.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
هیچ کس نمی گوید کسی که نظام و رهبری و اصول قانون اساسی را قبول ندارد می تواند خود را کاندیدای نمایندگی مجلس کند ولی در تطبیق این معیارها با افراد باید قانون ملاک باشد. برخی افرادی که رد صلاحیت شده اند مقام معظم رهبری نیز نسبت به آنها شناخت کامل دارند و من مطمئن هستم که ایشان رد صلاحیت آنها را نمی پسندد. خود مقام معظم رهبری کرارا در تذکراتی که داده اند بر رعایت قانون و سعه ی صدر و جلوگیری از تضییع حقوق تاکید کرده اند.
بعضی رد صلاحیت ها اصلا قابل دفاع نیست
هیچ کس نمی گوید کسی که نظام و رهبری و اصول قانون اساسی را قبول ندارد می تواند خود را کاندیدای نمایندگی مجلس کند ولی در تطبیق این معیارها با افراد باید قانون ملاک باشد. برخی افرادی که رد صلاحیت شده اند مقام معظم رهبری نیز نسبت به آنها شناخت کامل دارند و من مطمئن هستم که ایشان رد صلاحیت آنها را نمی پسندد. خود مقام معظم رهبری کرارا در تذکراتی که داده اند بر رعایت قانون و سعه ی صدر و جلوگیری از تضییع حقوق تاکید کرده اند. (ادامه)
گفتگو از: شهین همتی آسيب شناسي وضعيت اشتغال در كشور
گفتگو از: شهین همتی (ادامه)
سرانه مصرف ماهی درایران 7 و نیم کیلو
(ادامه)
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان... سه روز و 4 تجمع مقابل فرمانداری قائمشهر
صبح امروزدر سومین روز ،50 نفر از کارگران نساجی پیاده از کارخانه نساجی طبرستان به سمت فرمانداری قائمشهر حرکت و خواستار پیگیری حقوق معوقه خود شدند به گفته جمعی از کارگران بنا بر توافقات انجام شده با فرماندار قائمشهر و پایان...(ادامه)
80 درصد پزشکان نکاء پزشک عمومی هستند
(ادامه)
آزاد سازی سواحل ، شبیه معجزه
آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ابتکار دولت نهم در آزاد سازی سواحل مثال زدنی است اظهار داشت: آزاد سازی سواحل شبیه معجزه بود. (ادامه)
90 درصد صیادان گيلاني زیر خط فقرند
(ادامه)
وحید کاظم زاده دوم خرداد؛ قطاری که از ریل خارج شد(يادداشت)
وحید کاظم زاده (ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
بیمه عزاداران امام حسين(ع) در گيلان
رئيس روابط عمومي اداره كل ارشاد اسلامي گيلان گفت:تمامي اعضاي هيات تكاياي مذهبي در استان بيمه مي‌شوند. (ادامه)
ابوالحسن معصومی (  ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران ) عوامل موثر در توسعه کشاورزی(ديدگاه)
ابوالحسن معصومی ( ناظرمالی و پولی بانک مرکزی درمازندران )(ادامه)
گام اول برای ملی شدن ساحل خزر
فرماندارساری ازصدوردستورتخریب پلاژهای تفریحی بیمه ایران درسواحل این شهرستان خبرداد. بگزارش خبرنگارالبرزفرماندارساری درجلسه شورای اداری استان مازندران گفت : وزیرمسکن وشهرسازی درتماسی تلفنی بامدیرعامل بیمه ایران ازوی خواست تابنابردستوراخیرریاست جمهوری پلاژمتعلق به این شرکت راتخریب نمایند. براساس این گزارش مدیرعامل بیمه ایران نیزبااین خواسته سعیدی کیاموافقت کرد. فرماندارساری افزود: پس ازاین گفتگوی تلفنی وزیرمسکن وشهرسازی دستورتخریب پلاژهای متعلق به بیمه ایران راصادرکرد. سعیدی کیاازفرماندارساری خواست تاپس ازتخریب این پلاژها تابلویی نصب شودکه روی آن نوشته شده باشد: (ادامه)
براي اولين بار در جريان سفرهاي استاني هيئت دولت، شركت كنندگان در برنامه‌هاي استقبال و ديدار مردمي رئيس جمهوري، زير پوشش بيمه يكي از مؤسسات بيمه كشور قرار مي‌گيرند ... بیمه استقبال كنندگان مازندرانی از رئيس جمهوري
براي اولين بار در جريان سفرهاي استاني هيئت دولت، شركت كنندگان در برنامه‌هاي استقبال و ديدار مردمي رئيس جمهوري، زير پوشش بيمه يكي از مؤسسات بيمه كشور قرار مي‌گيرند ...(ادامه)
تجمع ۱۵۰ نفری کارگران بازخرید شده کارخانه" ایران الکتریک" رشت از صبح سه شنبه در مقابل ساختمان مرکزی وزارت صنایع و معادن برگزار شد.  این تجمع برای روشن شدن وضعیت مطالبات کارگران ... تجمع کارگران کارخانه "ایران الکتریک" رشت
تجمع ۱۵۰ نفری کارگران بازخرید شده کارخانه" ایران الکتریک" رشت از صبح سه شنبه در مقابل ساختمان مرکزی وزارت صنایع و معادن برگزار شد. این تجمع برای روشن شدن وضعیت مطالبات کارگران ...(ادامه)
بررسي چالش های مطبوعات مازندران با حضور استاندار؛
(ادامه)
دانشگاه مازندران و عدم پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی
شنیده ها حاکیست دانشگاه مازندران حدود 2سال از پرداخت حق بیمه کارکنان به تامین اجتماعی خوداری نموده است که این مسئله منجر به درگیری اداری بین دانشگاه مازندران و اداره کل تامین اجتماعی گردید .(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.23 seconds.