.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ارائه شماره ملی در روز اخذ رای الزامی است
ستاد انتخابات کشور روز چهارشنبه با انتشار اطلاعیه شماره ۱۳ تاکید کرد: به منظور تسریع در احراز هویت رای دهندگان، ارایه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه های قدیمی در روز اخذ رای الزامی است.(ادامه)
چطور بفهمیم دهک چندم هستیم؟
چندین روش برای اطلاع از دهک خانوار وجود دارد که به شرح آن پرداخته‌ایم.(ادامه)
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۲ به خدمت مقدس سربازی در استان مازندران خبر داد. اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۲ در مازندران
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعزام مشمولان پایه خدمتی بهمن ماه ۱۴۰۲ به خدمت مقدس سربازی در استان مازندران خبر داد.(ادامه)
برخلاف مسائل مطرح شده در خصوص علت غیبت مهدی طارمی در تمرین روز گذشته تیم ملی، دلیل اصلی سفر یک روزه او به تهران در جریان اردوی کیش مشخص شد. طارمی پدر نشده؛ دلیل اصلی سفر او مشخص شد
برخلاف مسائل مطرح شده در خصوص علت غیبت مهدی طارمی در تمرین روز گذشته تیم ملی، دلیل اصلی سفر یک روزه او به تهران در جریان اردوی کیش مشخص شد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است. داوطلبان ۳ روز فرصت اعتراض دارند / نیروهای مسلح مباحث امنیتی را دنبال می‌کنند / ۷۱ میلیون تعرفه چاپ کردیم / ۴ هزار شعبه رأی اضافه شده است
رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار شعبه اخذ رأی نسبت به دوره قبل اضافه شده است.(ادامه)
منظومه عباس مسکین و منظومه طالب و زهره ثبت ملی می‌شود. منظومه‌های مازنی ثبت ملی می‌شود
منظومه عباس مسکین و منظومه طالب و زهره ثبت ملی می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد. تنکابن یا شهسوار، مسئله این است / سال‌هاست این منطقه میان این ۲ نام گیر کرده
شمال نیوز : در پیوند با تاریخچه تنکابن به عنوان شهر محوری و مرکزی غرب مازندران و شرق گیلان، بیان پیشینه اداره کل ثبت احوال استان مازندران نیز خالی از لطف نیست. این اداره کل در سال ۱۳۰۵ تأسیس شد و با ۵ اداره ثبت احوال ساری، بابل، قائمشهر، آمل و تنکابن شروع به کار کرد.(ادامه)
رییس دادگستری شهرستان زرند از دستگیری و اعزام به زندان شرور آدم ربا پس از پنج سال متواری بودن، در شهرستان زرند خبر داد. شرور خطرناک پس از ۵ سال دستگیر و روانه زندان شد
رییس دادگستری شهرستان زرند از دستگیری و اعزام به زندان شرور آدم ربا پس از پنج سال متواری بودن، در شهرستان زرند خبر داد.(ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: برخی طیف‌های خاص که می‌خواهند سوپرانقلابی باشند در همیشه بر طبل اختلاف می‌کوبند. اینها فقط در ایام انتخابات می‌آیند تا بروز و ظهوری داشته باشند و اسمشان سر .... طیف‌های اصولگرایی لیست جدا بدهند تا وزن هر کدام معلوم شود
یک فعال سیاسی گفت: برخی طیف‌های خاص که می‌خواهند سوپرانقلابی باشند در همیشه بر طبل اختلاف می‌کوبند. اینها فقط در ایام انتخابات می‌آیند تا بروز و ظهوری داشته باشند و اسمشان سر ....(ادامه)
شمال نیوز : عضو کمیسیون جهش تولید و نظارت مجلس گفت: «وقتی با دستگاه‌ها صحبت می‌کنیم تخصیص‌ها برای تملک دارایی یک تا ۱۰‌درصد است. اگر کسری بودجه وجود ندارد چرا منابع به این موارد اختصاص نیافته است؟ شرایط در جامعه، با عدد و رقم‌هایی که رئیسی از جامعه داشت، همخوانی ندارند. هنگام ارایه لایحه بودجه احساس می‌کردیم «رئیسی» درباره کشور دیگری گزارش می‌دهد !
