.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تمام وجود سردار سلیمانی مردانگی و دشمن‌شناسی بود
ادیب‌یزدی با بیان اینکه سردار سلیمانی، مرد سترگ و قانونی‌ترین چهره تاریخ و مرد قیام و هدف است، گفت: تمام وجودش مردانگی و دشمن‌شناسی بود و تحرکات دشمن را زیر نظر داشت و کیفیت حمله به دشمن را می‌دانست.(ادامه)
برگزاری بیست و سومین سالگرد شهید علمدار در ساری
بیست و سومین سالگرد پاسدار رشید اسلام، شهید سید مجتبی علمدار پنجشنبه ۱۲ دی ماه در ساری برگزار می‌شود.(ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین میرباقری گفت: مأموریت حضرت عسکری (ع) آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت امام زمان (عج) بود و این کار آسانی نیست چرا که مردم عموما با حضور فیزیکی امام مأنوس هستند لذا امری تازه و نامانوس بود همچنان که در زمان رسالت پیامبر اسلام تا زمان شهادت امام حسن عسکری (ع) امامان هیچگاه غیبتی نداشتند. ائمه (ع) چگونه شیعیان را برای دوران غیبت آماده کردند؟
حجت الاسلام والمسلمین میرباقری گفت: مأموریت حضرت عسکری (ع) آماده سازی شیعیان برای دوران غیبت امام زمان (عج) بود و این کار آسانی نیست چرا که مردم عموما با حضور فیزیکی امام مأنوس هستند لذا امری تازه و نامانوس بود همچنان که در زمان رسالت پیامبر اسلام تا زمان شهادت امام حسن عسکری (ع) امامان هیچگاه غیبتی نداشتند.(ادامه)
۲ موکب مازندران در شهر کربلا برای خدمات دهی به زائران برپا شد
مسئول موکب فاطمه الزهرا(س) مازندران در کربلا گفت: دو ورزشگاه با دو موکب مستقل برای خدمات دهی به زائران اربعین مهیا شده است.(ادامه)
زنگ خطر سلامت دهان و دندان چیست؟
رئیس نوزدهمین کنگره انجمن علمی پریودنتولوژی ایران گفت: حدود ۹۰ درصد بیماری‌های لثه با رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان ارتباط نزدیک دارد.(ادامه)
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد مازندران شد+ تصاویر
آیت الله آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز پنج شنبه ۱۱ مهرماه وارد مازندران شد.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سوادکوه‌شمالی
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران بیست‌و یکمین یادواره ۷۶ شهید دهستان لفور شهرستان سوادکوه‌شمالی است.(ادامه)
مازندران میزبان اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: اولین یادواره شهدای رسانه ای کشور روز پنجشنبه در بابلسر برگزار می شود.(ادامه)
نماینده پرحاشیه رشت گفته است: ان‌شاءالله خداوند باريتعالي و حضرت امام حسين(ع) به داد ما برسد چراكه با اين اوضاع، عملا ديگر نيازي به دشمن خارجي نداريم. نماینده رشت: پناهیان دنبال شهرت و ديده شدن است/ پول کارگران را از پاکت منبرها بدهید!
نماینده پرحاشیه رشت گفته است: ان‌شاءالله خداوند باريتعالي و حضرت امام حسين(ع) به داد ما برسد چراكه با اين اوضاع، عملا ديگر نيازي به دشمن خارجي نداريم.(ادامه)
از یک طرف شورای تأمین استان مصوب می‌کند که نباید بیاید و از یک طرف مدیرکل محترم سیاسی را می‌فرستند برای استقبال و بعد عنوان می‌کنند، ما گفتیم بروند تذکر بدهند که شورای تأمین یک همچین تصمیمی را گرفته است. به عنوان امام جمعه نقشی در سفر احمدی‌نژاد نداشتم/ اگر مخالف سفر احمدی‌نژاد بودید چرا از او در VIP استقبال کردید؟
از یک طرف شورای تأمین استان مصوب می‌کند که نباید بیاید و از یک طرف مدیرکل محترم سیاسی را می‌فرستند برای استقبال و بعد عنوان می‌کنند، ما گفتیم بروند تذکر بدهند که شورای تأمین یک همچین تصمیمی را گرفته است.(ادامه)
برنامه تعدادی از هیأت‌های مهم کشور در میلاد امام رضا(ع)
(ادامه)
 مراسم گرامیداشت سی‌امین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، فردا سه‌شنبه ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام راحل و با حضور عموم مردم برگزار می‌شود.


مراسم ۱۴ خرداد با سخنرانی رهبر انقلاب برگزار می‌شود
مراسم گرامیداشت سی‌امین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، فردا سه‌شنبه ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام راحل و با حضور عموم مردم برگزار می‌شود. (ادامه)
لزوم بهینه سازی دیدارهای رمضانی(يادداشت)
(ادامه)
وزیر اطلاعات سخنران راهپیمایی روز قدس درساری
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران گفت: وزیر اطلاعات سخنران راهپیمایی روز قدس در ساری است.(ادامه)
برگزاری مراسم شب‌های احیا به شیوه‌ای عجیب در کتابخانه ملی خبرساز شد.

