.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود. چرا بارورسازی ابرها بحث برانگیز است و چگونه انجام می‌شود؟
به گفته کارشناسان، فناوری بارورسازی ابرها که بیش از ۸۰ سال پیش توسعه یافته است، خطراتی دارد و می‌تواند منجر به اثرات فاجعه بار شود.(ادامه)
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. تتلو: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم
دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
«عبدالباری عطوان» از تحلیلگران جهان عرب با رد ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ساقط کردن ۹۹ درصد از پهپادها و موشک‌های شلیک شده ایران،به ۵ دلیل اشاره کرد که تل آویو نتوانست این موشک و پهپادها را ساقط کند. ۵ دلیل برای اینکه حمله ایران به اسرائیل مؤثر بود
«عبدالباری عطوان» از تحلیلگران جهان عرب با رد ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ساقط کردن ۹۹ درصد از پهپادها و موشک‌های شلیک شده ایران،به ۵ دلیل اشاره کرد که تل آویو نتوانست این موشک و پهپادها را ساقط کند.(ادامه)
برگ ترخون حاوی ویتامین B۱۲ است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند. این سبزی باعث حذف عینک می‌شود
برگ ترخون حاوی ویتامین B۱۲ است که در عملکرد عصبی نقش دارد. این ویتامین، نورون را از هرگونه صدمه محافظت می‌کند و به کاهش علائم نوروپاتی مانند سوزن سوزن شدن یا بی حسی کمک می‌کند.(ادامه)
نقش اصلی کلیه‌ها دفع ادرار است، اما اگر این اندام بدن دچار اختلال عملکردی شود آنگاه علائمی در دفع بروز می‌کند. آیا سرما می‌تواند علتی برای کلیه درد باشد؟
نقش اصلی کلیه‌ها دفع ادرار است، اما اگر این اندام بدن دچار اختلال عملکردی شود آنگاه علائمی در دفع بروز می‌کند.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا/اقدامات ریاکارانه برای بهره برداری سیاسی از دین!
جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا را ببینید. (ادامه)
نمایندگان کشورهای عضو در شورای امینت سازمان ملل در نشست اضطراری این شورا درباره حمله رژیم اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سوریه را محکوم کردند و درباره اقدامات این رژیم و آشوب های بیشتر در منطقه هشدار دادند....(خبر)
(ادامه)
یک تحلیلگر ارشد عربی با اشاره به اتمام صبر استراتژیک ایران در مورد تجاوز صهیونیست‌ها اعلام کرد که واکنش به این ترور توسط ایران و کشورهای منطقه‌ای، برای اسراییل ویرانگر خواهد بود. عطوان: واکنش ایران به عملیات دمشق ویرانگر خواهد بود
یک تحلیلگر ارشد عربی با اشاره به اتمام صبر استراتژیک ایران در مورد تجاوز صهیونیست‌ها اعلام کرد که واکنش به این ترور توسط ایران و کشورهای منطقه‌ای، برای اسراییل ویرانگر خواهد بود.(ادامه)
دیروز اسراییل که در بدترین دوران نظامی و مشروعیت ملی به سر برده و تمام احساسات جهانیان برعلیه آنها برانگیخته شده و مدتهاست در باتلاق غزه فرو رفته است ، از روی استیصال ایران در زمین اسراییل بازی نخواهد کرد(يادداشت)
دیروز اسراییل که در بدترین دوران نظامی و مشروعیت ملی به سر برده و تمام احساسات جهانیان برعلیه آنها برانگیخته شده و مدتهاست در باتلاق غزه فرو رفته است ، از روی استیصال(ادامه)
این روز‌ها اوضاع دامپروری و دامداری در کشور کشمشی است و قیمت گوشت در حال میل به بی‌نهایت است. این لابلا هم رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده کشور، از حباب ۲۰ هزار تومانی در قیمت گوشت قرمز خبر داد اما همزمان رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این تحلیل را اشتباه خواند و اذعان داشت حبابی وجود ندارد. گوشت از شما، شوک از ما!(بخوانيد)
