.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود.چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را ... ترکمنستان و ساخت دهکده توریستی در سواحل خزر
این منطقه جدید توریستی در نزدیکی بندر ترکمن باشی، که بندر مهمی است احداث می شود.قرار است هتل های متعدد و رستوران هایی در خط ساحلی به طول 16 کیلومتر ساخته شود.چند شرکت متعلق به ترکیه هم اکنون کارهای ساختمانی در منطقه مورد بحث را ...(ادامه)
كاهش 19درصدي مصرف بنزين در گيلان
(ادامه)
محدودیت های‌ ترافیکی‌ در محورهای‌ مازندران‌
(ادامه)
استان مازندران عليرغم دارا بودن قابليتهاى توسعه در بخشهاى صنعتى واستقرار صنايع مادرو همچنين وجود نيروهاى متخصص وبرخوردارى و امكان جذب سرمايه گذارى داخلى وخارجي، متاسفانه ساليان متمادي است در پى يك مصوبه از قافله ى پيشرفت نسبت به ديگر استانها ... احداث پالایشگاه درمازندران در هاله اى از ابهام
استان مازندران عليرغم دارا بودن قابليتهاى توسعه در بخشهاى صنعتى واستقرار صنايع مادرو همچنين وجود نيروهاى متخصص وبرخوردارى و امكان جذب سرمايه گذارى داخلى وخارجي، متاسفانه ساليان متمادي است در پى يك مصوبه از قافله ى پيشرفت نسبت به ديگر استانها ...(ادامه)
تعطيلي واحدهاي عرضه‌كننده قليان در آمل
(ادامه)
دستگیری هزار شکارچی متخلف در مازندران
مدیر کل حفاظت از محیط زیست مازندران از دستگیری تعداد هزار و 76 شکارچی متخلف صید پرندگان در سال گذشته خبر داد و افزود : این افراد تحویل مقامات قضایی شده و مبلغ 440 میلیون ریال نیز جریمه نقدی شدند.(ادامه)
مخالف طرحهاي صنعتي در مازندران نيستيم
مديركل محيط زيست مازندران اعلام كرد: با اجراي طرحهاي صنعتي در استان مخالف نيستيم، اما تا زماني كه طرحهاي ايجاد صنعت، مسايل زيست‌محيطي را تضمين نكند، مجوز صادر نخواهد شد.(ادامه)
پایان مطالعات تفضيلي ميانكاله و البرز مركزي
مدير كل حفاظت از محيط زيست استان مازندران از اتمام مطالعات تفضيلي تالاب بين‌المللي ميانكاله و البرز مركزي با هدف طبيعت گردي خبر داد. (ادامه)
ممنوعیت ورود فله‌اي چای به استان گيلان
استاندار گيلان از ممنوعيت ورود چاي فله‌اي به اين استان خبر داد.(ادامه)
جشنواره لانه‌گذاري پرندگان شهري در گيلان
مديركل حفاظت محيط زيست گيلان از برگزاري جشنواره لانه‌گذاري پرندگان شهري در اين استان خبر داد.(ادامه)
رشت - ترافيك وطرحهاي عصر حجر!
از وقتي كه رئيس جمهور به گيلان آمده حدودا 2 ماه مي گذارد ،در اين مدت نه تنها دردي از گيلان دوا نشد بلكه دو چندان شد ، شهرهرروزدر ترافيك شديد قفل مي شود و هيچ كس نيست فكري به حال اين مردم بكند و هر روز بدتر از ...(ادامه)
محدودیت ویلاسازی در مازندران
از این پس ساخت و ساز واحد های مسکونی ویلایی در خارج از محدوده خدمات شهرها وروستاهای این استان ممنوع است .به منظوراستفاده بهینه از اراضی مرغوب استان فقط به واحد های گردشگری خدماتی صنعتی و تولیدی ...(ادامه)
پرونده‌ دختري كه به اتهام فراهم‌كردن موجبات فساد از سوي دادگاه جزايي بندرانزلي به دو سال زندان و تحمل ‌٩٩ ضربه شلاق و دو سال منع اقامت در بندر انزلي محكوم شده است.عسل ‌٢٠ ساله و نيما ‌٢٧ ساله حدود چهار سال با محكومیت دخترانزلی چی به اشاعه فحشا با بلوتوث
پرونده‌ دختري كه به اتهام فراهم‌كردن موجبات فساد از سوي دادگاه جزايي بندرانزلي به دو سال زندان و تحمل ‌٩٩ ضربه شلاق و دو سال منع اقامت در بندر انزلي محكوم شده است.عسل ‌٢٠ ساله و نيما ‌٢٧ ساله حدود چهار سال با(ادامه)
محور کرج ـ چالوس شنبه يک‌طرفه است
سخنگوی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا تاکید کرد: در محور هراز نیز تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 از دوراهی رودهن به آب اسک و از ساعت 15 تا 24 نیز از آب اسک تا دوراهی رودهن یکطرفه است. (ادامه)
اتوبان 4 بانده سرعت بیش از90 کیلومتر ممنوع
مدير كل راه و ترابري مازندران گفت: بر اساس مصوبه شوراي ترافيك مازندران حداكثر سرعت مجاز محور ساري- قائم‌شهر 90 كيلومتر بر ساعت تعيين شده است. به گزارش شمال نیوز به نقل (ادامه)
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است.
