.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به .... روایتی جدید از مثلث جلیلی، فتاح و محصولی برای کسب جایگاه معاون اولی ریاست جمهوری
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به ....(ادامه)


«حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران در دوران حضور هشت ساله‌اش در دولت استعفا کرده است؟»؛ این سوالی است که در چند مقطع زمانی به ویژه در دولت دوم روحانی مطرح شد. ادعایی درخصوص «استعفاهای روحانی» و پاسخ رهبر انقلاب
«حسن روحانی، رئیس‌جمهور پیشین ایران در دوران حضور هشت ساله‌اش در دولت استعفا کرده است؟»؛ این سوالی است که در چند مقطع زمانی به ویژه در دولت دوم روحانی مطرح شد.(ادامه)
استيضاح وزير کار کليد خورد
محمود اسلاميان، مديرعامل صندوق بازنشستگي کشوري، استعفاي خود را تقديم ربيعي، وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي، کرد.(ادامه)
جانشين قاليباف كيست؟/ آخرین گزینه های مطرح شده برای شهرداری تهران
محسن‌هاشمي شهردارنمي‌شود ، محمدعلي نجفي در صف‌گزينه‌ها قرار گرفت حجتي همچنان شانس نخست‌است(ادامه)
شمال نیوز : انتخابات شوراها انتخاباتي است كه شوراي نگهبان بر آن نظارتي ندارد و امر نظارت در اين انتخابات بر عهده مجلس گذاشته شده است. اما كم و كيف بررسي صلاحيت‌ها و نظارت بر اين انتخابات چگونه خواهد بود؟.... صلاحيت‌ ها در انتخابات شوراها چگونه «تاييد» يا « رد» مي‌شوند؟
شمال نیوز : انتخابات شوراها انتخاباتي است كه شوراي نگهبان بر آن نظارتي ندارد و امر نظارت در اين انتخابات بر عهده مجلس گذاشته شده است. اما كم و كيف بررسي صلاحيت‌ها و نظارت بر اين انتخابات چگونه خواهد بود؟....(ادامه)
حضور يکباره او و البته بدون احمدي‎نژاد در مراسم ترحيم همسر فرمانده کل ارتش در روز چهارشنيه نشان داد که رحيم مشايي نه در مازندران است و نه اينکه در بازدداشت به سر مي‎برد بلکه داخل تهران حضور دارد و از روبرو شدن با دوربين عکاسي خبرنگاران هم ابايي ندارد..... مشائی : احمدي‎نژاد کانديدا نمي‎شود / دوره ما تمام شد !
حضور يکباره او و البته بدون احمدي‎نژاد در مراسم ترحيم همسر فرمانده کل ارتش در روز چهارشنيه نشان داد که رحيم مشايي نه در مازندران است و نه اينکه در بازدداشت به سر مي‎برد بلکه داخل تهران حضور دارد و از روبرو شدن با دوربين عکاسي خبرنگاران هم ابايي ندارد.....(ادامه)
تغییر وزیران کلید خورده است؟
مرداد ۹۲ بود كه دكتر حسن روحاني در مراسم تحليف، اعضاي كابينه‌اش را معرفي كرد و البته مشخص بود برخي از اين وزرا را بر مبناي رزومه كاري كه در گذشته داشتند انتخاب كرده است و مشخص‌تر اين بود كه وعده روحاني ارتقاي سطح اقتصاد و روابط بين‌المللي و حل پرونده هسته‌اي است و بر همين مبنا براي تحقق اين وعده‌ها اقدام به انتخاب اعضاي كابينه كرده تا در طي ۴ سال بتواند رزومه خوبي ارائه دهد. (ادامه)
آيا تاييد صلاحيت سيدحسن خميني صحت دارد؟
بررسي فضاي اين روزها نشان مي دهد كه براي اصلاح طلبان و سيدحسن خميني امكان تاييد صلاحيت وجود دارد. (ادامه)
گام بعدي براي ممانعت از حضور وي در اين عرصه هم حدس و گمانه‌هايي بود که برخي رسانه‌ها به آن دامن مي‌زدند و آن پيش بيني رد صلاحيت سيدحسن خميني بود. اقدامي که از منظر ديگران، تنها برآمده از اهداف سياسي‌اي مي‎توانست باشد که بي طرفي شوراي نگهبان را زير سوال مي‌برد. مخالفان و حامیان عضویت سیدحسن خمینی در مجلس خبرگان چه می‌گویند؟(خبر)
گام بعدي براي ممانعت از حضور وي در اين عرصه هم حدس و گمانه‌هايي بود که برخي رسانه‌ها به آن دامن مي‌زدند و آن پيش بيني رد صلاحيت سيدحسن خميني بود. اقدامي که از منظر ديگران، تنها برآمده از اهداف سياسي‌اي مي‎توانست باشد که بي طرفي شوراي نگهبان را زير سوال مي‌برد.(ادامه)
علی دایی؛ از رفتن به کما تا ترور شدن
در چند روز گذشته در فضای مجازی شایعه شده بود که علی دایی به کما رفته است. (ادامه)
مرور چند شایعه پر سروصدای اخیر
(ادامه)
شوق شايعه پراکنی در شبكه‌هاي اجتماعي
