.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد. جوان ترین و پیرترین نماینده مجلس دوازدهم چه کسانی هستند؟+اسامی
شمال نیوز: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز ۱۱ اسفند برگزار شد.(ادامه)
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد. آرایش سیاسی مجلس دوازدهم چگونه خواهد بود؟
با پایان یافتن شمارش آراء و مشخص شدن نتیجه نهایی انتخابات، ترکیب سیاسی مجلس دوازدهم به میزان زیادی مشخص شد.(ادامه)
«ناصر کنعانی» رئیس دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره به جای خطیب‌زاده و به عنوان سیزدهمین سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب شد و خطیب‌زاده هم ...

«ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت خارجه شد/ خطیب زاده سمت جدید گرفت
«ناصر کنعانی» رئیس دفتر حفاظت منافع ایران در قاهره به جای خطیب‌زاده و به عنوان سیزدهمین سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب شد و خطیب‌زاده هم ... (ادامه)
شمال نیوز : به گفته معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی مازندران ، هفت عضو دختر و هفت عضو پسر شوراهای دانش‌آموزی مازندران و همچنین دو عضو دختر و دو عضو پسر مجلس دانش‌آموزی استان پس از پایان رأی‌گیری دور دوم مشخص و ثبت شد. مجلس و شورای دانش‌آموزی مازندران اعضای خود را شناخت + اسامی و سهم شهرستان ها
شمال نیوز : به گفته معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی مازندران ، هفت عضو دختر و هفت عضو پسر شوراهای دانش‌آموزی مازندران و همچنین دو عضو دختر و دو عضو پسر مجلس دانش‌آموزی استان پس از پایان رأی‌گیری دور دوم مشخص و ثبت شد.(ادامه)
شنیده‌ها حاکی از آن است که «سعید‌ خطیب‌زاده» معاون دفتر مطالعات وزارت امور خارجه قرار است به جای سید عباس موسوی عهده‌دار سخنگویی و ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه شود. چه کسی سخنگوی جدید وزارت خارجه می‌شود؟
شنیده‌ها حاکی از آن است که «سعید‌ خطیب‌زاده» معاون دفتر مطالعات وزارت امور خارجه قرار است به جای سید عباس موسوی عهده‌دار سخنگویی و ریاست مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه شود.(ادامه)
چرا نمایندگان سابق دوست دارند نفتی و دیپلمات شوند؟!
با پایان کار هر دوره مجلس یکی از دغدغه‌های نمایندگان راه نیافته به دور بعد، استخدام یا مسئولیت گرفتن در یکی از دستگاه‌های اجرایی است. در این میان، وزارت نفت و بعد از آن وزارت خارجه قبله آمال برخی نمایندگان است.(ادامه)
شمال نیوز : حسن قشقاوی نوشت: با سلام ، بنده در ماموریت خارج از کشور هستم و  به صورت لحظه ای در حال مقایسه ایران با مثلا کشوری مثلا مانند ایتالیا  در باره نحوه برخورد با کروناهستم . چند تفاوت مشهود  را بین ایران وایتالیا و سایر کشورهای غربی به صورت ذیل می بینم..... چند مقایسه کرونایی سفیر مازنی کشورمان در اسپانیا بین ایران و کشورهای غربی
شمال نیوز : حسن قشقاوی نوشت: با سلام ، بنده در ماموریت خارج از کشور هستم و به صورت لحظه ای در حال مقایسه ایران با مثلا کشوری مثلا مانند ایتالیا در باره نحوه برخورد با کروناهستم . چند تفاوت مشهود را بین ایران وایتالیا و سایر کشورهای غربی به صورت ذیل می بینم.....(ادامه)
شمال نیوز: سفیر جمهوری اسلامی در اسپانیا در پیامی رحلت آیت الله طبرسی را تسلیت گفت. دکتر قشقاوی رحلت آیت الله طبرسی را تسلیت گفت
شمال نیوز: سفیر جمهوری اسلامی در اسپانیا در پیامی رحلت آیت الله طبرسی را تسلیت گفت.(ادامه)
تبریک سفیر ایران در اسپانیا به نماینده جدید ولی فقیه در مازندران
(ادامه)
سفیر ایران در اسپانیا: درخشش در دنیا نیازمند دانش فنی است
سفیر ایران در اسپانیا گفت: اگر می‌خواهیم در منطقه و جهان با قدرت بدرخشیم باید اقتصادی قوی داشته باشیم و بدانیم سرمایه‌گذاری تنها به پول و سرمایه نیست بلکه تکنولوژی،دانش فنی ماشین‌آلات و تجهیزات است.(ادامه)
شمال نیوز: هیجدهمین اجلاسیه روسای اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه خزر صبح امروز دوشنبه در شهر ساحلی بابلسر مازندران با هدف بررسی ظرفیت های اقتصادی و تجاری کشورهای عضو آغاز به کار کرد.

