.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جوان‌هایی که فرصت‌ها را از دست می‌دهند و باتجربه‌هایی که بی‌انگیزه باشند در نزدیکی درب خروجی باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرند. به گزارش روزنامه اعتماد، قهرمانی سخت است، اما حفظ قهرمانی دشوارتر. این قانون نانوشته در فوتبال را یحیی بهتر از هر مربی دیگری که شاغل در لیگ است، می‌داند. مربی‌ای که همراه با پرسپولیس سه بار به قهرمانی در لیگ رسیده و به لحاظ کسب عنوان جام‌های قهرمانی یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال کشورمان است. گل محمدی لیست خروجی پرسپولیس را اعلام کرد!
جوان‌هایی که فرصت‌ها را از دست می‌دهند و باتجربه‌هایی که بی‌انگیزه باشند در نزدیکی درب خروجی باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرند. به گزارش روزنامه اعتماد، قهرمانی سخت است، اما حفظ قهرمانی دشوارتر. این قانون نانوشته در فوتبال را یحیی بهتر از هر مربی دیگری که شاغل در لیگ است، می‌داند. مربی‌ای که همراه با پرسپولیس سه بار به قهرمانی در لیگ رسیده و به لحاظ کسب عنوان جام‌های قهرمانی یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال کشورمان است.(ادامه)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي  است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند. مشكل آموزش و پرورش ايران كجاست؟(يادداشت)
دوازدهم ارديبهشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و روز معلم در تقويم جمهوري اسلامي است؛ روزي كه در آن مراسم و برنامه هايي به منظور تجليل از مقام معلم در سطح كشور برگزار مي شود، مسئولان مختلف از اهميت معلم و نقش وي در تعيين سرنوشت حال و آينده جامعه سخن مي گويند و رسانه ها از دغدغه ها ، مشكلات و مسايل اين قشر تاثيرگذار سخن مي رانند و گزارش مي دهند.(ادامه)
شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است. دود کرونا در چشم بازار(يادداشت)
شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است. (ادامه)
شمال نیوز : هجده ماه از پایان مهلت دولت برای اجرای ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه در زمینه شفافیت حقوق مدیران می‌گذرد اما این قانون همچنان در پیچ و خم توجیهات و توضیحات مختلف معطل مانده است..... سامانه حقوق و مزایای مدیران معطل بهانه‌های واهی !
شمال نیوز : هجده ماه از پایان مهلت دولت برای اجرای ماده ۲۹ برنامه ششم توسعه در زمینه شفافیت حقوق مدیران می‌گذرد اما این قانون همچنان در پیچ و خم توجیهات و توضیحات مختلف معطل مانده است.....(ادامه)
شمال نیوز : روند رو به گسترش توليد پسماندها از يك سو و فقدان استراتژي و قانونمندي لازم براي مديريت اين مواد از سوي ديگر، بسياري از مناطق استان زيباي مازندران را با مشكلات جدي مواجه كرده وخطرات زيست محيطي زيادي را براي تمامي موجودات زنده و منابع حياتي آنان به همراه داشته است..... مازندران کارگروه مدیریت پسماند دارد اما طرح جامع پسماند ندارد !
شمال نیوز : روند رو به گسترش توليد پسماندها از يك سو و فقدان استراتژي و قانونمندي لازم براي مديريت اين مواد از سوي ديگر، بسياري از مناطق استان زيباي مازندران را با مشكلات جدي مواجه كرده وخطرات زيست محيطي زيادي را براي تمامي موجودات زنده و منابع حياتي آنان به همراه داشته است.....(ادامه)
شمال نیوز :  امروز مازندران خود از كم آبي در روستاهاي بالا دست و هجوم آب هاي شور به مناطق ساحلي و چاههاي عميق و غيره درگير است مازندران كه منبع تغديه محصولات كشاورزي كل كشور است نه خودش.... آقای امام جمعه ؛ ماجرای انتقال آب خزر با كدخدا منشي حل نمی شود !+ 8 نکته
شمال نیوز : امروز مازندران خود از كم آبي در روستاهاي بالا دست و هجوم آب هاي شور به مناطق ساحلي و چاههاي عميق و غيره درگير است مازندران كه منبع تغديه محصولات كشاورزي كل كشور است نه خودش....(ادامه)
شمال نیوز : بی گمان «نجات محیط زیست مازندران و ازمیان برداشتن رشته کوههای عظیم زباله» یکی از مهمترین انتظارات ساکنان صبور ، فهیم و هوشمند این خطه از استاندار بیست و سوم است. .... چشم امید مازنی ها به « استاندار بیست و سوم » / حسین زادگان می تواند
