.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است. معرفی بهترین میوه‌ها برای کنترل چربی خون
توجه به میزان چربی خون بسیار ضروری است؛ چرا که چربی خون به طور مستقیم با خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی مرتبط است.(ادامه)
نقاط سیاه روی موزهای سالم دارای نوعی پروتئین است که به کاهش رشد سلول های تومور و سرطان کمک می کند. چرا موز سیاه خواص بیشتری دارد؟
نقاط سیاه روی موزهای سالم دارای نوعی پروتئین است که به کاهش رشد سلول های تومور و سرطان کمک می کند.(ادامه)
برگ ترخون حاوی ویتامین B۱۲ است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند. این سبزی باعث حذف عینک می‌شود
برگ ترخون حاوی ویتامین B۱۲ است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند.(ادامه)
خوشبختانه مواد طبیعی برای کاهش درد وجود دارد. به عنوان نمونه زردچوبه از بهترین ضد التهاب های طبیعی محسوب می شود. جوشانده این ادویه بهترین مسکن برای دردها
خوشبختانه مواد طبیعی برای کاهش درد وجود دارد. به عنوان نمونه زردچوبه از بهترین ضد التهاب های طبیعی محسوب می شود.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: آنچه ما اکنون در کشور از آن رنج می‌بریم، چالش مدیریتی در سطوح مختلف و عدم ثبات در تصمیم‌گیری‌ها است و این دو موضوع همه ما را اذیت می‌کند / برای هر یک از صنف‌ها و صنعت‌ها می‌توانیم نسخه خاص خود را در نظر بگیریم و حتی می‌توانیم نسخه هر طرح را استانی تعیین تکلیف کنیم ....(خبر)
(ادامه)
بهترین راه برای خرید عسل باکیفیت پیدا کردن فروشنده یا تولیدکننده صادقی است که از کیفیت تولید عسل آن اطمینان داشته باشید. نشانه‌های عسل مرغوب که از آن بی‌خبرید
بهترین راه برای خرید عسل باکیفیت پیدا کردن فروشنده یا تولیدکننده صادقی است که از کیفیت تولید عسل آن اطمینان داشته باشید.(ادامه)
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است. عوارض مرگبار شادی بعد از گل
روانگردان گل در هاله‌ای از فریب، مستور شده که شنیده شده‌ترین این فریب‌ها، ادعای اعتیادزا نبودن آن است، اما گل، فریبی بالاتر از این هم دارد که تهمینه باهری، مدیرکل دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از آن پرده برداشته است.(ادامه)
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد. بهترین میوه و سبزیجات برای کبد چرب
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد.(ادامه)
نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف غذاهای چرب در دوره‌های استرس‌زا می‌تواند بهبودی بدن از اثرات استرس را مختل کند. غذای چرب برای بدن فایده هم دارد؟
نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف غذاهای چرب در دوره‌های استرس‌زا می‌تواند بهبودی بدن از اثرات استرس را مختل کند.(ادامه)
در درون ما آثار نگرانی از جنگ نیست و هیچ‌کس نمی‌ترسد/ عملکرد دستگاه دیپلماسی ما ستایش برانگیز است / بسیج ما آنگونه که آن را هم در میدان می‌شناسیم، عظیم‌ترین قدرت دفاعی پایان ناپذیر دنیاست ....(خبر)
(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره نتانیاهو گفت: نتانیاهو مثل لات‌های محله داش آکول است که حیثیتش از بین رفته است. علی لاریجانی : نتانیاهو مثل لات‌های محله داش‌آکول است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره نتانیاهو گفت: نتانیاهو مثل لات‌های محله داش آکول است که حیثیتش از بین رفته است.(ادامه)
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن در مقابل ویروس‌ها و باکتری‌ها تاکید کرد. با این توصیه‌های غذایی، سیستم ایمنی بدن را در سرما تقویت کنید
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بر ضرورت مصرف آنتی اکسیدان کافی به منظور تقویت ایمنی بدن در مقابل ویروس‌ها و باکتری‌ها تاکید کرد.(ادامه)
برخی از کاربردهای منحصربه‌فرد و حتی عجیب موز و پوست را بدانید. ۶ فایده موز که از آن بی‌خبرید
برخی از کاربردهای منحصربه‌فرد و حتی عجیب موز و پوست را بدانید.(ادامه)
آنچه در ۵ هفته اخیر بر سر غزه آمد، شرم تاریخی برای اخلاق و قانون و انسانیت است/ اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا و دولت آمریکا، آمر و شریک اصلی این جنایت است/ ۱۰ راهکار فوری رئیسی برای تصمیم‌گیری به نفع فلسطین ....(خبر)
(ادامه)
شلغم از جمله سبزیجات پرخاصیتی است که سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است. نحوه درست پخت شلغم که بو و مزه ناخوشایند آن را از بین می‌برد
شلغم از جمله سبزیجات پرخاصیتی است که سرشار از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است.(ادامه)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. باید بمباران غزه فوراً قطع و راه صدور نفت و ارزاق به رژیم صهیونیستی بسته شود/ غزه وجدان بشری را به حرکت درآورد / دنیای اسلام علیه رژیم صهیونیستی بسیج شود / جوان امروز باید تحلیل داشته باشد؛ احساسات کافی نیست(خبر)
هزاران تن از دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور در آستانه ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود . غزه کربلای قرن بیست ویکم ؛ جنایت جبالیا ، حقیقت عمل آمریکا و اسرائیل
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود .(ادامه)
بزرگترین ترس اسرائیل در مقطع کنونی آغاز عملیات زمینی در منطقه غزه است/ هیمنه رژیم صهیونیستی در ابعاد نظامی، اطلاعاتی و امنیتی شکسته شد/ شجاعت و مردانگی نخست وزیر عراق در نشست قاهره فراموش ناشدنی است ....(خبر)
(ادامه)
میوه‌ها و تنقلات خشک شده به راحتی قابل نگهداری و خوردن هستند. اما سوال مهم اینجاست که در روند خشک کردن کدام ویتامین‌ها از بین می‌روند؟ این ویتامین‌ها با خشک کردن میوه از بین می‌روند!
