.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند. خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور/تبیین راه‌های مشارکت مردم در جهش تولید، وظیفه مهم مسئولان// تحریم‌ها نتوانسته ایران را از پا درآورد؛ این روحیه باید در کشور تقویت شود(خبر)
رهبر انقلاب با تأکید مجدد بر هدف اصلی آمریکایی‌ها از تحریم یعنی تبعیت و تسلیم محض ملت ایران و جمهوری اسلامی در زمینه‌های سیاسی و اقتصادی، گفتند: آن‌ها می‌خواهند ثروت، آبرو و سیاست‌های ایران مانند برخی کشورها، در دست آمریکا باشد، اما نظام اسلامی و غیرت اسلامی و ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران محال است که تسلیم زورگویی آن‌ها شوند.(ادامه)
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله. اقدام ایران در مقابل اسراییل، پاسخ بود نه حمله
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله.(ادامه)
عکس | بوسه اسماعیل هنیه بر سر همسرش پس از اعلام خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش
در حمله دو روز گذشته ارتش اسرائیل به اردوگاه الشاطئ در شهر غزه، 3 فرزند و 3 نوه اسماعیل هنیه به شهادت رسیدند. بر همین اساس، ام عبدالسلام، همسر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس چند روز مانده به عید بر اثر بیماری در بیمارستان بستری بود و هنیه امروز به ملاقات او رفت و خبر شهادت فرزندان و نوه‌هایش را به اطلاع او رساند. همسر هنیه پس از شنیدن این خبر شکر خدا را به جا آورد، وضو گرفت و دو رکعت نماز شکر به جا آورد و این عکس از اسماعیل هنیه و همسرش گرفته شد. ام عبدالسلام علاوه بر فرزندان شهید خانواده، قبلا با دو نوه و یکی از برادران، همسر برادر و همینطور نوه‌های برادر دیگرش که به شهادت رسیده بودند وداع کرده بود./نورنیوز(ادامه)
ماجرای ربوده شدن پسر دو ساله از سوی راننده مسافربر در کمتر از ۶ ساعت با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت ختم به خیر شد. ماجرای ربودن آراد کوچولو از مقابل داروخانه
ماجرای ربوده شدن پسر دو ساله از سوی راننده مسافربر در کمتر از ۶ ساعت با تلاش کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت ختم به خیر شد.(ادامه)
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است . حمایت از مقاومت غزه راهبرد رسانه ملی در برابر امپراطوری دروغ و تحریف
شمال نیوز : رسانه ملی موضوع غزه را به عنوان یک فصل مشترک برای تقویت وحدت و همدلی مردم منطقه و فرصتی برای تقویت امید و ناامیدسازی دشمنان قسم خورده نظام تبدیل کرده است .(ادامه)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دنیا فهمید چرا ورزشکار ایرانی با صهیونیست‌ها روبه رو نمی‌شود / رژیم صهیونیستی در طوفان‌الاقصی ضربه فنی شد / توجه جدی مسئولان برای رفع مشکلات ورزشکاران/ ظلم رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند(خبر)
مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو و جمعی از ورزشکاران، قهرمانان، پیشکسوتان و فعالان عرصه‌های ورزشی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز : وقتی خیابان یا میدانی چندین دهه به یک نام در میان مردم، جا افتاده است، تغییر دادن نام آن در سطح جامعه، ابتکار خوبی نیست به‌ویژه این‌که موارد مشابه بسیاری . در بابل نشان داد که مردم همان نام قدیمی را تکرار می‌کنند میدان پروفسور کتابچی در شهر بابل ؛ یک تشکر و یک گلایه !
