.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یکی از مراجع تقلید خطاب به فرمانده انتظامی کشور گفت: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید، به امیدخدا با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم. آیت‌الله مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
یکی از مراجع تقلید خطاب به فرمانده انتظامی کشور گفت: عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می کشید، خصوصا این طرح نور را که همت کردید، به امیدخدا با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، اینها اصول است، سست نشوید و محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.(ادامه)
فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد. ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد. ادعای دختر ابراهیم رئیسی درباره حقوق ماهانه پدرش
فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
بر اساس اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی، یک پزشک خانم اقدام به خودکشی کرد و جان سپرد. خودکشی سریالی پزشکان
بر اساس اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی، یک پزشک خانم اقدام به خودکشی کرد و جان سپرد.(ادامه)
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت. عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
معصومه حائری، همسر سید مصطفی خمینی و عروس خانواده امام خمینی درگذشت. همسر سیدمصطفی خمینی درگذشت
معصومه حائری، همسر سید مصطفی خمینی و عروس خانواده امام خمینی درگذشت.(ادامه)
مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند. فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند.(ادامه)
مرد جوانی که پس از بازگشت سرزده به خانه‌اش و مواجهه با مردی غریبه او را به قتل رسانده و همسرش را مجروح کرده بود عنوان کرد، اگر مقتول ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز هم او را می‌کشد. متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم
مرد جوانی که پس از بازگشت سرزده به خانه‌اش و مواجهه با مردی غریبه او را به قتل رسانده و همسرش را مجروح کرده بود عنوان کرد، اگر مقتول ۱۰ بار دیگر هم زنده شود باز هم او را می‌کشد.(ادامه)
مرد میانسال که پس از قتل همسرش دو روز جسد را زیر تخت‌خواب فرزندش مخفی کرده بود، به اداره آگاهی رفت و ناپدید شدن او را گزارش کرد. مخفی کردن جسد مادر زیر تخت فرزند
مرد میانسال که پس از قتل همسرش دو روز جسد را زیر تخت‌خواب فرزندش مخفی کرده بود، به اداره آگاهی رفت و ناپدید شدن او را گزارش کرد.(ادامه)
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود. اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.(ادامه)
نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه قانون کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید حداکثر تا شهریور ماه اجرایی شود، گفت:آیین‌نامه‌های اجرایی این طرح باید تدوین شود تا در نیمه اول سال جاری (۱۴۰۳) اجرایی شود. قانون کاهش مدت سربازی تا شهریور ماه اجرایی می‌شود
نماینده نجف‌آباد در مجلس با بیان اینکه قانون کاهش دوره سربازی و تعیین تکلیف مشمولان غایب باید حداکثر تا شهریور ماه اجرایی شود، گفت:آیین‌نامه‌های اجرایی این طرح باید تدوین شود تا در نیمه اول سال جاری (۱۴۰۳) اجرایی شود.(ادامه)
عکس | بوسه اسماعیل هنیه بر سر همسرش پس از اعلام خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش
در حمله دو روز گذشته ارتش اسرائیل به اردوگاه الشاطئ در شهر غزه، 3 فرزند و 3 نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند. بر همین اساس، ام عبدالسلام، همسر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس چند روز مانده به عید بر اثر بیماری در بیمارستان بستری بود و هنیه امروز به ملاقات او رفت و خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش را به اطلاع او رساند. همسر هنیه پس از شنیدن این خبر شکر خدا را به جا آورد، وضو گرفت و دو رکعت نماز شکر به جا آورد و این عکس از اسماعیل هنیه و همسرش گرفته شد. ام عبدالسلام علاوه بر فرزندان شهید خانواده، قبلا با دو نوه و یکی از برادران، همسر برادر و همینطور نوه‌های برادر دیگرش که به شهادت رسیده بودند وداع کرده بود./نورنیوز(ادامه)
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند. ارزیابی تاثیر شهادت فرزندان هنیه بر مذاکرات فلسطینی‌ها
رسانه های اسراییلی تاثیر شهادت اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» بر تحولات غزه را مورد بررسی قرار داده‌اند.(ادامه)
شبکه الجزیره از شهادت ۳ پسر و تعدادی از نوه‌های اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در بمباران ارتش اشغالگر در غزه خبر داد. شهادت ۳ فرزند و تعدادی از نوه‌های اسماعیل هنیه در غزه
شبکه الجزیره از شهادت ۳ پسر و تعدادی از نوه‌های اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در بمباران ارتش اشغالگر در غزه خبر داد.(ادامه)
رژیم صهیونیستی خودروی حامل فرزندان و نوه‌های رییس دفتر سیاسی حماس را هدف قرار داد که به دنبال این جنایت ۶ تَن از اعضای خانواده اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند.


