.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند. خوشامدگویی روسای احزاب پاکستان به آیت‌الله رئیسی؛ حمایت قوی از ایران
سیاستمداران و روسای احزاب پاکستان همزمان با سفر رسمی رئیس جمهور ایران به اسلام‌آباد، ضمن خوش آمدگویی تعهد خود را برای حمایت از توسعه روابط اعلام کردند.(ادامه)
علی دایی در مراسم ختم همسر سیاستمدار معروف اصلاح‌طلب +عکس
مراسم ختم همسر محسن مهرعلیزاده، رئیس پیشین سازمان تربیت بدنی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب امروز برگزار شد.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
این تست شخصیت شناسی تاریخی و باستانی راز‌هایی از شما برملا میکند که خودتان هم نمیدانستید. تاریخ تولد حقایق جالب و عجیبی درباره‌تان فاش می‌کند
این تست شخصیت شناسی تاریخی و باستانی راز‌هایی از شما برملا میکند که خودتان هم نمیدانستید.(ادامه)
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند. درباره نامزدی ام برای ریاست، در زمان افتتاح مجلس پاسخ رسمی می دهم
دکتر منوچهر متکی که این روزها از سوی برخی رسانه ها به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست مجلس یاد می شود، تاکید دارد که تا آغاز مجلس دوازدهم به این ماجرا ورود نمی کند.(ادامه)
«آصف علی زرداری» به عنوان رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد. رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد
«آصف علی زرداری» به عنوان رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد.(ادامه)
اظهارات منزجرکننده یک سیاستمدار جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا درباره کشتار کودکان غزه، موجی از نارضایتی را به راه انداخته است. سیاستمدار آمریکایی: باید همه کودکان فلسطینی را بکشیم!
اظهارات منزجرکننده یک سیاستمدار جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا درباره کشتار کودکان غزه، موجی از نارضایتی را به راه انداخته است.(ادامه)
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت که مسکو آماده است با هر رئیس جمهوری در آمریکا کار کند اما جو بایدن را ترجیح می‌دهد. پوتین: بایدن را ترجیح می‌دهیم
ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه گفت که مسکو آماده است با هر رئیس جمهوری در آمریکا کار کند اما جو بایدن را ترجیح می‌دهد.(ادامه)
فیلم دیده نشده دوربین مداربسته از آیت‌الله هاشمی در روز فوت + فیلم
غلامعلی رجایی سیاستمدار ایرانی و مشاور آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ویدئویی از آخرین حضور و لحظه ورود ایشان به مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتشر کرد.(ادامه)
عکس/ استفاده از پیکر نمادین کودک در مجلس اسپانیا
یک زن سیاستمدار اسپانیایی در جلسه مجلس، برای همانندسازی صحنه پیکر‌های کودکان شهید نوار غزه، پیکر نمادین در دست گرفت.(ادامه)
پس از اینکه پمپئو خواستار کمک همه جانبه به اوکراین شد، فعالان شبکه‌های اجتماعی از او خواستند خود اسلحه بدست بگیرد و به اوکراین برود. درخواست آمریکایی‌ها برای اعزام پمپئو به اوکراین
پس از اینکه پمپئو خواستار کمک همه جانبه به اوکراین شد، فعالان شبکه‌های اجتماعی از او خواستند خود اسلحه بدست بگیرد و به اوکراین برود.(ادامه)
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است. انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه: جدال چهره‌های جدید و سیاستمداران کهنه‌کار
حدود سه ماه تا برگزاری هشتمین انتخابات ریاست‌جمهوری فدراسیون روسیه باقی مانده است.(ادامه)
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد. آقای لاوروف خطای شما بوی خیانت می‌دهد!
از کشورهای عربی حاضر در نشست یاد شده غیر از دشمنی با ایران اسلامی و همراهی با رژیم صهیونیستی انتظاری نمی‌رود ولی دولت روسیه باید پاسخگوی اقدام پلشت و غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران باشد.(ادامه)
آقای احمدی‌نژاد درباره ماجرای هولوکاست گفت که من چیزهایی را می‌دانم که شما نمی‌دانید و به توصیه‌ها، توجهی نمی‌کردحرکت در جاده سیاست شاقول، لوازم و الزامات خودش را دارد. ماجرای دیدار لاریجانی و احمدی نژاد در ساعت یک بامداد
آقای احمدی‌نژاد درباره ماجرای هولوکاست گفت که من چیزهایی را می‌دانم که شما نمی‌دانید و به توصیه‌ها، توجهی نمی‌کردحرکت در جاده سیاست شاقول، لوازم و الزامات خودش را دارد.(ادامه)
هنری کیسینجر، سیاستمدار مشهور و وزیر امور خارجه پیشین آمریکا چهارشنبه شب به وقت محلی در سن ۱۰۰ سالگی درگذشت. کیسینجر درگذشت
هنری کیسینجر، سیاستمدار مشهور و وزیر امور خارجه پیشین آمریکا چهارشنبه شب به وقت محلی در سن ۱۰۰ سالگی درگذشت.(ادامه)
نخست وزیر پرتغال در پی محرز شدن رسوایی مالی‌اش از سمت خود استعفا داد. نخست وزیر پرتغال در پی رسوایی استعفا کرد
نخست وزیر پرتغال در پی محرز شدن رسوایی مالی‌اش از سمت خود استعفا داد.(ادامه)
نتیجه نظرسنجی سی‌بی‌اس نشان می‌دهد دونالد ترامپ با ۵۰ درصد در برابر ۴۹ درصد آراء، پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده خواهد بود. آخرین تحولات انتخاباتی آمریکا؛ جنگ داخلی در راه است؟
نتیجه نظرسنجی سی‌بی‌اس نشان می‌دهد دونالد ترامپ با ۵۰ درصد در برابر ۴۹ درصد آراء، پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده خواهد بود.(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا گفت تلاش برای رد صلاحیت او حقه‌ای دیگر برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است که عملی نمی‌شود. ترامپ: رد صلاحیت من، دخالت در انتخابات است
رئیس جمهور سابق آمریکا گفت تلاش برای رد صلاحیت او حقه‌ای دیگر برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ است که عملی نمی‌شود.(ادامه)
فوئر در ادامه افزود که بایدن، زلنسکی را که قبلاً یک بازیگر و نه یک سیاستمدار بوده، بعنوان یک فرد «آماتور» تلقی می‌کرد. زلنسکی بایدن را عصبانی کرد!
