.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ارشد انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۴۵ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر حشیش در آن شهرستان خبر داد. دستگیری ۲ قاچاقچی حشیش در سوادکوه
ارشد انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۴۵ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر حشیش در آن شهرستان خبر داد.(ادامه)
 مجمع عمومی عادی نوبت دوم و انتخابات دوره جدید هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران برگزار شد . ترکیب هیات مدیره هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران مشخص شد
مجمع عمومی عادی نوبت دوم و انتخابات دوره جدید هیات مدیره و بازرس سازمان نظام صنفی رایانه ای استان مازندران برگزار شد .(ادامه)
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری از کسب شش مدال توسط دانش‌آموزان مدارس ناحیه در مرحله کشوری المپیادهای علمی خبر داد.

کسب شش مدال در مرحله کشوری المپیاد علمی / دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز + اسامی برگزیدگان
شمال نیوز: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ساری از کسب شش مدال توسط دانش‌آموزان مدارس ناحیه در مرحله کشوری المپیادهای علمی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد. ابطال بخشنامه محرمانه برای استخدام هزاران نیروی خاص در آموزش و پرورش
شمال نیوز : بخشنامه محرمانه سازمان اداری و استخدامی برای جذب نیروی قرارداد کار معین از مراکز خاص با شکایت سجاد کریمی پاشاکی از سازمان اداری و استخدامی کشور ابطال شد.(ادامه)
فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان ها در جریان یک گروگانگیری در شهرک صدرا شیراز خبر داد. جزئیات گروگانگیری مسلحانه در داروخانه ای در شیراز
فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان ها در جریان یک گروگانگیری در شهرک صدرا شیراز خبر داد.(ادامه)
ساخت دو فروند کشتی چندمنظوره سه هزار و۵۰۰ تنی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مازندران شروع شد.

ساخت ۲ فروند کشتی ۳۵۰۰ تنی در مازندران آغاز شد
ساخت دو فروند کشتی چندمنظوره سه هزار و۵۰۰ تنی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مازندران شروع شد. (ادامه)
یک فروند شناور روسی برای نخستین بار جهت تعمیر وارد شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا شد. تعمیر کشتی روسی در شمال + تصاویر
یک فروند شناور روسی برای نخستین بار جهت تعمیر وارد شرکت صنعتی دریایی ایران صدرا شد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان فارس از اعدام عاملان تعرض و تجاوز به تعدادی از زنان شیرازی خبر داد. اعضای باند مخوف سرقت مسلحانه و تعرض به زنان اعدام شدند + جزئیات
رئیس کل دادگستری استان فارس از اعدام عاملان تعرض و تجاوز به تعدادی از زنان شیرازی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : لیگ برتر بسکتبال 3 نفره در حالی به پایان رسید که تیم پیشگامان ایرانیان نماینده شایسته ای برای شمال کشور بود و قهرمانی را به ارمغان آورد . درخشش تیم شمالی در سوپرلیگ بسکتبال ۳ نفره کشور/ پیشگامان ایرانیان قهرمان شد
شمال نیوز : لیگ برتر بسکتبال 3 نفره در حالی به پایان رسید که تیم پیشگامان ایرانیان نماینده شایسته ای برای شمال کشور بود و قهرمانی را به ارمغان آورد .(ادامه)
رستم قاسمی درگذشت
رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و از یادگاران دوران دفاع مقدس صبح امروز ۱۷ آذرماه دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز: رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی پس از طی یک دوره بیماری صبح امروز درگذشت. رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی درگذشت/ آخرین توییت قاسمی قبل از فوت
شمال نیوز: رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی پس از طی یک دوره بیماری صبح امروز درگذشت.(ادامه)
وی در سال ۱۳۷۳ به همراه ولایتی و محمد جواد ظریف به عنوان هیات ایران در سازمان ملل حضور داشته است. نماینده اسبق مجلس درگذشت
وی در سال ۱۳۷۳ به همراه ولایتی و محمد جواد ظریف به عنوان هیات ایران در سازمان ملل حضور داشته است.(ادامه)
واردات ۳۰ هزار تن روغن خام خوراکی به کشور
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از واردات ۳۰ هزار تن روغن خام خوراکی به کشور خبر داد.(ادامه)
تخلیه ۴۹۰۰ تن روغن خام برای اولین بار در یک اسکله خصوصی مازندران
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از تخلیه ۴۹۰۰ تن روغن خام برای اولین بار در یک اسکله خصوصی در استان خبر داد.(ادامه)
 با پایان ثبت نام کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر، 45 نفر داوطلب حضور در انتخابات شدند.
