.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا/اقدامات ریاکارانه برای بهره برداری سیاسی از دین!
جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا را ببینید. (ادامه)
ویدئو| دختر کوچولویی که دیشب در محفل همه را غافلگیر کرد
شب گذشته در برنامه تلویزیونی محفل دختر کوچولویی وسط صحنه حاضر شد و همه را با تلاوت خود غافلگیر کرد.(ادامه)
مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: مادر جوان تایبادی شب گذشته در دومین زایمان خود صاحب سه نوزاد شامل ۲ پسر و یک دختر شد. نوزادان سه قلو در تایباد خراسان رضوی متولد شدند
مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد واقع در شرق خراسان رضوی گفت: مادر جوان تایبادی شب گذشته در دومین زایمان خود صاحب سه نوزاد شامل ۲ پسر و یک دختر شد.(ادامه)
قطع سخنرانی امام جمعه توسط یک دختر بچه | واکنش متفاوت امام جمعه را ببینید
امام جمعه همدان در هنگام سخنرانی به درخواست جالب دختر بچه واکنش متفاوتی نشان داد. به گزارش شمال نیوز، ویدئوی جالب مربوط به این اتفاق را ببینید.(ادامه)
رونمایی از پروژه جدید براندازان
(ادامه)
دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد. فرزند حمید نوری در سوئد بازداشت شد
دختر حمید نوری (شهروند بازداشت‌شده ایرانی توسط سوئد) در پیامی از بازداشت برادرش که برای ملاقات با پدرش به سوئد رفته بود، در آن کشور خبر داد.(ادامه)
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ... نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
دختر رضاخان در نامه به امام خمینی نوشت: در حال حاضر من فاقد شناسنامه هستم به جهت اینکه وزارت دربار گفتند شوهرش مصدقی است و اشرف پهلوی هم ...(ادامه)
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد. استفتائات فروردین ماه از رهبر انقلاب
استفتائات جدید ماه فروردین از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری اعلام شد.(ادامه)
شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود. یک دعوای زن و شوهری و صد‌ها قضاوت
شب سال نو انتظار هر ویدئویی از سلبریتی‌های وطنی می‌رفت الا اینکه یک دعوای خانوادگی روی دایره ریخته شود.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)

از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند. چه کنیم که فرزندمان ساعات زیادی سرشان در گوشی نباشد؟
از منع رفت و آمد تلفنی گرفته تا سرمشق شدن و الگو شدن برای فرزندان والدین از سراسر جهان دیدگاه‌های خود را درباره گذراندن زمان فرزندان مان پای صفحه نمایش (عموما گوشی تلفن همراه هوشمند) با "گاردین" به اشتراک گذاشته اند.(ادامه)
واکنش قوه قضائیه به یکتا ناصر
خبرگزاری میزان کسب اطلاع کرد آنطور که یکتا ناصر روایت می‌کند؛ مطابق توافق صورت گرفته روز سه‌شنبه خانم ناصر دخترش را به همسر سابقش تحویل داده و قرار بوده است روز چهارشنبه همسر سابق خانم ناصر دختر را به او تحویل دهد که این موضوع رخ نمی‌دهد.(ادامه)
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است. هفت‌سین سینمایی تلویزیون در اولین روز ۱۴۰۳
عیدی شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج، نمایش، کودک، امید، افق، سلامت و فراتر در ایام نوروز، سبدی رنگارنگ از فیلم‌های جدید برای مخاطبان خود است.(ادامه)
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند. امسال کدام کتاب‌ها مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفتند؟
انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر تعدادی از کتاب‌ها سبب شد مخاطبان اقبال بیشتری به این آثار در بازار نشر نشان دهند.(ادامه)
قصه سارا؛ پلیس انگلیس چه بر سر زنان می‌آورد؟
(ادامه)
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند. «پروین» را خانواده‌اش پروراند
روز ۲۵ اسفند «بزرگداشت پروین اعتصامی» نام‌گذاری شده است. به همین بهانه در این گزارش یکی از فیلم‌های چهل و دومین جشنوارهٔ فیلم فجر با نام «پروین» را از نگاه «زندگی» بررسی می‌کنیم. این فیلم بخشی از زندگی «پروین اعتصامی» شاعر معاصر ایران را روایت می‌کند.(ادامه)
دختر ۵ ساله‌ای که توسط سرنشینان خودرو پراید ربوده شده بود، درحالی پیدا شد که در نزدیکی یک مجتمع تجاری تفریحی رها شده بود. پلیس دختربچه ربوده شده را پیدا کرد
دختر ۵ ساله‌ای که توسط سرنشینان خودرو پراید ربوده شده بود، درحالی پیدا شد که در نزدیکی یک مجتمع تجاری تفریحی رها شده بود.(ادامه)
