.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: مصوبه مربوط به استفاده از پالایش شکن‌ها مخاطب عمومی ندارد و برداشت‌های صورت گرفته در این باره نادرست است. مصوبه ممنوعیت استفاده از فیلترشکن‌ها شامل چه کسانی می‌شود؟
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: مصوبه مربوط به استفاده از پالایش شکن‌ها مخاطب عمومی ندارد و برداشت‌های صورت گرفته در این باره نادرست است.(ادامه)
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد. قالی‌باف رئیس جمهور بهتری از رئیسی نمی‌شد/ بسیاری از خانواده‌ها نمی‌توانند گوشت بخورند/ وزیر اقتصاد ارزش ارز را نمی‌فهمد
شمال نیوز : مصطفی هاشمی طبا عناصر به کار گرفته شده در دولت سیزدهم را کارآمد نمی‌داند و نقد صریحی به عملکرد مجلسی‌ها دارد.(ادامه)
دولت خلاف وعده‏‌های پیشین‏‌اش اجازه افزایش قیمت اینترنت را به شرکت‌‏های انحصاری توزیع‏‌کننده اینترنت داد. افزایش تعرفه‌های اینترنت در ایران در حالی رخ داده که چنین امری در کشور‌های پیشرفته به‌صورت معکوس اعمال می‌شود ....(خبر)
(ادامه)
آیت‌الله جوادی آملی به رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلتر شکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست. انتقاد فنی آیت‌الله جوادی آملی از فیلترینگ و فروش فیلترشکن!
آیت‌الله جوادی آملی به رئیس مرکز ملی فضای مجازی گفت: اینکه هم فضای مجازی بسته شود و هم فیلتر شکن فروخته شود با اخلاق سازگار نیست.(ادامه)
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:از قوه قضائیه و «هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان» می‌خواهم ادعای فیلترشکن فروشی را بررسی کنند تا معلوم شود چه کسانی پشت مافیای فیلترشکن فروشی پنهان می‌شوند. واکنش وزیر ارتباطات به ادعای مافیای فیلترشکن فروشی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:از قوه قضائیه و «هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان» می‌خواهم ادعای فیلترشکن فروشی را بررسی کنند تا معلوم شود چه کسانی پشت مافیای فیلترشکن فروشی پنهان می‌شوند.(ادامه)
قرار است به همه اعضای کاروان تیم‌های عربستانی که به ایران می‌آیند سیمکارت‌ بدون فیلتر بدهند. دیگر لازم نیست رونالدو برای تماس با خانواده‌اش به دنبال تهیه فیلترشکن در ایران باشد! اهدای سیمکارت بدون فیلتر به رونالدو در ایران!
قرار است به همه اعضای کاروان تیم‌های عربستانی که به ایران می‌آیند سیمکارت‌ بدون فیلتر بدهند. دیگر لازم نیست رونالدو برای تماس با خانواده‌اش به دنبال تهیه فیلترشکن در ایران باشد!(ادامه)
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر درآمد چند میلیاردی ناشی از فیلترشکن واکنش نشان داد. واکنش وزارت ارتباطات درباره چندمیلیاردی از فیلترشکن‌ها
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به اظهارات عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مبنی بر درآمد چند میلیاردی ناشی از فیلترشکن واکنش نشان داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۱۶ اردیبهشت
بررسی سفر رئیس جمهور کشورمان به سوریه که فصل تازه‌ای را در میدان دیپلماسی رقم زد بخشی از تیتر روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
عکس/ وَر رفتن یک نماینده با فیلترشکن گوشی موبایلش
تصویری از تلاش یک نماینده مجلس برای اتصال به فیلترشکن گوشی تلفن همراهش در فضای مجازی پربازدید شده است. ...(ادامه)
وزیر ارتباطات گفت: فردا پنجشنبه اینترنت در محدوده حوزه‌های برگزاری کنکور با اطلاع قبلی به ساکنان آن مناطق قطع می‌شود. قطع اینترنت‌های همراه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در محدوده‌های برگزاری کنکور
وزیر ارتباطات گفت: فردا پنجشنبه اینترنت در محدوده حوزه‌های برگزاری کنکور با اطلاع قبلی به ساکنان آن مناطق قطع می‌شود.(ادامه)
بنا به گزارش کاربران فضای مجازی از دقایقی قبل سرویس گوگل پلی بعد از مدتها مسدودیت در دسترس قرار گرفته است.

