.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون ممنوع است. کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: دریافت هدیه در مقابل انجام وظایف مرتبط با شغل کارمندان دستگاه‌های اجرایی بر اساس قانون ممنوع است.(ادامه)
سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه گفت که علیه کشتی‌های جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله دو ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادند. یمن: کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی را هدف قرار دادیم
سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه گفت که علیه کشتی‌های جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله دو ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادند.(ادامه)
کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد. استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد.(ادامه)
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد. فوری / توقیف محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان+ جزئیات
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.(ادامه)
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد. فوری / توقیف محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان+ جزئیات
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف بیش از 22 تن کود شیمیایی ساخت رژیم صهیونیستی از یک تریلر در مرز بازرگان خبر داد.(ادامه)
همیشه به اعداد زیر بطری توجه کنید. معنی اعداد زیر بطری پلاستیکی چیست؟
همیشه به اعداد زیر بطری توجه کنید.(ادامه)
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند.

«ورف چال»؛ سنتی که آملی‌ها ۶۰۰ سال بر آن پایبندند! / روزی که زنان پادشاهی می‌کنند+تصاویر
نیکاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان مازندران با برپایی آئین سنتی ۶۰۰ ساله ورف چال، همدلی و یکرنگی را به نمایش گذاشتند. (ادامه)
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. تأثیر اساسی عملیات «وعده صادق»(يادداشت)
عملیات وعده صادق ثابت کرد، کمک‌های تسلیحاتی، مالی، سیاسی و اطلاعاتی آمریکا و دولت‌های اروپایی، به محافظت از پایگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل در برابر ایران نمی‌انجامد. (ادامه)
آنتونیو گوترش در نشست اضطراری شورای امنیت در پی پاسخ ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق خواستار توقف فوری خصومت‌ها شد. دبیر کل سازمان ملل: منطقه و جهان توان تحمل جنگ بیشتر را ندارند
آنتونیو گوترش در نشست اضطراری شورای امنیت در پی پاسخ ایران به حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق خواستار توقف فوری خصومت‌ها شد.(ادامه)
رییس‌جمهور روسیه هشدار داده است که مسکو هیچ طرح اجباری‌ که منافعش را نادیده بگیرد، نمی پذیرد. واکنش پوتین به طرح سوییس برای پایان جنگ اوکراین
رییس‌جمهور روسیه هشدار داده است که مسکو هیچ طرح اجباری‌ که منافعش را نادیده بگیرد، نمی پذیرد.(ادامه)
ترافیک در تمام محورهای کشور و شمالی به‌خصوص در مسیر چالوس (جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل ۱۷ تا شهرستانک و انتهای آزادراه دارای بار ترافیک سنگین است. مسافران از سفر به شمال خودداری کنند/ تمام محورهای شمالی قفل شد
ترافیک در تمام محورهای کشور و شمالی به‌خصوص در مسیر چالوس (جنوب به شمال) و آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل ۱۷ تا شهرستانک و انتهای آزادراه دارای بار ترافیک سنگین است.(ادامه)
کارشناس طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هرچند حجامت یکی از مهمترین اقدامات برای پیشگیری و درمان در طب ایرانی است اما انجام آن برای افراد زیر ۲ سال و بالای ۶۰ سال ممنوع است و برای سایر گروه ها باید با مشورت پزشک انجام شود. حجامت برای این افراد ممنوع است
کارشناس طب ایرانی و مکمل دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هرچند حجامت یکی از مهمترین اقدامات برای پیشگیری و درمان در طب ایرانی است اما انجام آن برای افراد زیر ۲ سال و بالای ۶۰ سال ممنوع است و برای سایر گروه ها باید با مشورت پزشک انجام شود.(ادامه)
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد. محدودیت‌های ترافیکی ویژه تعطیلات عید فطر درمازندران
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید فطر از ۲۱ تا ۲۵ فروردین ویژه تعطیلات عید فطر در جاده‌های استان خبر داد.(ادامه)
روزه برای افرادی که دچار بیماری دیابت هستند نیاز به رعایت کردن برخی نکاتی در مورد وضعیت خود هستند از این طیف نکات می توان به تغییر دوز دارو ها اشاره کرد. توصیه‌های مهم برای افراد دیابتی در ماه رمضان
روزه برای افرادی که دچار بیماری دیابت هستند نیاز به رعایت کردن برخی نکاتی در مورد وضعیت خود هستند از این طیف نکات می توان به تغییر دوز دارو ها اشاره کرد.(ادامه)


محیط زیست مازندران از ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به میانکاله در روز طبیعت خبر داد. ورود گردشگران به میانکاله در روز طبیعت ممنوع شد
محیط زیست مازندران از ممنوعیت ورود مسافران و گردشگران به میانکاله در روز طبیعت خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . توقف فعالیت کارگاه های ساختمانی در نوروز ؛ وعده ای که عملی نشد / جولان تخلفات ساختمانی و سکوت شهرداری / پول بده تخلف کن !
شمال نیوز : یکی از اتفاقات فراوانی که در شهر سرخرود در سال های اخیر در حال رخ دادن است ، افزایش تخلفات در ساخت بنای مازاد بر پروانه است که متاسفانه مبع درآمدی برای این شهرداری و موجب عذاب برای شهروندان سرخرودی شده است . (ادامه)
یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است. معین پنهانی به ایران رفت و آمد‌ دارد؟
یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است.(ادامه)
فرمانده پلیس راه کندوان از یک طرفه شدن این محور از دقایقی پیش باهدف مدیریت ترافیک نوروزی از سمت جنوب به شمال خبر داد.

