.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هراتی چگونه از ایران خارج شد؟
هر چند پیشتر در خبرها آمده بود عبدالحسین هراتی با قرار کفالت آزاد شده اما وکیل وی می‌گوید موکلش بدون اینکه قراری صادر شود از زندان آزاد شده و او نیز پس از بهبود نسبی وضعیتش، به خاطر اینکه ممنوع‌الخروج نبود برای درمان به استرالیا رفته است.(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا باقرزاده رئیس واحد قائم شهر در حاشیه جلسه با اعلام اين خبر گفت با توجه به تأکیدات دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه درخصوص توسعه فعالیتهای دانش بنیان ،واحدها به منظور کاهش سهم شهریه ها دراداره دانشگاهها موظف به انجام و تعقیب امور اقتصادی دانش بنیان هستند..... انعقاد تفاهم نامه همکاری پارک علم و فناوری مازندران و دانشگاه آزاد قائم شهر
شمال نیوز : محمدرضا باقرزاده رئیس واحد قائم شهر در حاشیه جلسه با اعلام اين خبر گفت با توجه به تأکیدات دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه درخصوص توسعه فعالیتهای دانش بنیان ،واحدها به منظور کاهش سهم شهریه ها دراداره دانشگاهها موظف به انجام و تعقیب امور اقتصادی دانش بنیان هستند.....(ادامه)
تعداد واحدهای زیان ده دانشگاه آزاد مازندران کاهش یافت
شمال نیوز: رئیس دانشگاه آزاد مازندران گفت: در سال 1394 تعداد واحدهای زیان ده استان نسبت به سال قبل کاهش یافته است و وضعیت مالی برخی از واحدهای استان نیز در حال بهبود است که براساس برنامه پیش بینی شده تعداد واحدهای زیان ده تا پایان سال 95 به حداقل خواهد رسید.(ادامه)
شمال نیوز : باقرزاده هدف از برگزاری جلسات فعالان دانشگاهی را تولید افکار جدید دانست و گفت: با تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر صادرات فکر اگر دانشگاهها بخواهند صبقه اسلامی داشته باشند باید به سراغ صادرات فکر که لازمه آن تولید فکر و اندیشه جدید است بروند..... دانشگاه ازاد خود را سرباز ولایت می داند
شمال نیوز : باقرزاده هدف از برگزاری جلسات فعالان دانشگاهی را تولید افکار جدید دانست و گفت: با تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر صادرات فکر اگر دانشگاهها بخواهند صبقه اسلامی داشته باشند باید به سراغ صادرات فکر که لازمه آن تولید فکر و اندیشه جدید است بروند.....(ادامه)
تصاویر/ درگیری دانشجویان در حضور روحانی
شعارهایی از سوی عده‌ای از حاضران در راستای حمایت از رئیس‌جمهور دوره اصلاحات سر داده شد که در مقابل نیز عده‌ای دیگر شعار "مرگ بر فتنه‌گر" سر دادند(ادامه)
درگیری دانشجویان در حضور روحانی +عکس
فرارو: در جریان مراسم روز دانشجو با حضور رئیس جمهور شعارهایی از سوی عده‌ای از حاضران در راستای حمایت از رئیس‌جمهور دوره اصلاحات سر داده شد که در مقابل نیز عده‌ای دیگر شعار "مرگ بر فتنه‌گر" سر دادند این شعارها در نهایت به درگیری دو طیف از دانشجویان انجامید. (ادامه)
شمال نیوز : رئیس واحد قائم شهر ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی در سالهای اخیر بی تردید یک  سازمان  دانش پایه و همراه با فعالیتهای دانشگاهی می باشد ..... 
دکترباقرزاده: تلاش کشورهای استعمارگر برای انحصاری کردن دانش است
شمال نیوز : رئیس واحد قائم شهر ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی بیان کرد: نیروی انتظامی در سالهای اخیر بی تردید یک سازمان دانش پایه و همراه با فعالیتهای دانشگاهی می باشد ..... (ادامه)
میرزاده خبرنگار مفقود صداوسیما درگذشت
(ادامه)
هاشمی جواب مدعیان «جام زهر» را داد
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه برخی افراد تازه‌وارد می‌گویند در پذیرش قطعنامه به امام جام زهر نوشانده شد، گفت: امام فرمودند جام زهر برای من جام شیرین شد.چرا که می‌بینم کشور به سمت توسعه و پیشرفت می‌رود و اسرا آزاد می‌شوند. (ادامه)
هاشمی‌رفسنجانی: من یک روستایی هستم
(ادامه)
صدا و سیما: از خبرنگاران مفقود خبری نیست
رییس ستاد حج و زیارت سازمان صداوسیما اعلام کرد: تاکنون خبری از سلامت خبرنگاران مفقود صداوسیما به دست نیاورده‌ایم.(ادامه)
چند چهره معروف در بين مفقودان مكه
(ادامه)
کدام چهره‌های سرشناس در میان مفقودین حادثه منا هستند؟
۸ نفر از چهره‌های مطرح کشورمان ایران در بین مفقودین حادثه منا هستند. ۴ نفر قاری بین‌المللی، ۲ خبرنگار شبکه خبر و ۲ چهره سیاسی که اسامی آنها منتشر شده است. (ادامه)
اسامی 366 زائر مفقود ایرانی در حادثه منا
(ادامه)
پسران ارشد زنان سرپرست خانوار از سربازی معاف می‌شوند
(ادامه)
۱۴رئیس دانشگاه معرفی شدند/ تأیید باقیمانده روسا تا مهرماه
(ادامه)
تصاویر : تنش میان کوچک‌زاده و کاظم جلالی
مهدی کوچک زاده و کاظم جلالی در نشست علنی امروز مجلس درباره ترجمه ارسال شده وزارت خارجه به مجلس از توافق هسته‌ای با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و در نهایت نیز با مصافحه به این کدورت پایان دادند. عکس های سینا شیری عکاس مهر، عبدالواحد میرزاده عکاس ایسنا و احسان نادری پور عکاس ایرنا از این لحظات را در زیر می بینید.(ادامه)
شمال نیوز: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و تصویب هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد  اسلامی ساختار این دانشگاه بصورت استانی شده است.