گوگل پلی رفع فیلتر شد؟ / رفع فیلتر اینستاگرام در برخی از نقاط ایران!
بنا به گزارش کاربران فضای مجازی از دقایقی قبل سرویس گوگل پلی بعد از مدتها مسدودیت در دسترس قرار گرفته است. (ادامه)
پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز از آغاز اعتراضات در ایران و قطعی سراسری اینترنت، برخی کاربران از دسترسی به پلتفرم اینستاگرام بدون اتصال به فیلترشکن در داخل کشور خبر داده‌اند. اینستاگرام رفع فیلتر شد؟
پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز از آغاز اعتراضات در ایران و قطعی سراسری اینترنت، برخی کاربران از دسترسی به پلتفرم اینستاگرام بدون اتصال به فیلترشکن در داخل کشور خبر داده‌اند.(ادامه)
برخی از کاربران اینستاگرام در جغرافیای ایران عصر امروز از دسترسی به این شبکه اجتماعی بدون نیاز به فیلترشکن خبر دادند. اما آیا اینستاگرام پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز رفع فیلتر شده است؟ فیلترینگ اینستاگرام رفع شد؟
برخی از کاربران اینستاگرام در جغرافیای ایران عصر امروز از دسترسی به این شبکه اجتماعی بدون نیاز به فیلترشکن خبر دادند. اما آیا اینستاگرام پس از گذشت حدود ۱۰۰ روز رفع فیلتر شده است؟(ادامه)
آیا پیامک موساد به مردم ایران برای جذب جاسوس صحت دارد؟
سایت‌های شرط‌بندی، پیام‌های تبلیغاتی، فیلترشکن‌ها و بازی‌های آنلاین از بسترهای جذب جاسوس برای موساد هستند.(ادامه)
واتساپ برای برخی کاربران رفع فیلتر شد!
پیام‌رسان واتساپ برای برخی کاربران رفع فیلتر شده است.(ادامه)
شبکه اجتماعی لینکدین که در روزهای گذشته با محدودیت روبرو شده بود، امروز بار دیگر در دسترس قرار گرفت. یک شبکه اجتماعی رفع فیلتر شد
شبکه اجتماعی لینکدین که در روزهای گذشته با محدودیت روبرو شده بود، امروز بار دیگر در دسترس قرار گرفت.(ادامه)
تکذیب رسمی شایعه رفع فیلتر «واتس‌آپ»!
درحالی که از صبح امروز تعدادی از کاربران بر روی تعدادی از اپراتورها به واتساپ دسترسی داشتند ، وزارت ارتباطات در پیامی کوتاه به دیجیاتو این خبر را تکذیب کرده است.(ادامه)
سید محمدرضا رضازاده، استاندار اسبق فارس و همسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره شرکت دانش بنیان فرزندش توضیحاتی ارائه داد. توضیحات همسر خزعلی درباره فرزندش
سید محمدرضا رضازاده، استاندار اسبق فارس و همسر انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور درباره شرکت دانش بنیان فرزندش توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
تصویر موبایل یک نماینده مجلس خبرساز شد+عکس
نماینده مجلس در حال باز کردن فیلترشکن روی موبایلش(ادامه)
رئیس جمهور سابق گفت: خودتان از فیلترشکن استفاده می کنید و به فضاهایی می روید که خودتان فیلتر کرده اید! خنده دار است. آینده این خواهد شد. شما جلوی آن می ایستید؟ چرا؟ این همه فیلتر کردید چه شد؟ / مگر مي توانيد با ۸۰ ميليون جمعيت مقابله كنيد؟
رئیس جمهور سابق گفت: خودتان از فیلترشکن استفاده می کنید و به فضاهایی می روید که خودتان فیلتر کرده اید! خنده دار است. آینده این خواهد شد. شما جلوی آن می ایستید؟ چرا؟(ادامه)
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. 
