.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
۲ فاکتور مهم در پیشگیری و درمان سرطان
معاون وزیر بهداشت با اشاره به آغاز پویش ملی مبارزه با سرطان گفت: نرخ بروز سرطان در ایران حتی در مقایسه با کشور‌های پیشرفته اروپایی که وضعیت بسیار بهتری در ثبت سرطان و در نتیجه پیشگیری و درمان زودهنگام دارند، پایین‌تر است.(ادامه)
 بحث «ولایت» از مهم‌ترین شرایط و زمینه‌هایی است که باید در وجود شخص شفاعت‌خواه قرار داشته باشد تا شفاعت شافعان در حق او ثمره بدهد. چرا که اگر کسی به ولایت امیرالمومنی(ع) و اهل‌البیت(ع) اقرار نکند در حقیقت نبوت و از همه بالاتر توحید را منکر شده است و شفاعت در حق چنین شخصی بی‌معنا خواهد بود. ولایت امیرالمؤمنین(ع)؛ از شروط مهم شفاعت/ انواع و مراتب ولایت(يادداشت)
بحث «ولایت» از مهم‌ترین شرایط و زمینه‌هایی است که باید در وجود شخص شفاعت‌خواه قرار داشته باشد تا شفاعت شافعان در حق او ثمره بدهد. چرا که اگر کسی به ولایت امیرالمومنی(ع) و اهل‌البیت(ع) اقرار نکند در حقیقت نبوت و از همه بالاتر توحید را منکر شده است و شفاعت در حق چنین شخصی بی‌معنا خواهد بود.(ادامه)
نامه‌ی ۱۵۰ دانشجو و دانش‌آموخته اصلاح طلب به خاتمی
در نامه‌ای با عنوان «نامه بیش از صد و پنجاه دانشجو و دانش‌آموخته اصلاح طلب و خط امامی به خاتمی» از لیدر اصلاحات خواسته شده تا اصلاح طلبان با «کار تئوریک و عمیق» به «ماهیت و سابقه‌ی عدالتخواهانه‌ی خود» بازگردند.(ادامه)



در ایام اللّه عید بزرگ مبعث، گذشته از جشن و سرور مهم ترین وظیفه، شناخت روح و پیام بعثت است. روح بعثت را در همان نخستین آیاتی که بر پیامبر(ص) نازل شد باید جستجو نمود و از کلیت آن طرح و برنامه سیادت و سعادت بشر را طرح ریزی کرد.
«تاج بندگی» بعثت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله
در ایام اللّه عید بزرگ مبعث، گذشته از جشن و سرور مهم ترین وظیفه، شناخت روح و پیام بعثت است. روح بعثت را در همان نخستین آیاتی که بر پیامبر(ص) نازل شد باید جستجو نمود و از کلیت آن طرح و برنامه سیادت و سعادت بشر را طرح ریزی کرد. (ادامه)
نشست هم‌اندیشی افزایش ترانزیت ریلی بنادر کشور در نکا
نشست هم‌اندیشی افزایش ترانزیت ریلی بنادر کشور در هتل مروارید صدرا نکا برگزار شد.(ادامه)
پاکسازی آلودگی‌های نفتی دریای خزر با طراحی و ساخت یک فروند بارج
یک فروند شناور بزرگ برای پاکسازی آلودگی‌های نفتی (بارج) در مازندران طراحی و ساخته شد.(ادامه)
یک مازندرانی در هیئت مدیره جدید آذر آب
(ادامه)
امضای موافقت ‌نامه همکاری در کرانه شرقی دریای خزر
موافقت نامه همکاری شرکت‎های عملیاتی صنعت نفت و دیگر صنایع در کرانه شرقی دریای خزر امضا شد.(ادامه)
امضای تفاهم نامه ای در بندر امیرآباد با هدف ارتقای ایمنی
یادداشت تفاهم نامه همکاری میان بندر امیرآباد و صنایع همجوار در شرایط اضطرار و بحران ، به امضاء رسید.(ادامه)
۳۳۰۰ تبعه افغان در مازندران سکونت دارند
معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: سه هزار و ۳۰۰ تبعه افغان دارای مجوز در استان سکونت دارند.(ادامه)
پیام تسلیت مقام معظم رهبری برای درگذشت حجت‌الاسلام فاضل
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین آقای حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی را تسلیت گفتند.(ادامه)
شمال نیوز: آیت اله حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی معروف به حاج آقا فاضل از عالمان برجسته و مدیر حوزه علمیه فیضیه مازندران روز شنبه در سن 81 سالگی دارفانی را وداع کرد. آیت‌الله فاضل به دیار باقی شتافت+ زمان و مكان تشییع
شمال نیوز: آیت اله حاج شیخ محمد فاضل استرآبادی معروف به حاج آقا فاضل از عالمان برجسته و مدیر حوزه علمیه فیضیه مازندران روز شنبه در سن 81 سالگی دارفانی را وداع کرد.(ادامه)
وام‌های میلیاردی برای ۳۰ آقای خاص در دولت روحانی
طبق گفته نمایندگان مجلس، بیش از ۹۰ درصد تسهیلات پرداختی بانک سرمایه متعلق به ۳۰ نفر است و در شرایطی که معلمان با حقوق‌های پایین زندگی را می‌گذرانند چگونه اموال آنها تباه می‌شود، این در شرایطی است که دولت یازدهم با شعار پاکدستی کار خود را آغاز کرد.(ادامه)
شمال نیوز: جاده مرگ در بهشهر در تصادفی سه قربانی گرفت و باردیگر خانواده‌های ساکن در روستاهای محور بهشهر - بندر امیرآباد را عزادار کرد.




