.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نتیجه رسمی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود اعلام شد. « زمانی » و راهیابی اولین زن مازندران به مجلس / ساروی ها باز هم به «کارنامی» اعتماد کردند+نتیجه نهایی آرای این حوزه
شمال نیوز : نتیجه رسمی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز: نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران مشخص شد.

منتخبان مردم مازندران در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص شدند
شمال نیوز: نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران مشخص شد. (ادامه)
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت  و مجلس باید در این خصوص  تجدید نظرکنند یار و وکیل مردم شهرم خواهم بود / مازندران ظاهر سرسبزی دارد اما واقعا مردم درد و فقر بسیاری دارند/ بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت باید تجدید نظر بکند / نامزدی ام در انتخابات با انگیزه ی ادای دِین به مردم ساری و میاندرود است
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت و مجلس باید در این خصوص تجدید نظرکنند(ادامه)
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد.

اعلام لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد. (ادامه)
شمال نیوز: صلاحیت ۳۵ داوطلب جدید دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان تایید شده است. تأیید صلاحیت جدید ۳۵ داوطلب دوازدهمین دوره مجلس در مازندران+ اسامی
شمال نیوز: صلاحیت ۳۵ داوطلب جدید دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان تایید شده است.(ادامه)
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است      فقط راننده مقصر نیست ! / فرسودگی جاده و ایمنی پایین خودرو را جدی بگیرید
شمال نیوز : اگر موضوع افزایش تصادفات جاده‌ای مورد بررسی دقیق کارشناسان قرار گیرد، روشن خواهد شد یکی از این دلایل، فرسودگی آسفالت و همچنین فقدان علایم هشدار به‌ویژه در مسیرهای فرعی و برون‌شهری است و دلیل دوم آن نیز ایمنی پایین خودرو و احتمالاً دلیل سوم، بی‌احتیاطی یا خطای راننده است (ادامه)
شمال نیوز: «شهید سید حبیب الله حسینی نودهی» پس از تحمل ۳۸ سال درد و رنج به همرزمان شهیدش پیوست. سید رزمندگان ، حبیب لشگر 25 کربلا به همرزمان شهیدش پیوست + اطلاع رسانی مراسم وداع و تشیبع
شمال نیوز: «شهید سید حبیب الله حسینی نودهی» پس از تحمل ۳۸ سال درد و رنج به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: تا پایان روز چهارم، ثبت نام ۱۶۳ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قطعی شده است.

ثبت نام ۱۶۳ داوطلب انتخابات مجلس در مازندران قطعی شد
دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: تا پایان روز چهارم، ثبت نام ۱۶۳ داوطلب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قطعی شده است. (ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد. برای نخستین‌بار هیچ رسوب مرسوله در استان نداشتیم / شهرداری و شورای شهر ساری به عنوان مرکز استان اعتقادی به شهر هوشمند ندارند / در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان که دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد !
شمال نیوز : مدیرکل پست مازندران گفت: سرویس پست هوشمند با شهر هوشمند، محقق می‌شود و در استانی که ۶۱۲ هزار مکان فاقد کد پستی و پلاک و ۱۶ هزار و ۸۹ معابر استان دارای نامی نیستند، نمی‌توان پست هوشمند را ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود .... زارعی : بزرگترین پروژه گردشگری رودخانه ای کشور از تجن تا دریا ایجاد می شود/ مخالف احداث پتروشیمی مازندران نیستم
شمال نیوز : نماینده ساری و میاندرود گفت : در دولت جدید قرار شد کمتر شاهد کلنگ زنی باشیم و در قالب ماده ۲۳پروژه های جدید مجوز داده نشود اما متاسفانه این تصمیم درست اجرا نمی شود ....(ادامه)
سقوط تلویزیون موجب مرگ کودک 5 ماهه میاندرودی شد
(ادامه)
زورگیر جاده دریای ساری با دستور ویژه رئیس کل دادگستری مازندران دستگیر شد. زورگیر جاده دریای ساری دستگیر شد
زورگیر جاده دریای ساری با دستور ویژه رئیس کل دادگستری مازندران دستگیر شد.(ادامه)
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از افزایش ۷ درصدی نزاع در استان خبر داد. افزایش ۷ درصدی نزاع در استان
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از افزایش ۷ درصدی نزاع در استان خبر داد.(ادامه)
تیم بابل عنوان قهرمانی مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان مازندران، بزرگداشت هفته دولت و یادواره شهیدان رجایی و باهنر را به دست آورد. بابل فاتح مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان مازندران
تیم بابل عنوان قهرمانی مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان مازندران، بزرگداشت هفته دولت و یادواره شهیدان رجایی و باهنر را به دست آورد.(ادامه)
رئیس مرکز حوزه انتخابیه ساری و میاندرود شمار پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه را ۲۰۰ نفر ذکر کرد.

