.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حتی اگر به سراغ انتخاب سالم ترین گزینه های غذایی بروید، بدون در نظر گرفتن نحوه صحیح مصرف آنها، نمی توانید از همه فواید و مواد مغذی موجود در آنها بهره مند شوید. آشنایی با غذاها و میوه هایی که تا به حال اشتباه مصرف می کردیم!
حتی اگر به سراغ انتخاب سالم ترین گزینه های غذایی بروید، بدون در نظر گرفتن نحوه صحیح مصرف آنها، نمی توانید از همه فواید و مواد مغذی موجود در آنها بهره مند شوید.(ادامه)
این میوه دارای خواص بی نظیریست که باهم می خوانیم. خواص درمانی انبه
این میوه دارای خواص بی نظیریست که باهم می خوانیم.(ادامه)
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است. تدابیر مهم برای فصل تابستان از دیدگاه طب سنتی
هر جسم و پدیده‌ای در هستی دارای مزاج است و از جمله آن پدیده‌ها، فصول است. مزاج فصل تابستان گرم و خشک است. به عبارت دیگر، گرما در این فصل بیشترین حد خود را دارد و خشکی هوا و طبیعت هم بیشتر از سایر اوقات است.(ادامه)
سماق برای بیماران دارای قند خون، دیابت و چاقی مفرط مفید است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که این ادویه تاثیر ضدمیکروبی دارد و مانع از بروز بیماری دیابت می شود. ادویه‌ای ضد دیابت و چربی خون
سماق برای بیماران دارای قند خون، دیابت و چاقی مفرط مفید است. نتایج بررسی ها نشان می دهد که این ادویه تاثیر ضدمیکروبی دارد و مانع از بروز بیماری دیابت می شود.(ادامه)
پیاز یکی از مواد اصلی در پخت و پز انواع غذاهاست که فواید بسیاری برای سلامتی دارد. ۱۰ خاصیت عجیب و غریب پیاز که نمی دانستید
پیاز یکی از مواد اصلی در پخت و پز انواع غذاهاست که فواید بسیاری برای سلامتی دارد.(ادامه)
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند. ۶ نکته برای آبرسانی و کاهش دمای بدن
مصرف وعده‌های غذایی با خاصیت آبرسانی بدن و تأمین انرژی مورد نیاز، در فصول گرم سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و تحمل گرما را تسهیل می‌کند.(ادامه)
یکی از خطرات مهم این پدیده در عرصه روابط بین‌الملل، شکل جدیدی از عدم توازن با نام "شکاف دیجیتال جهانی" است که در آن برخی از کشورها از مزایای هوش مصنوعی بهره‌مند بوده، در حالی که برخی دیگر عقب می‌مانند. هوش مصنوعی و آینده روابط بین‌الملل(يادداشت)
یکی از خطرات مهم این پدیده در عرصه روابط بین‌الملل، شکل جدیدی از عدم توازن با نام "شکاف دیجیتال جهانی" است که در آن برخی از کشورها از مزایای هوش مصنوعی بهره‌مند بوده، در حالی که برخی دیگر عقب می‌مانند.(ادامه)
یکی از رایج‌ترین کاربردهای گل محمدی تهیه گلاب است که محصول جانبی این گل است. ۷ خاصیت بی‌نظیر گلاب
یکی از رایج‌ترین کاربردهای گل محمدی تهیه گلاب است که محصول جانبی این گل است.(ادامه)
یکی از خاصیت های مهم سماق این است که می تواند به درمان کبد چرب کمک کند. با ما همراه باشید تا شما را با خواص و مواد لازم برای درست کردن این خورشت سماق آشنا کنیم. این خورشت ایرانی قاتل کبد چرب است!
