.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دیگر زمان تنبلی به پایان رسیده و با توجه به تأکید سازمان ثبت احوال بر تعویض شناسنامه‌های قدیمی باید برای تعویض شناسنامه هرچه زودتر اقدام کنیم. مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات
دیگر زمان تنبلی به پایان رسیده و با توجه به تأکید سازمان ثبت احوال بر تعویض شناسنامه‌های قدیمی باید برای تعویض شناسنامه هرچه زودتر اقدام کنیم.(ادامه)
شناسایی بیش از ۳۱۰۰ فقره انشعاب غیر مجاز آب دراستان مازندران طی سال گذشته
شمال نیوز: مدیرعامل آب وفاضلاب مازندران از شناسایی سه هزار و ۱۳۶ فقره انشعاب آب غیر مجاز در این استان طی سال گذشته خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : ساماندهی بودجه و اعتبارات و مصرف بهینه و به جای آن در مسیر توسعه استان است . در سال‌های اخیر بسیاری از گله‌مندی‌ها در این خصوص وجود داشته و نیازمند مدیریت جامع می‌باشد که بانگاهی به رزومه یوسف نوری ، بیشترین تجربه را از مدیریت بودجه آمار و فناوری اطلاعات در کارنامه خود دارد .... یوسف نوری و فرصتی تازه برای مازندران
شمال نیوز : ساماندهی بودجه و اعتبارات و مصرف بهینه و به جای آن در مسیر توسعه استان است . در سال‌های اخیر بسیاری از گله‌مندی‌ها در این خصوص وجود داشته و نیازمند مدیریت جامع می‌باشد که بانگاهی به رزومه یوسف نوری ، بیشترین تجربه را از مدیریت بودجه آمار و فناوری اطلاعات در کارنامه خود دارد ....(ادامه)
رئیس سازمان سنجش با تاکید بر امنیت و سلامت کامل کنکور سراسری، از عدم قطعی اینترنت در حوزه‌های امتحانی خبر داد. اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
رئیس سازمان سنجش با تاکید بر امنیت و سلامت کامل کنکور سراسری، از عدم قطعی اینترنت در حوزه‌های امتحانی خبر داد.(ادامه)
موضوع گرفتن غرامت جنگی از عراق یک خواسته عمومی است. به طور ویژه، خواسته آسیب دیدگان از جنگ، دریافت غرامت است؛ خواه شهرها و خواه افرادی که از وقوع جنگ آسیب دیده اند. اما اخیرا ... افشاگری فلاحت‌پیشه درباره یک کلاهبرداری بزرگ؛ ماجرای دریافت غرامت جنگی از عراق
موضوع گرفتن غرامت جنگی از عراق یک خواسته عمومی است. به طور ویژه، خواسته آسیب دیدگان از جنگ، دریافت غرامت است؛ خواه شهرها و خواه افرادی که از وقوع جنگ آسیب دیده اند. اما اخیرا ...(ادامه)
درخواست مجدد درج نام مادر در کارت ملی
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: باید درخواست بانوان مبنی بر آوردن اسم مادر در کنار اسم پدر، در کارت ملی مجدد به جریان بیافتد.(ادامه)
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود. نام پدر از کارت ملی حذف می‌شود؟
معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
سخنگوی ستاد انتخابات گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.(ادامه)
مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند. پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام کنند.(ادامه)
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند. فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳
سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: کلیه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ می‌بایست در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضوریابند.(ادامه)
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است. عدم تحقق وعده مسوولان مازندران برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری !
شمال نیوز : با وجود اعلام آمارهای مثبت از صادرات کشور طی سال‌های اخیر، وعده های پارساله برای صادرات ۷۰۰ میلیون دلاری در مازندران باز هم محقق نشد و البته به نظر می رسد مهمترین دلیل آن موانع لجستیکی است.(ادامه)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد. نگاه به واقعیت‌ها باید ذهن جوان دانشجو را به سمت گره‌گشایی نزدیکتر کند/ گفتند که نظر رهبری درباره عدالت از سال هشتاد فرق کرده؛ اگر فرق کرده باشد در جهت اصرار بیشتر بر عدالت بوده است/ نگاه نقادانه را داشته باشید اما نگاه سرافرازانه را هم در قبال پیشرفت‌های کشور داشته باشید‌(خبر)
دیدار ماه مبارک رمضان رهبر انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد.(ادامه)
ازدواج بدون اجازه پدر یا جد پدری، منوط بر وجود شرایط ویژه ای است که در این گفت و گو به آن پرداخته ایم. پدرم نمی‌گذارد ازدواج کنم، تکلیف چیست؟
ازدواج بدون اجازه پدر یا جد پدری، منوط بر وجود شرایط ویژه ای است که در این گفت و گو به آن پرداخته ایم.(ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است. معین پنهانی به ایران رفت و آمد‌ دارد؟
یک منبع آگاه گفت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمد‌ها در سکوت کامل خبری انجام شده است.(ادامه)
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ... نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ...(ادامه)
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند. به وزیری رأی دادند که سابقه اداره یک کلاس را هم نداشت/ باید در قبال این دولت ضعیف یک مجلس قوی شکل می‌گرفت اما...