شهادت ۳ فرزند و ۳ نوه «اسماعیل هنیه» در غزه /لحظه مطلع‌شدن هنیه از شهادت فرزندانش و واکنش او + (ویدئو)
رژیم صهیونیستی خودروی حامل فرزندان و نوه‌های رییس دفتر سیاسی حماس را هدف قرار داد که به دنبال این جنایت ۶ تَن از اعضای خانواده اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند. (ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
سکوت برای رضا که عاشق زندگی بود
مراسم تشییع پیکر زنده یاد رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون با حضور مردم و هنرمندان برگزار شد.(ادامه)
تصاویری از ۲ فرزند رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران
به گزارش شمال نیوز ؛ نماز عبادی-سیاسی جمعه تهران امروز جمعه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در دانشگاه تهران برگزار شد. (ادامه)
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید. مراسم عروسی متفاوت فرزند رهبر معظم انقلاب / از انگشتره نقره با نگین عقیق تا خانه 70 متری!
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
پیرترین مرد جهان و از اهالی ونزوئلا دیروز در ۱۱۴ سالگی از دنیا رفت. پیرترین مرد جهان در ۱۱۴ سالگی درگذشت
پیرترین مرد جهان و از اهالی ونزوئلا دیروز در ۱۱۴ سالگی از دنیا رفت.(ادامه)
فرزند شهید سردار محمد رضا زاهدی گفت: لحظه افطار خبر شهادت پدرم را از رسانه‌ها مطلع شدم؛ 
فیلم/ اولین واکنش فرزند شهید زاهدی به شهادت پدرش
فرزند شهید سردار محمد رضا زاهدی گفت: لحظه افطار خبر شهادت پدرم را از رسانه‌ها مطلع شدم؛ (ادامه)
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد. احمدی‌نژاد با تیم جدیدش جلسات محرمانه دارد /قالیباف نباید درباره فرزندانش سکوت می‌کرد /محصولی مستاجر بود اما یکدفعه ثروتی بهم زد
عباس امیری‌فر از همکاری با دولت احمدی‌نژاد پشیمان نیست اما می‌گوید دیگر حاضر به همکاری با او نیست. بزرگترین اشتباه رئیس دولت بهار را این می‌داند که خودش و همه را فدای مشایی و بقایی کرد. صحبت به صادق محصولی و ثروت او که می‌رسد، تاکید می‌کند اگر فردی به جز او وزیر کشور بود، اتفاقات سال ۸۸ رخ نمی‌داد.(ادامه)
شرط کارگران برای دریافت حق اولاد ۷۲۰روز بیمه پردازی است و امسال برای اولین بار کارگران متأهل ۵۰۰هزار تومان حق عائله مندی دریافت می کنند. شرط پرداخت حق اولاد ۷۱۶ هزار تومانی به کارگران اعلام شد
شرط کارگران برای دریافت حق اولاد ۷۲۰روز بیمه پردازی است و امسال برای اولین بار کارگران متأهل ۵۰۰هزار تومان حق عائله مندی دریافت می کنند.(ادامه)
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد. یارانه این افراد در سال 1403 قطع می شود
سخنگو سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در خانوار‌های دهک دهم افرادی هستند که به واسطه وجود یکی از فرزندان یا یکی از اعضای زیرمجموعه آن‌ها باعث شده که آن خانواده جز دهک دهم باشند؛ به عنوان مثال فرزند بالای ۱۸ سال دارد که دارای درآمد بوده و حقوق بالاتر از سایر اعضای خانوار دارد و همین امر سبب می‌شود که خانوار در دهک دهم قرار گیرد.(ادامه)
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟ چگونه دهک خود را تغییر دهید؟
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟(ادامه)
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟ در ماجرای اختلافات منوچهر هادی و یکتا ناصر چه کسی مجازات می‌شود؟
در آخرین ساعت‌های سال ۱۴۰۲، ویدیویی دردآور توسط یکتا ناصر منتشر شد که او مدعی بود منوچهرهادی تنها دخترشان را دزدیده و به زور برده است! دلیل انتشار این ویدیو در فضای مجازی چه بود و چه کسی بخاطر آن مجازات خواهد شد؟(ادامه)
رییس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا، گفت: حقوق سربازان وظیفه، نیز برابر قانون و با توجه به شرایط خدمتی، بین ۶۰ تا ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان پایور است که انتظار داریم مجلس شورای اسلامی مصوبات اجرایی شدن این قانون را ابلاغ کند. جزئیات مهم و فوری از سربازی ۱۴۰۳
رییس سازمان نظام وظیفه عمومی فراجا، گفت: حقوق سربازان وظیفه، نیز برابر قانون و با توجه به شرایط خدمتی، بین ۶۰ تا ۹۰ درصد حداقل حقوق کارکنان پایور است که انتظار داریم مجلس شورای اسلامی مصوبات اجرایی شدن این قانون را ابلاغ کند.(ادامه)
دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد. فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد
دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد.(ادامه)
من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم. واکنش فرزند علم الهدی به خبر سهامداری در هلدینگی که ۴ هزار درخت هیرکانی را نابود کرد | ماجد علم الهدی: هیچ ارتباطی با مهدی جوانمرد ندارم | سرمایه‌آی هم برای سرمایه‌گذاری در این زمینه ندارم!
من هیچ گونه شناخت و ارتباطی با آقای مهدی جوانمرد و هلدینگ ایشان ندارم.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 224 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.397 seconds.