هیجدهمین اجلاسیه روسای اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه خزر آغاز شد
شمال نیوز: هیجدهمین اجلاسیه روسای اتاق های بازرگانی کشورهای حاشیه خزر صبح امروز دوشنبه در شهر ساحلی بابلسر مازندران با هدف بررسی ظرفیت های اقتصادی و تجاری کشورهای عضو آغاز به کار کرد. (ادامه)
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد .... یک مازندرانی سخنگوی وزارت امور خارجه شد
شمال نیوز : وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حکمی سیدعباس موسوی را به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه منصوب کرد ....(ادامه)
انتخاب اعضای مجمع نمایندگان کارگری استان مازندران
انتخابات مجمع نمایندگان کارگری استان مازندران در سالن اجتماعات شعبه دوم تامین اجتماعی شهرستان ساری برگزار و اعضای اصلی و علی‌البدل این مجمع معرفی شدند.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر محمد توکلی برگزار شد (+ عکس)
پیکر محمد توکلی فرزند احمد توکلی صبح امروز از درب مسجد باقرالعلوم واقع در بلوار فرحزادی به سمت امامزاده عینعلی و زینعلی (ع) تشییع شد. (ادامه)
«سانچی» چگونه قلب یک ایران را سوزاند
فرض کنید پلاسکو در آب‌های چین می‌سوخت و یک نفتکش ایرانی در چهارراه استانبول، در قلب پایتخت طعمه‌ حریق می‌شد. نفتکش سانچی از حیث انسانی همان ساختمان پلاسکو است؛ فقط کمی‌ دورتر.(ادامه)
واکنش وزارت‌خارجه به‌برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای
شمال نیوز : سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، به برخی از گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای در مورد گزینه‌های معاونت اقتصادی و سیاسی وزارت‌خارجه واکنش نشان داد و آن‌ها را تکذیب کرد.(ادامه)
روایت نماینده اصولگرا از عکس‌ سلفی با موگرینی
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی می‌گوید نمایندگان از موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف خواسته‌اند تا شعار مرگ بر امریکا بدهد. (ادامه)
برگزاری راهپیمایی روز قدس در ۵۸ شهر مازندران/سخنران مراسم
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مراسم روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در ۵۸ شهر و بیش از ۴۰۰ روستای مازندران برگزار می‌شود. (ادامه)
شمال نیوز : معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق گفت: تاکنون هیچ زائر ایرانی در بین مجروحان این حادثه شناسایی نشده اما 11 افغانی ساکن ایران در بین مجروحان این حادثه شناسایی شده‌اند. او گفته: به احتمال زیاد 71 تن از ایرانی‌ها جزو شهدای این حادثه باشند..... آخرین آمار از شهدای ایرانی انفجار عراق +تصاویر
شمال نیوز : معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت در عراق گفت: تاکنون هیچ زائر ایرانی در بین مجروحان این حادثه شناسایی نشده اما 11 افغانی ساکن ایران در بین مجروحان این حادثه شناسایی شده‌اند. او گفته: به احتمال زیاد 71 تن از ایرانی‌ها جزو شهدای این حادثه باشند.....(ادامه)
شمال نیوز : ی گفت: سعودی ها پنج هزار پیکر بی جان را در ۲۰۰ کانتینر مظلومانه زیر آفتاب داغ مکه نگاه داشته بودند در حالی که این کانتینرها تنها می توانست تا چهار درجه هوا را سرد کند که..... ناگفته های رئیس سازمان حج و زیارت از فاجعه منا
