.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیا تلگرام طلایی و هاتگرام فیلتر می‌شوند؟
(ادامه)
ویژگی‌های دو پیام‌رسان خارجی جایگزین احتمالی تلگرام
خبرها از احتمال جایگزینی دو پیام رسان خارجی جدید به نام سیگنال و دیالوگ به جای تلگرام حکایت دارند.(ادامه)
30 میلیون کاربر فیلترینگ تلگرام را دور می‌زنند
تعداد ۳۰ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از طریق فیلترشکن‌های هاتگرام و تلگرام طلایی، فیلتر تلگرام را دور می‌زنند. 30 میلیون کاربر فیلترینگ تلگرام را دور می‌زنند(ادامه)
تلگرام خطرناک‌تر می‌شود
بررسی سند منتشر شده توسط تلگرام به نام «تلگرام شبکه باز» یا Telegram open network نشان از آن دارد دسترسی بی‌حد و حصر و فعالیت در محیط دارک وب فضای مجازی است.(ادامه)
معایب استفاده از فیلترشکن (vpn) چیست؟
استفاده از فیلترشکن یا همان vpn ها در سراسر جهان بیش از گذشته رواج یافته است در حالی که استفاده از آنها معایب بسیار زیادی دارد.(ادامه)
پیام‌رسان‌های داخلی ۱۰.۵ میلیون کاربر فعال دارند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حال حاضر ۱۰.۵ میلیون مشترک پیام‌رسان‌های داخلی را به صورت فعال نصب کرده‌اند و این آمار نیز در حال افزایش است.(ادامه)
خطر فیلترشکن‌ها بیشتر از تلگرام است
(ادامه)
خبرنگاری درباره موضع قوه قضاییه درباره وحدت ملی سئوال کرد. سخنگوی قوه قضاییه گفت: حول محور انقلاب کسی اختلاف ندارد و همه وحدت نظر داریم.

واکنش‌ محسنی‌اژه‌ای به شکنجه مشایی در زندان، فیلترتلگرام و.../ ماجرای تخریب ویلای یکی از وزرا چه بود؟ / موضع قوه‌قضاییه درباره وحدت ملی(خبر)
خبرنگاری درباره موضع قوه قضاییه درباره وحدت ملی سئوال کرد. سخنگوی قوه قضاییه گفت: حول محور انقلاب کسی اختلاف ندارد و همه وحدت نظر داریم. (ادامه)
دامی که فیلترشکن‌ها پهن کرده‌اند
با مسدود شدن اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام، بازار فیلترشکن‌ها و برنامه‌هایی که مدعی هستند بدون فیلترشکن می‌توانند به تلگرام متصل شوند، رونق گرفته و بسیاری از هکرها با قرار دادن برنامه‌های مخرب در این فایل‌ها، اقدام به نصب بدافزارها روی سیستم کاربران می‌کنند.(ادامه)
سکه سقوط می‌کند؟
برخی تحلیل‌گران معتقدند قیمت‌های کنونی دلار و سکه حبابی است و لذا از این پس سرمایه‌گذاری در این دو حوزه ریسک بالایی خواهد داشت؛ در این بین بازیگران بورس ممکن است برنده نهایی باشند و شاید به همین دلیل است که شاخص بازده نقدی بورس در روزی که پیش‌فروش سکه متوقف و قیمت دلار قاچاق کاهشی شد، ۳۱۵ واحد رشد کرد.(ادامه)
بازار داغ و دروغین تلگرام بدون فیلتر!
(ادامه)
شمال نیوز : تمامی ارائه دهندگان خدمات دسترسی به اینترنت کشور خصوصاً شرکت ارتباطات زیر ساخت و اپراتور‌های تلفن و دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطات ثابت مکلف­ هستند از تاریخ ۹۷/۰۲/۱۰ نسبت به اعمال مسدودسازی کامل وب سایت و اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام اقدام نمایند..... دستور مسدودسازی «تلگرام» صادر شد
شمال نیوز : تمامی ارائه دهندگان خدمات دسترسی به اینترنت کشور خصوصاً شرکت ارتباطات زیر ساخت و اپراتور‌های تلفن و دارندگان پروانه ارائه خدمات ارتباطات ثابت مکلف­ هستند از تاریخ ۹۷/۰۲/۱۰ نسبت به اعمال مسدودسازی کامل وب سایت و اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام اقدام نمایند.....(ادامه)
تلگرام از دسترس خارج شد
تلگرام از صبح امروز ۹ اردیبهشت از دسترس خارج شده است.(ادامه)
اختلال یک‌ساعته در تلگرام برطرف شد
اختلال پیام‌رسان «تلگرام» که از حدود ساعت ۷ صبح امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین)، بر روی سیستم‌عامل‌های مختلف آغاز شده بود، یک ساعت بعد رفع شد.(ادامه)
بیانیه وزارت ارتباطات درباره فیلترینگ تلگرام
روابط عمومی وزارت ارتباطات پیرو اخباری که به نقل از وزیر ارتباطات در فضای مجازی دست به دست می‌شود، اطلاعیه صادر کرد.(ادامه)
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان از چهره‌هایی است که در سال‌های اخیر همواره نامش به عنوان یکی از اثرگذارترین چهره‌ها و مقامات ایرانی مطرح بوده است.