تصادف خونین در بهشهر با 5 کشته و مجروح+عکس
شمال نیوز: جاده مرگ در بهشهر در تصادفی سه قربانی گرفت و باردیگر خانواده‌های ساکن در روستاهای محور بهشهر - بندر امیرآباد را عزادار کرد. (ادامه)
فساد مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان/۳هزار میلیارد در جیب ۵ نفر
این روزها اخبار مختلفی از فساد مالی در صندوق ذخیره فرهنگیان از اختلاس تا حقوق‌های نجومی به گوش می‌رسد به گونه‌ای که نمایندگان مجلس خواستار بازشدن پای تحقیق و تفحص به تاریکخانه وزارت آموزش وپرورش هستند.(ادامه)
شمال نیوز : بندر امیرآباد بزرگترین بندر نسل سوم در شمال کشور و سومین بندر کشور به لحاظ وسعت است که به تنهایی سهم 98 درصدی صادرات از بنادر مازندران و 88 درصدی واردات بنادر شمال کشور دارد..... " امیرآباد در یک قدمی منطقه آزاد اقتصادی"
شمال نیوز : بندر امیرآباد بزرگترین بندر نسل سوم در شمال کشور و سومین بندر کشور به لحاظ وسعت است که به تنهایی سهم 98 درصدی صادرات از بنادر مازندران و 88 درصدی واردات بنادر شمال کشور دارد.....(ادامه)
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود از اسحقاق جهانگیری طی نامه خواست که انتخاب منطقه آزاد تجاری و صنعتی را در هیات دولت مطرح کرده و مقدمه تصویب آن در مجلس شورای اسلامی را فراهم کند. یوسف نژاد برای تحقق منطقه آزاد دست به دامان معاون اول رئیس‌جمهور شد
شمال نیوز: نماینده مردم ساری و میاندورود از اسحقاق جهانگیری طی نامه خواست که انتخاب منطقه آزاد تجاری و صنعتی را در هیات دولت مطرح کرده و مقدمه تصویب آن در مجلس شورای اسلامی را فراهم کند.(ادامه)
نامه على اصغر يوسف نژاد به معاون اول رئیس جمهور
على اصغر يوسف نژاد،متن نامه نماينده مردم سارى و مياندورود و عضو هيأت رئيسه مجلس شوراى اسلامى به دكتر جهانگيرى معاون اول رئيس جمهور به شرح زير است:(ادامه)
 از آذر ماه سال 94 تاکنون هیچ وجهی بابت مزد ماهانه و عیدی پایان سال دریافت نکرده‌اند و کارفرما دلیل این وضعیت را کمبود نقدینگی اعلام کرده است. کارگران کشتی سازی صدرا ؛ 4 ماه مزد و عیدی پرداخت نشده طلبکارند
از آذر ماه سال 94 تاکنون هیچ وجهی بابت مزد ماهانه و عیدی پایان سال دریافت نکرده‌اند و کارفرما دلیل این وضعیت را کمبود نقدینگی اعلام کرده است.(ادامه)
سوزن خیاطی دختربچه‌ ۸ساله را فلج کرد +عکس
می‌گویند بخیه‌های صدرا خوب شد و آرام‌آرام زخم‌های صورتش هم کم‌رنگ و شاید برطرف می‌شود؛ خبرها حکایت از ترمیم زخم‌های صورت مادر سوخته در اتاق زایمان دارد و با جراحات ناشی از یک اشتباه در جا‌به‌جایی کپسول اکسیژن به بزرگ کردن دوقلوهایش مشغول است.(ادامه)
زن 50 ساله قربانی طبابت یک پزشک‌نما +سند
تخلفات در حوزه درمان یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتد، مشکلاتی که در بیشتر موارد به سلامتی مردم آسیب می‌زنند و بیماران بهای آن را با جان خود می‌پردازند؛ در آخرین حادثه رخ داده در این حوزه، مادر 50 ساله‌ای قربانی تخلف پزشکی شده که 2 سال پیش مجوزش لغو شده و همچنان طبابت می‌کند.(ادامه)
مرگ زن 50 ساله در مطب پزشک/طبابت با مجوز ابطال شده+سند
تخلفات در حوزه درمان یکی پس از دیگری اتفاق می‌افتد، مشکلاتی که در بیشتر موارد به سلامتی مردم آسیب می‌زنند و بیماران بهای آن را با جان خود می‌پردازند؛ در آخرین حادثه رخ داده در این حوزه، مادر 50 ساله‌ای قربانی تخلف پزشکی شده که 2 سال پیش مجوزش لغو شده و همچنان طبابت می‌کند. (ادامه)
مهدی حیدری که با یگان ویژه عکس سلفی گرفت، مدعی‌است فقط کار آنهایی اشتباه بود که شب قبل به سفارت عربستان حمله کرده‌اند نه آنهایی که برای اعتراض به اعدام شیخ نمر تجمع کرده بودند.
