.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند. حضرت خدیجه (س) تا پای جان، از رسالت پیامبر(ص) حمایت کرد
حضرت خدیجه علاوه بر آنکه برای رسول خدا (ص) همسر نیکو و طاهره‌ای بود، اولین مدافع اسلام و یار و یاور در دورانی بود که حتی بستگان ایشان یعنی همان قریش، به دشمنی ایشان همت گمارده بودند.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، کانال شهدای ایران مطلبی را با عنوان کنترل زبان و خشم، اولین شرط رسیدن به درجات معنوی که برگرفته از سخنان بزرگان دینی است منتشر کرد و نوشت: شروط رسیدن به درجات معنوی چیست؟
به گزارش شمال نیوز، کانال شهدای ایران مطلبی را با عنوان کنترل زبان و خشم، اولین شرط رسیدن به درجات معنوی که برگرفته از سخنان بزرگان دینی است منتشر کرد و نوشت:(ادامه)
حداقل حقوق کارگران برای سال ۱۴۰۳ در نشست شورای عالی کار با ۳۵.۳ درصد افزایش نسبت به سال جاری تعیین شد. افزایش ۳۵.۳ درصدی حداقل حقوق کارگران در سال آینده
حداقل حقوق کارگران برای سال ۱۴۰۳ در نشست شورای عالی کار با ۳۵.۳ درصد افزایش نسبت به سال جاری تعیین شد.(ادامه)
سیصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی کار که از عصر دوشنبه آغاز شده بود در بامداد سه‌شنبه به پایان رسید و مزد کارگران برای سال آینده تعیین شد. فوری: بالاخره حداقل دستمزد بدون امضای نمایندگان کارگری تصویب شد/ جزییات را اینجا ببینید
سیصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی کار که از عصر دوشنبه آغاز شده بود در بامداد سه‌شنبه به پایان رسید و مزد کارگران برای سال آینده تعیین شد.(ادامه)
عکس‌های منتشر نشده از مراسم تشییع پیکر سید احمد خمینی
پیکر حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی فرزند برومند بنیانگذار جمهوری اسلامی صبح شنبه ۲۷ اسفند ماه سال ۱۳۷۳، باشکوه فراوان در میان انبوه جمعیت میلیونی سوگواران، از دانشگاه تهران به سوی حرم مطهر حضرت امام تشییع و در جوار تربت پاک پدر بزرگوارش به خاک سپرده شد.(ادامه)
 آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است. فرهنگ رمضان درمازندران(يادداشت)
آداب و رسوم ماه مبارك رمضان يكي از مباحث مهم فرهنگ مردم است كه به واسطه قدمت خود، از قداست ويژه اي برخوردار است.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
مرد میانسال که پس از آتش زدن و قتل همسرش از سوی فرزندانش بخشیده شده بود، در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که مدعی است یکی از زنان فامیل او را جادو کرده و ناخواسته دست به این جنایت زده است. جادوی دخترخاله‌ام مرا قاتل کرد
مرد میانسال که پس از آتش زدن و قتل همسرش از سوی فرزندانش بخشیده شده بود، در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که مدعی است یکی از زنان فامیل او را جادو کرده و ناخواسته دست به این جنایت زده است.(ادامه)
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد. ۹ مزیت باورنکردنی خانه تکانی‌های عید که احتمالا نمی‌دانید
رسم پسندیده خانه تکانی ایرانیان در آستانه سال نو، میلیون‌ها خانه ایرانیان را در روز‌های پایانی اسفند ماه، جلایی دوباره بخشیده و پاکی و تمیزی را به ارمغان می‌آورد.(ادامه)
فیلم خادمی فرزند ارشد رهبرانقلاب در چایخانه
حضور فرزند ارشد رهبر معظم انقلاب آقا مصطفی خامنه ای در چایخانه صحن امام حسن مجتبی سلام الله علیه در حرم مطهر حضرت امام رضا سلام الله علیه. (ادامه)
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند. بلاگر فرزند‌آوری به همراه خانواده‌اش از ایران به عمان مهاجرت کرد!
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند.(ادامه)
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضاییه به ریاست قاضی فرخ نیا برگزار شد. در سومین جلسه دادگاه فرزندان معاون اول قوه قضائیه چه گذشت؟
سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضاییه به ریاست قاضی فرخ نیا برگزار شد.(ادامه)
عکس جدید از نوه کمتر دیده شده و ارشد امام خمینی
در مراسم ۲۹‌مین سالگرد درگذشت مرحوم حاج سید احمد خمینی ( مشترک با مراسم یادبود آیت‌الله موسوی بجنوردی) در شامگاه پنج‌شنبه ۱۷ اسفند در حرم امام خمینی حضور سید حسین خمینی نواده ارشد رهبر فقید انقلاب بعد از مدت‌ها توجه‌ها را به خود جلب کرد. ( سید حسن - فرزند حاج احمد خمینی- تولیت را بر عهده دارد ولی سید حسین - فرزند حاج مصطفی خمینی- سال هاست کنار است). (ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند. بسیج بچه‌های مسجدی برای کمک به سیل‌زدگان
وزیر ارشاد ضمن رونمایی از مرکز ارتباطات مردمی مساجد کشور، تصریح کرد: اکنون که سیل سیستان و بلوچستان رخ داده، بچه‌های مسجدی از سراسر کشور بسیج شوند و به سیل‌زدگان کمک کنند.(ادامه)
عکس | تصویری جدید از فرزند رهبر انقلاب در میان مردم
تصویری از حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مسعود خامنه‌ای، فرزند رهبر انقلاب در مراسم ختم و بزرگداشت آیت‌الله محمد امامی کاشانی مشاهده می‌کنید. / جماران(ادامه)
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت. چه کسی دستور قتل شهید همت را صادر کرد؟
محمد ابراهیم همت در طول مبارزات و فعالیت‌ها در قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل سپاه «قمشه» نقش چشمگیری داشت.(ادامه)
زوج جوان برای آنکه پدرخانواده شاهد ازدواج تنها فرزندش باشد، آئین عقد خود را در زندان قزلحصار برگزار کردند. ازدواج یک زوج در زندان قزلحصار +عکس
زوج جوان برای آنکه پدرخانواده شاهد ازدواج تنها فرزندش باشد، آئین عقد خود را در زندان قزلحصار برگزار کردند.(ادامه)
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌. تصویب مشاوره رایگان برای زوجین در ۵ سال اول ازدواج
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌.(ادامه)
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود. کدام مادران روستایی رایگان بیمه می‌شوند؟
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود.(ادامه)
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است. روایت تلخ عروس‌های داعش!