موبایلم هنگام مذاکرات مثل اتو داغ می‌شد/ رابطه‌ام با رهبر انقلاب، مرید و مرادی است/ ارتباط بسیار نزدیکی با سردار سلیمانی داشته و دارم(خبر)
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان از چهره‌هایی است که در سال‌های اخیر همواره نامش به عنوان یکی از اثرگذارترین چهره‌ها و مقامات ایرانی مطرح بوده است. (ادامه)
کاربران و رفع فیلترینگ تلگرام(بخوانيد)
(ادامه)
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند..... گفتگوی طنز با ظریف: دیپلمات های خارجی فسنجان ما را دوست دارند
شمال نیوز : عمولا كباب‌هاي ما را خيلي دوست دارند. خورشت فسنجان ما را خيلي دوست دارند. مخلفاتي كه ما استفاده مي كنيم مثل حليم‌بادمجان و ماست و خيار را دوست دارند.....(ادامه)
نظارت مستمر پلیس بر عملکرد کافی‌نت ها
رئيس پليس تهران بزرگ صبح امروز با اشاره به اجرای طرح امنيت و آرامش در محلات شهر تهران از نظارت مستمر پليس بر عملکرد کافی نت‌ها و برخورد با واحدهای صنفی متخلف و پلمپ آنها خبر داد.(ادامه)
راه‌هایی برای خلاصی از هنگ کردن گوشی
اصطلاح هنگ کردن این روزها برای انبوه جمعیت دارندگان گوشی‌های هوشمند تلفن همراه، امری آشنا بوده و رهایی از این مشکل دغدغه‌ای همه‌گیر شده است؛ اما با رعایت برخی نکات می‌توان تا حد زیادی جلوی این مشکل را گرفت.(ادامه)
دلیل اختلال در «تلگرام»
اختلالات موجود در نرم افزار پیام رسان تلگرام، تنها به دلیل انجام برخی اصلاحات فنی این نرم افزار در ایران از سوی شرکت سازنده به منظور جلوگیری از سوء استفاده برخی کاربران است.(ادامه)
پرونده مدلینگ‌های زیرزمینی روی میز پلیس
١١٠ زن و مرد مدلینگ در آخرین عملیات سپاه پاسداران استان بوشهر دستگیر شدند(ادامه)
احمدی‌مقدم: با احمدی‌نژاد نسبتی ندارم
سردار احمدی مقدم، درحالی جایش را به سردار اشتری می دهد که در مدت ۱۰ سال فرماندهی، اظهارنظرهای مهمی درباره موضوعات مختلف داشته است.(ادامه)
راه‌ های مقابله با هنگ کردن گوشی
افزایش استفاده از گوشی‌های هوشمند طی سالهای اخیر موجب شده است در موارد متعدد کاربران با مشکل هنگ کردن گوشی مواجه شوند.(ادامه)
چرا بعضی از پسرها آرایش می‌کنند ؟
در روز روشن نقش پرنیان صد قلم رنگ بر چهره برخی جوانان اصفهانی خودنمایی می‌کند و قامت خیابان‌های اصلی شهر به صحنه جولان پسرانی تبدیل شده که هر روز با رصد جدیدترین مدل‌های آرایش سوپراستارها، ساعت‌ها زمان خود را برای آرایش صورت و پیرایش مو در مقابل آیینه می‌گذرانند.(ادامه)
استفاده 69 درصد جوانان از فیلترشکن
رییس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نتایج پیمایش ملی ارزش‌ها و نگرش‌های جوانان درباره استفاده از اینترنت گفت: طبق نتایج این تحقیق 67.4 درصد از جوانان از اینترنت استفاده می‌کنند که 19.1 درصد آنان برای چت، 15.3 درصد به منظور ارتباط با شبکه‌های اجتماعی، 15.2 درصد برای سرگرمی و بازی و 10.4 درصد برای تحقیق و پژوهش‌های علمی از اینترنت بهره می‌برند.(ادامه)
ناگفته های وزیر سابق از خانه نشینی احمدی نژاد
خانه نشینی، اولین اشتباه ایشان (احمدی نژاد) بود که به نظر من لطمه بزرگی به ایشان زد. در آن زمان مسئولین گروه - گروه به دیدار ایشان می‌رفتند. ما گروهی از دولت به دیدار ایشان رفتیم و من آنجا خطاب به ایشان گفتم مردم به شما به خاطر دو شعار رای دادند. یکی ساده زیستی و شعارهای شهید رجایی و دیگری همراه بودن با ولایت. (ادامه)
ثبت ازدواج‌های یک ساعته با 50 هزار تومان!
شاید باورتان نشود ! اما در همین کشور خودمان می‌شود با مراجعه به یک سایت به عنوان متقاضی «ازدواج یک ساعته» ثبت نام کرد، عجیب‌تر اینکه وقتی به سایت مراجعه می‌کنید با عباراتی مثل این در خوداظهاری برخی از زنانی که پیشتر ثبت‌نام کرده‌اند مواجه می‌شوید: خانم 39 ساله، عالی، رنگ پوست سفید، سالم، با تناسب اندام عالی و جذاب، با قد... و وزن...(ادامه)
موافقت دولتی‌های شورا با فیلترینگ
(ادامه)
شمال نیوز: اين آقاي وزير فردي متدين است و ضد ولايت فقيه نيست و يک روزي در وزارت خارجه به اين نظام خدمت مي‌کرده است، من نمي‌دانم اينها وقتي پير مي‌شوند چرا اين حال را پيدا مي‌کنند و به چهار قدمي چاله مرگ که مي‌رسند اين حرف‌ها را مي‌زنند.

 وزیری که پایش لب‌گور است می‌خواهد فیلترشکن باشد/ فیس‌بوک شربت سکنجبین زهرآلود است
شمال نیوز: اين آقاي وزير فردي متدين است و ضد ولايت فقيه نيست و يک روزي در وزارت خارجه به اين نظام خدمت مي‌کرده است، من نمي‌دانم اينها وقتي پير مي‌شوند چرا اين حال را پيدا مي‌کنند و به چهار قدمي چاله مرگ که مي‌رسند اين حرف‌ها را مي‌زنند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.