شمال نیوز : ی گفت: سعودی ها پنج هزار پیکر بی جان را در ۲۰۰ کانتینر مظلومانه زیر آفتاب داغ مکه نگاه داشته بودند در حالی که این کانتینرها تنها می توانست تا چهار درجه هوا را سرد کند که.....(ادامه)
شمال نیوز: در ميانه جلسه پيامي بر روي موبايل آقاي قشقاوي آمد كه دست به دست ميان تيم مذاكره كننده ايران گشت و اندكي بعد ورقه‌اي A4 از خارج از اتاق به دست تيم مذاكره كننده عربستان رسيد. پيامي رهبري چگونه از نوشهر به اتاق مذاكره رسيد؟ (خبر)
شمال نیوز: در ميانه جلسه پيامي بر روي موبايل آقاي قشقاوي آمد كه دست به دست ميان تيم مذاكره كننده ايران گشت و اندكي بعد ورقه‌اي A4 از خارج از اتاق به دست تيم مذاكره كننده عربستان رسيد.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، علي اكبر صالحي به مثلث گفت احمدي‌نژاد به او توصيه كرده بود تا خودش را از مذاكرات كنار بكشد.
احمدي ن‍ژاد به من گفت خودت را كنار بكش
به گزارش شمال نیوز، علي اكبر صالحي به مثلث گفت احمدي‌نژاد به او توصيه كرده بود تا خودش را از مذاكرات كنار بكشد. (ادامه)
مشايی امروز در خيابان فاطمی چه می‌کرد؟! + تصاویر
رحیم مشايی كه از آخرين حضورش در انظار عمومی چند ماهی می گذرد امروز در حوالی میدان فاطمی دیده شده است.(ادامه)
شمال نیوز : در پی درگذشت پدر معاون وزیر امور خارجه ، نمایندگی این وزارتخانه در استان مازندران با صدور اطلاعیه ای این مصیبت را به آقای قشقاوی تسلیت گفت ..... نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران به قشقاوی تسلیت گفت
شمال نیوز : در پی درگذشت پدر معاون وزیر امور خارجه ، نمایندگی این وزارتخانه در استان مازندران با صدور اطلاعیه ای این مصیبت را به آقای قشقاوی تسلیت گفت .....(ادامه)
شمال نیوز: شب گذشته پدر حسن قشقاوی معاون کنسولی و پارلمانی وزیر خارجه کشورمان در بیمارستان به علت بیماری فوت کرد.
حسن قشقاوی عزادار شد / مراسم تشییع در بابل
شمال نیوز: شب گذشته پدر حسن قشقاوی معاون کنسولی و پارلمانی وزیر خارجه کشورمان در بیمارستان به علت بیماری فوت کرد. (ادامه)
ویزای عراق برای زائران لغو نمی‌شود
(ادامه)
مردم شیشه ماشین احمدی نژاد را شکستند
(ادامه)
آیا دومین سفیر خانم هم در راه است؟
(ادامه)
عربستان رکن آبادی را به اسرائیل تحویل داد
پایگاه پانوراما الشرق الاوسط در گزارشی پیرامون سرنوشت سفیر سابق ایران در بیروت نوشت که خبرهای انتشار یافته حاکی از آن است که عربستان غضنفر رکن آبادی را تحویل رژیم صهیونیستی داده است.(ادامه)
شمال نیوز: 
طی حکمی از سوی دکتر قشقاوی معاونت کنسولی،مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه، علیرضا قنبری به سمت ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه مازندران منصوب شد . رئیس جدید دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی دکتر قشقاوی معاونت کنسولی،مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه، علیرضا قنبری به سمت ریاست نمایندگی وزارت امور خارجه مازندران منصوب شد .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.