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است.(ادامه)
کارنامه انتخاباتی و پیشینه برگزیدگان انتخابات مجلس دوازدهم در مازندران
ایرنا - مازندرانی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند با تغییر ترکیب مجمع نمایندگان استان چینشی جدید برای وکلای خود در خانه ملت تعریف کردند که در مرحله دوم انتخابات حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ کامل می‌شود. در این نوشتار مختصری از پیشینه، مجموع آرا و گرایش سیاسی ۱۰ نماینده منتخب و چهار نامزد راه یافته به دور دوم را مرور می‌کنید.(ادامه)
«ضمن تحسین این اقدام شایسته که قطعا باعث تشویق آقاى شروین حاجى پور در جهت معرفت برتر نسبت به هویت و شخصیت زن مى گردد، اساساً شناخت دنیاى فرهنگ و هنر، علم و دانش و روح و جانى که در این رابطه مصروف مى شود کاملا با فضاى قضائى و امنیتى متفاوت است.» واکنش فرزند آیت‌الله جوادی‌آملی به حکم شروین
«ضمن تحسین این اقدام شایسته که قطعا باعث تشویق آقاى شروین حاجى پور در جهت معرفت برتر نسبت به هویت و شخصیت زن مى گردد، اساساً شناخت دنیاى فرهنگ و هنر، علم و دانش و روح و جانى که در این رابطه مصروف مى شود کاملا با فضاى قضائى و امنیتى متفاوت است.»(ادامه)
بسیجی بومی طرح امنیت عثمان شه بخش در منطقه سرجنگل بخش کورین شهرستان زاهدان توسط اشرار مسلح مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهادت بسیجی بومی طرح امنیت در منطقه کورین شهرستان زاهدان
بسیجی بومی طرح امنیت عثمان شه بخش در منطقه سرجنگل بخش کورین شهرستان زاهدان توسط اشرار مسلح مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.(ادامه)
مرد افغانستانی که به همراه برادر و پسرعمویش به اتهام قتل محاکمه می‌شد در دادگاه ادعا کرد به خاطر برگرداندن همسرش که به ایران فرار کرده بود دست به این جنایت زده است. مقتول همسرم را ربود و به ایران فرار کرد
مرد افغانستانی که به همراه برادر و پسرعمویش به اتهام قتل محاکمه می‌شد در دادگاه ادعا کرد به خاطر برگرداندن همسرش که به ایران فرار کرده بود دست به این جنایت زده است.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی زنگ پایان شمارش آرای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ به صدا درآمد که یک پدیده به سپهر سیاسی این حوزه انتخابیه معرفی شد . پرواز «سیمرغ» در آسمان مازندران / فرزند شهید کشوری به مرحله دوم انتخابات راه یافت + اسامی چهار راه یافته به مرحله دوم
شمال نیوز : در حالی زنگ پایان شمارش آرای انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ به صدا درآمد که یک پدیده به سپهر سیاسی این حوزه انتخابیه معرفی شد .(ادامه)
توصیه فرزند شهید همت برای انتخابات
به گزارش مشرق، محمد مهدی همت، فرزند شهید همت در توئیتی نوشت:(ادامه)
مرد میانسال وقتی می‌خواست از دست شوهر سابق همسرش فرار کند او را با خودرو زیر گرفت اما حالا او و همسرش مدعی هستند این یک تصادف غیرعمد بوده است. تعقیب و گریز مرگبار همسر سابق
مرد میانسال وقتی می‌خواست از دست شوهر سابق همسرش فرار کند او را با خودرو زیر گرفت اما حالا او و همسرش مدعی هستند این یک تصادف غیرعمد بوده است.(ادامه)
آیت‌الله موسوی بجنوردی صبح امروز پس از طی یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت. آیت‌الله موسوی بجنوردی درگذشت
آیت‌الله موسوی بجنوردی صبح امروز پس از طی یک دوره بیماری دارفانی را وداع گفت.(ادامه)
براساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تویسرکان، حسن حسینی‌راد یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شب گذشته در حین عزیمت از تهران به تویسرکان در جاده ساوه تصادف کرده ‌و جان باخت. حسن حسینى راد کاندیدان انتخابات در تویسرکان جان باخت
براساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تویسرکان، حسن حسینی‌راد یکی از نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شب گذشته در حین عزیمت از تهران به تویسرکان در جاده ساوه تصادف کرده ‌و جان باخت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.285 seconds.