شمال نیوز : عضو کمیسیون جهش تولید و نظارت مجلس گفت: «وقتی با دستگاه‌ها صحبت می‌کنیم تخصیص‌ها برای تملک دارایی یک تا ۱۰‌درصد است. اگر کسری بودجه وجود ندارد چرا منابع به این موارد اختصاص نیافته است؟ شرایط در جامعه، با عدد و رقم‌هایی که رئیسی از جامعه داشت، همخوانی ندارند.(ادامه)
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند. برای انتقال سهام عدالت متوفی به وراث چه باید کرد؟
به گفته مسئولان، وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت این سهام ابتدا باید انحصار وراثت را انجام داده و گواهی حصر وراثت دریافت کنند.(ادامه)
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند. چالش دنباله دار ورود پساب نیروگاه زباله‌سوز نوشهر به طبیعت
شمال نیوز : ورود حجم انبوهی از شیرابه زباله انباشت شده به رودخانه "ماشلک"، آلودگی هوا و بوی تعفن از جمله پیامد افتتاح ناقص نیروگاه زباله سوز نوشهر است که شهروندان بر ضرورت رفع این مشکل از سوی مسوولان امر تاکید کردند.(ادامه)
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد. اعلام جزئیات انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث
جزئیات ثبت‌نام و دریافت سهام عدالت متوفیان توسط وراث آنها، اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : وقتی زغال سنگ مورد نیاز کارخانه زغال شویی تامین نشود،توجیه اقتصادی نگهداری،تامین حق الزحمه و... دیگر عقلانی نخواهد بود و مجموعه ای که معادن زغال سنگ را در اختیار دارد می‌تواند با کمترین قیمت کارخانه قدیم وجدید، که روی دست تهیه و تولید باد کرده را خریداری کند و این مرگ حتمی شرکت با قدمت و عظمت البرز مرکزی خواهد بود.

پیشرو معادن بهانه است ؛ البرز مرکزی نشانه‌ است !
شمال نیوز : وقتی زغال سنگ مورد نیاز کارخانه زغال شویی تامین نشود،توجیه اقتصادی نگهداری،تامین حق الزحمه و... دیگر عقلانی نخواهد بود و مجموعه ای که معادن زغال سنگ را در اختیار دارد می‌تواند با کمترین قیمت کارخانه قدیم وجدید، که روی دست تهیه و تولید باد کرده را خریداری کند و این مرگ حتمی شرکت با قدمت و عظمت البرز مرکزی خواهد بود. (ادامه)
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود. چرا تشکیل سازمان ملی مهاجرت ضرورت دارد؟
حضور اتباع خارجی در کشور و مهاجرت از ایران به سایر کشور‌ها با تشکیل سازمان ملی مهاجرت ساماندهی می‌شود.(ادامه)
وزیر کشور با بیان اینکه هیچ شناسنامه‌ای برای افغانستانی‌های مهاجر صادر نمی‌شود، گفت: تنها صدور شناسه ( کد شناسایی) برای مهاجران مجاز در دستور کار است. وزیر کشور: افغانستانی‌های مهاجر شناسنامه دریافت نمی‌کنند
وزیر کشور با بیان اینکه هیچ شناسنامه‌ای برای افغانستانی‌های مهاجر صادر نمی‌شود، گفت: تنها صدور شناسه ( کد شناسایی) برای مهاجران مجاز در دستور کار است.(ادامه)
شمال نیوز :  داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه تا سوم آبان فرصت دارند به شکل الکترونیکی برای ثبت نام نهایی اقدام کنند. نام‌نویسی نهایی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد
شمال نیوز : داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از امروز پنجشنبه تا سوم آبان فرصت دارند به شکل الکترونیکی برای ثبت نام نهایی اقدام کنند.(ادامه)
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود. مغز متفکر حماس کیست؟/ با محمد ضیف بیشتر آشنا شوید
محمد ضیف، فرمانده شاخه نظامی حماس، مردی است که از او به‌عنوان مغز متفکر حماس نام برده می‌شود.(ادامه)
زمان انجام مصاحبه از آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آن‌ها کد خاص درج شده بود، اعلام شد. جزییات مصاحبه داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ در رشته‌های خاص اعلام شد
زمان انجام مصاحبه از آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آن‌ها کد خاص درج شده بود، اعلام شد.(ادامه)
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران شمار اعضای تحت پوشش این صندوق را ۱۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیز مستمری بگیر هستند.