شمال نیوز : وقتی خیابان یا میدانی چندین دهه به یک نام در میان مردم، جا افتاده است، تغییر دادن نام آن در سطح جامعه، ابتکار خوبی نیست به‌ویژه این‌که موارد مشابه بسیاری . در بابل نشان داد که مردم همان نام قدیمی را تکرار می‌کنند (ادامه)
دختر جوان که نابغه ریاضی بود و در کنکور رتبه دو رقمی داشت در سرمستی قبولی دانشگاه به خواستگارش بله گفت و پای در خانه سیاه گذاشت. عروس افیون با رتبه دو رقمی کنکور
دختر جوان که نابغه ریاضی بود و در کنکور رتبه دو رقمی داشت در سرمستی قبولی دانشگاه به خواستگارش بله گفت و پای در خانه سیاه گذاشت.(ادامه)
در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)جدیدترین شعر حسن لطفی در رثای حضرت عباس (ع) منتشر شد. جدیدترین شعر حسن لطفی در رثای حضرت عباس(ع)
در سالروز میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع)جدیدترین شعر حسن لطفی در رثای حضرت عباس (ع) منتشر شد.(ادامه)
عکس/ بوسه متفاوت بر مزار سردار دلها
سومین سالگرد سردار سلیمانی در گلزار شهدای کرمان برگزار شد(ادامه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم. نقدی بر اسطوره‌سازی شتاب زده از شهید سلیمانی(ديدگاه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم.(ادامه)
روایتی از شهادت حسین اوجاقی توسط آشوبگران
مادر بسیجی شهید حسین اوجاقی می گوید: او که زائر زیارت اربعین بود از مولایش حسین( ع) برای 2 فرزند پسرش عاقبت به خیری طلب کرده بود و وقتی خبر شهادت پسرش را به او می‌دهند می‌گوید آقاجانم چقدر زود دعایم را برآورده کردی و برایم افتخاری شد تا مادر شهید باشم.(ادامه)
سجده شکر دختر طرفدار استقلالی در استادیوم آزادی! / عکس
در این مطلب شاهد تصویری از ابراز احساسات دختر طرفدار باشگاه استقلال و سجده شکر او بر روی سکوهای ورزشگاه آزادی خواهید بود.(ادامه)
هر که من مولا و فرمانروای اویم علی مولای او است، خدایا دوست بدار آن کس که او را دوست دارد، و دشمن دار آن کس که او را دشمن دارد. عید سعید غدیرخم بر عموم شیعیان جهان مبارک باد(يادداشت)
هر که من مولا و فرمانروای اویم علی مولای او است، خدایا دوست بدار آن کس که او را دوست دارد، و دشمن دار آن کس که او را دشمن دارد.(ادامه)




جریانی نامقدس در سینما در دو دهه اخیر بعنوان تفنگداران فرهنگی جبهه غرب مقدس ترین باورها و عقائد ملتی را نشانه رفته اند که علیرغم ادعای هموطنی عنکبوت مقدس تلاشی نامقدس برای تطهیر اسرائیل از خانه عنکبوت*(يادداشت)
جریانی نامقدس در سینما در دو دهه اخیر بعنوان تفنگداران فرهنگی جبهه غرب مقدس ترین باورها و عقائد ملتی را نشانه رفته اند که علیرغم ادعای هموطنی(ادامه)
یاد امام هنوز زنده است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: با گذشت چند دهه از فوت امام هنوز یاد ایشان زنده است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از کارگران با اعلام اینکه دولت برنامه‌های اقتصادی مهمی در پیش دارد، تاکید کردند که همه کمک کنند تا این برنامه‌ها به نتیجه دست یابد 

دولت کارهای اقتصادی مهمی در پیش دارد؛ همه کمک کنند تا به نتیجه دست یابد / از مردم می‌خواهیم به خرید تولید داخلی مقیّد باشند / با ضربه خوردن تولید ملی، کار و اشتغال کارگر نیز ضربه می‌خورد / خودروساز‌ها سوءاستفاده نکنند، زیرا وضع آن‌ها تعریفی ندارد(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از کارگران با اعلام اینکه دولت برنامه‌های اقتصادی مهمی در پیش دارد، تاکید کردند که همه کمک کنند تا این برنامه‌ها به نتیجه دست یابد (ادامه)
