.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در حوادث ناشی از کار، تعهدات سازمان تأمین اجتماعی مشروط به داشتن سابقه حق‌بیمه نیست. اگر در حادثه ناشی از کار، کارفرما مقصر باشد چه می‌شود؟
در حوادث ناشی از کار، تعهدات سازمان تأمین اجتماعی مشروط به داشتن سابقه حق‌بیمه نیست.(ادامه)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند. فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
مدیرکل امور خانواده و بانوان بهزیستی کشور با اشاره به آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زنان سرپرست خانوار گفت: یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی معاف می‌شوند.(ادامه)
موسوی گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که این ماه اعمال خواهد شد و معوقه فروردین بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم در خرداد پرداخت می‌کنیم. حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
موسوی گفت: بحث افزایش حقوق بازنشستگان مربوط به بودجه سنواتی است که این ماه اعمال خواهد شد و معوقه فروردین بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را هم در خرداد پرداخت می‌کنیم.(ادامه)
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد. کاهش ساعت کاری و افزایش حقوق معلمان مدارس غیردولتی
رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی با استناد به آیین نامه جدید از کاهش ساعت کاری معلمان مدارس غیردولتی و افزایش حقوق آنها خبر داد.(ادامه)
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد. بیمه زنان خانه‌دار برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیمه زنان خانه‌دار به مثابه یک مطالبه جدی برای نخستین بار در دولت سیزدهم عملیاتی شد.(ادامه)
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود. اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند. مخارج کمرشکن سلامت در ایران؛ برخی خانواده‌ها برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
شمال نیوز : رئیس مرکز پژوهش های مجلس ضمن برشمردن راهکارهایی برای محافظت مالی از خانواده ها در برابر مخارج کمرشکن سلامت، گفت: در سال ۱۴۰۰، خانواده های ایرانی به میزان ۲.۴۲ درصد با این هزینه ها مواجه شده اند.(ادامه)
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است. نشاکاری برنج با نگرانی شالیکاران مازندران از افزایش قیمت نهاده‌های کشاورزی
شمال نیوز : اگرچه هنوز آیین نشا کاری مکانیزه برنج مازندران امسال به صورت رسمی از سوی جهاد کشاورزی استان انجام نشده است، اما با شروع نشاکاری دستی همراه با افزایش ۳۰ تا ۵۰ درصدی قیمت انواع نهاده های کشاورزی ،شالیکاران را به شدت نگران و تحت فشار قرار داده است.(ادامه)
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند. بانک‌ها در چه صورتی پنحشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.(ادامه)
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند. فرماندار چالوس: استعفای پرستاران بیمارستان را تکذیب نمی‌کنم
در حالی که برخی مسئولان بهداشت و درمان چالوس استعفای دست جمعی ۲۰ پرستار بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس را تکذیب کردند، فرماندار چالوس گفت که خبر استعفای پرستاران را تکذیب نمی‌کند.(ادامه)
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد. استعفای ۲۰ پرستار در بیمارستان چالوس؛ شیطنت رسانه‌ای یا واقعیت؟
استعفای دست کم ۲۰ پرستار در بیمارستان آیت الله طالقانی چالوس موضوعی که امروز در فضای مجازی منتشر است سوال برانگیز شد اما مدیر شبکه بهداشت و درمان چالوس چنین ادعایی را رد کرد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند.
