.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رکن‌آبادی قطعا در منا زنده دیده شده است
(ادامه)
۹ سخنگوی وزارت خارجه ایران
روز چهارشنبه ششم آبان ماه بود که از حسین جابرانصاری مدیرکل خاورمیانه عربی و شمال آفریقای وزارت خارجه به عنوان دیگر گزینه تصدی این سمت نام برده شد(ادامه)
نشریه ای که نماینده دلواپس به ظریف نشان داد
(ادامه)
رکن آبادی بالاخره کجاست؟
هیچ مقام رسمی در ایران تاکنون سخنی از جان باختن غضنفر رکن‌آبادی، سفیر سابق ایران در لبنان در جریان حادثه منا به میان نیاورده است. نام او در میان جان‌باختگان نیز نیست. سرنوشت رکن‌آبادی که یکی از دیپلمات‌های برجسته ایران است که به مدت ٦‌سال مسئولیت سفارت ایران در لبنان را بر عهده داشت، همچنان در‌ هاله‌ای از ابهام باقی مانده است.(ادامه)
گمشدهِ معروفِ ایران در منا، زنده دیده شد
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آقای رکن‌آبادی در حالی که در قید حیات بوده، با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است. (ادامه)
ظریف: رکن آبادی همچنان مفقود است
(ادامه)
معلمان بازداشتی در امارات آزاد شدند
حسن قشقاوی معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان جمعه شب از آزاد شدن معلمان بازداشتی کشورمان در امارات خبر داد. (ادامه)
شناسایی جنازه 2 ایرانی در سردخانه پاکستانی
وی در ادامه با بیان اینکه در مجموع تماس‌ها چه در قالب مذاکرات تلفنی و چه در قالب فعالیت‌های گروهی ادامه دارد، افزود: خوشبختانه وقفه‌ای در این همکاری‌ها ایجاد نشده و بازگشت اجساد قربانیان حادثه منا به ایران حاصل این همکاری‌هاست.(ادامه)
احتمال ربودن سفیر سابق ایران در عربستان
حسن قشقاوی با بیان اینکه موضوع ربایش رکن‌آبادی تنها در حد گمانه‌زنی است، گفت: به نظر شخصی من، شرایط در آن زمان به گونه‌ای نبود که افراد توسط برخی‌ها ربوده شوند، چون امکان کشته شدن خود رباینده نیز در آن حادثه وجود داشت.(ادامه)
جانباختگان حادثه منا فردا تشییع می شوند
(ادامه)
در کمیسیون برجام مجلس چه گذشته است؟
"کمیسیون برجام مجلس" برای بررسی آنچه در وین بین ایران و ۱+۵ مقرر شده، درحالی کار خود را شروع کرده و پیش رفته که هنوز هم بین مجلس و دولت برای صلاحیت بررسی برجام توسط نمایندگان مردم اختلاف است. با این همه پس از اظهارات علنی رهبری که صلاح نیست مجلس از بررسی برجام کنار گذاشته شود، این جدل ها فروکش کرد. (ادامه)
شمال نیوز : جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت:  براساس آن قانون تمام کسانی که بیش از 8 سال غیبت داشتند، می‌توانستند برای خرید خدمت سربازی اقدام کنند و در مرحله دوم هم، افرادی که جا مانده‌اند احتمالاً.... خرید سربازی از پایان شهریور مجددا آغاز می شود
شمال نیوز : جانشین اداره کل منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: براساس آن قانون تمام کسانی که بیش از 8 سال غیبت داشتند، می‌توانستند برای خرید خدمت سربازی اقدام کنند و در مرحله دوم هم، افرادی که جا مانده‌اند احتمالاً....(ادامه)
خرید سربازی از پایان شهریور مجددا آغاز می شود
سردار موسی کمالی گفت: افرادی که از خرید سربازی جا مانده اند احتمالاً از آخر شهریورماه امسال مجدداً برای ثبت نام فرصت خواهند یافت. (ادامه)
تصاویر/مراسم ختم مادر همسر تخت‌ روانچی
مراسم سومین روز درگذشت مادر همسر مجید تخت روانچی، عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با حضور شخصیت‌های مختلف در مسجد جامع شهرک غرب تهران برگزار شد.(ادامه)
شرط برقراری مجدد سفرهای عمره
(ادامه)
واکنش ایران به حکم دو مامور متجاوز سعودی
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت اعلام کرد: حکم عربستان برای دو مامور فرودگاه جده نهایی نبوده و قرار است تا چند روز دیگر دادگاه دیگری برگزار شود. (ادامه)
درخواست مجازات اعدام برای دو پلیس خاطی سعودی از سوی دادستان جده
معاون وزیر امور خارجه گفت: در جلسه محاکمه دو مامور پلیس خاطی سعودی که مرتکب تعرض به دو نوجوان ایرانی در جده شده بودند، دادستان جده در کیفرخواست خود، " مجازات اعدام " را با استناد به شرع و قانون برای این دو متهم خواستار شد. (ادامه)
ظریف به مجلس می‌رود
وزیر امور خارجه و معاونش برای ارایه گزارش درباره آخرین تحولات در مذاکرات هسته‌ای روز یکشنبه به مجلس می‌روند.(ادامه)
تکذیب‌ خودکشی‌ یکی از قربانیان حادثه‌ جده
(ادامه)
تکذیب خبر خودکشی یکی از دو عمره گزار
(ادامه)
توضیحات معاون وزیر خارجه در خصوص تجاوز به دو جوان ایرانی
خوشبختانه در این جور مواقع وزارت خانه بسیار دقیق و به موفق عمل می کند یعنی بلافاصله که ما از ماجرا مطلع شدیم مسئول کنسول گری سر کنسولگری ما در جده آقای ملا عباسی در صحنه میدانی حاضر شد و بعد هم خود سرکنسول وارد صحنه شد، دولت عربستان هم همکاری لازم را در این زمینه انجام داد. (ادامه)
آغاز نشست غیرعلنی مجلس با حضور ظریف
(ادامه)
خبر خوش «لغو ویزا» تا نوروز اعلام می‌شود؟
پیشنهادی لغو و تسهیل صدور ویزای ایران به هیات دولت داده شد و قرار بود خبرهای خوش اواخر سال 92 اعلام شود، اما بررسی طرح در کمسیون‌های تخصصی نزدیک به یک‌ سال است که طول کشیده(ادامه)
ظریف در مجلس حضور یافت
(ادامه)
محمدرضا زمانی درمزاری ضرورت عذر خواهی رسمی دولت از مردم(يادداشت)
محمدرضا زمانی درمزاری (ادامه)
مهم‌ترین عناوین خبری روزنامه‌های امروز
(ادامه)
فهرست همکاران پشت پرده زنجانی
(ادامه)
قشقاوی: مذاکرات نفس‌گیر شده است
(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی جواد عیسی نیا،مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران، علی حدادیان بعنوان دستیار و مشاور اقتصادی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران منصوب شد . مشاور اقتصادی نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران منصوب شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی جواد عیسی نیا،مسئول دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران، علی حدادیان بعنوان دستیار و مشاور اقتصادی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران منصوب شد . (ادامه)
آخرین وضعیت مرزبانان ایرانی ربوده شده
معاون کنسولی، امور مجلس و ایرانیان وزیر امور خارجه در مورد آخرین وضعیت مرزبانان ایرانی ربوده شده تصریح کرد: این سربازان افتخار ملی و حافظان ملی ما هستند که دور از خانواده حفظ حریم امنیت ما را می‌کنند، قلب افکار عمومی ما برای این قشر می‌تپد و خواستار این هستند که سالم به خانواده خود برگردند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.