مرد میانسال که پس از آتش زدن و قتل همسرش از سوی فرزندانش بخشیده شده بود، در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که مدعی است یکی از زنان فامیل او را جادو کرده و ناخواسته دست به این جنایت زده است. جادوی دخترخاله‌ام مرا قاتل کرد
مرد میانسال که پس از آتش زدن و قتل همسرش از سوی فرزندانش بخشیده شده بود، در حالی از جنبه عمومی جرم محاکمه شد که مدعی است یکی از زنان فامیل او را جادو کرده و ناخواسته دست به این جنایت زده است.(ادامه)
فائزه هاشمی دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی که در زندان به سر می‌برد، به مرخصی آمده است. فائزه هاشمی به مرخصی آمد
فائزه هاشمی دختر آیت الله هاشمی رفسنجانی که در زندان به سر می‌برد، به مرخصی آمده است.(ادامه)
مرد شرور که به بهانه پرسیدن ساعت از زنان به آنان نزدیک شده و در اقدامی شیطانی به ۹ زن و دختر تعرض کرده بود، به اعدام محکوم شد. حکم اعدام برای شیطان بوستان مهرگان
مرد شرور که به بهانه پرسیدن ساعت از زنان به آنان نزدیک شده و در اقدامی شیطانی به ۹ زن و دختر تعرض کرده بود، به اعدام محکوم شد.(ادامه)
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند. فرزندان کدام مسئولان متهم اقتصادی بوده‌اند؟
برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات فرزندان معاون اول قوه قضائیه موجب شد تا روزنامه آرمان ملی در گزارشی به بررسی پرونده‌های قضایی فرزندان مسئولینی بپردازد که در گذشته محاکمه شده‌اند.(ادامه)
متهمانی که در جریان زورگیری از یک خانواده باعث سقط جنین یک زن جوان شده بودند، با هوشیاری ماموران پلیس دستگیر شدند. سقط جنین زن جوان پس از زورگیری وحشیانه سارقان در تهرانپاس!
متهمانی که در جریان زورگیری از یک خانواده باعث سقط جنین یک زن جوان شده بودند، با هوشیاری ماموران پلیس دستگیر شدند.(ادامه)
حکم قصاص قاتل خانه وحشت در حالی تأیید شد که مدتی قبل نیز حکم اعدام او به خاطر تجاوز به سه زن جوان تأیید شده بود. قاتل خانه وحشت در یک قدمی چوبه دار
حکم قصاص قاتل خانه وحشت در حالی تأیید شد که مدتی قبل نیز حکم اعدام او به خاطر تجاوز به سه زن جوان تأیید شده بود.(ادامه)
مرد شرور که با انگیزه انتقامجویی و به اتهام تعرض به خواهرزاده‌اش دستگیر و محاکمه شده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک تهران به اعدام محکوم شد. حکم اعدام برای دایی شیطان صفت
مرد شرور که با انگیزه انتقامجویی و به اتهام تعرض به خواهرزاده‌اش دستگیر و محاکمه شده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک تهران به اعدام محکوم شد.(ادامه)
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است. روایت تلخ عروس‌های داعش!
با وجود نابودی داعش، اما تبعات ناگوار ظهور این گروهک تروریستی همچنان باقی است که یکی از نمونه‌های آن پدیده ضدانسانی به نام «عروس داعش» است.(ادامه)
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: حکم بدوی قصاص نفس نامادری «آوا» دختربچه چهار ساله ارومیه‌ای صادر شد. نامادری «آوا» دختر ارومیه ای به قصاص محکوم شد
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: حکم بدوی قصاص نفس نامادری «آوا» دختربچه چهار ساله ارومیه‌ای صادر شد.(ادامه)
گلسا شمسی‌پور دانش آموز پایه سوم دبستان فاطمیه شهرکرد در مسابقات جهانی Ikcc کاپ بهترین کد نویس جهان شد. دختر ۸ ساله شهرکردی بهترین کدنویس جهان شد
گلسا شمسی‌پور دانش آموز پایه سوم دبستان فاطمیه شهرکرد در مسابقات جهانی Ikcc کاپ بهترین کد نویس جهان شد.(ادامه)
درگیری مرگبار بر سر پارو کردن برف؛ کشف جسد دختر ۹ ساله گمشده و همچنین کشف یک جسد سوخته در بیابان، سه پرونده تازه مقابل تیم جنایی قرار داد. کشف جسد دختر ۹ ساله دو ساعت بعد از گم‌شدن
درگیری مرگبار بر سر پارو کردن برف؛ کشف جسد دختر ۹ ساله گمشده و همچنین کشف یک جسد سوخته در بیابان، سه پرونده تازه مقابل تیم جنایی قرار داد.(ادامه)
آزادی دختر ایزدی پس از ده سال از اسارت داعش
(ادامه)
صبح یکی از روزهای آخرین ماه سال در حالی‌که بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال خانه تکانی و خرید شب عید بودند زوج جوانی پشت در یکی از شعبه‌های مجتمع قضایی خانواده در آستانه جدایی به انتظار ایستاده بودند. طلاق برای زندگی در فضای مجازی
صبح یکی از روزهای آخرین ماه سال در حالی‌که بسیاری از خانواده‌ها به‌دنبال خانه تکانی و خرید شب عید بودند زوج جوانی پشت در یکی از شعبه‌های مجتمع قضایی خانواده در آستانه جدایی به انتظار ایستاده بودند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.303 seconds.