.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تنها مراجعه به روانشناس یا مصرف داروهای آرامبخش یا انجام یک سری تمرینات ذهنی برای بهبود خلق وخو و حالات روحی کفایت نمی‌کند، بلکه تغذیه درست نیز نقش به سزایی در بهبود سلامت روحی و روانی و کاهش تحریک پذیری و عصبانیت دارد. ۴ غذایی که شما را عصبانی می‌کنند
تنها مراجعه به روانشناس یا مصرف داروهای آرامبخش یا انجام یک سری تمرینات ذهنی برای بهبود خلق وخو و حالات روحی کفایت نمی‌کند، بلکه تغذیه درست نیز نقش به سزایی در بهبود سلامت روحی و روانی و کاهش تحریک پذیری و عصبانیت دارد.(ادامه)
پروژه جبهه مقاومت ملی بر اساس آنچه که یک منبع آگاه به خبرنگار سیاسی فارس اطلاع داده است پروژه ای است که منافقین برای میرحسین موسوی طراحی کرده اند تا بار دیگر از طریق این مهره سوخته خود بتوانند تحریم انتخابات را در ایران کلید بزنند. پروژه «جبهه مقاومت ملی» طراحی منافقین برای «میرحسین موسوی»!
پروژه جبهه مقاومت ملی بر اساس آنچه که یک منبع آگاه به خبرنگار سیاسی فارس اطلاع داده است پروژه ای است که منافقین برای میرحسین موسوی طراحی کرده اند تا بار دیگر از طریق این مهره سوخته خود بتوانند تحریم انتخابات را در ایران کلید بزنند.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
مقامات آمریکایی درباره آغاز جنگ علیه حزب‌الله لبنان به اسرائیل هشدار داده‌اند، چراکه ارزیابی اطلاعاتی «آژانس اطلاعات دفاعی» آمریکا حاکی از آن است که اسرائیل پیروز چنین جنگی نخواهد بود ....(خبر)
(ادامه)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. تنهایی راهبردی شیخ اعتدال(يادداشت)
حسن روحانی این روزها در وضعیت یک بازنده تمام‌عیار قرار گرفته است. او به یک عزلت همه‌جانبه‌ای دچار شده و چه‌بسا ردصلاحیتش برای انتخابات خبرگان، سرآغازی باشد بر پایان حیات سیاسی وی. (ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه ناصر کنعانی در واکنش به خبر حمله به نیروهای آمریکایی تاکید کرد ایران در تصمیمات گروه‌های مقاومت برای نحوه‌ حمایت از ملت فلسطین و یا دفاع از خود و مردم کشورشان در برابر هر گونه تجاوز و اشغالگری دخالتی ندارد. کنعانی: ایران در تصمیمات گروه‌های مقاومت دخالتی ندارد
سخنگوی وزارت امور خارجه ناصر کنعانی در واکنش به خبر حمله به نیروهای آمریکایی تاکید کرد ایران در تصمیمات گروه‌های مقاومت برای نحوه‌ حمایت از ملت فلسطین و یا دفاع از خود و مردم کشورشان در برابر هر گونه تجاوز و اشغالگری دخالتی ندارد.(ادامه)
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد. علل ورم صورت و التهاب زیر چشم چیست؟
افرادی که چشم های پف کرده دارند گاهی خودشان هم از علت آن سردر نمی آورند؛ اما به طور کلی پف چشم ها می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد.(ادامه)
«بر اساس گفته‌های منابع مطلع، آمریکا بر این باور است که سیاست خارجی منطقه‌ای ایران، نشانه‌هایی از پیشروی بیش از حد نشان می‌دهد. یکی از مقامات آمریکایی به حمله ایران به کردستان عراق اشاره کرد». پیام قوی ایران به اسرائیل
«بر اساس گفته‌های منابع مطلع، آمریکا بر این باور است که سیاست خارجی منطقه‌ای ایران، نشانه‌هایی از پیشروی بیش از حد نشان می‌دهد. یکی از مقامات آمریکایی به حمله ایران به کردستان عراق اشاره کرد».(ادامه)
نتایج آزمایش‌های جدید نشان داده است اسکن ام‌آرآی می‌تواند به مدت شش ماه برای کمک به بهبود علائم افسردگی استفاده شود. درمان افسردگی به کمک «ام‌آرآی»
نتایج آزمایش‌های جدید نشان داده است اسکن ام‌آرآی می‌تواند به مدت شش ماه برای کمک به بهبود علائم افسردگی استفاده شود.(ادامه)
نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیاتی در شهر «کراچی» یک شبکه تروریستی وابسته به گروه "تحریک طالبان پاکستان" متشکل از بمبگذاران انتحاری را متلاشی کردند.‌ پاکستان یک شبکه بمبگذاران انتحاری را متلاشی کرد
نیروهای امنیتی پاکستان طی عملیاتی در شهر «کراچی» یک شبکه تروریستی وابسته به گروه "تحریک طالبان پاکستان" متشکل از بمبگذاران انتحاری را متلاشی کردند.‌(ادامه)
