.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مرحوم آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق برای پایان ماه رمضان توصیه‌های شنیدنی دارد. توصیه آیت‌الله فاطمی‌نیا برای ساعات پایانی ماه رمضان
مرحوم آیت‌الله فاطمی‌نیا استاد اخلاق برای پایان ماه رمضان توصیه‌های شنیدنی دارد.(ادامه)
دبیرکل حزب‌الله با اشاره به تجاوز اخیر صهیونیست‌ها به بخش کنسولگری ایران در دمشق و واکنش تهران به این تجاوز گفت: مطمئن باشید که ایران قطعا به تجاوز اخیر به کنسولگری خود در دمشق پاسخ خواهد داد و تردیدی در این زمینه وجود ندارد....(خبر)
(ادامه)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد. اهمیت شب قدر در کلام حضرت زهرا (س)
شب قدر از مهم‌ترین شب‌های سال محسوب می‌شود؛ چرا که تقدیر امور خلایق از تولد و مرگ و رزق و هر آنچه مربوط به امورات دنیاست، در این شب رقم می‌خورد.(ادامه)
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند.

طنین نوای «الغوث» مردم دیارعلویان در شب تقدیرها
در شبی که بهتر از هزار شب است و ذکرش بهتر از ذکر ارض و سماء؛ زمینیان به میهمانی ضیافت‌الله رفتند تا در خانه دوست، با «رب العالمین» انسی وصف ناشدنی گیرند، دیده به اشک تر کننده و جوشن خوان عشق شوند و فریادگوی «یا غیاث المستغیثین» باشند. (ادامه)
دعای روز نوزدهم ماه مبارک رمضان
درخواست از خدا برای بهره بیشتر از برکات(ادامه)
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است. ۸۰ درصد کارهای اقتصادی دولتی است/ دولتی شدن کارهای اقتصادی فسادزا است/ مردم را باید در کارزار فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی مشارکت دهیم
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است.(ادامه)
اینکه چه کار کنیم فرزندانمان به مسائل دینی علاقه‌مند شوند یک موضوع گسترده است که برای هر خانواده و هر فرد روش جداگانه‌ای دارد. چگونه فرزندان خود را به نماز و روزه علاقه‌مند کنیم؟
اینکه چه کار کنیم فرزندانمان به مسائل دینی علاقه‌مند شوند یک موضوع گسترده است که برای هر خانواده و هر فرد روش جداگانه‌ای دارد.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، کانال شهدای ایران مطلبی را با عنوان کنترل زبان و خشم، اولین شرط رسیدن به درجات معنوی که برگرفته از سخنان بزرگان دینی است منتشر کرد و نوشت: شروط رسیدن به درجات معنوی چیست؟
به گزارش شمال نیوز، کانال شهدای ایران مطلبی را با عنوان کنترل زبان و خشم، اولین شرط رسیدن به درجات معنوی که برگرفته از سخنان بزرگان دینی است منتشر کرد و نوشت:(ادامه)
شمال نیوز : وزارت آموزش و پرورش در خصوص اجرای آموزش در ایام ماه مبارک رمضان و توصیه‌های مدیریتی اطلاعیه‌ای صادر کرد. اطلاعیه آموزش و پرورش در خصوص ساعت آغاز به کار مدارس در رمضان
شمال نیوز : وزارت آموزش و پرورش در خصوص اجرای آموزش در ایام ماه مبارک رمضان و توصیه‌های مدیریتی اطلاعیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از دستیابی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با فناوری کاملا بومی برای بارورسازی ابرها طی یک برنامه ۵ ساله و با هزینه کمتر از ۳ هزار میلیارد تومان خبر داد. دستیابی ایران به فناوری جدید بارور سازی ابرها
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از دستیابی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با فناوری کاملا بومی برای بارورسازی ابرها طی یک برنامه ۵ ساله و با هزینه کمتر از ۳ هزار میلیارد تومان خبر داد.(ادامه)
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است. چرا حاج قاسم به سراغ احمدشاه مسعود رفت؟
هم‌زمان با سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روزنامه ایران در قالب ویژه نامه‌ای با عنوان «یکه‌تاز طوفان الاقصی» به مرور خاطرات این فرمانده رشید اسلام پرداخته که در بخشی از این ویژه‌نامه سردار محمد جعفری به تشریح چرایی ارتباط این شهید والامقام با احمدشاه مسعود پرداخته است.(ادامه)
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: راه رسیدن به خودسازی حضور در مراسم اعتکاف است و برالزام تدوین مصوبه برای حضورمسئولین در دوره اعتکاف تاکید کرد. دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: حضور مسئولان در مراسم اعتکاف الزامی شود
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: راه رسیدن به خودسازی حضور در مراسم اعتکاف است و برالزام تدوین مصوبه برای حضورمسئولین در دوره اعتکاف تاکید کرد.(ادامه)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است. برکات و آثار تسبیحات حضرت زهرا (س)
امام محمدباقر (ع) درباره اهمیت تسبیحات حضرت زهرا (س) فرمودند: خدای متعال در ستایش به چیزی والاتر از تسبیحات حضرت زهرا (س) پرستیده نشده است.(ادامه)
پیکر شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مازندران تشییع و خاکسپاری می‌شوند. برنامه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای گمنام در مازندران
پیکر شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مازندران تشییع و خاکسپاری می‌شوند.(ادامه)
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد. توضیح جبلی درباه حواشی «پایتخت»، شکایت از مهران مدیری و «ترور»