محور کندوان یکطرفه شد
فرمانده پلیس راه کندوان از یک طرفه شدن این محور از دقایقی پیش باهدف مدیریت ترافیک نوروزی از سمت جنوب به شمال خبر داد. (ادامه)
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌هایی برای مصرف شیرینی و آجیل در ایام تعطیلات نوروزی پرداخت. توصیه‌هایی برای مصرف آجیل و شیرینی در عید
مدیرکل دفتر بهبود تغذیه جامعه وزارت بهداشت به ارائه توصیه‌هایی برای مصرف شیرینی و آجیل در ایام تعطیلات نوروزی پرداخت.(ادامه)
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد. شهردار بابل تا زمان رسیدگی به اعتراض حکم صادره ممنوع الکار شد
در آستانه سال جدید قرار داریم کلیه معاونین، مدیران و پرسنل شهرداری موظف شدند با مراقبت از شهرداری کارها را به نحو احسن انجام دهند تا هیچ اختلالی در خدمات رسانی به مردم صورت نگیرد.(ادامه)
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است. روزه داری برای کدام بیماران خطر ندارد؟
بررسی ها و مطالعات پزشکی نشان داده است که روزه داری برای تمامی بیماران ضرر ندارد و هستند برخی از بیماران که روزه گرفتن برای سلامت آنها مفید است.(ادامه)
مدیرکل محیط زیست گیلان گفت: فروش گونه‌های مهاجم و در معرض انقراض شامل سمندر لرستانی، لاک پشت و گیاه سنبل آبی جرم است. این سه گونه را نخرید؛ سمندر، لاک پشت و سنبل آبی
مدیرکل محیط زیست گیلان گفت: فروش گونه‌های مهاجم و در معرض انقراض شامل سمندر لرستانی، لاک پشت و گیاه سنبل آبی جرم است.(ادامه)
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت. میرسلیم سند تخلف و زد و بند مالک اسپیناس پالاس را برای ساخت هتل در اراضی ملی رو کرد؟
پیرو انتشار خبری در اقتصادآنلاین در مورد اظهارات علی اصغر امیری، مالک و موسس گروه هتل های اسپیناس درباره سنگ اندازی مصطفی میرسلیم برای ساخت هتل توسط این گروه در منطقه ولنجک، مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس به این موضوع واکنش نشان داد و با ارسال اسنادی به اقتصادآنلاین از تخلفات مالک هتل اسپیناس در مورد ساخت هتل در ولنجک پرده برداشت.(ادامه)
بانکی پور گفت: اگر فرد نان اور خانواده باشد تا حدی باید در حسابش پول باشد مابقی آن کسر می شود اگر در حساب پول نباشد، به عنوان بدهکار حساب خواهد شد. مرتکب بی حجابی ۳ میلیون تومان جریمه خواهد شد
بانکی پور گفت: اگر فرد نان اور خانواده باشد تا حدی باید در حسابش پول باشد مابقی آن کسر می شود اگر در حساب پول نباشد، به عنوان بدهکار حساب خواهد شد.(ادامه)
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است. روایت تلخ عروس‌های داعش!
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است.(ادامه)
طبق ابلاغیه معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، فروش چارتری بلیت هواپیما در ایام طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ ممنوع است. فروش چارتری بلیت هواپیما برای نوروز ممنوع است
طبق ابلاغیه معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، فروش چارتری بلیت هواپیما در ایام طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ ممنوع است.(ادامه)
تبلیغات انتخاباتی در این اپلیکیشن ممنوع است
هرگونه انتشار نظر یا تصویر مقامات، مدیران و اشخاص به نفع یا ضرر نامزدها، جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی در جریان انتخابات و همچنین الصاق اعلامیه، پوستر و آگهی تبلیغاتی در این شبکه (شاد) ممنوع می‌باشد.(ادامه)
یمن تردد کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و دریای عرب ممنوع کرده است، اما تل‌آویو سخت در پی ایجاد مسیرهای جایگزین برای انتقال کالا از طریق کشورهای خلیج فارس به فلسطین اشغالی هستند....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است. هیجان مازندرانی‌ها در ساعات آغاز تبلیغات انتخابات مجلس
شمال نیوز: تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور صبح امروز سوم اسفند ۱۴۰۲ با گشایش ستادهای نامزدها در این مناطق آغاز شده که شور و حال انتخاباتی را در دیار علویان دوچندان کرده است.(ادامه)
سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای جزئیات مربوط به ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد. آغاز ثبت‌نام حج تمتع ۱۴۰۳ از ششم اسفند ماه
سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای جزئیات مربوط به ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 204 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.214 seconds.