شمال نیوز : بی گمان «نجات محیط زیست مازندران و ازمیان برداشتن رشته کوههای عظیم زباله» یکی از مهمترین انتظارات ساکنان صبور ، فهیم و هوشمند این خطه از استاندار بیست و سوم است. ....(ادامه)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند.... راهداري و حمل و نقل ايمن ؛ گامي به سوي توسعه پایدار(يادداشت)
شمال نیوز : اضطراب درراه ماندگان و تشويش گرفتاران برف و كولاك جاده را فقط كساني درك مي كنند كه يكبار در چنين وضعيتي قرار گرفته و تجربه كرده اند كه پس از ساعت ها دست و پنجه نرم كردن با سرما و گرسنگي ، در اوج نا اميدي و ياس ، وقتي صداي تجهيزات برف روبي و يا ماشين آلات بازگشايي محورها را مي شنوند....(ادامه)
غافلگیری نوشهری ها از نخستین بارش برف در اواخر فروردین
بارش برف ارتفاعات و روستاهای بخش كجور نوشهر را سفيد پوش كرد.(ادامه)
درخواست محسن رضایی از دولتمردان برای عملی‌کردن وعده‌هایشان در مورد ریزگردها +عکس
محسن رضایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از دولتمردان خواست تا وعده های خود برای جلوگیری از ورود گرد و غبار را عملی کنند. (ادامه)
خواص میوه های قرمز و تاثیر آنها در روحیات ما
همیشه از هیجان و شور رنگ قرمز شنیده ایم و از اینکه رنگ عشق است و رنگ شجاعت داستانها گفته شده و تحسین آدم ها را برانگیخته است.(ادامه)
ید، ماده‌ای ضروری برای بدن
ید يكي از مواد لازم و ضروري براي بدن است. نتايج پژوهش‌هاي متعدد نشان مي‌دهد كه بيشتر مردم در سرتاسر جهان با كمبود اين ماده معدني مواجه هستند. به خاطر اينكه بدن ما قادر به سنتز آن نيست و فقط از طريق مواد غذايي جذب بدن مي‌شود.(ادامه)
بی‌خانمانی، که دارای اشکال و عناوین متفاوتی مثل لوله‌خوابی، کارتن‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، قطارخوابی، گورخوابی، زیرپل‌خوابی، خیابان‌خوابی، مترو خوابی، خرابه‌خوابی و ... است، پدیده پیچیده‌ای است و در ایران برای توصیف این افراد، نوعا از اصطلاح کارتن‌خواب استفاده می‌شود. چهرة بی‌خانمانی مانند تعریف آن، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. کارتن‌خوابی و موانع مدیریت علمی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در ایران(يادداشت)
بی‌خانمانی، که دارای اشکال و عناوین متفاوتی مثل لوله‌خوابی، کارتن‌خوابی، اتوبوس‌خوابی، قطارخوابی، گورخوابی، زیرپل‌خوابی، خیابان‌خوابی، مترو خوابی، خرابه‌خوابی و ... است، پدیده پیچیده‌ای است و در ایران برای توصیف این افراد، نوعا از اصطلاح کارتن‌خواب استفاده می‌شود. چهرة بی‌خانمانی مانند تعریف آن، از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.(ادامه)
بهترین غذاها برای حفظ سلامت روان
متاسفانه اختلالات روحی و روانی مانند سایر بیماری‌‌ها به سرعت تشخیص داده نمی‌شوند و ممکن است علایم واضح و مشخصی نداشته باشند اما با دریافت تاریخچه رژیم غذایی فرد مشکوک و شناخت عادات غذایی و انجام ازمایش‌‌های شیمیایی م‌یتوان کمبودهای رژیمی را اصلاح و وضعیت روانی فرد را بهبود بخشید.(ادامه)
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است.  بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست.

قاليباف، جدی ترین گزينه ٩٦ اصولگرايان
قاليباف با بقيه كانديدا‌ها متفاوت است چرا كه او راي اول را از سوي كانديداهاي جريان اصولگرايي از آن خود كرد و راي دومين نفر پس از روحاني را آورده است. بنابراين آقاي قاليباف در جرگه مهره‌هاي سوخته نيست. (ادامه)
8 علامت کمبود ویتامین ث را بشناسید
ویتامین ث برای رشد و ترمیم بافت‌ها در همه قسمت‌های بدن ضروری است. این ویتامین برای تشكیل كلاژن (كه یك پروتئین مهم در تشكیل پوست، بافت ترمیم یافته، تاندون، رباط ها و عروق خونی است) لازم است و کمبود آن خود را به صورت خشکی پوست و مو نشان می‌دهد.(ادامه)
بابك زنجاني‌ را اعدام نكنيد
(ادامه)
آیا بیماران کلیوی می‌توانند روزه بگیرند؟
محمودنيا روزه گرفتن براي بیماراني كه در مراحل اوليه نارسايي كليه هستند را نيز منع دانست و گفت: اين بيماران تنها در شرايطي كه فصل زمستان باشد و تعريق و كراتين خون بالا نداشته باشند مي‌توانند روزه بگيرند.(ادامه)
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد .
