی و گرایش سیاسی این افراد آشنا شوید.(ادامه)
شمال نیوز : در ماده واحده این طرح نیز عنوان شده: واگذاری سکه با نرخ تعیین شده و پیش فروش تعداد بیش از ۱۰ عدد به اشخاص حقیقی و حقوقی ممنوع می باشد..... کدام نمایندگان شمالی طرح «ممنوعیت واگذاری سکه به متقاضیان» را امضا کردند ؟
شمال نیوز : در ماده واحده این طرح نیز عنوان شده: واگذاری سکه با نرخ تعیین شده و پیش فروش تعداد بیش از ۱۰ عدد به اشخاص حقیقی و حقوقی ممنوع می باشد.....(ادامه)
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند.
جدول هیات رییسه کمیسیون‌های مجلس در سال سوم + گرایش‌ها
انتخابات هیات رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس دهم در سال سوم کاری‌اش برگزار شد که بعضی از آنها دچار تغییرات جدی شده‌اند. (ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعضای هیات رئیسه کمیسیون متبوع خود را برای اجلاسیه سوم دوره دهم انتخاب کردند که بر اساس آن محمدرضا عارف رئیس شد.
کمیسیون آموزش و تحقیقات، عارف و نواب شمالی
شمال نیوز: نمایندگان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعضای هیات رئیسه کمیسیون متبوع خود را برای اجلاسیه سوم دوره دهم انتخاب کردند که بر اساس آن محمدرضا عارف رئیس شد. (ادامه)
موافقان و مخالفان FATF چه کسانی هستند؟ + لیست
نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره الحاق ایران به FATF تصمیم می‌گیرند. (ادامه)
واکنش مجلس به موضوع «تعطیلات زمستانی» مدارس
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه تعطیلات زمستانی مدارس به مصوبه مجلس نیاز دارد در عین حال گفت که تصویب این موضوع در مجلس بعید است البته باز هم مجلس در صورت ارائه لایحه ای از سوی دولت آن را بررسی خواهد کرد.(ادامه)
حذف «کنکور» تا پایان سال ۹۷ باید اجرایی شود
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش تا پایان سال ۹۷ فرصت دارند تا قانون حذف کنکور را اجرایی کنند.(ادامه)
جزئیات علل حذف نشدن کنکور از زبان یک نماینده مجلس
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس جزئیات علل حذف نشدن کنکور را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز: حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس به عنوان رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس انتخاب شد....

اعضای هیات رییسه فراکسیون فرهنگیان مجلس انتخاب شدند
شمال نیوز: حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان در مجلس به عنوان رییس فراکسیون فرهنگیان مجلس انتخاب شد.... (ادامه)
حضور داعشی‌ها در «پایتخت ۵» +عکس
عوامل سازنده مجموعه تلویزیونی «پایتخت ۵» به کارگردانی «سیروس مقدم» راهی ترکیه می‌شوند.(ادامه)
فائزه هاشمی: 4 عضو خانواده ممنوع‌الخروج شده‌اند
نمی دانم ولي بگذار نکاتی را بگویم. بعد از فوت پدر از قول من نقل کردند که بابا را کشتند! یا اینکه فائزه می خواهد مهاجرت کند، اما دروغ بود(ادامه)
سیدحسن خمینی در دانشگاه آزاد می ماند؟
(ادامه)
کمتر از دو هفته به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم مانده و بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها دراین‌باره داغ است. رو گذشته اسامی زیادی برای وزارتخانه‌ها مطرح شد و به نظر می‌رسد جز پنج یا شش وزارتخانه؛ دیگر وزارتخانه‌ها دستخوش تغییر قرار بگیرند و بخشی از جابه‌جایی‌ها درونی باشد. شش وزیری که احتمال تغییر آنها کم است/ آخرین گمانه‌زنی‌ها درباره هشت وزارتخانه دولت دوم روحانی
کمتر از دو هفته به معرفی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم مانده و بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها دراین‌باره داغ است. رو گذشته اسامی زیادی برای وزارتخانه‌ها مطرح شد و به نظر می‌رسد جز پنج یا شش وزارتخانه؛ دیگر وزارتخانه‌ها دستخوش تغییر قرار بگیرند و بخشی از جابه‌جایی‌ها درونی باشد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.