اجرای کامل طرح تجمیع در دانشگاه های آزاد مازندران
شمال نیوز: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی و تصویب هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ساختار این دانشگاه بصورت استانی شده است. (ادامه)
هاشمی بعد از مراسم سالگرد امام با هلی‌کوپتر کجا رفت؟
هاشمی رفسنجانی درباره سفر خود با هلی‌کوپتر از منزل به حرم امام و از حرم به سد لتیان، به نکات جالبی اشاره می‌کند که خواندن آن، خالی از لطف نیست. (ادامه)
5 مقام ارشد دولت روحانی در فهرست حامیان ناطق
روزنامه ابرار در سال 76 اسامی حامیان آقای ناطق نوری را منتشر کرد. در این میان نام پنج تن از وزرای و یا همکاران دولت یازدهم جزء حامیان آقای ناطق نوری مشاهده می شود.(محمدرضا نعمت زاده، میرزاده؛اکبر ترکان، عباس آخوندی، علی اکبر ولایتی)(ادامه)
دسته گل رباتیک برای روحانی
دکتر روحانی صبح امروز سه شنبه با حضور در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی واقع در منطقه پونک تهران از چند پروژه تحقیقاتی، دانشگاهی و آموزشی بازدید و آنها را افتتاح کرد.(ادامه)
محسن هاشمی: دانشگاه آزاد نفتی نیست
دانشگاه آزاد هیچ وابستگی به نفت ندارد و به همین دلیل یکی از مهم ترین تحولات در آموزش عالی کشور در دهه های گذشته به شمار می‌رود. اين دانشگاه در تمام نقاط کشور و حتی در شهرهای کوچک هم حضور دارد. در نتیجه آموزش عالی کشور با اين دانشگاه بدون اتکا به درآمد نفت به جایگاه مناسب خود رسیده(ادامه)
میرزاده:‌ عليه دانشگاه آزاد فضاسازي مي‌كنند
وقتي كه ما دانشگاه را تحويل گرفتيم دانشجوي ستاره‌دار بود اما ما نوشتيم كه همه‌شان را ثبت نام كنند، گفتم اگر قرار است كسي از تحصيل ممنوع شود بايد حكم قضايي به ما بدهند. چرا؟ چون اين يك نوع محروميت از حقوق اجتماعي است و حتما بايد بر مبناي حكم دادگاه باشد. البته ما اسامي را هم به وزارت اطلاعات تحويل داديم و آنها هم بررسي كردند و ما مشكلي نداشتيم.(ادامه)
شمال نیوز: تصمیماتی برای توسعه دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گرفته شد که در این زمینه باید تعیین تکلیف شود چون استاندار عضو هیئت امنا است قول داد برای تثبیت مالکیت واحد‌ها که بعضی‌ها دارای سند و بعضی‌ها فاقد سند هستند اقدام شود و باید تا پایان سال 94 تملک همه اراضی دانشگاه آزاد مازندران انجام شود.
نهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزادمازندران برگزارشد
شمال نیوز: تصمیماتی برای توسعه دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان گرفته شد که در این زمینه باید تعیین تکلیف شود چون استاندار عضو هیئت امنا است قول داد برای تثبیت مالکیت واحد‌ها که بعضی‌ها دارای سند و بعضی‌ها فاقد سند هستند اقدام شود و باید تا پایان سال 94 تملک همه اراضی دانشگاه آزاد مازندران انجام شود. (ادامه)
افزایش شهریه دانشگاه آزاد منتفی شد
(ادامه)
انعقاد تفاهم همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر و نماینده مجلس شورای اسلامی/ایجاد ۳۰ رشته دکتری
(ادامه)
شمال نیوز : باقرزاده تحقق جنبش علمی به معنای واقعی را از توقعات مقام معظم رهبری از دانش پژوهان دانست و گفت: جنبش علمی تنها با ارائه مقاله isi و اعلام مطابقت با برخی استانداردهای علمی در نظام های بین المللی نیست.... باقرزاده: نقش دانشگاهها در پیوند هوشمندانه بین دولت و ملت بی نظیر است
شمال نیوز : باقرزاده تحقق جنبش علمی به معنای واقعی را از توقعات مقام معظم رهبری از دانش پژوهان دانست و گفت: جنبش علمی تنها با ارائه مقاله isi و اعلام مطابقت با برخی استانداردهای علمی در نظام های بین المللی نیست....(ادامه)
حلاجیان سرپرست واحد تهران شرق دانشگاه آزاد اسلامی شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سرپرست واحد تهران شرق این دانشگاه را منصوب کرد.(ادامه)
پیکر همسر آیت‌الله جنتی تشییع شد
(ادامه)
شهریه دانشگاه، میرزاده را به مجلس کشاند
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.