.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد. نماز جماعت در کشور ما ورشکسته و در حال رسیدن به آخر خط است !
شمال نیوز : شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است و دارد به آخر کار می‌رسد.(ادامه)
ونسا فریزر، نماینده دائم مالت در سازمان ملل متحد، حین سخنرانی ریاض منصور، همکار خود از فلسطین، نتوانست جلوی احساسات خود را بگیرد و گریه کرد. گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین
ونسا فریزر، نماینده دائم مالت در سازمان ملل متحد، حین سخنرانی ریاض منصور، همکار خود از فلسطین، نتوانست جلوی احساسات خود را بگیرد و گریه کرد.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند. کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
نماز جمعه ۲۴ فروردین تهران به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در دانشگاه تهران اقامه می‌شود. نمازجمعه امروز در تهران به امامت کاظم صدیقی برگزار خواهد شد
نماز جمعه ۲۴ فروردین تهران به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
دانشگاه امام صادق از حذف کاظم صدیقی برای حضور در مراسم شب قدر این دانشگاه، خبر داد. حذف نام کاظم صدیقی از سخنرانان شب قدر دانشگاه امام صادق
دانشگاه امام صادق از حذف کاظم صدیقی برای حضور در مراسم شب قدر این دانشگاه، خبر داد.(ادامه)
ویدیوی کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن فردی به زبان انگلیسی برای حاضران در خیابان صحبت می‌کند و این گردهمایی در ادامه با .... «سخنرانی به زبان انگلیسی»، اقدام عجیب یکی از نامزدهای مجلس در مازندران+ فیلم
ویدیوی کوتاهی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در آن فردی به زبان انگلیسی برای حاضران در خیابان صحبت می‌کند و این گردهمایی در ادامه با ....(ادامه)
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست. خدا به من قدرت خنداندن داد / در زندگی راحت بگویید اشتباه کردم
شمال نیوز : چون من معلم بودم، می‌خواستم تفسیر کلاسی بنویسم. تفسیر نمونه مثل مقاله است، مثل روزنامه است، آیه را شرح می‌دهد. مثل تاریخ کربلاست که ماجرای کربلا را شرح می‌دهد. من نمی‌خواستم شرح بدهم. فرق بین تفسیر نور و نمونه، فرق بین تاریخ کربلا و شعار کربلاست.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام پناهیان گفت : طلبه شهید آرمان علی‌وردی برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود.

