.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس: آرایشگاه زنانه در متروی تهران!
وقتی مسافران مترو خلاقیت به خرج می دهند و واگن های مترو را با آرایشگاه اشتباه می گیرند. (ادامه)
رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی امنیت ملی، با اشاره به بررسیهای دقیق و مسئولانه برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای‌عالی امنیت ملی و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی ... هر تحريمی نقض برجام است/ از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جداً پرهیز شود
رهبر انقلاب در نامه‌ای به رئیس‌جمهور و رئیس شورای‌عالی امنیت ملی، با اشاره به بررسیهای دقیق و مسئولانه برجام در مجلس شورای اسلامی و شورای‌عالی امنیت ملی و عبور این موافقتنامه از مجاری قانونی، دستورات مهمی را در خصوص رعایت و حفظ منافع ملی ...(ادامه)
کوروش یوسفی ساداتی آقای رییس جمهور،ساری،مظلوم ترین مرکز استان در کشور است
کوروش یوسفی ساداتی(ادامه)
آزادراه تهران ـ شمال از ابتدا «كج» بود
(ادامه)
هدیه تلگرام به دختری از استان گلستان
نرم افزار تلگرام که یکی از پرطرفدارترین چت های موبایلی در بین ایرانیان است هدیه خود را در روز تولد دختری ساده به او داد.(ادامه)
وام‌های يك‌روزه با سود 60 درصدي
(ادامه)
معاون وزیر: نمي‌توانيد مديريت كنيد، استعفا دهيد
رحيم ميداني: اگر مديري احساس مي‌كند انگيزه كافي براي ورود به عرصه مديريت كم آبي را ندارد هرچه زودتر تكليف خود را روشن كند(ادامه)
وزیر آموزش و پرورش: نگران استیضاح نیستم
(ادامه)
سلطاني‌فر: آشوراده، كيش دوم نمي‌شود
در جزيره آشوراده با رعايت ملاحظات محيط زيستي بناست كه از اين جاذبه‌هاي طبيعي و استثنايي در راستاي توسعه گردشگري طبيعي و اكوتوريسم استفاده كنيم. آن چيزي هم كه مطرح و مدنظر است، اكوتوريسم است. تمامي تاسيسات و بناهايي كه با رعايت ملاحظات زيست‌محيطي و درنظر گرفتن سازه‌هاي سازگار با شرايط طبيعي منطقه، بر اساس اين تفاهم، در ١٠ درصد اين جزيره ساخته مي‌شود(ادامه)
انتصاب جدید سرافراز در صدا و سیما
(ادامه)
طرح«ترويج فرهنگ مطالعه» اجرا می شود
(ادامه)
مصرف گاز خانه‌ها یک شبه ۳ برابر شد
(ادامه)
زدوبند زمین‌خواران با برخی مدیران
(ادامه)
بیمه سلامت و مشکلات بيمه‌هاي تكميلي
نگاه بيمارستان هاي خصوصي تجاري است. آنها تلاش مي‌كنند درآمد بيشتري كسب كنند. اگر قرار باشد شركت بيمه‌گر را دور بزنند يا بيمار را براي مدت كمتري در بيمارستان بستري كنند، اين اقدام را انجام مي‌دهند. در واقع اقداماتي كه براي كسب سود آنها لازم باشد، انجام مي‌شود. همين حالا در بيمارستان‌هاي خصوصي مختلف هم تعرفه ويزيت پزشكان متفاوت است.(ادامه)
وضعیت نان استان ساماندهی می شود
(ادامه)
شمال نیوز: استان مازندران پس از پیروزی انقلاب اسلامی 22 استاندار به عنوان نماینده عالی دولت های مختلف به خود دیده است كه هر یك از آنان یكی از ماموریت های اصلی خود را توجه به محیط زیست و حل معضل زباله اعلام كرده بودند ، اما تاكنون با رفتن 21 نفر از آنان نه تنها این مشكل حل نشده بلكه به مرحله بحرانی نیز رسیده است. زباله ، زخم ناهنجار برسيماي پرجاذبه مازندران
شمال نیوز: استان مازندران پس از پیروزی انقلاب اسلامی 22 استاندار به عنوان نماینده عالی دولت های مختلف به خود دیده است كه هر یك از آنان یكی از ماموریت های اصلی خود را توجه به محیط زیست و حل معضل زباله اعلام كرده بودند ، اما تاكنون با رفتن 21 نفر از آنان نه تنها این مشكل حل نشده بلكه به مرحله بحرانی نیز رسیده است.(ادامه)
ایرج نیازآذری شوراهای غیر حزبی و دردسرهای مدیریت شهری در ایران(ديدگاه)
ایرج نیازآذری(ادامه)
شمال نیوز: بخاطر ضعف عملكرد مديران دولت قبلي و عدم پيگيري جدي شهرداري حدود ۶۹ ميليارد تومان بدهي دستگاه ها و موسسات به شهرداري پرداخت نشده لذا چگونه مي توان انتظارات مردم ساري از دولت تدبير و اميد را برآورده كرد . رونمایی از لیست بدهکاران به شهرداری ساری
شمال نیوز: بخاطر ضعف عملكرد مديران دولت قبلي و عدم پيگيري جدي شهرداري حدود ۶۹ ميليارد تومان بدهي دستگاه ها و موسسات به شهرداري پرداخت نشده لذا چگونه مي توان انتظارات مردم ساري از دولت تدبير و اميد را برآورده كرد .(ادامه)
بوی بد و پس آب زباله شهروندان گرگانی را کلافه کرد
(ادامه)
از اين 4 رژيم غذايي بپرهيزيد
(ادامه)
مشروح جلسه علنی شورای شهر ساری
(ادامه)
هشت سال خرابي، يك‌ساله جبران نمي‌شود
(ادامه)
صف طولانی فارغ التحصیلان بیکار
(ادامه)
كاهش عمق تالاب انزلي در منطقه سلكه
(ادامه)
برنج هندي قدمي‌كشد،برنج ايراني پس ميرود
(ادامه)
نبايد به تالاسمي نگاه حقارت گونه داشت
(ادامه)
انتقاد فاطمه هاشمي از وضعيت نظام سلامت
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های پنجشنبه
(ادامه)
دندان ايرانيان را هزينه‌ها خراب كرده است
(ادامه)
چند نفر در روز قليان مي‌كشند؟
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.