.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دکتر حسن غفوری فرد ، سیاستمدار شاخص و با سابقه و از اساتید دانشگاه که از دهه چهل شمسی از یاران وفادار انقلاب اسلامی در مراحل گوناگون به شمار می رفت در سال 79 سالگی دعوت حق را لبیک گفت. مرحوم غفوری فرد/ شش دهه همراه با انقلاب(يادداشت)
دکتر حسن غفوری فرد ، سیاستمدار شاخص و با سابقه و از اساتید دانشگاه که از دهه چهل شمسی از یاران وفادار انقلاب اسلامی در مراحل گوناگون به شمار می رفت در سال 79 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.(ادامه)
جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب درحالی برگزار شد که جان بولتون مدعی شده بود تا قبل از این مراسم تروریست‌های گروهک منافقین بر ایران حکومت خواهند کرد. آرزویی که بر دل بولتون‌ها ماند و می‌ماند
جشن ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب درحالی برگزار شد که جان بولتون مدعی شده بود تا قبل از این مراسم تروریست‌های گروهک منافقین بر ایران حکومت خواهند کرد.(ادامه)
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند. دست و پا زدن رهبران اغتشاشات برای زنده کردن آشوب ها
رضا پهلوی، علی کریمی، مصی علی‌نژاد، گلشیفته فراهانی و ۴ نفر دیگر در نشستی به بررسی آینده جنبش دموکراسی ایران می‌پردازند.(ادامه)
وزیر کشور با اشاره به اقدامات برخی چهره‌های هنری و ورزشی در ایام اغتشاشات گفت: هیچ کس مجاز نیست اقدام خلاف قانون انجام دهد و اگر اقدام این افراد مجرمانه بوده، دستگاه قضائی باید با آنها برخورد کند. واکنش وزیر کشور به بازگشت برخی چهره ها به رسانه ملی
وزیر کشور با اشاره به اقدامات برخی چهره‌های هنری و ورزشی در ایام اغتشاشات گفت: هیچ کس مجاز نیست اقدام خلاف قانون انجام دهد و اگر اقدام این افراد مجرمانه بوده، دستگاه قضائی باید با آنها برخورد کند.(ادامه)
شمال نیوز:  روزنامه اطلاعات در یادداشتی به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم اکبرهاشمی رفسنجانی به نقش این دولتمرد فقید در جامعه ایران پرداخت. هاشمی میانجی مردم و حکومت بود
شمال نیوز: روزنامه اطلاعات در یادداشتی به مناسبت سالگرد درگذشت مرحوم اکبرهاشمی رفسنجانی به نقش این دولتمرد فقید در جامعه ایران پرداخت.(ادامه)
جنگ اوکراین چگونه انسان‌دوستی غربی‌ها را آشکار کرد؟
کشورهای اروپایی که زمانی پذیرش پناهجویان افغانی، عراقی و سوری را «بحران مهاجرت» می‌نامیدند، هم‌اکنون در بحبوحه مشکلات سیاسی و اقتصادی، برای سیل میلیونی پناهجویان اوکراینی، آغوش باز کرده‌اند(ادامه)
آیت الله خامنه‌ای ۶۰ سال با دیکتاتوری مبارزه کرد/ حاج قاسم فرزند امام بود و تربیت یافته مکتب آیت‌الله خامنه‌ای/ در راه سردار سلیمانی سنگلاخ زیاد بود، رجال سیاسی مزاحمش می‌شدند/ درایت رهبر انقلاب چگونه سرنوشت جنگ ۳۳ روزه را عوض کرد؟‌(خبر)
(ادامه)
رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عباس شیبانی نوشت: خدمات و اقدامات ارزشمند و خیریه مرحوم شیبانی در حوزه بهداشت و درمان کشور نیز فصل پرباری است که یاد او را در تاریخ این کشور ماندگار خواهد کرد. پیام رئیسی برای درگذشت مرحوم عباس شیبانی
رئیس‌جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عباس شیبانی نوشت: خدمات و اقدامات ارزشمند و خیریه مرحوم شیبانی در حوزه بهداشت و درمان کشور نیز فصل پرباری است که یاد او را در تاریخ این کشور ماندگار خواهد کرد.(ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
حوادث تلخ تروریستی اخیر در شهرهای ایذه و اصفهان علیه شهروندان بی‌دفاع ، مراکز دینی و اموال عمومی سناریوی جدیدی از سوی استکبار جهانی ودنباله های آن ضد کشورمان را به تصویر کشیده است. پایان مماشات (يادداشت)
حوادث تلخ تروریستی اخیر در شهرهای ایذه و اصفهان علیه شهروندان بی‌دفاع ، مراکز دینی و اموال عمومی سناریوی جدیدی از سوی استکبار جهانی ودنباله های آن ضد کشورمان را به تصویر کشیده است. (ادامه)
مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود. واکنش علی لاریجانی به حوادث اخیر کشور
مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود.(ادامه)
شمال نیوز : وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وفق مصوبات مراجع ذی‌ربط چند نهاد و ۹ شخص از کشور انگلستان را تحریم کرد. این اقدام تحریمی، نافی پیگیری کیفری افراد به‌سبب دست داشتن در اقدامات مجرمانه در محاکم قانونی دارای صلاحیت نخواهد بود. وزارت امور خارجه ایران چند نهاد و ۹ شخصیت انگلیسی را تحریم کرد
شمال نیوز : وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وفق مصوبات مراجع ذی‌ربط چند نهاد و ۹ شخص از کشور انگلستان را تحریم کرد. این اقدام تحریمی، نافی پیگیری کیفری افراد به‌سبب دست داشتن در اقدامات مجرمانه در محاکم قانونی دارای صلاحیت نخواهد بود.(ادامه)
ایران برخی نهاد‌ها و اشخاص انگلیسی را تحریم کرد
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای فهرستی از تحریم‌ها علیه نهاد‌ها و اشخاص انگلیسی را اعلام کرد.(ادامه)
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد.
زمزمه های بازگشت دوباره لاریجانی به پارلمان/ شورای نگهبان ریسک ردصلاحیت دوباره او را می پذیرد؟
تا زمانی که علی لاریجانی تصمیم قطعی خود را برای حضور یا عدم حضور در انتخابات مجلس اعلام کند دو گروه در خوف و رجا به سر خواهند برد. (ادامه)
از خرمشهر تا کی اف!(يادداشت)
(ادامه)
این زن سیاستمدار با چفیه به ایران آمد +عکس
شمال نیوز: سلام زواوی رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وزیر امور خارجه کرد.(ادامه)
نامه احمد توکلی به روسای قوای سه گانه
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه ای به روسای قوای سه گانه و خطاب به کلیه مقامات و سیاستمداران کشور پیشنهادی درباره میزان دریافتی حقوق و مزایای دریافتی شان طی سال آینده مطرح کرد.(ادامه)
راز محبوبیت قاسم سلیمانی در سرباز بودن و سرباز ماندن اوست. او بعد از دفاع مقدس، بین سیاستمدار بودن و سرباز بودن، آن چیزی را انتخاب کرد که بدان تعلق داشت و هیچ گاه از مرزهای سربازی عبور نکرد. راز محبوبیت و اسطوره شدن قاسم سلیمانی چه بود؟
راز محبوبیت قاسم سلیمانی در سرباز بودن و سرباز ماندن اوست. او بعد از دفاع مقدس، بین سیاستمدار بودن و سرباز بودن، آن چیزی را انتخاب کرد که بدان تعلق داشت و هیچ گاه از مرزهای سربازی عبور نکرد. (ادامه)
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد .... دلمان برای فریادهای سید شجاع تنگ شد !
شمال نیوز : آن زمان زمزمه‌های شنیده می‌شد مبنی بر اینکه می‌خواهند پیکرش را در قم دفن کنند اما دو روز بعد بنا به وصیتش در زادگاهش کیاسر 72 کیلومتری جنوب شهرستان ساری در میان خیل عزاداران به خاک سپرده شد ....(ادامه)
 در مراسم معارفه زین‌العابدین خرم رضوی که صبح روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان در مراسم که گفته می شود از کارکنان سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد. سیلی یکی از حاضرین به استاندار/ تنش در مراسم معارفه استاندار جدید آذربایجان شرقی
در مراسم معارفه زین‌العابدین خرم رضوی که صبح روز شنبه با حضور وزیر کشور برگزار شد، یکی از شرکت کنندگان در مراسم که گفته می شود از کارکنان سپاه عاشورا است با رفتن بر روی سن اقدام به زدن سیلی به صورت استاندار جدید کرد. (ادامه)
شمال نیوز : اینکه چرا او زود برگشته، نشانه اضطراری است که در طیف وسیعی از اعتدالیون و اصلاح طلبان درباره آینده سیاسی این دو جریان وجود دارد. اما برخی اصلاح طلبان و مشاوران روحانی البته یک محاسبه پنهان دارند از تصویر سازی هاشمی ثانی بودن تا سال های بی ثباتی دولت / چه قطب مقابل و رقیبی برای جریان انقلاب ، بهتر از روحانی؟!