عکس/ بوسه آیت‌الله صافی گلپایگانی بر دست طلبه آفریقایی
آیت‌الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید شیعه در پی ایست قلبی بامداد امروز ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۰ دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
شمال نیوز : هنگامی که علی رغم هشت سال نامهربانی با او بدون هیچ گلایه ای فقط از افق های پیش روی فرهنگ استان و ضرورت استقرار نگاه انقلابی و جهادی در این عرصه سخن گفت همه فهمیدند که .... بوسه پر سر و صدا در معارفه یک مدیر شمالی
شمال نیوز : هنگامی که علی رغم هشت سال نامهربانی با او بدون هیچ گلایه ای فقط از افق های پیش روی فرهنگ استان و ضرورت استقرار نگاه انقلابی و جهادی در این عرصه سخن گفت همه فهمیدند که ....(ادامه)
بوسه هاشمی بر پیشانی رهبر انقلاب/ عکس
جماران تصویری از بوسه هاشمی بر پیشانی رهبری منتشر کرد(ادامه)
عکس/ بوسه رئیس جمهور بر سر کودک زلزله زده
در حاشیه بازدید پرویز فتاح و سید ابراهیم رئیسی از مناطق زلزله‌زده خوزستان. (ادامه)
عکس/ بوسه فرمانده کل سپاه بر مزار سردار سلیمانی
فرمانده کل سپاه برای ادای احترام به مرقد شهیدان و سید الشهدای مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وارد گلزار شهدای کرمان شد. (ادامه)

فضایل و کمالات امام موسی بن جعفر علیه السلام بی شمار و برای جویندگان آن ها واضح و روشن است. نگاهی به فضائل و کمالات امام کاظم علیه السلام(يادداشت)
فضایل و کمالات امام موسی بن جعفر علیه السلام بی شمار و برای جویندگان آن ها واضح و روشن است.(ادامه)
عکس/ بوسه روحانی بر مصحف شریف قرآن
آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی در دولت دوازدهم روز سه شنبه به ریاست حسن روحانی برگزار شد. (ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
تصاویر: بوسه رئیسی بر پیشانی دختر شهید مدافع حرم
استقبال دختر شهید مدافع حرم از سید ابراهیم رئیسی در آستانه ورود به وزارت کشور برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری(ادامه)
آغاز عملیات چهار پروژه عمرانی و شهری در ساری
همزمان با روز کارگر عملیات اجرایی چهار پروژه عمرانی و شهری با حضور مسئولان در ساری آغاز شد.(ادامه)
عکس/ بوسه مادر مهرداد میناوند بر‌ مزار فرزندش
تصویری از حضور مادر مرحوم مهرداد میناوند و بوسه او بر مزار فرزندش را ببینید.(ادامه)
شمال نیوز : حوریان بوسه بر دستان کودک آفتاب ماه تابان امامت و اهل بیت (ع) می‌زنند، اشک شوق از چشمان عالمیان در مدح مقام و شهامت مولود ولایت جاری است؛ او کودک علی الاعلی امیرالمومنین (ع) و بانوی شهامت حضرت فاطمه ام البنین (س) است؛ آری امروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) است. ای یار و یاور حسین خوش آمدی/ رمز عبد صالح شدن قمربنی هاشم چه بود؟/ کودکی‌ حضرت ابوالفضل(ع) چگونه گذشت؟/ مقام حضرت عباس در کلام برادر
شمال نیوز : حوریان بوسه بر دستان کودک آفتاب ماه تابان امامت و اهل بیت (ع) می‌زنند، اشک شوق از چشمان عالمیان در مدح مقام و شهامت مولود ولایت جاری است؛ او کودک علی الاعلی امیرالمومنین (ع) و بانوی شهامت حضرت فاطمه ام البنین (س) است؛ آری امروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) است.(ادامه)
بوسه سردار سلیمانی بر پیشانی آیت الله مصباح یزدی
تصویری از سپهبد شهید سلیمانی و آیت الله مصباح یزدی همزمان با خبر فوت ایشان در فضای مجازی منتشر شد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 12 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.