اقدامات اقتصادی باید در زندگی مردم اثر محسوس داشته باشد/ رژیم صهیونیستی به زوال و انحلال نزدیک خواهد شد/ حجاب یک حکم مسلم شرعی است و باید آن را رعایت کنند، نمی‌توان از آن صرف نظر کرد / روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب خواهد بود(خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اطمینان دارم که بانوان کشورمان حتی کسانی که در زمینه حجاب قدری سهل‌انگاری دارند، دلبسته به اسلام و نظام هستند؛ بنابراین باید به این چشم به موضوع نگاه کرد در عین حال که قضیه حجاب را هم همه باید رعایت کنند. (ادامه)
مطابق موارد بیان شده در بخشنامه مزد ۱۴۰۳,این مصوبه قابلیت اجرا از ابتدای سال جاری را دارد و مبنای محاسبه کارگران مشمول قانون کار(اعم از قرارداد دایم یا موقت) می بایست این مصوبه باشد. سقف حقوق کارگران اعلام شد
مطابق موارد بیان شده در بخشنامه مزد ۱۴۰۳,این مصوبه قابلیت اجرا از ابتدای سال جاری را دارد و مبنای محاسبه کارگران مشمول قانون کار(اعم از قرارداد دایم یا موقت) می بایست این مصوبه باشد.(ادامه)
این روز‌ها اوضاع دامپروری و دامداری در کشور کشمشی است و قیمت گوشت در حال میل به بی‌نهایت است. این لابلا هم رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده کشور، از حباب ۲۰ هزار تومانی در قیمت گوشت قرمز خبر داد اما همزمان رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این تحلیل را اشتباه خواند و اذعان داشت حبابی وجود ندارد. گوشت از شما، شوک از ما!(بخوانيد)
این روز‌ها اوضاع دامپروری و دامداری در کشور کشمشی است و قیمت گوشت در حال میل به بی‌نهایت است. این لابلا هم رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده کشور، از حباب ۲۰ هزار تومانی در قیمت گوشت قرمز خبر داد اما همزمان رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این تحلیل را اشتباه خواند و اذعان داشت حبابی وجود ندارد.(ادامه)
شرط کارگران برای دریافت حق اولاد ۷۲۰روز بیمه پردازی است و امسال برای اولین بار کارگران متأهل ۵۰۰هزار تومان حق عائله مندی دریافت می کنند. شرط پرداخت حق اولاد ۷۱۶ هزار تومانی به کارگران اعلام شد
شرط کارگران برای دریافت حق اولاد ۷۲۰روز بیمه پردازی است و امسال برای اولین بار کارگران متأهل ۵۰۰هزار تومان حق عائله مندی دریافت می کنند.(ادامه)
رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: سیاست‌های دولت در خصوص کنترل قیمت‌ها زمانی می‌تواند رونق بخش تولید را به همراه داشته باشد که هدف آن یعنی مهار تورم محقق شود؛ اما نه تنها تورم مهار نشده؛ بلکه تولیدکننده به ورطه نابودی سوق داده شده است. آدرس غلط قیمت گذاری دستوری به بازار/ نه تورم کنترل شد نه تولید رونق گرفت
رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران گفت: سیاست‌های دولت در خصوص کنترل قیمت‌ها زمانی می‌تواند رونق بخش تولید را به همراه داشته باشد که هدف آن یعنی مهار تورم محقق شود؛ اما نه تنها تورم مهار نشده؛ بلکه تولیدکننده به ورطه نابودی سوق داده شده است.(ادامه)
مطالعه جدید نشان می دهد، میگرن در بزرگسالان جوان بیشتر از فاکتورهای پرخطر شایع مانند فشارخون بالا، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد. خطر بالای سکته مغزی در جوانان مبتلا به میگرن
مطالعه جدید نشان می دهد، میگرن در بزرگسالان جوان بیشتر از فاکتورهای پرخطر شایع مانند فشارخون بالا، خطر سکته مغزی را افزایش می دهد.(ادامه)
مراسم معارفه مدیر عامل جدید بیمه ایران و تقدیر از مدیر عامل پیشین این بیمه با حضور دکتر شریف زاده معاون وزیر اقتصاد برگزار شد. مدیرعامل جدید بیمه ایران معرفی شد