لیست غیررسمی ثبت نام کنندگان انتخابات میان دوره ای مجلس در آستانه اشرفیه
با پایان ثبت نام کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه و کیاشهر، 45 نفر داوطلب حضور در انتخابات شدند. (ادامه)
کلاهبرداری با وعده فروش خودرو و زمین
فردی که با وعده فروش خودرو و زمین به شهروندان نوشهری۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.(ادامه)
مادر و پسر قاچاقچی در دام پلیس نوشهر
جانشین انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری یک مادر و پسر قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : براساس قانون ملی‌شدن جنگل‌ها و مراتع که سال ۱۳۴۱ به تصویب رسیده، بخش وسیعی از کل پلاک آق‌مشهد ساری را اراضی جنگلی و مرتع ملی اعلام کرده، اما در سال ۱۳۷۷ سازمان اوقاف به تشخیص منابع طبیعی اعتراض و اعلام کرد که این اراضی ملی نیست .... از ملی شدن جنگل های آقمشهد در سال ۱۳۴۱ تا ادعای وقف در سال ۱۳۷۷ !
شمال نیوز : براساس قانون ملی‌شدن جنگل‌ها و مراتع که سال ۱۳۴۱ به تصویب رسیده، بخش وسیعی از کل پلاک آق‌مشهد ساری را اراضی جنگلی و مرتع ملی اعلام کرده، اما در سال ۱۳۷۷ سازمان اوقاف به تشخیص منابع طبیعی اعتراض و اعلام کرد که این اراضی ملی نیست ....(ادامه)
شمال نیوز : اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ در ۵ گروه آزمایشی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org منتشر شد .... نفرات برتر کنکور ۹۹ / نام سه مازندرانی در میان نفرات برتر+ اسامی و تصاویر
شمال نیوز : اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ در ۵ گروه آزمایشی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org منتشر شد ....(ادامه)
نفرات برتر کنکور ۹۹ اعلام شد +اسامی
سازمان سنجش اسامی ۴۰ نفر برتر کنکور ۹۹ در گروه‌های آزمایشی پنجگانه را اعلام کرد.(ادامه)
اقتصاد دریا محور-راهبردی برای استان های ساحلی شمال کشور
به قلم : سید حسین میرشفیعی کارشناس ارشد صنعت دریایی اقتصاد دریا محور(يادداشت)
اقتصاد دریا محور-راهبردی برای استان های ساحلی شمال کشور به قلم : سید حسین میرشفیعی کارشناس ارشد صنعت دریایی(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گغت : وقتی شهید بهشتی به شهادت رسید، ریشه نفاق در کشور خشکید و از بین رفت و برکت خون اون جریان نفاق و بنی‌صدر را نابود کرد و معتقدم برکت شهادت و خون شهید سلیمانی نیز این خواهد بود که ریشه وادادگی در برابر غرب که امروز گریبان کشور را گرفته، کنده می‌شود..... با ناکارآمدی اشباع شده مواجهیم؛ اگر مسئولان هیچ کاری نکنند، وضع بهتر از حالت موجود است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گغت : وقتی شهید بهشتی به شهادت رسید، ریشه نفاق در کشور خشکید و از بین رفت و برکت خون اون جریان نفاق و بنی‌صدر را نابود کرد و معتقدم برکت شهادت و خون شهید سلیمانی نیز این خواهد بود که ریشه وادادگی در برابر غرب که امروز گریبان کشور را گرفته، کنده می‌شود.....(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اتفاقات آبان ماه در بستر ناکارآمدی دولت شکل گرفت، گفت: باید دولت خسته و نشسته را وادار به کار کرد.

