.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داریوش‎الف‌کیست؟علت‎دستگیری‌اش‌چیست؟
حالا پس از بیست سال که قاعدتا وی می بایست در زندان می بود مجددا توسط سپاه پاسداران به جرم قدام به راه اندازی شبکه فساد اقتصادی و سوء استفاده از شرایط تحریم اقدام به آلوده سازی افراد از طریق پرداخت رشوه های بسیار کلان و سازماندهی خانه ی فساد دستگیر شده است .
هدانا: فاضل خداد و اختلاس وی را حتما به یاد دارید پس از دادگاه و محکومیت فاضل خداد و برادر محسن رفیق دوست یکی از شرکای آن ها به فعالیت های مجرمانه خود در عرصه اقتاد ادامه می دهد ، بله ، داریوش الف که دیروز خبر دستگیری او منتشر شد . برادران الف در همان سال ها به سراغ بانک صادرات رفتند و در قالب برج سازی ده ها میلیارد تومان از این بانک تسهیلات گرفتند که دادگاه آنان نیز به صورت علنی برگزار شد و در نهایت یکی از برادران به 20 و برادر دیگر به 25 سال زندان محکوم شدند.



حالا پس از بیست سال که قاعدتا وی می بایست در زندان می بود مجددا توسط سپاه پاسداران به جرم اقدام به راه اندازی شبکه فساد اقتصادی و سوء استفاده از شرایط تحریم اقدام به آلوده سازی افراد از طریق پرداخت رشوه های بسیار کلان و سازماندهی خانه ی فساد دستگیر شده است .

این مفسد اقتصادی یکی از برادران الف می باشد که با گرفتن ارز مرجع و مجوز واردات شکر بجای شکر،تیر آهن وارد کرده و البته مقدار زیادی از این ارزها را هم در بازار سیاه بفروش رسانده است . برجهای افرا که در الهیه و تجریش توسط برادران الف ساخته شده است. ح الف یکی از 7 ثروتمند معروف تهران است و ویلای 7000 متریش در خیابان فرشته شهره عام و خاص می باشد.

برج افرا تهران از جمله مجلل ترین و لوکس ترین مجتمع های مسکونی این شهر می باشد که جزو گران قیمت ترین برج ها می باشد

برج افرا دور از شلوغی خیابانهای جنوبی و دور از ازدحام روزهای تعطیل کوهنوردان در انتهای شمالی، در اواسط ولنجک قراردارد. ساختمان شامل دو بلوک شمالی و جنوبی در زمینی به مساحت ۲۱۱۰ متر مربع دارای بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع بنای مسکونی و ۵۰۰۰ متر مربع مشاعات میباشد.

خاطره وکیل مهدی هاشمی از رفاقت فرزند هاشمی با داریوش

اقای طباطبایی در پاسخ به سوالی مبنی بر شایعه هایی پیرامون خانواده هاشمی اینگونه جواب می دهد:

به نيروهاي امنيتي هم گفتم شما يك مورد از همه اين شايعاتي كه در مورد هركدام از بچه هاي آقاي هاشمي مطرح است را مستند به من ثابت كنيد خودم مقابل شان مي ايستم؛ به خودشان هم گفته ام. ما به صورت ماهانه جلساتي در منزل آقاي نوري داشتيم من آنجا هم اين را گفته ام. يك روز آقاي زنگنه به من گفت ياسر يك برج در شهرك غرب دارد، گفتم اگر ياسر در شهرك غرب 10درصد برج هم داشت من نه تنها از وكالت خانواده استعفا مي دهم بلكه علني مقابلشان مي ايستم. بررسي كردم ديدم يك برج متعلق به آقايي به نامداریوش الفاست و ياسر هم رفيق الف است و آنجا رفت و آمد دارد. به ياسر گفتم تو چرا به دفتر الف مي روي كه در معرض اتهام قرار بگيري؟

خاطره ابراهیم نبوی طنز پرداز ضد انقلاب از داریوش و تهمت به قاضی پرونده وی

در زندان با یک موردی مواجه شدم که خیلی عجیب بود، قاضی پرونده در سیل اتهاماتی که متوجه داریوش الف برج ساز کرده بود، یک اتهام هم این بود که او در یک میهمانی در فرنگ شرکت کرده و گویا در آنجا یک بار یا خودش کوکائین کشیده، یا کسانی کوکائین می کشیدند، به او اتهام زده بودند، و او هم که یک سال در انفرادی بود این اتهام را پذیرفته بود که "برگزاری و اشاعه و توزیع کوکائین در محافل و مجالس مختلف" حالا مگر کسی می توانست بگوید اولا محافل و مجالس نبود و کلا یک مهمانی بود، بعد توزیع و برگزاری نبود، یک بار شرکت کرده بود، از همه اینها گذشته، به " د الف" که در تمام عمرش یک سیگار هم لب نزده بود، همین اتهام را زده بودند و او هم که مثل داریوش یک سال در انفرادی بود آن را پذیرفته بود و بخاطرش 23 سال زندان گرفته بود

خاطرات یک قاضی از داریوش که روزنامه رسالت منتشر کرده است

    قاضي فوق الذکر در مصاحبه خود اعلام کرده است که "مواردي سراغ داريم که 30 ميليارد تومان اعتبار و تسهيلات بانکي، بدون پرداخت تضمين کافي به يک فرد پرداخت کرده اند و 60 ميليون دلار به برادران الف ارز داده شده که جنس در مقابل آن وارد نشده و هنوز بخشي از اين ارز در خارج است. مواردي داريم که امروز گشايش اعتبار کردند و در کمتر از 24 ساعت بعد، با تحويل بارنامه حمل به بانک کارگزار، ارز را دريافت کردند.” 

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.