پیش ثبت‌نام ۲۰۰ نفر در شهرستان‌های ساری و میاندورود برای انتخابات مجلس
رئیس مرکز حوزه انتخابیه ساری و میاندرود شمار پیش ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه را ۲۰۰ نفر ذکر کرد. (ادامه)
۹۵۵ مازندرانی در یک گام مانده به پایان پیش ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عنوان داوطلب نام نویسی کرده اند. پیش‌ثبت‌نام ۹۵۵ مازندرانی برای انتخابات مجلس
۹۵۵ مازندرانی در یک گام مانده به پایان پیش ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی به عنوان داوطلب نام نویسی کرده اند.(ادامه)
۷۸۲ مازندرانی در ۵ روز گذشته به عنوان داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند. پیش‌ثبت‌نام ۷۸۲ داوطلب مازندرانی برای انتخابات مجلس تا پنجمین روز
۷۸۲ مازندرانی در ۵ روز گذشته به عنوان داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده اند.(ادامه)
رئیس مرکز حوزه انتخابیه ساری و میاندرود گفت: تاکنون ۱۲۷ داوطلب برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان پیش ثبت نام کردند. پیش ثبت‌نام ۱۲۷ داوطلب انتخابات مجلس در ساری و میاندرود
رئیس مرکز حوزه انتخابیه ساری و میاندرود گفت: تاکنون ۱۲۷ داوطلب برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان پیش ثبت نام کردند.(ادامه)
شمال نیوز : به پیشنهاد حسینی پور استاندار مازندران ، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور حکمی « مرتضی رمضانی » را  به عنوان فرماندار نکا منصوب کرد با حکم وزیر کشور ؛فرماندار جدید شهرستان نکا منصوب شد
شمال نیوز : به پیشنهاد حسینی پور استاندار مازندران ، احمد وحیدی وزیر کشور با صدور حکمی « مرتضی رمضانی » را به عنوان فرماندار نکا منصوب کرد(ادامه)
منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی طی توئیتی خطاب یه دکتر رئیسی رئیس جمهور نوشت: انتقاد تند نماینده ساری از رئیس جمهور
منصور علی زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی طی توئیتی خطاب یه دکتر رئیسی رئیس جمهور نوشت:(ادامه)
فرمانده انتظامی مازندران از گروگانگیری فردی ۳۲ ساله در شهرستان میاندورود و رهایی آن از چنگ آدم ربایان در شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان خبر داد. آدم ربایی در مازندران، رهایی در بلوچستان/ نجات گروگان میاندورودی در زابل از چنگ آدم ربایان
فرمانده انتظامی مازندران از گروگانگیری فردی ۳۲ ساله در شهرستان میاندورود و رهایی آن از چنگ آدم ربایان در شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . 
حال مدیرکل صدا و سیمای مازندران رو به بهبودی است / عیادت شخصیت های سیاستی ، فرهنگی و دانشگاهی از دکتر ابراهیمی
شمال نیوز : پس از گذشت چند روز از بستری شدن مدیرکل صدا و سیای مازندران دربیمارستان شهید چمران تهران ، پزشکان از روند درمان وی ابراز رضایت کردند . (ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: باید در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری شود و این در حالی است که در سال‌های اخیر شش تا هفت‌درصد با کاهش سرمایه‌گذاری در این بخش مواجه بوده‌ایم. 
وزیر جدید جهاد فردی میدانی و از پس رفع مشکلات حوزه کشاورزی برمی‌آید
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: باید در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری شود و این در حالی است که در سال‌های اخیر شش تا هفت‌درصد با کاهش سرمایه‌گذاری در این بخش مواجه بوده‌ایم. (ادامه)
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند.
25 خرداد ( امروز ) ؛ آخرین مهلت استعفای مدیران برای شرکت در انتخابات + نگاهی به استعفاها در مازندران
شمال نیوز : داوطلبان بخش دولتی برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌توانند تا آخر وقت اداری پنجشنبه ۲۵ خرداد از سمت خود استعفاء دهند. (ادامه)
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از تنوع کشفیات حوزه قاچاق در اجرای طرح کنترل محور مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد. اجرای طرح کنترل محور مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مازندران
رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از تنوع کشفیات حوزه قاچاق در اجرای طرح کنترل محور مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد.(ادامه)
نماینده ساری و میاندرورد گفت : به نظر می رسد سکوت جایز نیست چرا که حتی خودی ها نیز در مقابل مجلس می ایستند در حالی که استیضاح و مخالفت حق نماینده است و نباید او را از فضای ایجاد شده در کشور ترساند .... بابایی کارنامی : در بیرون از اینجا خناسان علیه مجلس فعالیت می کنند ! / نمایندگان مجلس انقلابی که قصد دارند فعالیت سالم داشته باشند چرا باید تاوان بدهند ؟!
نماینده ساری و میاندرورد گفت : به نظر می رسد سکوت جایز نیست چرا که حتی خودی ها نیز در مقابل مجلس می ایستند در حالی که استیضاح و مخالفت حق نماینده است و نباید او را از فضای ایجاد شده در کشور ترساند ....(ادامه)
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس اجرای اقتصاد دریاپایه را برای رشد اقتصادی استان ضروری دانست و گفت: در حال حاضر دو درصد بازار دو هزار میلیاردی با کشورهای همسایه سهم استان است.
سهم دو درصدی مازندران از بازار دو هزار میلیاردی کشورهای همسایه
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس اجرای اقتصاد دریاپایه را برای رشد اقتصادی استان ضروری دانست و گفت: در حال حاضر دو درصد بازار دو هزار میلیاردی با کشورهای همسایه سهم استان است. (ادامه)
مدیر عامل شستا در بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران:+ تصاویر
شمال نیوز: با اینکه کاغذ تحریر دارای کمترین حاشیه سود میباشد اما به لحاظ حساسیت و استراتژیکی بودن برای کشور در اولویت حمایت ما میباشد.(ادامه)
هواشناسی مازندران با توجه به افزایش ۱۲ درجه‌ای دما نسبت به آتش سوزی در جنگل و مراتع هشدار داد. احتمال آتش سوزی جنگل‌های شمال با گرم شدن هوا
هواشناسی مازندران با توجه به افزایش ۱۲ درجه‌ای دما نسبت به آتش سوزی در جنگل و مراتع هشدار داد.(ادامه)
شمال نیوز: رییس جدید مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم با رای اعضای این مجمع برگزیده شد. رئیس جدید مجمع نمایندگان مازندران مشخص شد
شمال نیوز: رییس جدید مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم با رای اعضای این مجمع برگزیده شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.