.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد. نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
بین یک دختر معمولی و کسی که می‌خواهید در آینده به عنوان همسر و شریک زندگی خود روی او حساب کنید، تفاوت قابل توجهی وجود دارد.(ادامه)
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم که این نشان می‌دهد داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند. دستگیری تنها چهار متخلف در آزمون دیروز
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در راستای برگزاری چهار آزمون در کل کشور تنها چهار مورد دستگیری داشتیم که این نشان می‌دهد داوطلبان به سیستم آموزشی ما اعتماد کردند.(ادامه)
رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود ۶۰ داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در ۲ هفته آینده خبر داد. بازداشت ۴ کنکوری متخلف؛ جزئیات تخلف این ۴ نفر
رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود ۶۰ داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در ۲ هفته آینده خبر داد.(ادامه)
۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند. حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
۴ پسر شرور که به اتهام آزار و اذیت دو دختر دانش‌آموز محاکمه شده بودند به اعدام و حبس محکوم شدند.(ادامه)
حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد. حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
حکم اعدام کارگردان و تهیه کننده سینما، به اتهام آزار و اذیت چهار دختر دانش‌آموز از سوی قضات دیوان عالی کشور شکسته شد.(ادامه)
رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل اغفال یک دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران خبر داد. دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل اغفال یک دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران خبر داد.(ادامه)
دختر ۱۱ ساله که در جریان درگیری مادرش با دو خانم فروشنده لباس در اقدامی هولناک زن ۵۰ ساله را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، از سوی پلیس دستگیر شد. قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
دختر ۱۱ ساله که در جریان درگیری مادرش با دو خانم فروشنده لباس در اقدامی هولناک زن ۵۰ ساله را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود، از سوی پلیس دستگیر شد.(ادامه)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود.


عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم/ ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد/ حمله ما غافلگیرانه نبود / در صورت تکرار ماجراجویی اسرائیل پاسخ حداکثری ایران چه خواهد بود(خبر)
حسین امیرعبداللهیان تاکید کرد: اگر رژیم اسرائیل اقداماتی علیه منافع ایران دهد، پاسخ ما فوری و در بالاترین سطح خواهد بود. (ادامه)
مسئولین مدرسه "جامعه مایکلا" در شمال لندن، دیماه سال گذشته مانع اقامه نماز دانش‌آموزان در وقت نهار در حیاط این مدرسه شدند. حالا پس از شکایت حقوقی دانش‌آموزان از مدیران مدرسه، دادگاه عالی انگلیس از این اقدام اسلام‌ستیزانه حمایت کرده است. موج جدید اسلام‌ستیزی در بریتانیا؛ شما حق ندارید در مدرسه نماز بخوانید
مسئولین مدرسه "جامعه مایکلا" در شمال لندن، دیماه سال گذشته مانع اقامه نماز دانش‌آموزان در وقت نهار در حیاط این مدرسه شدند. حالا پس از شکایت حقوقی دانش‌آموزان از مدیران مدرسه، دادگاه عالی انگلیس از این اقدام اسلام‌ستیزانه حمایت کرده است.(ادامه)
پلیس تهران اعلام کرد: خبر فوت یک دختر به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
پلیس تهران اعلام کرد: خبر فوت یک دختر به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.(ادامه)
خواستگار شرور وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنید با حمله به خانه او و ضرب و جرح خانواده‌اش وی را ربود. ربودن دختر نوجوان از سوی خواستگار شرور
خواستگار شرور وقتی از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنید با حمله به خانه او و ضرب و جرح خانواده‌اش وی را ربود.(ادامه)
دلنوشته دختر شهید محمدرضا زاهدی برای پدرش (شهید کنسولگری ایران در سوریه) دلنوشته دختر شهید محمدرضا زاهدی برای پدرش
دلنوشته دختر شهید محمدرضا زاهدی برای پدرش (شهید کنسولگری ایران در سوریه)(ادامه)
در پی کشف جسد دختری جوان، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او درحالی ادامه دارد که بررسی‌ها نشان می‌دهد، راننده یک خودروی پراید جسد وی را در خیابان رهاکرده است. راز مرگ دختر جوان در سینه مرد پراید سوار
در پی کشف جسد دختری جوان، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ او درحالی ادامه دارد که بررسی‌ها نشان می‌دهد، راننده یک خودروی پراید جسد وی را در خیابان رهاکرده است.(ادامه)
دختر جوان که پسر مورد علاقه‌اش او را فریب داده و گرفتار یک باند فساد کرده بود با ارسال آدرس محل اسارتش راز یک خانه‌فساد را برملا کرد. دختر فراری راز خانه فساد را لو داد
دختر جوان که پسر مورد علاقه‌اش او را فریب داده و گرفتار یک باند فساد کرده بود با ارسال آدرس محل اسارتش راز یک خانه‌فساد را برملا کرد.(ادامه)
ازدواج بدون اجازه پدر یا جد پدری، منوط بر وجود شرایط ویژه ای است که در این گفت و گو به آن پرداخته ایم. پدرم نمی‌گذارد ازدواج کنم، تکلیف چیست؟
ازدواج بدون اجازه پدر یا جد پدری، منوط بر وجود شرایط ویژه ای است که در این گفت و گو به آن پرداخته ایم.(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید. مراسم عروسی متفاوت فرزند رهبر معظم انقلاب / از انگشتره نقره با نگین عقیق تا خانه 70 متری!
در ادامه ماجرای عروسی فرزند رهبر انقلاب را مشاهده می کنید.(ادامه)
جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا/اقدامات ریاکارانه برای بهره برداری سیاسی از دین!
جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا را ببینید. (ادامه)
ویدئو| دختر کوچولویی که دیشب در محفل همه را غافلگیر کرد
شب گذشته در برنامه تلویزیونی محفل دختر کوچولویی وسط صحنه حاضر شد و همه را با تلاوت خود غافلگیر کرد.(ادامه)
مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: مادر جوان تایبادی شب گذشته در دومین زایمان خود صاحب سه نوزاد شامل ۲ پسر و یک دختر شد. نوزادان سه قلو در تایباد خراسان رضوی متولد شدند
مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: مادر جوان تایبادی شب گذشته در دومین زایمان خود صاحب سه نوزاد شامل ۲ پسر و یک دختر شد.(ادامه)
قطع سخنرانی امام جمعه توسط یک دختر بچه | واکنش متفاوت امام جمعه را ببینید
امام جمعه همدان در هنگام سخنرانی به درخواست جالب دختر بچه واکنش متفاوتی نشان داد. به گزارش شمال نیوز، ویدئوی جالب مربوط به این اتفاق را ببینید.(ادامه)
رونمایی از پروژه جدید براندازان
(ادامه)
دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد. فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد
دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد.(ادامه)
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ... نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ...(ادامه)
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد. استفتائات فروردین ماه از رهبر انقلاب
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد.(ادامه)
شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود. یک دعوای زن و شوهری و صد‌ها قضاوت
شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)
واکنش قوه قضائیه به یکتا ناصر
خبرگزاری میزان کسب اطلاع کرد آنطور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت گرفته روز سه‌شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق خانم ناصر دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد.(ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 167 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.489 seconds.