حجت الاسلام پناهیان:اگر فرهنگ غرب را بپذیریم با تکه تکه شدن آرمان چه کنیم
شمال نیوز : حجت الاسلام پناهیان گفت : طلبه شهید آرمان علی‌وردی برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود. (ادامه)
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در مازندران
مسیر‌های راهپیمائی یوم‌ الله ۱۳ آبان در شهر‌ها، مراکز بخش‌ها و روستا‌های مازندران اعلام شد.(ادامه)
شمال نیوز : دانشگاه آزاد اسلامی ساری اولین میزبان برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید عزیز، آرمان علی وردی در استان مازندران است . برگزاری گرامیداشت شهید عزیز«آرمان علی وردی» در دانشگاه آزاد اسلامی ساری
شمال نیوز : دانشگاه آزاد اسلامی ساری اولین میزبان برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید عزیز، آرمان علی وردی در استان مازندران است .(ادامه)
شمال نیوز : یادواره 350 شهید سرافراز شهرستان گلوگاه و شهدای مدافع آسمان ولایت  ، امسال به میزبانی 13 شهید روستای ریحان آباد این شهرستان برگزار می شود . یادواره 350شهید شهرستان گلوگاه به میزبانی روستای ریحان آباد
شمال نیوز : یادواره 350 شهید سرافراز شهرستان گلوگاه و شهدای مدافع آسمان ولایت ، امسال به میزبانی 13 شهید روستای ریحان آباد این شهرستان برگزار می شود .(ادامه)
رئیسی : آمریکایی‌ها شریک جنایات رژیم صهیونیستی هستند/ سفارتخانه‌های رژیم کودک کش تعطیل شود/ شکست اسرائیل با جنایت جنگی و کشتار مردم جبران نخواهد شد/ تجمع‌کنندگان تهرانی: آمریکای جنایتکار را مسئول اصلی نسل‌کشی در غزه می‌‌دانیم ....(خبر)
(ادامه)
در پاویون، یکی از برادران پاسدار گفت که برادر محسن تماس گرفته و گفته که در کرمانشاه منافقین قصد حمله دارند؛ به کرمانشاه بروید. برادرها شک کردند؛ من برای اطمینان از دفتر فرماندهی کل سپاه کسب اطلاع کردم و بعد از بررسی مطمئن شدیم که خبر درست است....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی، نابغه ژرف اندیش قرن
شمال نیوز : علامه ذوالفنون آیةالله حسن زاده آملی با آن همه مقامات معنوی و محبوبیت اجتماعی، مصداق واقعی عبد صالح خدا بود و حتی پس از ارتحال نیز محبوبیت و مقبولیت ایشان در نزد آحاد مردم جهان رو به فزونی است(ادامه)
امام حسن عسکری (ع) قبل از شهادتشان حضرت صاحب الزمان (عج) را به عنوان جانشین و امام پس از خود مشخص کردند. حضرت مهدی (عج)؛ امامی که در کودکی به امامت رسیدند
امام حسن عسکری (ع) قبل از شهادتشان حضرت صاحب الزمان (عج) را به عنوان جانشین و امام پس از خود مشخص کردند.(ادامه)
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی سخنران و کارشناس مذهبی است که اغلب او را با برنامه درس‌هایی از قرآن می‌شناسند. همسر حجت‌الاسلام قرائتی خاطره‌ای از شایعاتی که درباره او شنیده، تعریف کرده است. فیلم/ روایت همسر استاد قرائتی از شایعات متعدد
حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی سخنران و کارشناس مذهبی است که اغلب او را با برنامه درس‌هایی از قرآن می‌شناسند. همسر حجت‌الاسلام قرائتی خاطره‌ای از شایعاتی که درباره او شنیده، تعریف کرده است.(ادامه)
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ... از تحرکات جریان‌های سیاسی برای انتخابات مجلس؛ چه خبر؟!
معمولا در فاصله چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تیم‌های انتخاباتی در تهران و مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها، رفته رفته آرایش انتخاباتی به خود می‌گیرند و با توجه به گزینه‌هایی که برای حضور ...(ادامه)
عکس محسن رضایی و آهنگران در نماز جمعه سال ۶۲!
اطلاعات آنلاین نوشت:جمعه ۲۹ مرداد ۱۳۶۲ نماز جمعه تهران به امامت آیت الله امامی کاشانی برگزار شد.(ادامه)
حجت‌الاسلام عالی گفت: بحثی این روزها پیش آمده است، درباره اینکه در جلسات و هیأت‌ها، بعضی از کسانی که حجاب ندارند، وارد می‌شوند. وظیفه ما این است که به عنوان مهمان سیدالشهدا(ع) مانع نشویم و جلوی آن‌ها را نگیریم. آن‌ها مهمان سیدالشهدا هستند اما شأن مجلس هم باید حفظ شود. او گفت: اگر فرد بی‌حجاب خواست حاضر شود، به او خوش‌آمد بگوییم اما محترمانه هم تذکر دهید که شأن مجلس سیدالشهدا حفظ شود. حجت‌الاسلام عالی: مانع حضور افراد بدون حجاب در هیأت‌ها نشویم
حجت‌الاسلام عالی گفت: بحثی این روزها پیش آمده است، درباره اینکه در جلسات و هیأت‌ها، بعضی از کسانی که حجاب ندارند، وارد می‌شوند. وظیفه ما این است که به عنوان مهمان سیدالشهدا(ع) مانع نشویم و جلوی آن‌ها را نگیریم. آن‌ها مهمان سیدالشهدا هستند اما شأن مجلس هم باید حفظ شود. او گفت: اگر فرد بی‌حجاب خواست حاضر شود، به او خوش‌آمد بگوییم اما محترمانه هم تذکر دهید که شأن مجلس سیدالشهدا حفظ شود.(ادامه)
امام در زمان حیاتشان جامعه را با کلام قرآن، دعوت به خدا کردند و به مناسبت‌های مختلف قرآن خواندند. پس از شهادت‌شان نیز سر بریده سیدالشهدا هم قرآن خواند جایگاه قرآن در نهضت امام حسین (ع)
امام در زمان حیاتشان جامعه را با کلام قرآن، دعوت به خدا کردند و به مناسبت‌های مختلف قرآن خواندند. پس از شهادت‌شان نیز سر بریده سیدالشهدا هم قرآن خواند(ادامه)
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند. دهه اول محرم هیئت کجا برویم؟ / برنامه هیئت‌های مذهبی مازندران در دهه اول محرم ۱۴۰۲
شمال نیوز: همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) هیئت‌های مذهبی استان مازندران برنامه عزاداری دهه اول ماه محرم خود را اعلام کردند.(ادامه)
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید. دهه اول محرم ۱۴۰۲ هیئت در مازندران کجا برویم؟
برنامه هیات‌های عزاداری مازندران را مشاهده کنید.(ادامه)
مراسم چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی(ره) عضو مجلس خبرگان و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد. چهلمین روز شهادت آیت‌الله سلیمانی در قم برگزار شد
مراسم چهلمین روز شهادت شهید آیت‌الله عباسعلی سلیمانی(ره) عضو مجلس خبرگان و نماینده سابق ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.(ادامه)

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد. جزئیات کامل لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها
لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد.(ادامه)
جزییات لایحه «نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها»
به رغم وجود برخی ضوابط و چهارچوب‌ها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلا‌های قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی دیده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادی‌های عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.(ادامه)
 با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. ۶ گزینه احتمالی وزارت صمت؛ چه کسی جایگزین فاطمی امین می شود؟
با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. (ادامه)


امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است. روایت امام جمعه بابل از صحنه ترور شهید آیت الله سلیمانی/ این ترور برنامه ریزی و هدفمند بود
امام جمعه بابل ترور شهید آیت الله سلیمانی را یک اقدام هدفمند و برنامه ریزی شده دانست. آقای سلیمانی واقعا ذخیره پولی زیادی نداشت و گفته‌ها در فضای مجازی شایعه است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.056 seconds.