مراسم معارفه مدیر عامل جدید بیمه ایران و تقدیر از مدیر عامل پیشین این بیمه با حضور دکتر شریف زاده معاون وزیر اقتصاد برگزار شد.(ادامه)
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد. حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.(ادامه)
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است. شوک بزرگ به دستمزد ۱۴۰۳ کارگران/ میزان افزایش حقوق کارگران تغییر کرد؟ + جزییات
آیت اسدی گفت: قرار بود موضوع محاسبه مزدهای بالای ۱۰ میلیون تومان در زمره پرداخت کنندگان مالیات ۱۰ درصدی طی لایحه‌ای که وزیر کار ارسال می‌کند، مورد تجدیدنظر قرار بگیرد، اما هنوز خبری از این لایحه نیامده است.(ادامه)
حداقل حقوق کارگران برای سال ۱۴۰۳ در نشست شورای عالی کار با ۳۵.۳ درصد افزایش نسبت به سال جاری تعیین شد. افزایش ۳۵.۳ درصدی حداقل حقوق کارگران در سال آینده
حداقل حقوق کارگران برای سال ۱۴۰۳ در نشست شورای عالی کار با ۳۵.۳ درصد افزایش نسبت به سال جاری تعیین شد.(ادامه)
نظر دولت درباره حقوق ۱۴۰۳ کارگران اعلام شد
غریوی گفت: این برداشت که حداقل دستمزد می‌بایستی براساس و منطبق با نرخ تورم بوده باشد تعبیر و تفسیر نادرستی از متن مقرره قانونی (ماده ۴۱ قانون کار) است.(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند. باشگاه پرسپولیس فروخته شد +سند/ یک هلدینگ ثروتمند استقلال را می‎‌خرد
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند.(ادامه)
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران، از اتصال کامل خدمت شناسنامه‌دار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد. اتصال ۵ خدمت اصلی بیمه سلامت به پنجره ملی خدمات هوشمند
رئیس مرکز فن‌آوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی سازمان بیمه سلامت ایران، از اتصال کامل خدمت شناسنامه‌دار پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد.(ادامه)
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود. کدام مادران روستایی رایگان بیمه می‌شوند؟
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی روستائیان گفت: بیمه اجتماعی مادران روستایی ارتباطی با همسر ندارند و حتی اگر همسر شاغل باشد، مادر غیر شاغل می‌تواند بیمه اجتماعی شود.(ادامه)
غذای نوزادان سر از فروشگاه های مواد غذایی در می آورد؟! / اگر مابه تفاوت نرخ ارز شیرخشک در قالب یارانه به خانواده ها به جای داروخانه ها پرداخت می شد هم چالش نقدینگی داروخانه ها و هم معضل در دسترس بودن این محصول برطرف می شد ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : این روزها شاهد گسترش تبلیغات حول موضوع امکان بازنشستگی افراد با پرداخت ۳، ۷ یا ۱۰ سال حق بیمه توسط برخی شرکت‌ها هستیم اما واقعیت این است که هیچ صندوق بیمه‌ای خصوصی‌ برای بازنشستگی در کشور نداریم. مردم فریبِ شرکت های بیمه خصوصی را نخورند؛ از بازنشستگی خبری نیست
شمال نیوز : این روزها شاهد گسترش تبلیغات حول موضوع امکان بازنشستگی افراد با پرداخت ۳، ۷ یا ۱۰ سال حق بیمه توسط برخی شرکت‌ها هستیم اما واقعیت این است که هیچ صندوق بیمه‌ای خصوصی‌ برای بازنشستگی در کشور نداریم.(ادامه)
یک داروی جدید برای درمان چاقی در ژاپن وارد بازار شده است و پزشکان از این پس می‌توانند داروی «آگونیست گیرنده GLP-۱» را برای بیمارانی که اضافه وزن زیادی دارند، تجویز کنند. آغاز تجویز یک داروی جدیدِ درمان چاقی در ژاپن
یک داروی جدید برای درمان چاقی در ژاپن وارد بازار شده است و پزشکان از این پس می‌توانند داروی «آگونیست گیرنده GLP-۱» را برای بیمارانی که اضافه وزن زیادی دارند، تجویز کنند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 161 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.24 seconds.