.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس/ بوسه رئیس جمهور بر مزار پدر و مادرش
حسن روحانی، رئیس جمهوری، روز چهارشنبه در سفر به شهرستان سرخه در استان سمنان بر سر مزار والدین خود حضور یافت .(ادامه)
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:آقای یوسفیان ملا سال‌ها است که به رسم ادب،احترام و تواضع معمولا عادت دارند که در زمان دست دادن و احوالپرسی با حالت دودست، دست دوستان را بگیرد و پس از انجام این کار، بوسه‌ای به دست خود بزنند. روایت قاضی پور از دست دادن نماینده مردم آمل با رئیس جمهور
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت:آقای یوسفیان ملا سال‌ها است که به رسم ادب،احترام و تواضع معمولا عادت دارند که در زمان دست دادن و احوالپرسی با حالت دودست، دست دوستان را بگیرد و پس از انجام این کار، بوسه‌ای به دست خود بزنند.(ادامه)
ماچ و بوسه کواکبیان در مجلس/عکس
در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی(ادامه)
عکس/ بوسه امیر سیاری بر دست یک سرباز!
تقدیر متفاوت امیر سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در برنامه حالا خورشید از مجتبی محمدی، سربازی که در حمله تروریستی اهواز جان چندین نفر را نجات داد(ادامه)
عکس/ بوسه رهبری بر پیراهن شهید حادثه اهواز
(ادامه)
بوسه‌ مقام معظم رهبری بر سر سردار سلیمانی (عکس)
پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR، تصویری را از بوسه‌ی رهبر معظم انقلاب بر سر سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی لحظاتی پیش از آغاز مراسم عزاداری شب عاشورا در حسینیه امام خمینی (ره) منتشر کرد. (ادامه)
عکس/ «رضا صادقی» از ایران مهاجرت می‌کند؟!
رضا صادقی خواننده معروف در استوری اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوشت: یک روز بر گونه این مملکت یک بوسه و بالای سرش یک یادداشت می‌گذارم و می‌روم: آنچنان زیبا خوابیده‌ای که دلم نمیاد بیدارت کنم.(ادامه)

پیام تسلیت سردار مرتضي قرباني به مناسبت درگذشت مادر شهید محسن اسحاقی
(ادامه)
ضجه‌های پسر ۶ ساله جان پدر اعدامی را نجات داد
صبح چهارشنبه صدای گریه‌های پسر کوچولویی که قرار بود با پدر اعدامی‌اش وداعی تلخ داشته باشد محوطه ندامتگاه کرج را پر کرده بود. پسر ۶ ساله خود را در آغوش پدر انداخته و محکم او را چسبیده بود.(ادامه)
ماجرای عکس جنجالی فغانی در روسیه
علیرضا فغانی درباره عکس جنجالی‌اش در جام جهانی توضیح داد.(ادامه)
بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم حاشیه‌های زیای را در جلسه علنی امروز به دنبال داشت.





جنجال دوباره وکلای ملت بر سر لایحه CFT/ طومار اعتراضی نمایندگان داد رئیس را درآورد! : مجلس جای این کارها نیست؛ بحث کنید تا دیگران قانع شوند(خبر)
بررسی لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم حاشیه‌های زیای را در جلسه علنی امروز به دنبال داشت. (ادامه)
امام خمینی، انقلابی بزرگ(ديدگاه)
(ادامه)
عکس/بوسه مهران مدیری بر پیشانی «ناصر ملک مطیعی»
بوسه «مهران مدیری» بر پیشانی «ناصر ملک مطیعی» در پشت صحنه دورهمی(ادامه)
تقدیر اینستاگرامی محسن رضایی از کارگران
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی اینستاگرامی روز کارگر را به تمام کارگران زحمتکش تبریک گفت. (ادامه)
عکس/ بوسه رهبرانقلاب بر تابوت شهید صیاد
فرمانده کل قوا روز ۲۳ فروردین ۷۸ در ساعات اولیه مراسم تشییع پیکر پاک شهید سرافراز سپاه اسلام امیر سپهبد علی صیاد شیرازی حضور یافتند.(ادامه)
می‌بالم به خطه شهید پرور استانم، این مهد شیران نام آفرین، از دریادلان غواص تا مدافعان حریم عشق! همان قهرمانان ایران زمین، همان پهلوانان دلیر، همان مردان نیک روزگار، همان تداعی گران لشکر 25 کربلا! از کدامشان بگویم؟! به کدامشان افتخار کنم؟! زبانم قاصر است. تقدیم به ۱۳ شهید مدافع حرم خان‌‌طومان / به کدامشان افتخار کنم؟!(يادداشت)
می‌بالم به خطه شهید پرور استانم، این مهد شیران نام آفرین، از دریادلان غواص تا مدافعان حریم عشق! همان قهرمانان ایران زمین، همان پهلوانان دلیر، همان مردان نیک روزگار، همان تداعی گران لشکر 25 کربلا! از کدامشان بگویم؟! به کدامشان افتخار کنم؟! زبانم قاصر است.(ادامه)
10 چهرۀ شهرآوردی که اسفند را برای «استقلال» اردیبهشتی کرد