این روز‌ها اوضاع دامپروری و دامداری در کشور کشمشی است و قیمت گوشت در حال میل به بی‌نهایت است. این لابلا هم رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده کشور، از حباب ۲۰ هزار تومانی در قیمت گوشت قرمز خبر داد اما همزمان رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این تحلیل را اشتباه خواند و اذعان داشت حبابی وجود ندارد.(ادامه)
پلیس اسرائیل و نیروهای امنیتی این رژیم خواهر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را دستگیر کردند. خواهر اسماعیل هنیه بازداشت شد
پلیس اسرائیل و نیروهای امنیتی این رژیم خواهر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را دستگیر کردند.(ادامه)
پلیس اشغالگر اعلام کرد به منظور جلوگیری از یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و شعله‌ور شدن قدس اشغالی ۱۶ روز این مسجد را خواهد بست. قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز
پلیس اشغالگر اعلام کرد به منظور جلوگیری از یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و شعله‌ور شدن قدس اشغالی ۱۶ روز این مسجد را خواهد بست.(ادامه)
گزارش‌های اولیه حاکی از «حمله تروریستی» در مسکو است. ۴ فرد مسلح نقاب‌دار با ورود به یک تالار جشن اقدام به پرتاب بمب آتش‌زا و تیراندازی کردند. رسانه‌های روس اعلام کردند که در حمله مسلحانه به تالار کنسرت «کروکوس»  در مسکو دست کم ۴۰ نفر کشته شده اند. کشتار در تالار «کروکوس» روسیه / مهاجمان، ۴۰ نفر را کشتند / ۱۰۰ نفر در آتش‌سوزی گرفتار شدند / دستگیری یکی از عاملان حمله / کاخ سفید: اوکراین دخالتی در حمله تروریستی نداشته / کی‌یف: این حمله تروریستی کار نیروهای ویژه روسیه است(خبر)
گزارش‌های اولیه حاکی از «حمله تروریستی» در مسکو است. ۴ فرد مسلح نقاب‌دار با ورود به یک تالار جشن اقدام به پرتاب بمب آتش‌زا و تیراندازی کردند. رسانه‌های روس اعلام کردند که در حمله مسلحانه به تالار کنسرت «کروکوس» در مسکو دست کم ۴۰ نفر کشته شده اند.(ادامه)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است. الزامات جهش تولیدی با مشارکت مردم/ ۱۲ گام برای تحقق شعار سال(يادداشت)
جهش تولید برای دومین بار است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان راهبرد سال نام گذاری می شود اما با این تفاوت که اینبار پای مردم نیز برای تحقق آن به میان آورده شده است.(ادامه)
در حمله راکتی پاکستان به افغانستان ۵ عضو یک خانواده جان باختند. حمله‌ راکتی پاکستان به افغانستان
در حمله راکتی پاکستان به افغانستان ۵ عضو یک خانواده جان باختند.(ادامه)
باشگاه پرسپولیس با طرح شکایت نزد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران، خواستار برخورد با بازیکن استقلال به اتهام تحریک عمومی و تحریک به خشونت شد. شکایت پرسپولیس از یک بازیکن استقلال
باشگاه پرسپولیس با طرح شکایت نزد سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران، خواستار برخورد با بازیکن استقلال به اتهام تحریک عمومی و تحریک به خشونت شد.(ادامه)
بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با هدف شعله ور کردن اوضاع در قدس طی ماه مبارک رمضان اشغالی اعلام کرد قصد دارد به مسجدالاقصی برود. جنجال‌آفرینی بن غفیر با شروع ماه رمضان
بن غفیر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با هدف شعله ور کردن اوضاع در قدس طی ماه مبارک رمضان اشغالی اعلام کرد قصد دارد به مسجدالاقصی برود.(ادامه)
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند. بلاگر فرزند‌آوری به همراه خانواده‌اش از ایران به عمان مهاجرت کرد!