گفت‌وگو با کسی که در برابر سفارت عربستان عکس سلفی گرفت/ یگان ویژه که هیولا نیست
مهدی حیدری که با یگان ویژه عکس سلفی گرفت، مدعی‌است فقط کار آنهایی اشتباه بود که شب قبل به سفارت عربستان حمله کرده‌اند نه آنهایی که برای اعتراض به اعدام شیخ نمر تجمع کرده بودند. (ادامه)
لیست نهایی نامزدهایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان که در تاریخ ۱۷ بهمن محرز و صلاحیتشان به آنها اعلام شده است... لیست نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده مجلس در گیلان اعلام شد
لیست نهایی نامزدهایی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گیلان که در تاریخ ۱۷ بهمن محرز و صلاحیتشان به آنها اعلام شده است...(ادامه)
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است.
اسامی نامزدهای تایید و رد صلاحیت شده استان گیلان
شمال نیوز: در خبر زیر اسامی نامزدهای تأیید و ردصلاحیت‌شده استان گیلان طبق آمار غیررسمی قابل مشاهده است. (ادامه)
آخرین وضعیت پرونده بخیه‌های صدرا
رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: انتشار حکم دادگاه بدوی کشیدن بخیه‌های صدرا خلاف قانون بود.(ادامه)
صدور حکم پزشک و پرستار بیمارستان خمینی‌شهر +سند
حکم محکومیت مباشران برخورد با یک پسربچه خمینی شهری به نام صدرا توسط دادگاه منتشر شد ولی هنوز قطعی نشده است.(ادامه)
وقتی پای شاه به بخیه صدرا باز شد+تصاویر
حادثه تلخ بیمارستان خمینی شهر اصفهان مورد سوء استفاده معاندان جمهوری اسلامی قرار گرفت و دشمنان ایران اسلامی سعی کردند براساس کینه قدیمی‌شان از این موضوع نیز بهره‌برداری خود را کنند.(ادامه)
شمال نیوز: رفتاری که با صدرای کوچک در شهرستانی کم جمعیت در استان اصفهان صورت پذیرفته را شوربختانه نمی توان یک استثنا دانست و آژیر خطر انحطاط اخلاقی به صدا درآمده است. زیرا پزشک و پزشکی باید در خدمت سامانه سلامت جامعه باشد نه این که مستقلا عده ای مال اندوزی کنند.
آژیر خطر انحطاط اخلاقی در جامعه پزشکی
شمال نیوز: رفتاری که با صدرای کوچک در شهرستانی کم جمعیت در استان اصفهان صورت پذیرفته را شوربختانه نمی توان یک استثنا دانست و آژیر خطر انحطاط اخلاقی به صدا درآمده است. زیرا پزشک و پزشکی باید در خدمت سامانه سلامت جامعه باشد نه این که مستقلا عده ای مال اندوزی کنند. (ادامه)
شکافتن بخیه‌های بیمار خردسال به خاطر 150 هزار تومان!
کافی است به این پرونده که تاسف وزیر و مسئولان این عرصه را هم به دنبال داشته دقت کنیم تا پی ببریم که هزینه بخیه زدن زخم چانه یک کودک خردسال که می‌تواند ماحصل بازیگوشی روزمره یک کودک باشد، 150 هزار تومان شده است؛ آن هم در بیمارستانی دولتی! آیا با این حساب جا ندارد که از هزینه های درمانی دردهای بزرگ تر هراسان شویم؟ (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.