.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است.

جهاد تبیین صدا و سیمای مازندران از مناره‌های حرم کربلا و نجف
شمال نیوز : رسانه ملی با استفاده بهینه از فرصت اربعین، مسئولیت خطیر جهاد تبیین را بیش از پیش روی دوش خود حس کرده و با بسیج امکانات و نفرات توانمند، پنجه در پنجه ابررسانه‌ها افکنده است. (ادامه)
محمدرضا بذری مداح اهل بیت روضه حضرت علی اکبر (ع) را با گویش مازندرانی در موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) بابل در کربلا اجرا کرد.

فیلم/ روضه خوانی با گویش مازندرانی در کربلا
محمدرضا بذری مداح اهل بیت روضه حضرت علی اکبر (ع) را با گویش مازندرانی در موکب حضرت فاطمه الزهرا (س) بابل در کربلا اجرا کرد. (ادامه)
با توجه به اینکه به همایش بزرگ پیاده روی اربعین نزدیک می شویم و بسیاری از افراد قصد شرکت در آن را دارند با ما همراه باشید تا با فواصل شهرهای عراق بهتر و بیشتر آشنا شوید. فاصله شهرهای عراق از یکدیگر برای زائران پیاده روی اربعین ایرانی
با توجه به اینکه به همایش بزرگ پیاده روی اربعین نزدیک می شویم و بسیاری از افراد قصد شرکت در آن را دارند با ما همراه باشید تا با فواصل شهرهای عراق بهتر و بیشتر آشنا شوید.(ادامه)
خادمان موکب حضرت علی اصغر و امامزادگان علیه‌السلام اوقاف مازندران امروز عازم سامرا شدند. اعزام خادمان موکب اوقاف مازندران به سامرا
خادمان موکب حضرت علی اصغر و امامزادگان علیه‌السلام اوقاف مازندران امروز عازم سامرا شدند.(ادامه)
قطار ویژه اربعین برای نخستین بار در راه آهن شمال فعال و قیمت بلیت رفت و برگشت ۲۸۰ هزار تومان تعیین شده است. قیمت بلیت قطار ویژه اربعین ۲۸۰ هزار تومان
قطار ویژه اربعین برای نخستین بار در راه آهن شمال فعال و قیمت بلیت رفت و برگشت ۲۸۰ هزار تومان تعیین شده است.(ادامه)
با توجه به اینکه به همایش بزرگ پیاده روی اربعین نزدیک می شویم و بسیاری از افراد قصد شرکت در آن را دارند با ما همراه باشید تا با فواصل شهرهای عراق بهتر و بیشتر آشنا شوید. فاصله شهرهای عراق از یکدیگر برای زائران پیاده روی اربعین ایرانی
با توجه به اینکه به همایش بزرگ پیاده روی اربعین نزدیک می شویم و بسیاری از افراد قصد شرکت در آن را دارند با ما همراه باشید تا با فواصل شهرهای عراق بهتر و بیشتر آشنا شوید.(ادامه)
ثبت‌نام بیش از ۴۵هزار مازندرانی برای پیاد‌ه‌روی اربعین
مدیر حج و زیارت مازندران گفت: تعداد ثبت‌نامی‌ها در سامانه سماح برای پیاده‌روی اربعین حسینی به بیش از ۴۵هزار نفر رسید.(ادامه)