استقلال تهران، پرسپولیس را شکست داد. آبی‌های دو‌آتشه به طعنه گفتند قهرمانی قرمزها را یکسال عقب انداختیم! اشاره به این‌که اجازه ندادند پرسپولیس جشن قهرمانی را در سال 96 بگیرد.(ادامه)
بوسه سردار سلیمانی بر پیشانی ابرهیم حاتمی‌کیا
سردار قاسم سلیمانی به تماشای فیلم به وقت شام نشست.(ادامه)
عکس/ بوسه دکتر بر پیشانی سردار
سعید جلیلی در بازدید از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب به روستای کوئیک رفت و درجریان عملیات بازسازی قرار گرفت. در این دیدار سردار سعید قاسمی که از زمان زلزله در این منطقه مستقر شد وی را همراهی می کرد.(ادامه)
بوسه اکبر عبدی بر دستان همسرش
بوسه اکبر عبدی بر دستان همسرش در افتتاحیه جشنواره فیلم فجر را مشاهده می کنید. (ادامه)
چهره‌های سال ۲۰۱۷ چه کسانی بودند؟ +عکس
سال ۲۰۱۷ تمام شد و مثل هر سال چهره‌هایی بودند که در این سال بیشتر از دیگران خودشان را به رخ کشیدند.(ادامه)
امام جمعه: اجازه بی‌بندوباری و فساد را به کسی در بابلسر نمی‌دهیم
امام جمعه شهر بابلسر گفت: با لجن‌افکنی و فساد مخالفیم و به کسی اجازه بی‌بندوباری، فساد و...در این شهرستان را نمی‌دهیم و بدانید که مسؤولان و مردم این شهر درباره این موضوع سکوت نخواهند کرد. (ادامه)
سردار شهید ییلاقی زمانی برای رضای خدا کلاس درس را رها کرد و برای مبارزه با ماموران شاه به خیابان‌های بهشهر رفت و زمانی هم کلاس‌های دانشگاه را تا ابد نیمه‌تمام رها کرد و با شجاعت به سوی مرزها رفت برای مبارزه با مزدوران بعثی. شهید ییلاقی، مصداق «اشدّاء على الکُفّارِ رُحَماء بینهم» بود
سردار شهید ییلاقی زمانی برای رضای خدا کلاس درس را رها کرد و برای مبارزه با ماموران شاه به خیابان‌های بهشهر رفت و زمانی هم کلاس‌های دانشگاه را تا ابد نیمه‌تمام رها کرد و با شجاعت به سوی مرزها رفت برای مبارزه با مزدوران بعثی.(ادامه)
توپخانه احمدی‌نژادی‌ها به سمت دادستان کل
آنچه امروز دادستان کل مطرح کرد نه تنها به مذاق احمدی‌نژادی‎ها خوش نیامده بلکه بلافاصله پاسخش را در فضای مجازی دادند، آن هم در همان کانال تلگرامی که این روزها محور جنجال آفرینی آنها شده و میدان‌دارش حمیدرضا بقایی است. (ادامه)
دادستان کل کشور گفت: کسی که ۸ سال مدیریت عالی کشور را عهده‌دار بود، شناسنامه‌اش از مقابله با رهبری مشحون است، گفت: قهر کردن و ۱۱ روز خانه‌نشینی کردن و رها کردن دولت، بوسه بر تابوت یک کافر ملحد زدن، مادر چاوز را در بغل گرفتن و بوسه بر گونه‌هایش گذاشتن و اهانت به مراجع تقلید و دروغ گفتن، جابجایی اعتبارات و بودجه‌ها، چنین آدمی با شناسنامه این چنینی امروز در عرصه مقابله با قوه قضاییه، اهانت‌ها و جسارت‌ها و توهین‌ها عمل می‌کند. این دفاع از حقوق مردم است؟
شناسنامه احمدی‌نژاد در مقابله با رهبری مشحون است/ سکوت قوه قضاییه به معنی عجز از برخورد نیست(خبر)
دادستان کل کشور گفت: کسی که ۸ سال مدیریت عالی کشور را عهده‌دار بود، شناسنامه‌اش از مقابله با رهبری مشحون است، گفت: قهر کردن و ۱۱ روز خانه‌نشینی کردن و رها کردن دولت، بوسه بر تابوت یک کافر ملحد زدن، مادر چاوز را در بغل گرفتن و بوسه بر گونه‌هایش گذاشتن و اهانت به مراجع تقلید و دروغ گفتن، جابجایی اعتبارات و بودجه‌ها، چنین آدمی با شناسنامه این چنینی امروز در عرصه مقابله با قوه قضاییه، اهانت‌ها و جسارت‌ها و توهین‌ها عمل می‌کند. این دفاع از حقوق مردم است؟ (ادامه)
عکس/ بوسه رهبر انقلاب بر فرزند شهید حججی
بوسه رهبرانقلاب بر علی حججی؛ فرزند شهید محسن حججی(ادامه)
سلام بابا منم علی کوچکت حالا مرد خانه‌ات هستم(يادداشت)
(ادامه)
عکس/ بوسه رهبرانقلاب بر فرزند شهيد حججی
(ادامه)
عکس/ بوسه رهبر انقلاب بر تابوت شهید حججی
(ادامه)
شمال نیوز : فرمانده سپاه قدس گفت: مدافعان حرم فقط مدافعان خاک نیستند بلکه مدافع حریم حرمت انسانیت هستند. اگر آنان تن به بلا نداده بودند و جان خود را سپر جان‌ها نکرده بودند آنچنان مصیبتی این کره خاکی را فرا می‌گرفت که غیر از مصیبت کربلا همه مصیبت‌ها به فراموشی سپرده می‌شد.
سردار سلیمانی: سوره‌ای به نام سوره مدافعان حرم نازل شد
شمال نیوز : فرمانده سپاه قدس گفت: مدافعان حرم فقط مدافعان خاک نیستند بلکه مدافع حریم حرمت انسانیت هستند. اگر آنان تن به بلا نداده بودند و جان خود را سپر جان‌ها نکرده بودند آنچنان مصیبتی این کره خاکی را فرا می‌گرفت که غیر از مصیبت کربلا همه مصیبت‌ها به فراموشی سپرده می‌شد. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.