میوه‌ها و تنقلات خشک شده به راحتی قابل نگهداری و خوردن هستند. اما سوال مهم اینجاست که در روند خشک کردن کدام ویتامین‌ها از بین می‌روند؟(ادامه)
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از احداث نخستین مزرعه بلوبری در این شهرستان خبر داد. احداث اولین مزرعه بلوبری در ساری
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری از احداث نخستین مزرعه بلوبری در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
با آغاز برنامه پیاده روی زائران اربعین حسینی، آگاهی شرکت کنندگان در این آئین معنوی از نکات سلامتی، می تواند موجب افزایش آرامش زائران در این سفر معنوی شود. توصیه های تغذیه ای برای زائران پیاده روی اربعین
با آغاز برنامه پیاده روی زائران اربعین حسینی، آگاهی شرکت کنندگان در این آئین معنوی از نکات سلامتی، می تواند موجب افزایش آرامش زائران در این سفر معنوی شود.(ادامه)
قرارداد قلعه‌نویی تا جام جهانی است/ آپشن قرارداد برخی بازیکنان، بیشتر از خود قرارداد است/ راهی برای ورود VAR پیدا شده که از گفتن آن معذورم / تیمی که کل پول خود را از صنعت می‌گیرد، بنا نیست بودجه دولت و صداوسیما را به آن بدهیم ....(خبر)
(ادامه)
اغتشاشات سال گذشته، وسیع‌ترین، قوی‌ترین و خطرناک‌ترین پیکار جهانی ضد نظام اسلامی ایران بود اما باز دشمن شکست خورد/ قصد دارند در سالگرد حوادث پاییز ۱۴۰۱ بار دیگر فتنه انگیزی کنند/ با آمادگی و هوشیاری ما نمی‌توانند کاری انجام دهند....(خبر)
(ادامه)
ترکیب خوشمزه و دلچسبی که حتما تجربه کرده اید تخم مرغ و تن ماهی است اما این ترکیب در معده تولید عفونت و کرم می کند و منجربه ایجاد بیماری هایی مثل پیسی، پسوریازیس، نقرس، رماتیسم، قولنج، بواسیر، پیوره و دندان درد می شود. ترکیب این دو غذا در معده تولید کرم می کند
ترکیب خوشمزه و دلچسبی که حتما تجربه کرده اید تخم مرغ و تن ماهی است اما این ترکیب در معده تولید عفونت و کرم می کند و منجربه ایجاد بیماری هایی مثل پیسی، پسوریازیس، نقرس، رماتیسم، قولنج، بواسیر، پیوره و دندان درد می شود.(ادامه)
 آیا شان سیاست و سیاسیون به قدری تنزل کرده که یک نماینده مجلس به خود اجازه ‌دهد با ادبیاتی نادرست، مخاطبین خود را ذیل توییت‌هایش خطاب قرار دهد و هل‌من‌مبارز بطلبد؟! این ادبیات شایسته کیست؟!(يادداشت)
آیا شان سیاست و سیاسیون به قدری تنزل کرده که یک نماینده مجلس به خود اجازه ‌دهد با ادبیاتی نادرست، مخاطبین خود را ذیل توییت‌هایش خطاب قرار دهد و هل‌من‌مبارز بطلبد؟!(ادامه)
پژوهشگران با مرور مطالعات انجام‌شده در موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور، گیاهان بومی دارای ترکیبات ضد باکتری، ضد قارچی و ضد ویروسی را معرفی کردند. آشنایی با چند اسانس ضد میکروب و گیاهی
پژوهشگران با مرور مطالعات انجام‌شده در موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور، گیاهان بومی دارای ترکیبات ضد باکتری، ضد قارچی و ضد ویروسی را معرفی کردند.(ادامه)
حتی اگر به سراغ انتخاب سالم ترین گزینه های غذایی بروید، بدون در نظر گرفتن نحوه صحیح مصرف آنها، نمی توانید از همه فواید و مواد مغذی موجود در آنها بهره مند شوید. آشنایی با غذاها و میوه هایی که تا به حال اشتباه مصرف می کردیم!
حتی اگر به سراغ انتخاب سالم ترین گزینه های غذایی بروید، بدون در نظر گرفتن نحوه صحیح مصرف آنها، نمی توانید از همه فواید و مواد مغذی موجود در آنها بهره مند شوید.(ادامه)
این میوه دارای خواص بی نظیریست که باهم می خوانیم. خواص درمانی انبه
این میوه دارای خواص بی نظیریست که باهم می خوانیم.(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 50 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.