او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود. جان فدا / رهبر انقلاب: قاسم سلیمانی نمونه‌ برجسته‌ای از تربیت‌شدگان مکتب امام بود/ وصیت سردار: امروز قرارگاه حسین‌ بن علی، ایران است/ بدانید جمهوری اسلامی حرم است
او نمونه‌ی برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی بود، او همه‌ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید. شهادت پاداش تلاش بی‌وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود.(ادامه)
برپایی موکب اوقاف مازندران در شهر سامرا
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از آغاز به‌کار موکب اوقاف مازندران در شهر مقدس سامرا خبر داد.(ادامه)
محل استقرار آمبولانس‌های هلال احمر ایران در اربعین
امسال به منظور حفظ سلامت زائران بیشتر آمبولانس‌های هلال احمر در مسیر نجف تا کربلا مستقر هستند. البته در سایر شهرهای زیارتی هم آمبولانس‌ها در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به زائران خدمت می‌کنند.(ادامه)
تمامی مرزهای زمینی و هوایی ایران و عراق بسته شد/ زائران از تردد در داخل عراق پرهیز کنند
اتفاقات و ناآرامی‌هایی طی ساعات اخیر در عراق رخ داده که سبب بسته شدن مرزهای زمینی و هوایی از سوی این کشور شده و در پی آن خروج زوار ایرانی در تمام مرزها از عصر امروز متوقف شده است.(ادامه)
مقام عراقی : خانه‌های مردم عراق برای پذیرایی از زائران اربعین ساماندهی شده است
رئیس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی عراق با اشاره به اجرای طرح لواءالخدمه در عراق، گفت: مردم عراق در انتظار زوار اربعین هستند و ما نیز خانه‌های عراقی‌های مشتاق حضور زوار را برای پذیرایی از ایرانیان، ساماندهی کرده‌ایم. (ادامه)
رییس ستاد زائران اربعین: روزانه ۱۰۰ هزار زائر از مرز خسروی عبور می کنند
رییس ستاد مدیریت و سامان دهی زائران اربعین حسینی در قصرشیرین گفت: با اقدام ها و تمهیدات صورت گرفته منتظر ورود زوار هستیم و پیش بینی می کنیم روزانه ۱۰۰ هزار زائر از این مرز رسمی عبور کنند.(ادامه)
آمادگی ۳۵ موکب مازندرانی برای پذیرایی از زائران اربعین
۳۵ موکب مازندرانی امسال از زائران اربعین حسینی پذیرایی می‌کنند.(ادامه)
۱۲۳ دانش آموز مازندرانی به عتبات عالیات اعزام می شوند
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان مازندران گفت: ۱۲۳ نفر از دانش آموزان دختر عضو انمن اسلامی در آستانه محرم به سفر عتبات عالیات اعزام می شوند.(ادامه)
اعلام زمان ثبت‌نام دور جدید سفرهای عتبات
ثبت‌نام دور جدید سفرهای زیارتی به عتبات در قالب کاروان‌های زیر نظر سازمان حج و زیارت از چهارشنبه آغاز می‌شود که در این دوره، اعزام‌ها از بیستم اردیبشهت تا پایان خردادماه پیش‌بینی شده است.(ادامه)
عکس/ حال و هوای شب شهادت امام هادی(ع) در سامرا
همزمان با ایام شهادت امام هادی علیه‌السلام میلیون‌ها زائر با تشرف به سامرا و ‌حرم آن حضرت به عزاداری پرداختند.(ادامه)
حرف اول و آخر وصیت سردار سلیمانی چه بود؟
(ادامه)
قدردانی سفیر ایران در عراق از فعالیت‌های موکب اوقاف مازندران
سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق از فعالیت‌های موکب اوقاف مازندران در اربعین امسال در شهر مقدس سامرا قدردانی کرد.(ادامه)
۹۰درصد موکب‌های مازندران عازم اربعین شدند
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت : از ۲۸۰ خادمان موکب‌دار، ۹۰درصد عازم شدند و ۱۰ درصد باقیمانده که تا روز جمعه اعزام می‌شوند.(ادامه)
عکس/ سامرا در آستانه اعیاد ماه شعبان
حرمین شریفین عسکریین(ع) در آستانه ایام اعیاد ماه شعبان گل آرائی شد.(ادامه)
تصویری زیبا از گنبد حرمین عسکریین(ع)
تصویری زیبا از گنبد مطهر حرمین شریفین عسکریین(ع) در سامرا را می‌ینید.(ادامه)
عکس/ سامرا در آستانه ایام شهادت امام هادی(ع)
حرمین شریفین عسکریین به مناسبت سالگرد شهادت امام هادی(ع) مملو از زائران عراقی است.(ادامه)
تصاویر/ سامرا در روز شهادت امام حسن عسکری(ع)
بسیاری از عاشقان اهل بیت (ع) از شهرهای دور و نزدیک با پای پیاده یا حتی سواره به سامرا و حرم شریفین عسکریین(ع) مشرف شدند و در مسیر موکب‌ها پذیرایی از زوار به ارائه خدمات می‌پردازند.(ادامه)
عکس/ سامرا در آستانه شهادت امام حسن عسکری(ع)
امسال پیروان اهل بیت (ع) در سایر کشورهای جهان به خاطر شیوع ویروس کرونا و تدابیر اتخاذ شده به این خاطر از توفیق حضور در مراسم سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) در سامرا محروم هستند. (ادامه)
باشگاه خبرنگاران جوان : استاد پرویز اسکندرپور خرمی، هنرمند نقاش و خادم بازسازی عتبات عالیات و استاد دانشگاه تربیت مدرس بر اثر بیماری کرونا آسمانی شد. استاد پرویز اسکندرپور بر اثر کرونا درگذشت
باشگاه خبرنگاران جوان : استاد پرویز اسکندرپور خرمی، هنرمند نقاش و خادم بازسازی عتبات عالیات و استاد دانشگاه تربیت مدرس بر اثر بیماری کرونا آسمانی شد.(ادامه)
شب‌های حسینی در سامرا +عکس
کانال تلگرامی دل نوشته های یک عراقی با انتشار تصویری از برگزاری مراسم عزاداری در سامرا نوشت: شب های حسینی حرم مطهر امامین عسکریین علیهما السلام سامرا(ادامه)
شمال نیوز : ما اگر از آزادی قدس سخن به عمل می آوریم، مستند به آزادی خرمشهر است و همانگونه که رهبر عزیز ما فرمود، ما خرمشهرهای زیادی در پیش داریم که عراق و سوریه دو نمونه و قدس و فلسطین نمونه دیگری از آنهاست..... قدس، خرمشهری که آزاد می شود / آزادی غرورانگیز خرمشهر عزیز در قدس مقدس تکرار می شود
شمال نیوز : ما اگر از آزادی قدس سخن به عمل می آوریم، مستند به آزادی خرمشهر است و همانگونه که رهبر عزیز ما فرمود، ما خرمشهرهای زیادی در پیش داریم که عراق و سوریه دو نمونه و قدس و فلسطین نمونه دیگری از آنهاست.....(ادامه)
متن وصیت‌نامه سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.
از توصیه‌های سیاسی تا حلالیت از خانواده شهدا/ ولایت فقیه را بر سایر امور ترجیح دهید /خدایا ثروت دستانم وقتی است که سلاح برای دینت به دست گرفتم(خبر)
متن وصیت‌نامه سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد. (ادامه)
فتح الله جعفری گفت: به یاد دارم در جلسه‌ی معارفه شهید سلیمانی، اولین جمله‌ای که گفت، این بود: «از ابتدا که وارد جنگ شدم دو ابزار مهم درکوله‌پشتی‌ام بود: ۱. خلوص، ۲. توکل.» شهید سلیمانی در جلسه معارفه‌اش چه جمله‌ای گفت؟
فتح الله جعفری گفت: به یاد دارم در جلسه‌ی معارفه شهید سلیمانی، اولین جمله‌ای که گفت، این بود: «از ابتدا که وارد جنگ شدم دو ابزار مهم درکوله‌پشتی‌ام بود: ۱. خلوص، ۲. توکل.»(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 7 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.