یک رسانه عرب زبان با اشاره به واکنش قاهره به تهدیدهای اخیر مقامات رژیم صهیونیستی درباره اشغال محور فیلادلفیا میان غزه و مصر، آنرا قوی ترین اظهارنظر مطرح شده از سوی مقامات مصری علیه تل آویو دانسته است. واکنش شدیداللحن قاهره به تهدیدات تل آویو
یک رسانه عرب زبان با اشاره به واکنش قاهره به تهدیدهای اخیر مقامات رژیم صهیونیستی درباره اشغال محور فیلادلفیا میان غزه و مصر، آنرا قوی ترین اظهارنظر مطرح شده از سوی مقامات مصری علیه تل آویو دانسته است.(ادامه)
کمیته انضباطی رای خود را درباره شکایت‌های باشگاه استقلال تهران علیه باشگاه پرسپولیس تهران را صادر کرد. شکایت استقلال از پرسپولیس رد شد
کمیته انضباطی رای خود را درباره شکایت‌های باشگاه استقلال تهران علیه باشگاه پرسپولیس تهران را صادر کرد.(ادامه)
یک فوتبالیست اسرائیلی شاغل در سوپر لیگ ترکیه به خاطر حمایت از جنایت رژیم اشغالگر در غزه دستگیر شد. بازداشت و اخراج فوتبالیست اسرائیلی در ترکیه
یک فوتبالیست اسرائیلی شاغل در سوپر لیگ ترکیه به خاطر حمایت از جنایت رژیم اشغالگر در غزه دستگیر شد.(ادامه)
ویدِیو/ انتشار سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره احمدی‌نژاد به رهبری
مرحوم هاشمی رفسنجانی در ویدیویی که برای نخستین بار منتشر شده است می گوید: رهبری نظرشان این شد که از آن‌ها (دولت نهم) حمایت کنند. گاهی هم که می‌دیدند من حرف‌های سنگینی می‌زنم، می‌گفتند: اینگونه نیست افرادی می‌آیند و شما را تحریک می‌کنند./منبع: چند ثانیه (ادامه)
حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدر و تمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عُمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا ... باهنر: اصولگراها باهم کل‌کل می کنند تا سهم شان در لیست بیشتر شود /جبهه پایداری گفته لیست جدا می دهد /دعوت ما از اصلاح طلبان برای رقابت بود نه ائتلاف
حتی اگر اصلاح‌طلبان یک لیست قدر و تمند هم داشته باشند با آنها وارد ائتلاف نمی‌شود، چرا که عُمر مهر اصولگرایی که روی پیشانی‌اش جا ...(ادامه)
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی توقیف نفتکش آمریکایی از سوی ایران در دریای عمان اعلام کرد: دولت ایران باید فوری این کشتی و خدمه آن را آزاد کند. آمریکا: ایران کشتی توقیف شده و خدمه آن را فوری آزاد کند
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پی توقیف نفتکش آمریکایی از سوی ایران در دریای عمان اعلام کرد: دولت ایران باید فوری این کشتی و خدمه آن را آزاد کند.(ادامه)
به دنبال تشدید اخیر تنش‌ها در روابط دو کره، خواهر رهبر کره شمالی روز یکشنبه هشدار داد که این کشور به هر «اقدام تحریک‌آمیز»، فورا پاسخ نظامی می‌دهد. هشدار تند خواهر رهبر کره شمالی به همسایه جنوبی
به دنبال تشدید اخیر تنش‌ها در روابط دو کره، خواهر رهبر کره شمالی روز یکشنبه هشدار داد که این کشور به هر «اقدام تحریک‌آمیز»، فورا پاسخ نظامی می‌دهد.(ادامه)
در میانه تشدید تنشها در شبه جزیره، کره جنوبی می‌گوید که ارتش کره شمالی ۲۰۰ گلوله توپ به سمت جزایر این کشور در دریای زرد شلیک کرده است. حمله توپخانه‌ای کره شمالی به سمت جزایر کره جنوبی
در میانه تشدید تنشها در شبه جزیره، کره جنوبی می‌گوید که ارتش کره شمالی ۲۰۰ گلوله توپ به سمت جزایر این کشور در دریای زرد شلیک کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست .... سردار سیدرضی، علمدار سردار دلها / جبهه مقاومت، آکنده از سرداران بزرگ و قهرمان است / علم‌سرداران شهید مقاومت بر زمین نمی ماند
شمال نیوز : قصه وداع تلخ و عروج غم انگیز سردار پرافتخار مازندرانی الاصل شهید مقاومت حاج سیدرضی موسوی فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سه دهه گذشته، جدای از خلاء باورناپذیر وجود ذیجود ایشان در سنگر فرماندهی و هدایت جبهه مقاومت، مستندترین سند صحت شعارهای مردم ماست ....(ادامه)
سخنگوی وزارت دفاع کره شمالی با محکوم کردن رزمایش‌های مشترک آمریکا و کره جنوبی، این دو کشور را به حمله اتمی پیشگیرانه تهدید کرد. کره شمالی، واشنگتن و سئول را به حمله اتمی تهدید کرد