مراسم نامتعارف و عجیب احیا در کتابخانه ملی
برگزاری مراسم شب‌های احیا به شیوه‌ای عجیب در کتابخانه ملی خبرساز شد. (ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام و المسلمین روحانی در خطبه های نماز جمعه بابل  با بیان اینکه قهوه خانه‌ها و مراکز ورزشی رقبای مسجد شدند، تصریح کرد: سال گذشته قهوه خانه تا پاسی از شب مشغول قلیان کشی بودند به مردم فرصت حضور در مساجد و مراسم مرتبط با ماه رمضان نمی‌دادند..... قهوه خانه‌ها و مراکز ورزشی در ماه رمضان رقبای مسجد شدند/ حرمت ماه رمضان را حفظ کنیم
شمال نیوز : حجت الاسلام و المسلمین روحانی در خطبه های نماز جمعه بابل با بیان اینکه قهوه خانه‌ها و مراکز ورزشی رقبای مسجد شدند، تصریح کرد: سال گذشته قهوه خانه تا پاسی از شب مشغول قلیان کشی بودند به مردم فرصت حضور در مساجد و مراسم مرتبط با ماه رمضان نمی‌دادند.....(ادامه)
حضور فرماندهان کل سپاه در کنار هم نیز از دیگر برنامه های قابل توجه این مراسم بود که مجری مراسم از سرداران رضایی، صفوی، جعفری و سلامی خواست تا برای همبستگی در برابر دشمنان، در کنار هم قرار گیرند....(خبر)
(ادامه)
عکس/ امام جمعه بیله سوار به وعده‌اش عمل کرد
امام جمعه بیله سوار، با دعوت از سخنران خانم ، به وعده اش مبنی بر : "سخنرانی بانوان در تریبون نماز جمعه" عمل کرد.(ادامه)
تجلیل از ۲۰۰ مادر و همسر شهید مازنی در هفته زن
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران با گرامیداشت هفته زن و روز مادر گفت: نگذاریم، مادران اسوه های اسقامت و پایداری به فراموشی سپرده شوند.(ادامه)
شمال نیوز: یک شهروند مازندرانی خطاب به وزیر اقتصاد گفت که اگر برای مردم کار انجام ندهید در برابر خون شهدا مسوول هستید. درخواست متفاوت یک شهروند مازندرانی از وزیر اقتصاد
شمال نیوز: یک شهروند مازندرانی خطاب به وزیر اقتصاد گفت که اگر برای مردم کار انجام ندهید در برابر خون شهدا مسوول هستید.(ادامه)
میثاق عاشقانه علویان مازندران پس از ۴۰ زمستان عزت
شمال نیوز: جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی با حضور باشکوه مردم مازندران در ۶۰ میعادگاه ارادت و دلدادگی به میهن اسلامی با ندای غرورآفرین «الله‌اکبر» آغاز شد. (ادامه)
شمال نیوز: قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل، سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان بهشهر می باشد.

شجاعی کیاسری سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در بهشهر
شمال نیوز: قائم مقام وزیر کشور در امور بین الملل، سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان بهشهر می باشد. (ادامه)
یادواره سرداران و ۶۰ شهید سیدمحله قائمشهر برگزار می‌شود
شمال نیوز: مسئول برگزاری یادواره شهدای سیدمحله قائم شهر از برگزاری یادواره سرداران و ۶۰ شهید این محله در ۱۸ بهمن ماه و همزمان با ایام فاطمیه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : با احترام به عواطف و احساسات و دغدغه فردی عزیزانی که در خصوص برخی اتفاقات، تصمیم‌ها، عملکردها یا اشخاص، از سر دلسوزی و خیرخواهی تشخیصی دارند، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه.... اطلاعیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه درباره حواشی دعوت از لاریجانی برای سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن
شمال نیوز : با احترام به عواطف و احساسات و دغدغه فردی عزیزانی که در خصوص برخی اتفاقات، تصمیم‌ها، عملکردها یا اشخاص، از سر دلسوزی و خیرخواهی تشخیصی دارند، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه....(ادامه)
شمال نیوز : وی افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در 22 شهرستان و 58 شهر و بخش های مازندران برگزار می‌شود و  سخنران راهپیمایی 22 بهمن امسال ساری ....
سخنران راهپیمایی ۲۲بهمن در مرکز استان مازندران مشخص شد
شمال نیوز : وی افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در 22 شهرستان و 58 شهر و بخش های مازندران برگزار می‌شود و سخنران راهپیمایی 22 بهمن امسال ساری .... (ادامه)
تصور این بود که با آقای امام جمعه هماهنگی شده است. وقتی مطالب ایشان را شنیدند سخنرانی خود را لغو کردند و گفتند: مسئله ... لغو سخنرانی لاریجانی پس از يك اولتیماتوم!
تصور این بود که با آقای امام جمعه هماهنگی شده است. وقتی مطالب ایشان را شنیدند سخنرانی خود را لغو کردند و گفتند: مسئله ...(ادامه)
آیت‌الله جنتی سخنران مراسم ۱۲ بهمن در حرم امام (ره)
آیت‌الله احمد جنتی سخنران مراسم ۱۲ بهمن در حرم امام خمینی (ره) خواهد بود.(ادامه)
برگزاری یادواره شهدای سیدمحله قائم‌شهر در ۱۸ بهمن‌ماه ۹۷
مسؤول ستاد تاریخ یادواره امسال سرداران و ۶۰ شهید سیدمحله قائم‌شهر را ۱۸ بهمن‌ماه هم‌زمان با ایام فاطمیه و عملیات والفجر ۸ اعلام کرد.(ادامه)
ترجیح برخی مدیران مازندران برای شرکت در مراسم معارفه به‌جای ملاقات عمومی+اسامی
با وجود تأکید استاندار مازندران بر عدم ترک جلسات ملاقات مردمی، تعدادی از مدیران روز گذشته برای حضور در مراسم تودیع و معارفه، شرکت در این مراسم را به ملاقات مردمی ترجیح دادند.(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در مازندران مشخص شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران مسیر و ساعت راهپیمائی ۱۳ آبان را در شهرستان های استان اعلام کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.