برای هر اقدامی منتظر اینستکس و FATF هستند/ حرف اصلاح‌طلبان درباره استعفای رئیس‌جمهور مشکوک است/ باید دولت خسته را وادار به کار کرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اتفاقات آبان ماه در بستر ناکارآمدی دولت شکل گرفت، گفت: باید دولت خسته و نشسته را وادار به کار کرد. (ادامه)
نمایندگان در مناطق خود با فشارها و لابی‌ها مواجه‌اند؛ درنتیجه مجبورند تحت‌تأثیر آن فشارها موضوع تأیید صلاحیت‌ها را انجام دهند؛ به‌ویژه در انتخابات شوراها گاهی کسانی نامزد می‌شوند که صاحب قدرت یا ثروت هستند و می‌توانند به‌نوعی بر آینده کاری نماینده مجلس هم تأثیرگذار باشند ریشه فسادهای بزرگ در شوراهای شهر چیست؟ / ردپای برخی نمایندگان مجلس در تخلفات شوراها / سازوکار فعلی انتخابات شوراها بسیار خطرناک و بیمار است
نمایندگان در مناطق خود با فشارها و لابی‌ها مواجه‌اند؛ درنتیجه مجبورند تحت‌تأثیر آن فشارها موضوع تأیید صلاحیت‌ها را انجام دهند؛ به‌ویژه در انتخابات شوراها گاهی کسانی نامزد می‌شوند که صاحب قدرت یا ثروت هستند و می‌توانند به‌نوعی بر آینده کاری نماینده مجلس هم تأثیرگذار باشند(ادامه)
شهردار سابق شهر از کشور گریخت
منوچهر قائدی شهردار اسبق شهر جدید صدرا که به جرم ارتشا محکوم شده بود از کشور فرار کرد.(ادامه)
اصل ۹۹ قانون اساسی مقرر می‌دارد که شورای نگهبان، نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی است درنتیجه باید گفت با بسته بودن دست ... موج عجیبی از بازداشت شهرداران و اعضای شورای شهر به دلیل فساد‌های مالی و اخلاقی راه افتاده است ناظران انتخابات شهری کجا هستند؟!
اصل ۹۹ قانون اساسی مقرر می‌دارد که شورای نگهبان، نظارت بر انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی است درنتیجه باید گفت با بسته بودن دست ...(ادامه)
شمال نیوز: عملیات اجرایی تخریب سازه‌های واقع درحریم ۶۰ متری دریای خزر روز شنبه با حضور مشاور وزیر کشور در دو کیلومتر از سواحل فرح‌آباد ساری آغاز شد. آغاز آزادسازی بخشی از ساحل دریای خزر در ساری
شمال نیوز: عملیات اجرایی تخریب سازه‌های واقع درحریم ۶۰ متری دریای خزر روز شنبه با حضور مشاور وزیر کشور در دو کیلومتر از سواحل فرح‌آباد ساری آغاز شد.(ادامه)
شاعری:ورود نیروهای غیربومی در صنایع شرق مازندران ظلم به مردم منطقه است
نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با اظهار گله مندی از ورود نیروهای غیر بومی در صنایع منطقه گفت: استخدام نیروهای غیر بومی در صنایع شرق مازندران ظلم بزرگی است.(ادامه)
ایرناپلاس- انتخابات هیأت رئیسه سال پایانی مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که علی مطهری نماینده تهران بعد از سه سال، صندلی نایب رئیسی را به عبدالرضا مصری، نماینده کرمانشاه واگذار کرد. تلاش تندروهای بهارستان، تصمیم‌ فراکسیون امید و مستقلین برای هیئت رئیسه مجلس، اعلام برنامه‌های آینده و همچنین نحوه اداره جلسات، از جمله عوامل حذف مطهری از هیأت رئیسه عنوان می‌شود.

چهار دلیلی که به نایب رئیسی مطهری پایان داد
ایرناپلاس- انتخابات هیأت رئیسه سال پایانی مجلس شورای اسلامی در حالی به پایان رسید که علی مطهری نماینده تهران بعد از سه سال، صندلی نایب رئیسی را به عبدالرضا مصری، نماینده کرمانشاه واگذار کرد. تلاش تندروهای بهارستان، تصمیم‌ فراکسیون امید و مستقلین برای هیئت رئیسه مجلس، اعلام برنامه‌های آینده و همچنین نحوه اداره جلسات، از جمله عوامل حذف مطهری از هیأت رئیسه عنوان می‌شود. (ادامه)
وزارت خزانه‌ داری آمریکا در اقدامی خصمانه ۱۴ فرد و ۱۷ نهاد را در ارتباط با ایران به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد. آمریکا ۱۴ شخص و ۱۷ نهاد را در ارتباط با ایران تحریم کرد
وزارت خزانه‌ داری آمریکا در اقدامی خصمانه ۱۴ فرد و ۱۷ نهاد را در ارتباط با ایران به فهرست تحریم‌های خود اضافه کرد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.