.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ طلوع زیبای خورشید در سامرا
حرم امامین عسکریین(ع) در شهر سامراء به صورت روزانه میزبان هزاران تن از زائرین از داخل و خارج عراق است.(ادامه)
عکس/ حضور رئیسی در سامرا
تصویری از حجت‌الاسلام رئیسی در حرم امامین عسکریین (ع) در شهر سامرا.(ادامه)
رهبر انقلاب آخرین بار چه زمانی به کربلا مشرف شده اند؟
صفحه دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری در اینستاگرام به تازگی مطلبی درباره آخرین سفر مقام معظم رهبری به کربلا منتشر کرده است. (ادامه)
خودکشی یک داعشی+عکس
نیروهای امنیتی و بسیج مردمی عراق یک تروریست انتحاری در منطقه سموم از ناحیه مکیشیفه در شمال غربی سامرا شناسایی و به قتل رساندند.(ادامه)
زائران مازندرانی ۸ آبان عازم کربلا می‌شوند
مدیر حج و زیارت مازندران با اشاره به افزایش استقبال مردمی برای حضور در مراسم اربعین امسال، گفت: زائران اربعین حسینی ۸ آبان عازم کربلا می‌شوند.(ادامه)
آغازثبت نام اعزام به عتبات عالیات در ماه مبارک رمضان
علی اصغر شریفی افزود : اعزام زائران به عتبات عالیات عراق در ایام این ماه 4 پرواز شامل روزهای 17، 24 ، 25 و 28 خرداد است که به صورت هوایی انجام می‌شود.(ادامه)
عکس/ رونمایی از ضریح جدید حرم امامین عسکریین(ع)
صبح امروز و در آستانه عید مبعث، ضریح جدید حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در سامرا رونمایی شد. (ادامه)
فراخوان ثبت نام موکب‌های اربعین 96
قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین از آغاز ثبت نام موکب‌های اربعین حسینی 96 در طرح «شناسنامه دار کردن مواکب‌ها» همزمان با سالروز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) خبر داد.(ادامه)
تصاویر/ بازکردن ضریح قدیمی حرم امامین عسکریین(ع)
باز کردن ضریح قدیمی حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در سامرا(ادامه)
عکس/محفل قرآنی مدافعان حرم
تصویری از محفل قرآنی «مدافعان حرم» در سامرا منتشر می شود.(ادامه)
در امان بودن زائران مازندرانی از حادثه تروریستی سامرا
زائران مازندرانی در فهرست حادثه دیدگان انفجار تروریستی دیروز سامرا نبودند.(ادامه)
۸۸ مجروح انفجار سامراء در ۱۱ بیمارستان تهران بستری شدند+اسامی
سرپرست اورژانس کشور از بستری ۸۸ مجروح انفجار سامراء در ۱۱ بیمارستان تهران خبر داد. (ادامه)
اوحدی: تردد زائران ایرانی به سامرا ممنوع شد
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تردد زائران ایرانی به سامرا به طور کامل ممنوع شد.(ادامه)
 صبح امروز (یکشنبه) دو فرد انتحاری با انفجار خود در نزدیکی اتوبوس های کاروان های زیارتی ایران در داخل پارکینگ امامین عسکریین (ع) در سامراء هفت زایر ایرانی را شهید و 61 تن را نیز مجروح کردند. ۶۱ ایرانی مجروح شدند/ زائران کاروان‌های حج و زیارت آسیبی ندیده‌اند+ تصاویر
صبح امروز (یکشنبه) دو فرد انتحاری با انفجار خود در نزدیکی اتوبوس های کاروان های زیارتی ایران در داخل پارکینگ امامین عسکریین (ع) در سامراء هفت زایر ایرانی را شهید و 61 تن را نیز مجروح کردند.(ادامه)
تصاویر/ آخرین بازدید از ضریح امامین عسکرین
پس از پایان مراحل ساخت ضریح مطهر امامین عسکرین سامرا در قم مردم این استان برای آخرین بازدید عمومی، روز جمعه هفتم مهر در محل کارگاه ساخت ضریح مطهر حضور پیدا کردند. ساخت این ضریح زیرنظر دفتر آیت الله سیستانی به مدت چهار سال در قم به طول انجامید که بنا به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع تقلید از بهترین متخصصان و مواد و مصالح در این حوزه بهره برده شد. این ضریح از بهترین مواد از جمله چوب بنام ساج به وزن ۱۰و نیم تن، چهار و نیم تن نقره، سه تن مس و روکش طلا به مقدار ۷۰ کیلو گرم و سنگ مرمر برای ساخت این ضریح استفاده شده است. طراحی سقف آن از هنر مقرنس و معرق کاری و جداره‌های داخلی آن با مس و آبکاری طلا تزئین شده است. همچنین چهار صندوق خاتم کاری شده توسط استادان شیرازی و ساخت ۱۲ درب بزرگ طلایی و هزار متر فرش دستباف از جمله هنرمندی‌های عاشقان اهل بیت (ع) است.(ادامه)