افتتاح 3 پروژه بزرگ عمراني شهرداري در مركز استان آغاز شد+ تصاوير
شمال نيوز: همزمان با خجسته زاد روز منجي عالم بشريت حضرت مهدي عج در همايشي با حضور نماينده ولي فقيه در مازندران ، پل شهيدان رضايي ، بوستان مادر و فاز دوم ميدان ابن شهرآشوب افتتاح گرديد . (ادامه)
شش چیزی که نباید در صبحانه بخوریم
پژوهشگران درباره اهمیت خوردن صبحانه می گویند صبحانه یكی از مهم ترین وعده های غذایی روزانه است، چون سطح انرژی بدن را در ساعات نخست صبح تجدید می كند.(ادامه)
پيام به روحاني براي انصراف از رياست‌جمهوري
(ادامه)
این مواد غذایی را خام بخورید
در حقیقت برخی مواد غذایی هستند که طی مراحل پخت – جوشاندن، بخارپز کردن، کبابی کردن، سرخ کردن، و دیگر انواع پخت و گرم کردن غذا- مواد مغذی‌شان را از دست می‌دهند.(ادامه)
بهترین ویتامین‌ها برای پوست
مراقبت از پوست بسیار مهم است؛ چرا كه پوست در حقیقت بزرگ‌ترین عضو بدن شماست. (ادامه)
با ناخن‌های شكننده چه كار كنیم؟
ناخن‌ها از پروتئینی به نام كراتین تشكیل شده و رشد آنها به عوامل مختلفی نظیر سن و وضع سلامت بستگی دارد. راستی شما چقدر مراقب ناخن‌هایتان هستید؟(ادامه)
شمال نیوز : دکتر زمانی تصریح کرد: ورزش بر سلامت، بهداشت، اقتصاد، فرهنگ، روابط اجتماعی و اخلاقی انسانها به ویژه زنان که مادران آینده سازان این جامعه هستند، تاثیر فراوانی دارد و پرداختن به ورزش، دوری از ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی و بدخلقی ها را به همراه دارد. .... سهم نابرابر زنان از زیرساختهای ورزشی در مازندران
شمال نیوز : دکتر زمانی تصریح کرد: ورزش بر سلامت، بهداشت، اقتصاد، فرهنگ، روابط اجتماعی و اخلاقی انسانها به ویژه زنان که مادران آینده سازان این جامعه هستند، تاثیر فراوانی دارد و پرداختن به ورزش، دوری از ناهنجاریهای اجتماعی و اخلاقی و بدخلقی ها را به همراه دارد. ....(ادامه)
وقايع انقلاب در ۱۵ بهمن سال ۵۷
خانواده‌هاي همافران و درجه‌داران بازداشتي و نيروي هوايي، با تجمع در دادگستري به عنوان اعتراض به دستگيري آنها،‌ خواهان آزادي اين همافران شدند. (ادامه)
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت:  اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است.

اقدامات شهرداري ساری، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر كرد
شمال نیوز: عضو هئیت رئیسه شورای شهر ساری گفت: اقدامات خوب شهرداري، انتظارات مردم را بيشتر و وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌كند ما برای خدمتگزاري به مردم آمادگي و انگيزه لازم را دارا هستيم و پروژه‌هاي ما یکی پس از دیگری در حال انجام است. (ادامه)
ابهام در سرنوشت یارانه‌های ۹۵
(ادامه)
خواص شگفت انگیز انجیر از نگاه امام رضا(ع)
دانش پزشکی این واقعیت را از نظر علمی تأیید می کند که انجیر میوه با ارزشی است و از لحاظ تأمین سلامتی برای همه ضروریست (ادامه)
براي رفتن به عتبات در اربعين چه كنيم؟
تهيه گذرنامه اولين گام پس از تصميم گرفتن براي انجام پياده‌روي اربعين است. اقدامي كه امسال با جديت پيگيري مي‌شود و مسئولان ايراني و عراقي تأكيد كرده‌اند به هيچ عنوان اجازه خروج از كشور بدون داشتن گذرنامه را نمي‌دهند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.