سخنگوی وزارت دفاع کره شمالی با محکوم کردن رزمایش‌های مشترک آمریکا و کره جنوبی، این دو کشور را به حمله اتمی پیشگیرانه تهدید کرد.(ادامه)
یک ماه و نیم پس از درگذشت «متیو پری» دلیل مرگ او اعلام شد. اثرات حاد کتامین، علت مرگ بازیگر سریال «فرندز»
یک ماه و نیم پس از درگذشت «متیو پری» دلیل مرگ او اعلام شد.(ادامه)
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد. بهترین میوه و سبزیجات برای کبد چرب
کبد چرب به علت مصرف غذای چرب، اضافه وزن، ورزش نکردن و مصرف داروهایی مثل آسپرین به وجود می آید که با خوردن میوه و سبزیجات میتوان با آن مقابله کرد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و ارسال آن به دادگاه خبر داد. جزئیات تازه و نحوه قتل مهرجویی و همسرش
رئیس کل دادگستری استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش و ارسال آن به دادگاه خبر داد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب». مخاطرات «دوقطبی‌سازی کاذب» در مسیر انتخابات(يادداشت)
رهبر معظم انقلاب در رهنمودهای جدیدشان پیرامون انتخابات، اذهان عمومی را به یکی از آسیبها و چالشهای مهم اما مغفول در فرایند انتخابات معطوف کردند. آفت و خطری بهنام «دو قطبیهای کاذب».(ادامه)
دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام کرد اگر بار دیگر رئیس جمهور شود به جز روز اول، دیکتاتور نخواهد بود. ترامپ: اگر رئیس جمهور شوم به جز روز اول، دیکتاتور نخواهم بود
دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴ اعلام کرد اگر بار دیگر رئیس جمهور شود به جز روز اول، دیکتاتور نخواهد بود.(ادامه)
باشگاه استقلال از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شکایت کرد. دعوای استقلال و پرسپولیس جدی شد؛ شکایت آبی‌ها از درویش
باشگاه استقلال از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شکایت کرد.(ادامه)
دریافت بیش از حد کافئین باعث بروز آثار ناخوشایند متعددی مانند عصبانیت، آشفتگی، اضطراب، بی‌خوابی، تحریک دستگاه گوارش، اسهال و وابستگی می‌شود. با این حال شاید برخی افراد به شکل آگاهانه مصرف مواد غذایی که از وجود کافئین در آن مطلع هستند را برای کاهش عوارض کنار بگذارند؛ اما باز هم برخی مواد غذایی هستند که منابع پنهان کافئین هستند. مواد غذایی که باید در مصرف آنها دقت کنید
دریافت بیش از حد کافئین باعث بروز آثار ناخوشایند متعددی مانند عصبانیت، آشفتگی، اضطراب، بی‌خوابی، تحریک دستگاه گوارش، اسهال و وابستگی می‌شود. با این حال شاید برخی افراد به شکل آگاهانه مصرف مواد غذایی که از وجود کافئین در آن مطلع هستند را برای کاهش عوارض کنار بگذارند؛ اما باز هم برخی مواد غذایی هستند که منابع پنهان کافئین هستند.(ادامه)
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیماری پارکینسون در دسته بیماری‌های صعب‌العلاج و تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت. بیماری «پارکینسون» تحت پوشش بیمه قرار گرفت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: بیماری پارکینسون در دسته بیماری‌های صعب‌العلاج و تحت پوشش بیمه‌ها قرار گرفت.(ادامه)
یک تحلیل‌گر رسانه گفت: شایعات در موقعیت‌های مبهم، شکل می‌گیرد و یکی از علت‌های آن اقدامات ناقص و بدون پیوست رسانه‌ای مدیران است. اقدامات مبهم مدیریتی باعث شکل‌گیری شایعه می‌شود(يادداشت)
یک تحلیل‌گر رسانه گفت: شایعات در موقعیت‌های مبهم، شکل می‌گیرد و یکی از علت‌های آن اقدامات ناقص و بدون پیوست رسانه‌ای مدیران است.(ادامه)
یک مقام رسمی آمریکایی مدعی شد که رییس‌جمهور این کشور در دیدار اخیرش با همتای چینی خود که در پی تحولات اخیر منطقه انجام شد، درخواستی را درباره ایران با او مطرح کرد. درخواست بایدن از رییس جمهور چین درباره ایران
یک مقام رسمی آمریکایی مدعی شد که رییس‌جمهور این کشور در دیدار اخیرش با همتای چینی خود که در پی تحولات اخیر منطقه انجام شد، درخواستی را درباره ایران با او مطرح کرد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.