از وقتي شبكه‌هاي اجتماعي راه‌شان را به زندگي مردم باز كرده‌اند، خيلي چيزها عوض شده، حتي جنس شايعات هم عوض شده. كساني كه شايعات را مي‌سازند بيشتر بند كرده‌اند به جان افراد و مدام از اين حرف مي‌زنند كه فلان چيز را نخور، مي‌ميري، بهمان چيز را نخور، منهدم مي‌شوي و از اين دست خبرها.(ادامه)
زمان واريز يارانه فروردين 1394
شمال نیوز: پيش بيني مي شود یارانه مربوط به فروردين 1394 روز دو شنبه 24 فروردين ماه سال جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود. (ادامه)
داریوش‎الف‌کیست؟علت‎دستگیری‌اش‌چیست؟
حالا پس از بیست سال که قاعدتا وی می بایست در زندان می بود مجددا توسط سپاه پاسداران به جرم قدام به راه اندازی شبکه فساد اقتصادی و سوء استفاده از شرایط تحریم اقدام به آلوده سازی افراد از طریق پرداخت رشوه های بسیار کلان و سازماندهی خانه ی فساد دستگیر شده است .(ادامه)
پیشنهاد بازنشستگی به استاد شجریان
(ادامه)
جزئيات اعترافات قاتل خواهر شهيد لاجوردي
سردار احمدرضا رادان در مصاحبه اي اعلام كرد، پس از اطلاع قتل خواهر شهید لاجوردی به پلیس، تحقیقات همه جانبه ای در این زمینه آغاز شد و ماموران موفق شدند عامل این جنایت را دستگیر کنند.(ادامه)
شمال نیوز: تخلف شهرداري محرزاست/ در صورت سنگ اندازي، در5 مرحله افشاگري مي کنم/ شورا به دور از تعلقات نسبي وسياسي، از حقوق شهروندان دفاع کند/ خودم کانديداي شهردار بودم، به عنوان شورا قدرتمند تر عمل مي کنم... افشاگري عضوشوراي شهردرخصوص تخلفات شهرداري
شمال نیوز: تخلف شهرداري محرزاست/ در صورت سنگ اندازي، در5 مرحله افشاگري مي کنم/ شورا به دور از تعلقات نسبي وسياسي، از حقوق شهروندان دفاع کند/ خودم کانديداي شهردار بودم، به عنوان شورا قدرتمند تر عمل مي کنم...(ادامه)
شمال نیوز:یک عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: شايعاتي كه در مورد رد صلاحيت كانديداهاي شورا در سطح شهر مطرح بوده ظاهرا يك تخريب حساب شده است. واکنش اعضای شورای شهر به شایعه رد صلاحیت ها!
شمال نیوز:یک عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: شايعاتي كه در مورد رد صلاحيت كانديداهاي شورا در سطح شهر مطرح بوده ظاهرا يك تخريب حساب شده است.(ادامه)
وزارت اطلاعات حيطه بندي دارد و کسي نمي تواند اين همه پرونده از افراد خاص بردارد، رئيس جمهور خودش بايگاني و اطلاعات دارد، خود رياست جمهوري اسناد بسيار زيادي دارد، وزارت اطلاعات حيطه بندي شده است و اگر کسي پرونده اي بردارد، مشخص مي شود. احمدی نژاد قدرت خارج کردن اسناد از وزارت اطلاعات را ندارد(خبر)
وزارت اطلاعات حيطه بندي دارد و کسي نمي تواند اين همه پرونده از افراد خاص بردارد، رئيس جمهور خودش بايگاني و اطلاعات دارد، خود رياست جمهوري اسناد بسيار زيادي دارد، وزارت اطلاعات حيطه بندي شده است و اگر کسي پرونده اي بردارد، مشخص مي شود.(ادامه)
پاسخ قرائتي به شايعه بي اساس پايان دنيا
(ادامه)
مشايي تاييد نشود، الهام مي آيد
(ادامه)
"مشايي می آید؛ تاييد نشود، الهام مي آيد"
(ادامه)
رويانيان:حاضرم ازمديريت باشگاه كنار بروم
(ادامه)
«حال میر حسین موسوی مساعد است»
(ادامه)
حباب سكه و دلار تركيد
(ادامه)
پاسخ نماینده بیرجند به اظهارات احمدی نژاد
(ادامه)
بنده از سال 87 مصرانه پيگير جابجايي بودم و برداشت و ايده ام اين بود كه شهرستان از يك نيروي شاداب تر و لايق تر براي اداره اين سنگر عظيم انقلاب بهره بگيردسالها پيگير بودم اما شوراي سياستگزاري موافق نكرد اما در نهايت تحت فشار ما پذيرفتند

خداحافظی امام جمعه رامسر از مردم این شهرستان
بنده از سال 87 مصرانه پيگير جابجايي بودم و برداشت و ايده ام اين بود كه شهرستان از يك نيروي شاداب تر و لايق تر براي اداره اين سنگر عظيم انقلاب بهره بگيردسالها پيگير بودم اما شوراي سياستگزاري موافق نكرد اما در نهايت تحت فشار ما پذيرفتند (ادامه)
قرض 54 هزار میلیارد تومانی دولت از مردم
(ادامه)
مرتضي حيدري شايعه فرارش را تكذيب كرد
(ادامه)
رفيق‌بازي عامل نزول پرسپوليس
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.