یکی از خاصیت های مهم سماق این است که می تواند به درمان کبد چرب کمک کند. با ما همراه باشید تا شما را با خواص و مواد لازم برای درست کردن این خورشت سماق آشنا کنیم.(ادامه)
تابستان نزدیک است و یکی از مشکلات رایج افراد در این فصل عرق کردن زیاد بوده که باعث می‌شود بدن بوی ناخوشایندی بدهد. عرق کردن روش طبیعی بدن برای تنظیم دما است. ۱۴ روش تضمینی برای از بین بردن بوی بد بدن
تابستان نزدیک است و یکی از مشکلات رایج افراد در این فصل عرق کردن زیاد بوده که باعث می‌شود بدن بوی ناخوشایندی بدهد. عرق کردن روش طبیعی بدن برای تنظیم دما است.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۷ اردیبهشت
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سفر رئیس جمهور به خوزستان و ارسال لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به مجلس پرداخته اند.(ادامه)
۵ خوراکی مفید برای بهبود کبد چرب
بیماری کبد چرب، اغلب بدون علامت بوده اما می‌تواند به‌ مرور زمان و با افزایش میزان چربی کبد با علائمی از جمله دل‌ درد، بی‌اشتهایی، ضعف مفرط، تهوع، کاهش وزن، کاهش تمرکز و توجه و ... خود را نشان دهد.(ادامه)
گفته می‌شود این چشمه‌ها قدمت ۳۵۰ میلیون ساله دارد و برای تشکیل هر سانتیمتر از حوضچه‌ها بیش از ۳۰۰ سال زمان نیاز است. (تصاویر) چشمه‌های رنگی باداب سورت(خبر)
گفته می‌شود این چشمه‌ها قدمت ۳۵۰ میلیون ساله دارد و برای تشکیل هر سانتیمتر از حوضچه‌ها بیش از ۳۰۰ سال زمان نیاز است.(ادامه)
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد. کبد شما با این 5 خوراکی 100 سال بی دردسر کار می کند
خوردن غذاهای مفید می‌تواند به کاهش آسیب ناشی از بیماری‌های کبدی کمک کند و بدن را سالم نگه دارد. این موضوع در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند سیروز یا هپاتیت C نقش دارد. ابتلا به هر یک از این بیماری‌ها می‌تواند کبد را در فیلتر کردن مواد مغذی و پاکسازی بدن با مشکل مواجه سازد.(ادامه)
جعفری از سبزی‌های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می‌کنیم.

سبزی ارزانی که قند خون را کنترل می‌کند
جعفری از سبزی‌های بسیار مفید است و خواص زیادی برای بدن دارد. در این مطلب به خواص سبزی جعفری اشاره می‌کنیم. (ادامه)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود. قیمت‌های خودرو در بازار آزاد کاذب است/ تلاش می‌کنیم از نیمه دوم سال امکان فروش قسطی خودرو هم فراهم شود/ واردات خودروی کارکرده در دستور کار قرار دارد/ روایتی از خودروسازانی که جای پول سکه می‌گرفتند(خبر)
وزیر صمت گفت: بعضی از خودروسازان به ویژه مونتاژ کارها به التهاب بازار دامن می‌زنند. مثلا برخی از این شرکتها، قسمتی از قیمت خود را به شکل سکه دریافت می‌کردند یا برای ثبت نام در فرصت کم مبلغ بالا می‌خواستند که امکان پذیر نبود.(ادامه)
وزیر صمت، قیمت‌های بالا در بازار آزاد خودرو را کاذب توصیف کرد و گفت: دو دلیل کاذب بودن قیمت‌ها، یکی تقاضای کاذب بخاطر تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و همچنین مافیایی است که نمی‌خواهد قیمت‌ها بشکند. خبر مهم وزیر صمت: فروش قسطی خودرو از میانه سال
وزیر صمت، قیمت‌های بالا در بازار آزاد خودرو را کاذب توصیف کرد و گفت: دو دلیل کاذب بودن قیمت‌ها، یکی تقاضای کاذب بخاطر تبدیل شدن خودرو به کالای سرمایه‌ای و همچنین مافیایی است که نمی‌خواهد قیمت‌ها بشکند.(ادامه)
استفاده میوه بلوط همراه با سرکه، برای رفع دل پیچه ناشی از نفخ همچنین بو داده میوه به‌صورت قهوه جهت رفع اسهال، درمان سوءهاضمه، درد معده مفید است. این میوه خارق العاده قاتل نفخ شکم است!