شمال نیوز : اینکه چرا او زود برگشته، نشانه اضطراری است که در طیف وسیعی از اعتدالیون و اصلاح طلبان درباره آینده سیاسی این دو جریان وجود دارد. اما برخی اصلاح طلبان و مشاوران روحانی البته یک محاسبه پنهان دارند(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
علی لاریجانی یکی از ساکت‌ترین چهره‌های سیاسی است و سرنوشت سیاسی او حکم معما را پیدا کرده است. برخی انتظار داشتند که آن هیاهو بعد از رد صلاحیت را ادامه دهد و برخی نیز در پی سکوت فعلی منتظر به حاشیه رفتن او هستند. آخرین گمانه زنی درباره فعالیت سیاسی علی لاریجانی / آینده سیاسی علی لاریجانی چگونه خواهد شد؟
علی لاریجانی یکی از ساکت‌ترین چهره‌های سیاسی است و سرنوشت سیاسی او حکم معما را پیدا کرده است. برخی انتظار داشتند که آن هیاهو بعد از رد صلاحیت را ادامه دهد و برخی نیز در پی سکوت فعلی منتظر به حاشیه رفتن او هستند. (ادامه)
شمال نیوز: سیدابراهیم رئیسی طی حکمی سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی را به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد. قاضی‌ زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شد + سوابق
شمال نیوز: سیدابراهیم رئیسی طی حکمی سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی را به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.(ادامه)
اشرف غنی افغانستان را ترک کرد/ ارگ ریاست جمهوری به دست طالبان افتاد/ فرار آمریکایی‌ها از پشت بام سفارت/ رئیس دولت موقت افغانستان چه کسی است؟ + عکس(خبر)
(ادامه)
اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران امروز یکشنبه «علیرضا زاکانی» را با ۱۸ رای به عنوان نوزدهمین شهردار پایتخت پس از پیروزی انقلاب برگزیدند. در رای گیری امروز و قبل از انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران، «علیرضا جاوید»... علیرضا زاکانی با ۱۸ رای رسما شهردار تهران شد
اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران امروز یکشنبه «علیرضا زاکانی» را با ۱۸ رای به عنوان نوزدهمین شهردار پایتخت پس از پیروزی انقلاب برگزیدند. در رای گیری امروز و قبل از انتخاب زاکانی به عنوان شهردار تهران، «علیرضا جاوید»...(ادامه)
شمال نیوز : چمران گفت : به عنوان ایده و پیشنهاد، مطرح کردم یعنی کابینه آقای رئیسی متشکل از افرادی باشند که عملگرا، توانمند، متخصص، متعهد، پاکدست و مهمتر از همه اینها، کارآمد باشند کارآمدی و توانمندی بسیار مهم است.... چمران: دلیلی ندارد انصرافی‌ها و حامیان رئیسی حتما در کابینه باشند
شمال نیوز : چمران گفت : به عنوان ایده و پیشنهاد، مطرح کردم یعنی کابینه آقای رئیسی متشکل از افرادی باشند که عملگرا، توانمند، متخصص، متعهد، پاکدست و مهمتر از همه اینها، کارآمد باشند کارآمدی و توانمندی بسیار مهم است....(ادامه)
یک جرقه تا جنگ میان ایران و آمریکا؟
علیرغم اینکه بسیاری تصور می کردند با به قدرت رسیدن دمکرات ها شرایط روابط ایران و آمریکا به سمت مثبت خواهد رفت اما روی زمین شرایط روز به روز بحرانی تر می شود.(ادامه)
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس گفت : به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت. احتمال کناره‌گیری جهانگیری به نفع لاریجانی /انتخابات دوقطبی می‌شود؟
شمال نیوز : یک نماینده ادوار مجلس گفت : به طور کلی فکر می کنم که آقای جهانگیری برای دفاع از وضع موجود به میدان می آید و در نهایت احتمال این که به نفع آقای لاریجانی کناره گیری کند، هست. به هر حال هر کدام از کاندیداها که تایید بشوند، بنظرم فضای دو قطبی بین آقای لاریجانی و رییسی شکل خواهد گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه‌های غربی واکنش‌های تقریبا یکسانی به ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران داشتند. رسانه‌های غربی درباره نامزدهای انتخابات ایران چه می‌گویند؟
شمال نیوز : رسانه‌های غربی واکنش‌های تقریبا یکسانی به ثبت‌نام نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران داشتند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.