فوئر در ادامه افزود که بایدن، زلنسکی را که قبلاً یک بازیگر و نه یک سیاستمدار بوده، بعنوان یک فرد «آماتور» تلقی می‌کرد.(ادامه)
سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد در دیدار با وزیر علوم، مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد. قول مساعد وزیر علوم به داوطلب معلول ساروی رتبه ۲۵ کنکور
سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه ۲۵ کنکور شد در دیدار با وزیر علوم، مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد.(ادامه)
وزارت خارجه روسیه به مولداوی در مورد حمایت بیش از حد از اوکراین هشدار داد. هشدار شدیدالحن روسیه به مولداوی
وزارت خارجه روسیه به مولداوی در مورد حمایت بیش از حد از اوکراین هشدار داد.(ادامه)
رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه «جو بایدن» از هر نظر بسیار ضعیف است، گفت که او به‌دلیل بی‌کفایتی، نمی‌تواند به بحران اوکراین خاتمه دهد. ترامپ: بایدن تا انتخابات ۲۰۲۴ زنده نمی‌ماند
رئیس جمهور سابق آمریکا با بیان اینکه «جو بایدن» از هر نظر بسیار ضعیف است، گفت که او به‌دلیل بی‌کفایتی، نمی‌تواند به بحران اوکراین خاتمه دهد.(ادامه)
یکی از اعضای الفتح عراق فاش کرد آمریکا به مقامات این کشور پیشنهاد کرده الحشد الشعبی را منحل کنند تا آن‌ها ارتش عراق را مجهز کنند. آمریکا پشت پرده خواستار منحل شدن الحشد الشعبی
یکی از اعضای الفتح عراق فاش کرد آمریکا به مقامات این کشور پیشنهاد کرده الحشد الشعبی را منحل کنند تا آن‌ها ارتش عراق را مجهز کنند.(ادامه)
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد.
لاریجانی وارد انتخابات 11 اسفند می شود؟ یا منتظر پاستور می ماند؟
همه جناح‌های سیاسی منتظرند که علی لاریجانی تصمیمش را برای انتخابات مجلس بگیرد؛ او یک بازی‌ساز است و در عین حال می‌تواند در نقش تغییردهنده بازی هم ظاهر شود. از همین رو حضور یا عدم حضورش در انتخابات می‌تواند پیامدهایی داشته باشد. (ادامه)
رئیسی: نظام جدیدی در جهان در حال شکل‌گیری است/ آینده تحولات به نفع کشورهای آزادی‌خواه و مستقل جهان است/ مادورو: برای دور جدیدی از تلاش‌ها در راستای گسترش روابط با ایران عزم جدی داریم ....(خبر)
(ادامه)
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه در حالی فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود که اردوغان دور اول را با پیشتازی پنج درصدی از رقیب خود به پایان رساند؛ اما این پایان راه قلیچداراوغلو نیست. برنده دوئل بزرگ این ۲ سیاستمدار کیست؟
دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه در حالی فردا (یکشنبه) برگزار می‌شود که اردوغان دور اول را با پیشتازی پنج درصدی از رقیب خود به پایان رساند؛ اما این پایان راه قلیچداراوغلو نیست.(ادامه)
عکس/پوشش عجیب آقای سیاستمدار در نمایشگاه کتاب
تصویری از علی باقری، مذاکره کننده هسته‌ای ایران در نمایشگاه کتاب منتشر شده است که نوع لباس پوشیدن وی در فضای مجازی مورد توجه کاربران واقع شده است.(ادامه)
تولید کلاهک‌های هسته‌ای توسط آمریکا پس از ۳۲ سال از سر گرفته می‌شود. پس از ۳۲ سال؛ آمریکا دوباره کلاهک‌ هسته‌ای خطرناک می‌سازد
تولید کلاهک‌های هسته‌ای توسط آمریکا پس از ۳۲ سال از سر گرفته می‌شود.(ادامه)
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت. نادر طالب‌زاده به روایت چهره‌های جهانی
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت.(ادامه)
مردان قدرت در تیررس زنان / ۵ پرونده‌ای که جهان را تکان دادند+ تصاویر
اتهام رسمی رئیس جمهوری سابق آمریکا به پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای سکوت درباره رابطه دو طرف، اولین پرونده این چنینی نیست که جهان را تکان می‌دهد بلکه در دهه‌های گذشته نیز موارد مشابهی داشته است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 15 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.