استفاده میوه بلوط همراه با سرکه، برای رفع دل پیچه ناشی از نفخ همچنین بو داده میوه به‌صورت قهوه جهت رفع اسهال، درمان سوءهاضمه، درد معده مفید است.(ادامه)
سعی کنید برای ذخیره‌سازی توت فرنگی‌ها در یخچال از ظرف بزرگ‌تری استفاده کنید تا نیاز نباشد توت فرنگی‌ها روی هم قرار بگیرند. نکاتی که باید در شستن توت فرنگی استفاده کنید
سعی کنید برای ذخیره‌سازی توت فرنگی‌ها در یخچال از ظرف بزرگ‌تری استفاده کنید تا نیاز نباشد توت فرنگی‌ها روی هم قرار بگیرند.(ادامه)
زیست سیدمرتضی یک پیام برای جامعه‌ حزب‌اللهی دارد و اینکه چقدر ما با آن خو بگیریم به ما بستگی خواهد داشت. سیدمرتضی نشان داد اولاً باید اهل تفکر و مطالعه بود تا بتوانیم در ساحت اندیشه دست به نتیجه‌گیری‌های صحیح بزنیم و ثانیاً این شخص متفکر باید در میدان عمل هم حاضر شود پیامی برای حزب‌اللهی‌ها(يادداشت)
زیست سیدمرتضی یک پیام برای جامعه‌ حزب‌اللهی دارد و اینکه چقدر ما با آن خو بگیریم به ما بستگی خواهد داشت. سیدمرتضی نشان داد اولاً باید اهل تفکر و مطالعه بود تا بتوانیم در ساحت اندیشه دست به نتیجه‌گیری‌های صحیح بزنیم و ثانیاً این شخص متفکر باید در میدان عمل هم حاضر شود(ادامه)
ثابت شده است که فیبر محلول موجود در هویج به تنظیم سطح قند خون و انسولین بعد از خوردن غذا کمک می‌کند. ۵ خاصیت جادویی هویج
ثابت شده است که فیبر محلول موجود در هویج به تنظیم سطح قند خون و انسولین بعد از خوردن غذا کمک می‌کند. (ادامه)
نعناع، نفخ را از بین می‌برد و در تسکین دردهای معده موثر است. فواید خوردن نعناع در ماه رمضان
نعناع، نفخ را از بین می‌برد و در تسکین دردهای معده موثر است.(ادامه)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و  شعاری است.

تلخ؛ اما...(يادداشت)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و شعاری است. (ادامه)
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است.

نوشیدنی پرطرفداری که قند خون را تنظیم و عطش را رفع می‌کند
نوشیدنی‌ای که در این مطلب معرفی می‌کنیم خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد، همچنین مصرف آن برای روزه‌داران در ماه رمضان هم بسیار مفید است. (ادامه)
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت در حال حاضر کمتر از ۱۵ درصد مردم استان از مدت زمان تعیین شده اثرگذاری واکسن کرونا آنها نگذشته است و در برابر این بیماری مصون و واکسینه هستند. کمتر از ۱۵ درصد مردم مازندران در برابر کرونا ایمن هستند !
شمال نیوز: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت در حال حاضر کمتر از ۱۵ درصد مردم استان از مدت زمان تعیین شده اثرگذاری واکسن کرونا آنها نگذشته است و در برابر این بیماری مصون و واکسینه هستند.(ادامه)
برگزاری سومین جشنواره شکر سرخ امروز در بهنمیر
سومین جشنواره شکر سرخ امروز در شهر بهنمیر از توابع شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.(ادامه)
با ما همراه باشید تا با دو داروی گیاهی فوق العاده خواب آور آشنا شوید. قوی‌ترین داروی گیاهی خواب‌آور
با ما همراه باشید تا با دو داروی گیاهی فوق العاده خواب آور آشنا شوید.(ادامه)
سومین جشنواره شکر سرخ بهنمیر روز ۲۵ اسفند ماه، برگزار می‌شود. برگزاری سومین جشنواره شکر سرخ بهنمیر
سومین جشنواره شکر سرخ بهنمیر روز ۲۵ اسفند ماه، برگزار می‌شود.(ادامه)
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از دستورالعمل‌ها، به دنبال نوع خاصی از پیاز هستند؟ پیاز قرمز بهتر است یا سفید؟
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چرا برخی از دستورالعمل‌ها، به دنبال نوع خاصی از پیاز هستند؟(ادامه)
برخی مواد طبیعی خانگی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان رقیق کننده خون استفاده کرد. این خوراکی‌ها خون را رقیق می‌کنند
برخی مواد طبیعی خانگی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان رقیق کننده خون استفاده کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.