تصاویر قدیمی از کربلا در یک قرن پیش
حدود یک قرن پیش، ارنست هرتسفلد ـ باستان‌شناس و ایران‌شناس آلمانی ـ وقتی برای یک سفر تحقیقاتی به نینوا رفته بود، عکس‌هایی از حرم‌های زیارتی در سامرا، کاظمین و کربلا برداشت که حالا هریک حکم سندی تاریخی را دارد.(ادامه)
حکایت انگشتری که «نصرالله» به رهبرانقلاب داد +عکس
سیدحسن نصرالله انگشتر عقیق ارزشمندی را به همراه یک نامه به دستخط خود برای رهبر حکیم انقلاب فرستاده‌ است.(ادامه)
تصویری ناب از شهر سامرا را ببینید +عکس
عکس کمتر دیده شده از شهر سامرا در سال 1295 خورشیدی زمان احمد شاه قاجار.(ادامه)
مضجع مطهر امام هادی(ع) +عکس
در این خبر تصویری از مضجع شریف امام محمد هادی(ع) را ببینید.(ادامه)
تشکر ویژه روحانی‌ از احمدی‌ نژاد
روحانی با تقدیر از علما مراجع و روسای قوای مقننه و قضاییه گفت:‌ از دکتر لاریجانی که در روزهای پر فراز و نشیب یاری‌مان کردند و همچنین روسای جمهور پیشین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، حجت‌الاسلام و السملمین سید محمد خاتمی و آقای احمدی‌نژاد به خاطر تلاش‌هایی که در دولت‌هایشان برای خدمت به مردم انجام داده‌اند، تشکر می‌کنم. (ادامه)
عکس: فرزند شهید مدافع حرم در آغوش رهبر انقلاب
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR تصاویر دیدار خانواده‌های چند شهید مدافع حرم از جمله شهیدان سردار سرتیپ جبار دریساوی، سرهنگ پاسدار کمال شیرخانی و سردار سرتیپ دادالله شیبانی با رهبر انقلاب که در تاریخ ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ انجام شده بود را منتشر کرد. این تصاویر، فرزند خردسال شهید شیرخانی -که در ۱۴ تیرماه ۱۳۹۳ در سامرا به شهادت رسیده بود- در آغوش رهبر انقلاب دیده می‌شود.(ادامه)
"شکارچی داعش" کیست؟ + تصاویر
این فرد بیش از 170 داعشی را به درک فرستاده است.(ادامه)
عزت و عظمت امام حسن عسکری (ع) دربیان رهبر انقلاب
زمان حضرت رضا و حضرت جواد و حضرت هادی و حضرت عسکری، ارتباطات شیعه از همیشه گسترده‌تر بوده است. در هیچ زمانی ارتباط شیعه و گسترش تشکیلاتی شیعه در سرتاسر دنیای اسلام، مثل زمان حضرت جواد و حضرت هادی و حضرت عسکری نبوده است. (ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه وحدت بدون ولایت تسبیح بدون نخ است، گفت: عده‌ای سر سفره شهدا نشسته‌اند و طلبکارانه سخن می‌گویند.
عده‌ای سر سفره شهدا نشسته‌اند و طلبکارانه سخن می‌گویند(خبر)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه وحدت بدون ولایت تسبیح بدون نخ است، گفت: عده‌ای سر سفره شهدا نشسته‌اند و طلبکارانه سخن می‌گویند. (ادامه)
حمله موشکی داعش به حرمین در سامراء خنثی شد
شمال نیوز: حمله موشکی تکفیری‌های داعش به مرقد مطهر دو امام معصوم یعنی حضرت امام هادی (ع) و فرزندشان امام حسن عسکری (ع)، خنثی شد.(ادامه)
شهیدی که جان رهبر معظم انقلاب را نجات داد + عکس
همسر شهید تقوی فر گفت: تلویزیون، صبحت های حضرت آقا را پخش می‌کرد که ایشان در حال ذکر خاطره ای بودند. آقا فرمودند در زمان جنگ در یک مهلکه ای گیر افتاده بودیم که بعد از مدتی یک بنده خدایی آمد و ما را نجات داد.(ادامه)
شهیدی که جان رهبرمعظم‌انقلاب را نجات داد
سردار شهید حمید تقوی از مستشاران نظامی ایران در شهر سامرای عراق بود که سال گذشته به‌دست تک‌تیراندازان داعشی به شهادت رسید. (ادامه)
حاج قاسم سلیمانی ، در جوار ضریح امامین عسگریین (ع) +عکس
اخیرا کاربران فضای مجازی تصویری از سردار سلیمانی در شهر سامرا در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند. (ادامه)
فضیلت های اخلاقی امام حسن عسکری(ع)
(ادامه)
اخباری درباره حمله داعش به حرم سامرا
برخی رسانه‌ها و منابع خبری، اخبار تأیید نشده‌ای از اصابت یک خمپاره به نزدیکی حرم امامین عسکریین(ع) در سامرا خبر داده‌اند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.063 seconds.