غلامعلی جعفرزاده، نماینده پیشین مجلس می‌گوید: افراد بی سواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلا اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند.(ادامه)
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری از ابلاغ بخشنامه افزایش کرایه حمل توسط رئیس سازمان راهداری خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۵۰ میلیون مسافر در کشور جابجا شد. بخشنامه افزایش کرایه ابلاغ شد
مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری از ابلاغ بخشنامه افزایش کرایه حمل توسط رئیس سازمان راهداری خبر داد و گفت: سال گذشته ۲۵۰ میلیون مسافر در کشور جابجا شد.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است. مستندات رد صلاحیت حسن روحانی اعلام شد؟ / سرنوشت مصوبه کاهش مدت سربازی / انتشار اسنادی درباره فرزند قالیباف در بررسی صلاحیت وی تاثیر داشت؟
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون صحت انتخابات در ۵۲ حوزه انتخابیه مورد تایید قرار گرفته است.(ادامه)
عکسی متفاوت از خوش و بش حسین شریعتمداری با یک اصلاح طلب شناسنامه‌دار
رسانه های مختلف تصاویری حاشیه ای از دورهمی اهالی رسانه با رئیسی منتشر کرده اند که در میان آنها عکس مشترک کواکبیان و شریعتمداری جلب توجه می کند.(ادامه)
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران، از اتصال کامل خدمت شناسنامه‌دار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد. اتصال ۵ خدمت اصلی بیمه سلامت به پنجره ملی خدمات هوشمند
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران، از اتصال کامل خدمت شناسنامه‌دار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.(ادامه)
سخنگوی ستاد انتخابات کشور استان‌های پیشرو در انتخابات را اعلام کرد. استان‌های پیشرو در انتخابات اعلام شد
سخنگوی ستاد انتخابات کشور استان‌های پیشرو در انتخابات را اعلام کرد.(ادامه)
رییس سازمان ثبت احوال گفت: دیگر در انتخابات شناسنامه مهر زده نمی‌شود، اما تمام اطلاعات و سابقه مربوط به فرد رای دهنده در پایگاه هویتی و اطلاعاتی سازمان درج و ثبت خواهد شد. شناسنامه‌ها در روز انتخابات مهر زده نمی‌شوند
رییس سازمان ثبت احوال گفت: دیگر در انتخابات شناسنامه مهر زده نمی‌شود، اما تمام اطلاعات و سابقه مربوط به فرد رای دهنده در پایگاه هویتی و اطلاعاتی سازمان درج و ثبت خواهد شد.(ادامه)
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند. وراث متوفیان برای دریافت سهام عدالت زودتر اقدام کنند
وراث متوفیان سهام عدالت می‌توانند انتقال سریع و رایگان اصل و سود سهام عدالت متوفیان را تا قبل از روز ۱۰ اسفند ماه سال جاری انجام دهند.(ادامه)
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد.

اعلام لیست انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در مازندران
رییس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مازندران لیست داوطلبان این شورا برای انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در استان اعلام کرد. (ادامه)
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است. کوروش کمپانی هم از اتحادیه فروشندگان تلفن همراه مجوز داشته هم از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی
شمال نیوز: طبق اعلام دفتر رسانه وزارت صمت، کوروش کمپانی از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه و اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز داشته، اما از وزارت صمت مجوزی نداشته است.(ادامه)
رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور گفت: امروز با بهره‌برداری از سامانه «هدا» فصل جدیدی در حوزه احراز هویت آغاز خواهد شد. شناسنامه نوزادان به صورت تماما الکترونیکی صادر خواهد شد
رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور گفت: امروز با بهره‌برداری از سامانه «هدا» فصل جدیدی در حوزه احراز هویت آغاز خواهد شد.(ادامه)
ارائه شماره ملی در روز اخذ رای الزامی است
ستاد انتخابات کشور روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه شماره ۱۳ تاکید کرد: به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان، ارایه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه های قدیمی در روز اخذ رای الزامی است.(ادامه)
چطور بفهمیم دهک چندم هستیم؟
چندین روش برای اطلاع از دهک خانوار وجود دارد که به شرح آن پرداخته‌ایم.(ادامه)
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۲ به خدمت مقدس سربازی در استان مازندران خبر داد. اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۲ در مازندران
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۲ به خدمت مقدس سربازی در استان مازندران خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 60 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.134 seconds.