رییس صداوسیما در جمع خبرنگاران درباره حواشی مختلف در رسانه ملی از برنامه «به افق فلسطین» گرفته تا تولید سریال‌های طنز همچون «پایتخت» و شکایت از مهران مدیری توضیح داد.(ادامه)
علی شکی بازخوانی ارزش های دفاع مقدس(يادداشت)
علی شکی(ادامه)
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود. « جابر معافی » جلوه جاوید اصحاب جراید در مازندران
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود.(ادامه)
تربت امام حسین (ع) دارای فضایل و خواصی است که خاک هیچ کدام از سرزمین‌ها بر روی کره زمین این فضایل را ندارد. چرا خاک کربلا «تربت» شده است؟
تربت امام حسین (ع) دارای فضایل و خواصی است که خاک هیچ کدام از سرزمین‌ها بر روی کره زمین این فضایل را ندارد.(ادامه)
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت. حجت الاسلام علی مؤیدی درگذشت
حجت‌الاسلام علی مؤیدی مدیر و مؤسس مجموعه اشراق بابل دار فانی را وداع گفت.(ادامه)
برای اولین بار در ایران و چهارمین بار در جهان، جراحی موفقیت آمیز پیوند سر به همت پزشکان ایرانی‌ انجام شد. برای چهارمین بار در جهان؛ جراحی موفقیت آمیز پیوند سر
برای اولین بار در ایران و چهارمین بار در جهان، جراحی موفقیت آمیز پیوند سر به همت پزشکان ایرانی‌ انجام شد.(ادامه)
متن کامل زیارت عاشورا همراه (+ترجمه و صوت)
زیارت عاشورا جزو دعاهایی است که ثواب و برکات زیادی دارد و خواندن مداوم آن موجب رفع حاجات می‌شود.(ادامه)
رسانه استانی میزبان فرماندهان حشدالشعبی عراق + تصاویر
صدا و سیمای مازندران امروز رنگ مقاومت به خود گرفت و صدای فرماندهان حشدالشعبی عراق در رسانه استانی طنین انداز شد و بوی سردار دلها حاج قاسم و ابومهدی المهندس به‌ مشام رسید. (ادامه)
روز عرفه از روزهای پرفضیلتی است که زمینه و بستر مناسب برای بهره‌مندی هرچه بهتر از برکات الهی در آن آماده است. اعمال شب و روز عرفه
روز عرفه از روزهای پرفضیلتی است که زمینه و بستر مناسب برای بهره‌مندی هرچه بهتر از برکات الهی در آن آماده است.(ادامه)
 شمال نیوز : رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان مازندران دستاوردهای مصوبات دور اول سفر استانی ریاست  جمهوری به استان مازندران را تشریح کرد . دستاوردهای مصوبات دور اول سفر استانی ریاست جمهوری به مازندران تشریح شد
شمال نیوز : رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان مازندران دستاوردهای مصوبات دور اول سفر استانی ریاست جمهوری به استان مازندران را تشریح کرد .(ادامه)
دیدار فرمانده سپاه با خانواده شهید طهرانی مقدم + عکس
سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه به همراه سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالقاسم شریفی مسئول ایثارگران سپاه با خانواده سردار سرلشکر شهید حسن طهرانی مقدم دیدار و گفت‌وگو کرد.(ادامه)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد. خطای راهبردی برخی مسئولان گذشته به آموزش و پرورش خسارت‌ زد/ باید هویت ایرانی و اسلامی و شخصیت ملی را در کودکان کشور زنده کنیم/ / نباید به مدارس دولتی کم‌اعتنایی شود/ برون‌سپاری آموزش معنایی ندارد(خبر)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد.(ادامه)
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت. نادر طالب‌زاده به روایت چهره‌های جهانی
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت.(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند: اگر امت اسلامی که در مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی عالم متفرق‌اند، اگر اینها با هم متحد بودند، خیرات به مراتب بیشتری به دست می‌آوردند. رهبر انقلاب: راهبرد دنیای اسلام باید متمرکز بر تقویت عناصر مبارز داخل فلسطین شود/ افول رژیم صهیونیستی روز به روز بیشتر می‌شود/ قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است(خبر)
رهبر انقلاب فرمودند: اگر امت اسلامی که در مهمترین و حساس‌ترین نقاط جغرافیایی عالم متفرق‌اند، اگر اینها با هم متحد بودند، خیرات به مراتب بیشتری به دست می‌آوردند.(ادامه)
دستگاه‌های اجرایی شهرستان بابل متناسب با بسته تحولی که برای امسال ارائه می‌کنند بودجه خواهند گرفت. بسته‌های تحولی، طرح مبتکرانه فرمانداری بابل
دستگاه‌های اجرایی شهرستان بابل متناسب با بسته تحولی که برای امسال ارائه می‌کنند بودجه خواهند گرفت.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: باید در جایی که حکم خدا وجود دارد، قاطعانه و بدون اغماض عمل کرد و از دشمنان و شیطان‌صفتان و جنگ‌های تبلیغاتی آنان نهراسید و آنجایی نیز که مرتبط با امت و مردم خودمان است باید رُحَماء بینهم بود؛ و این سیره امامین انقلاب است که از امیرالمومنین علی(ع) آموخته‌اند.


اژه‌ای: کسی که اصلاح شد باید سوء سابقه با او بماند؟
رئیس قوه قضاییه گفت: باید در جایی که حکم خدا وجود دارد، قاطعانه و بدون اغماض عمل کرد و از دشمنان و شیطان‌صفتان و جنگ‌های تبلیغاتی آنان نهراسید و آنجایی نیز که مرتبط با امت و مردم خودمان است باید رُحَماء بینهم بود؛ و این سیره امامین انقلاب است که از امیرالمومنین علی(ع) آموخته‌اند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 29 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.06 seconds.