شمال نیوز : این خانواده پر سر وصدا طی چندماه اخیر به بهانه کار همسر، ایران را ترک کردند و راهی عمان شدند. بچه‌هایی هم که مصداق ازدیاد جمعیت ایرانی و شیعه بودند این روز‌ها بین جمعیت یک کشور دیگر قد می‌کشند.(ادامه)
«آصف علی زرداری» به عنوان رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد. رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد
«آصف علی زرداری» به عنوان رئیس‌جمهور جدید پاکستان انتخاب شد.(ادامه)
هرچند نوشیدنی‌های انرژی‌زا جزو نوشیدنی‌های پرطرفدار به حساب می‌آید، اما این نوشیدنی‌ها برای سلامت مناسب نیستند. چند نکته درباره مضرات نوشیدنی‌های انرژی‌زا
هرچند نوشیدنی‌های انرژی‌زا جزو نوشیدنی‌های پرطرفدار به حساب می‌آید، اما این نوشیدنی‌ها برای سلامت مناسب نیستند.(ادامه)
معترضان مکزیکی که خواستار اجرای عدالت بودند، یک خودرو را به درب کاخ ریاست‌جمهوری کوبیدند و وارد محوطه کاخ شدند. معترضان مکزیکی به کاخ ریاست‌جمهوری هجوم بردند
معترضان مکزیکی که خواستار اجرای عدالت بودند، یک خودرو را به درب کاخ ریاست‌جمهوری کوبیدند و وارد محوطه کاخ شدند.(ادامه)
کری خوانی طارمی برای هواداران بنفیکا + عکس
طارمی به پیروزی سنگین پورتو در مقابل بنفیکا واکنش نشان داد.(ادامه)
پایگاه خبری ریانووستی در مصاحبه با گروهی از پزشکان به بررسی بیماری‌های جو بایدن پرداخت. پزشکان چه نظری درباره بیماری‌های بایدن دارند؟
پایگاه خبری ریانووستی در مصاحبه با گروهی از پزشکان به بررسی بیماری‌های جو بایدن پرداخت.(ادامه)
هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد، نکته اصلی این است که برای رسیدن به تناسب اندام، کار را شروع کنید. با رعایت ۳ نکته ساده از شروع سال به تناسب اندام برسید
هیچ چیز پیچیده ای وجود ندارد، نکته اصلی این است که برای رسیدن به تناسب اندام، کار را شروع کنید.(ادامه)
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم است. آمریکا: نگران ادامه گسترش برنامه هسته‌ای ایران هستیم
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی دیدار معاون نماینده ویژه این کشور در امور ایران با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در وین اعلام کرد که واشنگتن نگران گسترش برنامه هسته‌ای ایران و غنی‌سازی اورانیوم است.(ادامه)
تنها مراجعه به روانشناس یا مصرف داروهای آرامبخش یا انجام یک سری تمرینات ذهنی برای بهبود خلق وخو و حالات روحی کفایت نمی‌کند، بلکه تغذیه درست نیز نقش به سزایی در بهبود سلامت روحی و روانی و کاهش تحریک پذیری و عصبانیت دارد. ۴ غذایی که شما را عصبانی می‌کنند
تنها مراجعه به روانشناس یا مصرف داروهای آرامبخش یا انجام یک سری تمرینات ذهنی برای بهبود خلق وخو و حالات روحی کفایت نمی‌کند، بلکه تغذیه درست نیز نقش به سزایی در بهبود سلامت روحی و روانی و کاهش تحریک پذیری و عصبانیت دارد.(ادامه)
پروژه جبهه مقاومت ملی بر اساس آنچه که یک منبع آگاه به خبرنگار سیاسی فارس اطلاع داده است پروژه ای است که منافقین برای میرحسین موسوی طراحی کرده اند تا بار دیگر از طریق این مهره سوخته خود بتوانند تحریم انتخابات را در ایران کلید بزنند. پروژه «جبهه مقاومت ملی» طراحی منافقین برای «میرحسین موسوی»!
پروژه جبهه مقاومت ملی بر اساس آنچه که یک منبع آگاه به خبرنگار سیاسی فارس اطلاع داده است پروژه ای است که منافقین برای میرحسین موسوی طراحی کرده اند تا بار دیگر از طریق این مهره سوخته خود بتوانند تحریم انتخابات را در ایران کلید بزنند.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
مقامات آمریکایی درباره آغاز جنگ علیه حزب‌الله لبنان به اسرائیل هشدار داده‌اند، چراکه ارزیابی اطلاعاتی «آژانس اطلاعات دفاعی» آمریکا حاکی از آن است که اسرائیل پیروز چنین جنگی نخواهد بود ....(خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 89 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.129 seconds.