بازگشت آنفولانزای مرغی به مازندران
در دو هفته اخیر ، وجود آنفلوآنزای مرغی در برخی از روستاهای آمل و بابل و در چند واحد تولیدی مرغداری ، مثبت اعلام شده است. (ادامه)
محمد رضا شوق الشعراء خنده جزایری، به عدالت و مردم و ایران!(ديدگاه)
محمد رضا شوق الشعراء (ادامه)
نمي دانم چه شده اما مي دانيم كه معاون محيط زيست انساني سازمان محيط زيست در يك اقدام فراگير از مردم خواست از خريد اوراق مشاركت پتروشيمي گلستان اجتناب كنند. وي كه دليل معلوم نبودن وضعيت احداث ... لطفا اوراق مشاركت نخريد ؟!
نمي دانم چه شده اما مي دانيم كه معاون محيط زيست انساني سازمان محيط زيست در يك اقدام فراگير از مردم خواست از خريد اوراق مشاركت پتروشيمي گلستان اجتناب كنند. وي كه دليل معلوم نبودن وضعيت احداث ...(ادامه)
نکات اصلی قطعنامه 1737 شورای امنیت علیه ایران(بخوانيد)
(ادامه)
تبلیغات برخی نامزدهای شورای شهر در نهادهای دولتی در آمل
برخی نامزدهای شورای شهر آمل، ستادهای تبلیغاتی خود را در برخی اماکن و نهادهای دولتی تشکیل داده‌اند. در حالی که بر اساس قانون انتخاباتی، اماکن و نهادهای دولتی برای تبلیغات کاندیداها ممنوع است، اما این کاندیداها به صورت علنی تبلیغات را در این اماکن دولتی از قبیل راه و ترابری، منابع طبیعی، شهرداری و برخی ادارات حواشی مرکز شهر، با جدیت و شور تبلیغاتی ادامه می دهند. (ادامه)
جمعي از ايثارگران و بسيجيان شركت برق منطقه‌اي مازندران طی نامه ای اعتراض آمیز به ریاست مجترم جمهور  نسبت به انتصاب مديران غيربومي و مديريت ضعیف در اين شرکت هشدار دادند در بخشي از ... انتصاب مديران غيربومي ممنوع !
جمعي از ايثارگران و بسيجيان شركت برق منطقه‌اي مازندران طی نامه ای اعتراض آمیز به ریاست مجترم جمهور نسبت به انتصاب مديران غيربومي و مديريت ضعیف در اين شرکت هشدار دادند در بخشي از ...(ادامه)
ممنوعیت ساخت و ساز در سواحل استان گلستان
رئيس ميراث فرهنگي و گردشگري استان گلستان اعلام كرد: در سومين جلسه كارگروه گردشگري استان، هر گونه ساخت و ساز در محدوده سواحل دريايي گلستان، تا اطلاع ثانوي ممنوع شد. (ادامه)
علي آبادي درگیلان: ريخت و پاش ممنوع
رييس سازمان تربيت بدني گفت : ريخت و پاش ممنوع و اجازه نمي دهيم پول ورزش در جاي ديگري خرج شود . (ادامه)
ممنوعیت شكار پرندگان در بهشهر
(ادامه)
 از ابتداي سال جاري تا 21 مرداد امسال، 85 نفر در مازندران غرق شده‌اند. از مجموع اين آمار، 32 نفر در 3 ماهه اول سال جاري، 25 نفر در تيرماه و مابقي در مردادماه بوده است 85 نفر در سال 85 در مازندران غرق شدند
از ابتداي سال جاري تا 21 مرداد امسال، 85 نفر در مازندران غرق شده‌اند. از مجموع اين آمار، 32 نفر در 3 ماهه اول سال جاري، 25 نفر در تيرماه و مابقي در مردادماه بوده است(ادامه)
تلفن 123،كودك‌ آزاري در گيلان ممنوع
(ادامه)
ممنوعيت بكارگيري افغاني ها دراصناف مازندران
(ادامه)
65 نفر در درياي خزر غرق شدند
(ادامه)
260ميلياردريال‌براي صيانت ازجنگل‌شمال
(ادامه)
"نمازاعتراض" دردانشگاه شمال
دانشجويان دانشگاه شمال" آمل"در اعتراض به ناهماهنگي هاي انجام گرفته در حوزه فرهنگي و نيز ملغي اعلام نمودن تمامي فعاليت هاي کانون و انجمن ها در محوطه دانشگاه " نماز اعتراض " بجا آوردند .شنيده ها حاکيست موضوع از آنجا آغاز شده است که نماز خانه دانشگاه تخليه و تبديل به دو کلاس شد و پس از آن نماز خانه ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.338 seconds.