احمدی نژاد: ایران و آمریکا می توانند تقابل 40 ساله را به تعامل و همکاری مبدل کنند
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. (ادامه)
آذری‌جهرمی: فیلترینگ کیفیت اینترنت پایین آورده است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حال شبکه اینترنت کشور به صورت عمومی خوب است، اما فیلترینگ تاثیر سویی بر کیفیت آن دارد.(ادامه)
محمود احمدی نژاد تأکید کرد که از سخنان و عملکردش در دو دوره ریاست جمهوری پشیمان نیست. او در واکنش به گزارش ها درباره تلاش او برای ملاقات با رهبری برای شرکت در انتخابات هم گفت: متأسفانه رسانه ها نظرات خودشان را منتشر می کنند بدون این که دنبال سند باشند.



از حرف‌ها و عملکردم در دوره ریاست جمهوری پشیمان نیستم؛ هر کاری هم کردم از آن دفاع می‌کنم / ۱۱ سال از اتفاقات سال ۸۸ گذشته؛ باید به فکر مسائل امروز باشیم / درمورد فیلتر توئیتر در زمان من، یادم نمی‌آید/ فرقی بین بایدن و ترامپ نیست (خبر)
محمود احمدی نژاد تأکید کرد که از سخنان و عملکردش در دو دوره ریاست جمهوری پشیمان نیست. او در واکنش به گزارش ها درباره تلاش او برای ملاقات با رهبری برای شرکت در انتخابات هم گفت: متأسفانه رسانه ها نظرات خودشان را منتشر می کنند بدون این که دنبال سند باشند. (ادامه)
پلتفرم‌ها در صورت ایجاد مسائل فرهنگی و امنیتی فیلتر می‌شوند / توییتر در حوادث ۸۸، مداخله آشکار داشت / طبیعی بود که با تلگرام برخورد شود؛ این پیام رسان قول‌هایی داده بود اما همکاری نکرد / هدفمان از ایجاد پوسته های تلگرام این بود که مردم از تلگرام پالایش شده استفاده کنند / عضویت مسئولان در شبکه های فیلتر شده ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: یک پژوهشگر حوزه رسانه با انتقاد از طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی تاکید کرد: در این طرح، همه رسانه‌های اجتماعی باید ... احتمال مسدود شدن همه پلتفرم‌های خارجی
شمال نیوز: یک پژوهشگر حوزه رسانه با انتقاد از طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی تاکید کرد: در این طرح، همه رسانه‌های اجتماعی باید ...(ادامه)
مصرف اینترنت خود را در ۸ گام کاهش دهید
اگر شما هم مانند بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از مصرف بالای اینترنت‌تان رنج می‌برید با ما همراه باشید. (ادامه)
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: من فکر می‌کنم در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود. در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود
احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: من فکر می‌کنم در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود. (ادامه)
نسخه‌های فارسی تلگرام در حالی پس از فیلترینگ این پیام‌رسان مشغول فعالیت بودند که ظاهرا اکنون گوگل‌پلی به دلایل امنیتی این برنامه‌ها را از فروشگاه خود حذف کرده است. دلیل حذف تلگرام‌های فارسی چه بود؟
نسخه‌های فارسی تلگرام در حالی پس از فیلترینگ این پیام‌رسان مشغول فعالیت بودند که ظاهرا اکنون گوگل‌پلی به دلایل امنیتی این برنامه‌ها را از فروشگاه خود حذف کرده است.(ادامه)
هاتگرام و طلاگرام امروز فیلتر می‌شوند؟
در حالی که پس از اعتراض به فعالیت نسخه‌های فارسی تلگرام، اعلام شد که این اپلیکیشن‌ها تا نیمه شهریورماه فرصت دارند به پیام‌رسان‌های کاملا بومی تبدیل شوند، اکنون که این موعد سر رسیده، به نظر می‌رسد هنوز امکان تفکیک این نسخه‌ها از تلگرام اصلی فراهم نشده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.457 seconds.