عضویت ۱۵۰ هزار مازندزانی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزی
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران شمار اعضای تحت پوشش این صندوق را ۱۵۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: هفت هزار و ۵۰۰ نفر نیز مستمری بگیر هستند. (ادامه)
اعضای یک باند که با تهیه مدارک جعلی تولد، نوزادان را به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رساندند توسط کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت بازداشت شدند. فروش نوزاد با شناسنامه ۲۰۰میلیون تومان
اعضای یک باند که با تهیه مدارک جعلی تولد، نوزادان را به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رساندند توسط کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت بازداشت شدند.(ادامه)
با وجود اینکه سازمان ثبت احوال برای برخی افراد کارت‌های ملی هوشمند صادر کرده است، اما این کارت‌ها به دست متقاضیان نمی‌رسد که علل متعددی دارد. چرا کارت‌های ملی هوشمند صادر شده به دست متقاضیان نمی‌رسد؟
با وجود اینکه سازمان ثبت احوال برای برخی افراد کارت‌های ملی هوشمند صادر کرده است، اما این کارت‌ها به دست متقاضیان نمی‌رسد که علل متعددی دارد.(ادامه)
جانشین انتظامی مازندران از دستگیری ۵ متهم و متلاشی شدن باند جعل و کلاهبرداری با ۴۰ فقره در شهرستان بابل خبر داد. متلاشی شدن باند جعل و کلاهبرداری میلیاردی در بابل
جانشین انتظامی مازندران از دستگیری ۵ متهم و متلاشی شدن باند جعل و کلاهبرداری با ۴۰ فقره در شهرستان بابل خبر داد.(ادامه)
مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۲ در روز دوشنبه سوم مهر ماه همزمان از شهرستان‌های معین مازندران اعزام خواهند شد. اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۲
مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی پایه خدمتی مهر ۱۴۰۲ در روز دوشنبه سوم مهر ماه همزمان از شهرستان‌های معین مازندران اعزام خواهند شد.(ادامه)
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد. جلسه رسیدگی حقوقی به پرونده گروهک الاحوازیه برگزار شد
دادگاه حقوقی بین المللی پیرامون حادثه تروریستی ۳۱ شهریور سال ۹۷ در اهواز که مربوط به دعاوی اتباع ایرانی علیه دولت و مقامت آمریکا است، صبح امروز در مجتمع امام خمینی برگزار شد.(ادامه)
دولت آمریکا مجموعه‌ای با ماموریت بحران‌سازی در ایران درست کرده؛ این برنامه آمریکاست و شتر در خواب بیند پنبه دانه‌‌‌!/ قدرت استکباری آمریکا و برخی کشورهای اروپایی ضعیف شده و ضعیف‌تر خواهد شد ....(خبر)
(ادامه)
اگر قصد تعویض نام یا نام‌خانوادگی را دارید و از شرایط آن آگاه نیستید، مطلب پیش رو را بخوانید. نام جدید خود را چگونه در شناسنامه ثبت کنیم؟
اگر قصد تعویض نام یا نام‌خانوادگی را دارید و از شرایط آن آگاه نیستید، مطلب پیش رو را بخوانید.(ادامه)
گروهی از حجاب استایل ها برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌اند و به دنبال آن هستند تا خانم‌هایی را که می‌خواهند در حماسه اربعین شرکت کنند، به استفاده از عبا به جای چادر ترغیب کنند. حجاب‌استایل‌ها علیه چادر محجبه‌ها
گروهی از حجاب استایل ها برای اربعین برنامه‌ریزی کرده‌اند و به دنبال آن هستند تا خانم‌هایی را که می‌خواهند در حماسه اربعین شرکت کنند، به استفاده از عبا به جای چادر ترغیب کنند.(ادامه)
مشمولان پایه خدمتی شهریور ۱۴۰۲ فردا چهارشنبه یکم شهریور ماه از ساری و نوشهر به محل خدمت اعزام می‌شوند. مشمولان خدمت سربازی فردا اعزام می‌شوند
مشمولان پایه خدمتی شهریور ۱۴۰۲ فردا چهارشنبه یکم شهریور ماه از ساری و نوشهر به محل خدمت اعزام می‌شوند.(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی، وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت را دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران برشمردند و تاکید کردند: شناسنامه اردبیل سابقه علمی و جهادی آن است. وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران/ استفاده از شیوه‌های تاثیرگذار برای حفظ نام و راه شهیدان ضروری است/ راه مقابله با جنگ شناختی استمرار راه شهدا و عمل به درس آنان است(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی، وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت را دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران برشمردند و تاکید کردند: شناسنامه اردبیل سابقه علمی و جهادی آن است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.114 seconds.